quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:43 schreef SuperwormJim het volgende:
bazen, baas, pauper, hosselen ....
Je had mijn Frans lerares moeten hebbenquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:43 schreef Countess het volgende:
Nog erger wordt het als ouders of docenten dat woord in de mond nemen![]()
Dat heb ik met seksen . Zo'n niet geil woord.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:43 schreef Countess het volgende:
Zo heb ik bijvoorbeeld een schurfthekel aan het woord `vrijen` indien verkeerd gebruikt.
Als iemand het over geile seks heeft en ´vrijen´ gebruikt, als in `de liefde bedrijven` of ´met elkaar naar bed gaan`, dan krijg ik echt een misselijk gevoel.![]()
Prachtwijken, medelanders.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:01 schreef zarGon het volgende:
Van die woorden die bedacht zijn om lekker politiek correct over te komen. Eufemisme,.
"Kansjongeren". "Kanswijken".
Ik word misselijk als mensen 'ik wordt' typenquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:02 schreef Hondenbrokken het volgende:
Alle verkleinwoorden inderdaad. Zeker "stukje, plekje, verkleinwoordgebruikertjes!"
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGHHHHH
Ook haat ik het woord "kansloos".
Ik wordt misselijk als ik aan die woorden denk. Ik ga dit topic daarom verlaten. Moet dit trouwens niet in klachtenforum?
Die twee woorden wou ik ook nog posten,quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:03 schreef CasB het volgende:
[..]
Prachtwijken, medelanders.
Vrouwen die "lekker gek" zijn. Oftewel, dat ze eigenlijk mentaal labiel zijn.
Lust voor het oog, jij.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik word misselijk als mensen 'ik wordt' typen
Prachtwijken toch?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:01 schreef zarGon het volgende:
Van die woorden die bedacht zijn om lekker politiek correct over te komen. Eufemisme,.
of wordt als eerste persoon enkelvoudsvervoeging van wordenquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:02 schreef Hondenbrokken het volgende:
Alle verkleinwoorden inderdaad. Zeker "stukje, plekje, verkleinwoordgebruikertjes!"
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGHHHHH
Ook haat ik het woord "kansloos".
Ik wordt misselijk als ik aan die woorden denk. Ik ga dit topic daarom verlaten. Moet dit trouwens niet in klachtenforum?
omdat ie vol was jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:07 schreef kabelhaspel het volgende:
Irritante woorden
En die van mij ging dicht?
Ja, dat krijg je na 300 reacties.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:07 schreef kabelhaspel het volgende:
Irritante woorden
En die van mij ging dicht?
Wat is QFT dan weer?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:57 schreef soylent het volgende:
Vent, stappen, en quasi-afkortingen als GMTA en QFT.
iddquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:06 schreef tonja het volgende:
"Respect" Het meest misbruikte woord ooit.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:59 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik haat het als mensen 'vieze' woorden in verkleinvorm gebruiken om iets liefs te zeggen.
'Aaaah wat een poepie'
'Lekker scheetje van me'
VERSCHRIKKELIJK!!!
Die dusquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Lichaamssappen,wát een ranzig woord.
Net als oksel.
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:01 schreef zarGon het volgende:
Lichaamssappen onder je oksel?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Net als oksel.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lichaamssappen onder je oksel?
Moistquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:56 schreef littledrummergirl het volgende:
vochtig...
brrr kan alleen maar aan allerlei gore vochtige dingen denken als ik dat hoor
Opgezwollen zwellichamen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Net als oksel.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:59 schreef Hephaistos. het volgende:
'Aaaah wat een poepie'
'Lekker scheetje van me'
Wel bij een 'dynamisch bedrijf' heb je wel een 'hands on mentaliteit' nodigquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:20 schreef Petra76 het volgende:
personeelsadvertenties met daarin nikszeggende termen als 'hands on mentaliteit' en 'dynamisch bedrijf'
"Stress-bestendig"quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:20 schreef Petra76 het volgende:
personeelsadvertenties met daarin nikszeggende termen als 'hands on mentaliteit' en 'dynamisch bedrijf'
BULLSHIT-BINGO!quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:38 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Wel bij een 'dynamisch bedrijf' heb je wel een 'hands on mentaliteit' nodig
Nee, maar je hebt bij deze wel gewonnen. Je krijgt nu een mooie prijsquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:01 schreef Jojoortje het volgende:
Is het woord goeiemoggel al genoemd?
Stress-bestendig, zodat je van te voren weet dat het een chaos is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:40 schreef Topspin het volgende:
[..]
"Stress-bestendig"
Ook zo'n woord dat je in 99,99 procent van de gevallen in zo'n advertentie ziet.
Elke keer als ik jouw UI zie voel ik de pijn kankerhard (echt, sorry) door me gaan. Ik vind het echt een nare UIquote:
Dat ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:04 schreef CasB het volgende:
[..]
Stress-bestendig, zodat je van te voren weet dat het een chaos is.
+1 scherpquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:53 schreef Croupouque het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van het woord 'stijltang'. Of is het toch 'steiltang'?
Sowieso vind ik het verschrikkelijk dat de meeste mensen 'stijl' schrijven wanneer zij 'steil' bedoelen. "Hallo, mijn naam is Hubert-Jan, groenteboer te Babyloniënbroek en ik heb me toch steil haar." Zo moet het zijn en niet anders, tenzij je naam niet 'Hubert-Jan' is, je geen groenteboer bent, niet in Babyloniënbroek woont of geen steil haar hebt.
Maar het woord 'stijltang', dat is een frustratie van een hele andere orde. Want maak je je haar met zo'n tang nou steil, of gebruik je het apparaat om je haar een bepaalde stijl te geven? Ik wéét het gewoon niet!
"Aargh!", "Bleurggh!" en "Hmpfff!"
Danke voor de infoquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:34 schreef zarGon het volgende:
Het is stressbestendig. Zonder koppelteken. Alsook incasseringsvermogen
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:53 schreef Croupouque het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van het woord 'stijltang'. Of is het toch 'steiltang'?
Sowieso vind ik het verschrikkelijk dat de meeste mensen 'stijl' schrijven wanneer zij 'steil' bedoelen. "Hallo, mijn naam is Hubert-Jan, groenteboer te Babyloniënbroek en ik heb me toch steil haar." Zo moet het zijn en niet anders, tenzij je naam niet 'Hubert-Jan' is, je geen groenteboer bent, niet in Babyloniënbroek woont of geen steil haar hebt.
Maar het woord 'stijltang', dat is een frustratie van een hele andere orde. Want maak je je haar met zo'n tang nou steil, of gebruik je het apparaat om je haar een bepaalde stijl te geven? Ik wéét het gewoon niet!
"Aargh!", "Bleurggh!" en "Hmpfff!"
Ik ken een stel dat hun kinderen heeft geleerd poepen 'puna' te noemenquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:53 schreef littledrummergirl het volgende:
ow en ouders die hun kinderen leren dat ze niet poepen maar "een hoopje doen"come on!
Mijn ouders zeiden altijd 'drukken'quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:53 schreef littledrummergirl het volgende:
ow en ouders die hun kinderen leren dat ze niet poepen maar "een hoopje doen"come on!
Hij wordt gewoon gepwnt door een paaltje.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:10 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Elke keer als ik jouw UI zie voel ik de pijn kankerhard (echt, sorry) door me gaan. Ik vind het echt een nare UI
Die van mij ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiden altijd 'drukken'
Ja maar wel fucking hard gepwnd, voel het gewoon zelf. Engquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:22 schreef Wunny het volgende:
[..]
Hij wordt gewoon gepwnt door een paaltje.
Gelukkig, ben ik niet de enige met zulke ouders.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiden altijd 'drukken'
Hubbie is echt heel slecht jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:02 schreef AngerManagement het volgende:
En dan zijn er natuurlijk nog altij de 'normale' woorden waarbij je je afvraagt waarom iemand ze gebruikt zoals hubbie (), dinnetje (
![]()
) en 'ongewenst doorlekken' (
![]()
![]()
).
Bij partner heb ik altijd het idee dat mensen wanhopig proberen het geslacht van die partner verborgen te houden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:33 schreef buachaille het volgende:
Ik heb de schurft aan het woord Partner. blerk!
Die is inderdaad FUCKING iritant jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:40 schreef Noortje. het volgende:
Ik vergat 'bammetje', en 'een bloedserieus kutprobleem hebben' alsin ongesteld zijn.
Ze zeggen er ook nooit bij wat de uitkomst was.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:28 schreef freecell het volgende:
[..]
In reclames: dermatologisch getest! Ja, dat mag ik hopen dat ze het ooit op een huid hebben gesmeerd!
Daaromquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:44 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Ze zeggen er ook nooit bij wat de uitkomst was.
61 % minder rimpeldieptequote:Op vrijdag 19 december 2008 17:33 schreef VonHinten het volgende:
Reclametaal. Schrijf de spotjes van televisie es volledig uit en je ziet hóe lachwekkend ze eigenlijk zijn. Het hierboven genoemde 'smaaksensatie' is daar een goed voorbeeld van.
mijn moeder noemt Sappemeer met grote regelmaat Juicy-lakequote:Op vrijdag 19 december 2008 21:14 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Spikecity ipv Spijkernisse
Mijn vader zegt dat altijdIk kan hem er niet vanaf brengen.
Dat slaat echt helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:15 schreef freecell het volgende:
[..]
mijn moeder noemt Sappemeer met grote regelmaat Juicy-lake
Bewuste spelfout neem ik aan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:14 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Spikecity ipv Spijkernisse
Mijn vader zegt dat altijdIk kan hem er niet vanaf brengen.
dat zeggen wij dan ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:16 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Dat slaat echt helemaal nergens op.
Dat ook, ja....quote:
Euh.. Jahaquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Bewuste spelfout neem ik aan?![]()
Ik zou niet weten waar. Hij is er ook wel heel consequent in.quote:Verder is het echt zo'n papa-grap ja. Ook wel weer lief. Ergens. Toch?
Wel een punt op zich. Van die voorbijgaande modewoorden, verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:13 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Ik was al benieuwd of die zou langskomen, en heu daar is ie
Haha, dat lijkt me echt een verschrikkingquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
In mijn werkomgeving is het ineens tot de diepste lagen doorgedrongen dat het bijdehand staat om het woord probleem te vervangen door uitdaging.
Laat je per ongeluk toch het woord probleem vallen dan roept er altijd wel één: je bedoeld uitdaging! om vervolgens uit z'n ooghoeken te checken of de chef het wel gehoord heeft.
Redelijk hypocriet..quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
In mijn werkomgeving is het ineens tot de diepste lagen doorgedrongen dat het bijdehand staat om het woord probleem te vervangen door uitdaging.
Laat je per ongeluk toch het woord probleem vallen dan roept er altijd wel één: je bedoeld uitdaging! om vervolgens uit z'n ooghoeken te checken of de chef het wel gehoord heeft.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:15 schreef Countess het volgende:
[..]
O ja, ik kan ook niet tegen een understatement als `Pappie gaat centjes verdienen´.
![]()
Jij bent echt domquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:26 schreef sinadO het volgende:
Zojuist in een reclame op tv: `De fanfare GAAT VOOR een beter klimaat, de melkboer GAAT VOOR een beter klimaat, Jan lul GAAT VOOR een beter klimaat etc.´
WAAR GAAN ZE DAN NAARTOE!!!!! GODVERDOMME MAAK JE ZIN AF, KUT!
Het is maar goed dat je een grapje maakt nu.quote:
Dan was je echt dom.quote:
Erger ik me ook kapot aan. Werk sinds kort op een callcenter en ze doen het állemaal.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:09 schreef RRGJL het volgende:
Het aller irritantste vind ik nog de importjeugd die tegenwoordig heel bewust lijkt te kiezen voor verwoordingen als 'die boek' en 'dat vrouw' oid. Vroeger deden ze het tenminste nog per ongeluk.. En dan heb ik het nog niet over het accent waarmee ze praten. Ook al zo geforceerd. Die vette straataccent jijweet.
Ik ben anders wel blij met mijn domestic engineer. Ze doet alles (nou ja, voor zover je voor een tientje per uur mag verwachten).quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:30 schreef Croupouque het volgende:
En hij noemt zichzelf niet "goeroe", of het al even verschrikkelijke "mental coach", maar - hou je vast - "Life alchemist".
Ik zat me ook echt op te vreten toen een of ander geval een leraar 'doekoeman' noemdequote:
Idd, heb ik ook nooit begrepen. Je noemt een vrouw-gristen toch ook geen christa? Al heb je wel weer jodinnen. Maar weer geen Taoista's. Waar ligt die scheidslijn?quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:04 schreef Min-e het volgende:
Moslima.
De bedenker hiervan vond het vast prachtig modieus klinken. En dan heb je de stomme huppelkutjes die zich dan zo gaan noemen.
Waarom moet er onderscheid worden gemaakt naar mannelijk of vrouwelijk. Heeft toch absoluut geen meerwaarde?
Maar het moet toch duidelijk zijn dat vrouwen anders (minderwaardig) zijn, en dus niet gelijk zijn aan mannelijke moslims?quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:04 schreef Min-e het volgende:
Moslima.
De bedenker hiervan vond het vast prachtig modieus klinken. En dan heb je de stomme huppelkutjes die zich dan zo gaan noemen.
Waarom moet er onderscheid worden gemaakt naar mannelijk of vrouwelijk. Heeft toch absoluut geen meerwaarde?
Amen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:01 schreef dborhem het volgende:
Alle varianten van TOP.
Top,toppie,toppert,toppertje,ik vind het echt afgrijselijk,totaal onintelligent om zoiets uit je bek te laten vallen.
Nee, prachtig woord!quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:26 schreef Synchronized het volgende:
'slipje'
ja, of steeds knikken en glimlachen maar niets zeggen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:49 schreef Urquhart het volgende:
"Lachen" als reactie op iets.
Jantje: Ik ben naar de bioscoop geweest
Pietje: Lachen!
Gaat dat niet vervelen na een tijd, elke keer als je wat zegt, begint er 1 volledige crap uit te kramen wat kant noch wal raakt....quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:04 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
ja, of steeds knikken en glimlachen maar niets zeggen.
Shit, kraam dan random bullshit uit ofzo, alles beter dan dat.
Ik vaar er al jaren prima opquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Gaat dat niet vervelen na een tijd, elke keer als je wat zegt, begint er 1 volledige crap uit te kramen wat kant noch wal raakt....
quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:15 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik vaar er al jaren prima op
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Dat klopt trouwens wel, die paar mensen die dit doen delen mijn gevoel voor humor niet. Ik zit meestal ook te tandenknarsen wanneer hun zich van hun grappigste kant laten zien. neemt niet weg dat het er dom uit ziet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:07 schreef RRGJL het volgende:
Waarschijnlijk zijn die mensen gewoon niet zo geïnteresseerd in je, anders reageerden ze wel inhoudelijk lijkt me
quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Oh sorry, dacht dat je vrienden had!Grapje zeker, dan gaat er alleen maar meer van mijn online-tijd afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik associeer dat woord altijd met de vraag maar raak gast van telekids, toch best wel een jeugdtrauma aan dat programma overgehouden.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik associeer dat woord altijd met de vraag maar raak gast van telekids, toch best wel een jeugdtrauma aan dat programma overgehouden.
Ik zeg het woord pauper best vaakquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
Een 'stukje' ...
Heel vervelend om aan te horen als mensen dat gebruiken om aan te duiden dat ze iets hebben.
'Pauper'
Grootste kutwoord wat er is.
Dat snap ik echt niet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:14 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik zeg het woord pauper best vaak
OMELETTE DU FROMAGE!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:14 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik zeg het woord pauper best vaak
Ja dat ja. Ik kende zo'n meisje die altijd in een discussie voor haar argument "lieve schat, ..." zei. Fucking irritant, ook omdat haar argument er daarna op zo'n hauteine toon achteraan kwam.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:58 schreef Sanderrrr het volgende:
Als mensen iemand "schat" noemen om vaak te bewijzen dat hij/zij gelijk heeft en de andere persoon niet. "diesel is voordeliger dan benzine" -"schat, ligt aan hoeveel je rijdt"
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:23 schreef P.roxy het volgende:
[..]
OMELETTE DU FROMAGE!!
Dat was van Dexter op Cartoon Network
Eigenlijk bedoelt hij dan "Jullie moeten het maar doen, want ik heb geen idee. Oh ja, ik ben ook te laf om dat te zeggen."quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:26 schreef Racerat het volgende:
Dat eeuwige 'samen' en 'met z'n allen' van JP Balkenende. "We moeten met z'n allen kijken hoe we dit kunnen oppakken". En "Samen een oplossing zoeken..."
Mwah valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat snap ik echt niet.
Het is echt zo'n ballerig elitair woord.
Komt wellicht omdat ik het hier in Groningen alleen van die verenigingstypes hoor.quote:
Hier (Maastricht) hoor ik het eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Komt wellicht omdat ik het hier in Groningen alleen van die verenigingstypes hoor.
Ha, leuk om nog een keer te zien.quote:
Uhm dat zou ik niet wetenquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:44 schreef P.roxy het volgende:
[..]
Ha, leuk om nog een keer te zien.
Alleen horen er niet andere stemmen nog bij?
Hier staat de hele afleveringquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:53 schreef P.roxy het volgende:
Mja, maar één keer staat ie op youtube.
Ik dacht dat er mischien nog stemmen van andere personen in hoorden te zitten in plaats van Rock muziek en dexters stem af en toe, maar misschien hoort dit zo.
Even bij m'n favorieten zettenquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Hier staat de hele aflevering.
Of mannen die hun vrouw vrouwtje noemen. Ook vreselijk.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Mensen die hun vriend/vriendin poepie noemen of scheetjenekschot moeten ze hebben
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:31 schreef tevebe het volgende:
[..]
Of mannen die hun vrouw vrouwtje noemen. Ook vreselijk.
Of 'HET vrouwtje'.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:31 schreef tevebe het volgende:
Of mannen die hun vrouw vrouwtje noemen.
Eberhard van der Laan heeft jou gehoord, hij vindt dat typische DDR-woorden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:01 schreef zarGon het volgende:
Woord van het jaarquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist het leukste woord.
Vooral dat laatste als het gaat om een IT-bedrijf. Dynamisch als in 'weten hoe je met Flash de idiootste cartoons/animaties kun maken', maar dat slaat duidelijk niet op de baan zelf.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:20 schreef Petra76 het volgende:
"Wijffie" dan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:31 schreef tevebe het volgende:
[..]
Of mannen die hun vrouw vrouwtje noemen. Ook vreselijk.
Droomtransfer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ook woorden als "droomtransfer". Dromen die mensen die dat soort woorden verzinnen, weleens echt?
Mensen die vaak 'lol' zeggen willen meestal van je af. Die zijn met iemand anders al druk in gesprek oid, en willen niet onbeleefd zijn dus lachen ze maar.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:23 schreef richeser1982 het volgende:
even kuieren vind ik irritant of het woord klateren (ja het is dialect voor laten vallen).
of als mensen in msn gesprek CONTINU lol zeggen, dan kan ik ze wel slaan!
Haha, mijn tante doet dat nog steeds. Ze nadert de 50.quote:Op zondag 21 december 2008 09:03 schreef shinydiscoball het volgende:
Vrouwen van in de 20 die hun vrienden 'vriendinnetje' of 'vriendje' noemen.
'Ik heb een vriendje in de reclame business.'
of
'Ik moet zo gaan, ik heb afgesproken met een vriendinnetje.'
![]()
Die woorden niet meer gebruiken als je over de 12 bent alsjeblieft.
Met dubbel P is het nog lelijker.quote:Op zondag 21 december 2008 00:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Met dubbel-P!
Omdat het uit het Frans afgeleid is.
Kopkluivenquote:Op zondag 21 december 2008 14:49 schreef Vermoorde.onschuld het volgende:
Met iemand bekken. Bah. Zeg dan gewoon zoenen of zo.
das best triestquote:Op zondag 21 december 2008 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
Komt van husband.
ik schaam me ervoor, maar ik ken ze welquote:Op zondag 21 december 2008 15:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
das best triest![]()
ik ken gelukkig geen mensen die dit soort woorden gebruiken
quote:
Wat heeft de Kamer van Koophandel ermee te maken eigenlijk?quote:Op zondag 21 december 2008 18:09 schreef Leandra het volgende:
Alsof neuken gelijk KvK (ook) wordt zodra je getrouwd bent.
KvK is bij OUD op FOK! Klussen voor Kidsquote:Op zondag 21 december 2008 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft de Kamer van Koophandel ermee te maken eigenlijk?
Idd, dat hele subforum stikt van de onuitstaanbare woorden en afkortingen.quote:Op zondag 21 december 2008 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
KvK is bij OUD op FOK! Klussen voor Kids
quote:Op zondag 21 december 2008 19:58 schreef Mr-Coffee het volgende:
Als mensen een object *lief* gaan noemen, krijg ik ook meestal spontane kramp aan m,n ballen.
Voorbeeld: Oh wat een lief huisje heb je zeg.
Dat is pas echtquote:Op zondag 21 december 2008 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
KvK is bij OUD op FOK! Klussen voor Kids
Ja idd. Ik zie dan al helamaal eoa wanhopig yuppenstel met een figuurzaag een beebie uitzagen. En je dan maar afvragen waarom het zo weinig doetquote:
Eens!quote:Op zondag 21 december 2008 20:34 schreef Samcali het volgende:
Vroeger hadden de meeste mensen een hobby. Tegenwoordig niet meer. Voor Jan uit Appelscha is duivenmelken een grote passie, de passie van zijn vrouw Truus is eierdopjes verzamelen
Ik zag het voorbij komen in het sneaker topic. Ik neem aan een ander woord voor sneaker. Zal wel straattaal zijn ofzo?quote:
En dat is dan weer een sportschoen?quote:Op zondag 21 december 2008 21:09 schreef tevebe het volgende:
Ik zag het voorbij komen in het sneaker topic. Ik neem aan een ander woord voor sneaker.
Juistem.quote:Op zondag 21 december 2008 21:09 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik zag het voorbij komen in het sneaker topic. Ik neem aan een ander woord voor sneaker. Zal wel straattaal zijn ofzo?
Ja maar dat is volgens mij gewoon de Engelse term.quote:Op zondag 21 december 2008 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat is dan weer een sportschoen?
Ja maar volgens mij leven we hier gewoon in Nederland.quote:Op zondag 21 december 2008 21:14 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ja maar dat is volgens mij gewoon de Engelse term.
Sneakers is ook n winkel voor sporschoenen. En Engelse termen vindt je overal.quote:Op zondag 21 december 2008 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij leven we hier gewoon in Nederland.
Ja inderdaad.. achterlijke gewoonte om bij alle nieuwe dingen maar meteen het Engelse woord ervoor te gebruiken.quote:Op zondag 21 december 2008 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral BN'ers maken zich daar schuldig aan.quote:Op zondag 21 december 2008 21:46 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. achterlijke gewoonte om bij alle nieuwe dingen maar meteen het Engelse woord ervoor te gebruiken.
Wij en de kids *ril*quote:
Het zou me niets verbazen als het woord 'hobby' ooit ook maar een pretentieuze benaming was voor wat de gewone man nog liefhebberij of vrijetijdsbesteding noemde.quote:Op zondag 21 december 2008 20:34 schreef Samcali het volgende:
Vroeger hadden de meeste mensen een hobby. Tegenwoordig niet meer. Voor Jan uit Appelscha is duivenmelken een grote passie, de passie van zijn vrouw Truus is eierdopjes verzamelen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:49 schreef Urquhart het volgende:
"Lachen" als reactie op iets.
Jantje: Ik ben naar de bioscoop geweest
Pietje: Lachen!
hoezeau, vind je dat heaumeau?quote:
Dit vind ik zo irritant.quote:Op zondag 21 december 2008 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 december 2008 10:49 schreef Bargash het volgende:
[..]
Dit vind ik zo irritant.
Mensen die zogenaamd een woord niet begrijpen en dan helemaal moeilijk gaan lopen doen...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |