Damn, ik kwam voor haar, niet der moederquote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef Mikkie het volgende:
Fucking hell... op een eerste date met ouders kennis maken. The horror.
uurtje of 1 vanmiddagquote:Op zondag 21 december 2008 23:32 schreef Mikkie het volgende:
Maar verder klinkt het gezellig CP. Je date begon...gisteravond?.
quote:
Begrijpelijk.quote:Op zondag 21 december 2008 23:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Damn, ik kwam voor haar, niet der moederToen ze weg gingen vroegen die ouders of ik nog eens langs kwam, ongeacht wat
er van zou vinden xD Verder viel het reuze mee, maar ik ga natuurlijk niet uitgebreid tegen haar aan liggen enz als der moeder aan de overkant zit
![]()
Owh dan valt het meequote:[..]
uurtje of 1 vanmiddag![]()
Dat is dan wel weer zonde. Maar goed, laat je er nog wat km's uitgeremd hebben en wat km's tellerafwijking hou je nog een overschrijding van zo'n 10 tot 15 km/h over. Zonde geld, maar geen onoverkomelijke bon.quote:Op zondag 21 december 2008 23:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh wel bekeuring denk ikliet nog gas los en op de rem, maar op het moment dat ik de flitsapparatuur zag staan was er iets van 150 op de teller...
Klein stukje van gezien maar het kon mij niet enorm boeien, eerlijk gezegd. Zo'n vrouw die wederom d'r pinpas achter laat bij een vriend, het is gewoon vragen om problemen. Maar misschien moet ik 'n keer een hele aflevering zien ipv twee minutenquote:Op zondag 21 december 2008 23:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond dit programma gezien:
[BNN] Afkicken #2
Best heftig wat voor levensverhalen er achter "die junkies" zitten.
Er zit zo'n kruisje in de hoek van je venstertje! Dat doet soms wonderenquote:Op maandag 22 december 2008 00:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha dan welNu heb ik een te vermoeiend msn gesprek
Ja dronken dan vertellen ze ineens meer dan normaal hequote:Op maandag 22 december 2008 00:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah maar stiekem ben ik toch ook wel nieuwsgierig
Lees ik net pas ! Niet geweten dat jij zo cheesy was!quote:Op zondag 21 december 2008 23:28 schreef Mikkie het volgende:
Maar de belangrijkste vraag: Is er nog geneukt?.
Hahahah, mensen buiten me altijd uit als ze doorhebben dat ik dronken ben op msn, zo gemeenquote:
Nog 460 euro over, toch?quote:Op zondag 21 december 2008 23:57 schreef swarmahoer het volgende:
owja ik had m ook binnen40 euro 9 km te hard
jammer maar helaas
Ik vind snooker leuk om te kijkenquote:Op zondag 21 december 2008 23:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Snooker kijken? Je wil graag gaan slapen maar 't lukt niet?
quote:Op maandag 22 december 2008 00:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahahah, mensen buiten me altijd uit als ze doorhebben dat ik dronken ben op msn, zo gemeen
ik lees het ook nu pas... Nee er is niet geneukt. Nee er is niet gezoend. Maar het was wel echt verder heerlijk, hele avond tegen elkaar aan gelegen en ondertussen wat gepraat en gesnoeptquote:Op zondag 21 december 2008 23:28 schreef Mikkie het volgende:
Maar de belangrijkste vraag: Is er nog geneukt?.
Ja, maar mikkie is vast zon typje dat een date pas geslaagd noemt als ie zijn croissantje in dr oventje heeft mogen opwarmen!quote:Op maandag 22 december 2008 00:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik lees het ook nu pas... Nee er is niet geneukt. Nee er is niet gezoend. Maar het was wel echt verder heerlijk, hele avond tegen elkaar aan gelegen en ondertussen wat gepraat en gesnoeptnja ik zal je de details besparen
laten we het er op houden dat ik opnieuw welkom ben en daar zeer graag op in ga
Avondje knuffelen en zoenen is af en toe ook leuk mits er geen blauwe ballen optredenquote:Op maandag 22 december 2008 00:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar mikkie is vast zon typje dat een date pas geslaagd noemt als ie zijn croissantje in dr oventje heeft mogen opwarmen!
Dat dus. Niks mis met cosiness!quote:Op maandag 22 december 2008 00:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Avondje knuffelen en zoenen is af en toe ook leuk mits er geen blauwe ballen optreden
Is een ernstige medische aandoening! Daar moet direct worden ingegrepen om verder leed te voorkomen!quote:Op maandag 22 december 2008 00:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
blauwe ballen zijn niet grappig
Echt niet, is een zeer onbekend fenomeen voor vrouwen waar echt meer inlichtingen voor moeten komen, educatie plannen enzoquote:Op maandag 22 december 2008 00:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet?
quote:Op maandag 22 december 2008 00:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echt niet, is een zeer onbekend fenomeen voor vrouwen waar echt meer inlichtingen voor moeten komen, educatie plannen enzo
Zeker....quote:Op maandag 22 december 2008 00:37 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is full metal jacket toch een goede film joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |