nee die zoete witte van de appie is lekkerquote:Op zondag 21 december 2008 18:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hosti en swarmi? Ja, dat is goedkope wijn uit een pak van de aldi denk ik.
zoete wittequote:Op zondag 21 december 2008 19:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee die zoete witte van de appie is lekker
Dat ene kampquote:Op zondag 21 december 2008 19:29 schreef HostiMeister het volgende:
Welke storm? En wie is er vandaag trouwens allemaal onaardig tegen wie, ik heb het ff weer neit door blijkbaar
Ja, welke kampen waren er nu?quote:
Als 't daaraan ligt zijn we one big happy kampquote:Op zondag 21 december 2008 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, welke kampen waren er nu?
Via msn had ik vernomen dat de verdeling lag bij of je Yashi nu wel of niet mag?
Nooit verwacht dat jij zo'n typje was.quote:Op zondag 21 december 2008 19:51 schreef HostiMeister het volgende:
SES Sc is dicht gegooid... Mag ik hier zeiken over een mod of niet?
Iemand die wat tegen autoriteit heeft? Dictatoren? Sorry dat ik je teleur moet stellenquote:Op zondag 21 december 2008 19:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat jij zo'n typje was.
Je bent dus of een hippie of een NSB-er?quote:Op zondag 21 december 2008 19:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iemand die wat tegen autoriteit heeft? Dictatoren? Sorry dat ik je teleur moet stellen
Nee, ik haat het als men als een buitenstaander ineens besluit dat het anders moet gaan dan hoe het ging. Begrijp je? Gewoon een retard die ff komt melden dat hij het niet lekker vindt lurken ofzo... Te debiel voor worden, en voor jou om dan meteen weer in zwart of wit te denken is natuurlijk ook beetje debielquote:Op zondag 21 december 2008 19:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent dus of een hippie of een NSB-er?
quote:Op zondag 21 december 2008 20:00 schreef Mikkie het volgende:
Ik wil graag even mezelf met terugwerkende kracht nomineren voor het beste topic idee van de zaterdagavond
[Serious Request Actie] Naaktreportage van SHE
Lees dan even verder. Mijn initiatief (want anders was het waarschijnlijk bij een idee gebleven) levert al duizenden euro's en een naakte SHE opquote:
Ik denk ook in zwart/wit! Ik ben fascist! Je bent of voor of tegen!quote:Op zondag 21 december 2008 20:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, ik haat het als men als een buitenstaander ineens besluit dat het anders moet gaan dan hoe het ging. Begrijp je? Gewoon een retard die ff komt melden dat hij het niet lekker vindt lurken ofzo... Te debiel voor worden, en voor jou om dan meteen weer in zwart of wit te denken is natuurlijk ook beetje debiel
Het idee was van de_boswachter, maar ik vond dat het een topic verdiende om een succes te wordenquote:
Of iedereen daar gelukkig van wordt is natuurlijk ook maar de vraag?quote:Op zondag 21 december 2008 20:13 schreef swarmahoer het volgende:
gelukkig hebben wij wél competente mods hier(sla en hou als meeposters) en missy als opperhoofd
Waar hébben jullie het over?quote:Op zondag 21 december 2008 20:22 schreef HostiMeister het volgende:
Inderdaad Swarma, ik ben er niet gecharmeerd van, die gang van zaken slaat gewoon nergens op
SES SC FB draadje meen ik.quote:
Hell yesquote:Op zondag 21 december 2008 19:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Alsof Sander een kekke naam is
12 Monkeys gezien?quote:Op zondag 21 december 2008 19:09 schreef Nielez het volgende:
Sander k zag net je last.fm profiel.
Of moet ik zeggen, James Cole!
Ah kut, een nieuwe FB, ik was 't straks nog aan 't volgen.quote:Op zondag 21 december 2008 19:51 schreef HostiMeister het volgende:
SES Sc is dicht gegooid... Mag ik hier zeiken over een mod of niet?
Ik heb een tijdje als IRC nick Jeffery Goines gehadquote:
"mijn initiatief", oeh mikkie, dat is wel een beetje een hertog_martin uitspraakquote:Op zondag 21 december 2008 20:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lees dan even verder. Mijn initiatief (want anders was het waarschijnlijk bij een idee gebleven) levert al duizenden euro's en een naakte SHE op
Volgensmij wel.quote:
Ja en IB ging me naaien door te zeggen dat ik dat helemaal niet was. En dat wijf helemaal boos dat ik loog (want ik had ook zitten vertellen dat ik uit Engeland kwam, blablabla). Maar daarna kreeg ik tóch nog een nieuw bandje van d'r mee. Mutsquote:Op zondag 21 december 2008 20:40 schreef Nielez het volgende:
[..]
Volgensmij wel.
Tijdens intro ookal. Bij t iFeest toen we voor zo'n enorm debiel gekleurd/lichtgevend bandje een emailadres op moesten geven, toen had jij ookal iets van James.cole@gmail.com ofzo ingevuld
Was IB nietquote:Op zondag 21 december 2008 20:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja en IB ging me naaien door te zeggen dat ik dat helemaal niet was. En dat wijf helemaal boos dat ik loog (want ik had ook zitten vertellen dat ik uit Engeland kwam, blablabla). Maar daarna kreeg ik tóch nog een nieuw bandje van d'r mee. Muts
quote:Op zondag 21 december 2008 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
"mijn initiatief", oeh mikkie, dat is wel een beetje een hertog_martin uitspraak. de_boswachter kwam ermee en jij hebt 't in 't topic gezet. Verder puick
.
Alweer up and runningquote:
Het is maar goed dat Missie niet zo streng isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:15 schreef crossover het volgende:
Dames en heren,
ik ga er geen woorden meer aan vuil maken. Als ik over een paar dagen de topics vanaf vandaag doorlees en ik vind het niveau nog steeds te laag, gaat het hier voor een dag of 3 dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |