Download paint.net.quote:Op zondag 21 december 2008 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe draai je in paint een afbeelding buiten de standaard aantal graden om (dus meer dan 0 en minder dan 90)?
Google can probably help you.quote:Op zondag 21 december 2008 21:02 schreef swarmahoer het volgende:
heeft er iemand een bf 2 key toevallig
Eensch!quote:Op zondag 21 december 2008 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Photoshop is te moeilijk als je er amper aandacht aan wil besteden. Ben paint.net aan 't downloaden
.
Originele keys zijn voor sukkels die games kopenquote:Op zondag 21 december 2008 21:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mijn originele key krijg je niet
Is goed, want dan blijf je ultiem slank.quote:Op zondag 21 december 2008 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
de pizza was niet eens heul lekker... er zat niet genoeg vet in/op denk ik
Volgende keer de calzone van Chipito.nl nemenquote:Op zondag 21 december 2008 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
de pizza was niet eens heul lekker... er zat niet genoeg vet in/op denk ik
quote:Op zondag 21 december 2008 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
De FOK! usert wenskaarten zijn gevonden!
Die is briljant.quote:Op zondag 21 december 2008 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
De FOK! usert wenskaarten zijn gevonden!
Ik werd halverwege de middag enorm gaar van te weinig slaap. Als dat al als kater telt heb ik een zwaar levenquote:
Maar dan moet je wel een bierblikje als heatsink hebben, en dát kan natuurlijk niet iedereen zelf maken.quote:
Kost een bierblikkie nou johquote:Op zondag 21 december 2008 22:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel een bierblikje als heatsink hebben, en dát kan natuurlijk niet iedereen zelf maken.
whehequote:
Goede film, maar is dit niet het tweede deel? Meen dat ze vorige week ook een deel hebben uitgezonden.quote:Op zondag 21 december 2008 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu komt Hitler - a rise of evil op tv.
Shockeren is balanceren op 't koord van geloofwaardigheid, jij bent er net vanaf geflikkerd.quote:Op zondag 21 december 2008 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alsof Hitler het ultieme kwaad was! Goed voor dieren, aardig tegen vrouwen etc.
Ach Hitler neerzetten als de persoonlijke manifestatie van het kwaad is zo kort door de bocht!quote:Op zondag 21 december 2008 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Shockeren is balanceren op 't koord van geloofwaardigheid, jij bent er net vanaf geflikkerd.
Er staat een uur en 40 minuten ingepland terwijl de film zo'n drie uur duurt en vorige week was er ook al een uitzending. You do the mathquote:Op zondag 21 december 2008 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deel 2? Staat niks hier:
http://www.tvgids.nl/prog(...)3A_The_rise_of_evil/
edit - fuck je hebt gelijk, 't is een miniserie
Da's inderdaad een grote misser.quote:Op zondag 21 december 2008 22:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Beetje jammer dat het int engels is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |