das best triestquote:Op zondag 21 december 2008 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
Komt van husband.
ik schaam me ervoor, maar ik ken ze welquote:Op zondag 21 december 2008 15:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
das best triest![]()
ik ken gelukkig geen mensen die dit soort woorden gebruiken
quote:
Wat heeft de Kamer van Koophandel ermee te maken eigenlijk?quote:Op zondag 21 december 2008 18:09 schreef Leandra het volgende:
Alsof neuken gelijk KvK (ook) wordt zodra je getrouwd bent.
KvK is bij OUD op FOK! Klussen voor Kidsquote:Op zondag 21 december 2008 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft de Kamer van Koophandel ermee te maken eigenlijk?
Idd, dat hele subforum stikt van de onuitstaanbare woorden en afkortingen.quote:Op zondag 21 december 2008 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
KvK is bij OUD op FOK! Klussen voor Kids
quote:Op zondag 21 december 2008 19:58 schreef Mr-Coffee het volgende:
Als mensen een object *lief* gaan noemen, krijg ik ook meestal spontane kramp aan m,n ballen.
Voorbeeld: Oh wat een lief huisje heb je zeg.
Dat is pas echtquote:Op zondag 21 december 2008 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
KvK is bij OUD op FOK! Klussen voor Kids
Ja idd. Ik zie dan al helamaal eoa wanhopig yuppenstel met een figuurzaag een beebie uitzagen. En je dan maar afvragen waarom het zo weinig doetquote:
Eens!quote:Op zondag 21 december 2008 20:34 schreef Samcali het volgende:
Vroeger hadden de meeste mensen een hobby. Tegenwoordig niet meer. Voor Jan uit Appelscha is duivenmelken een grote passie, de passie van zijn vrouw Truus is eierdopjes verzamelen
Ik zag het voorbij komen in het sneaker topic. Ik neem aan een ander woord voor sneaker. Zal wel straattaal zijn ofzo?quote:
En dat is dan weer een sportschoen?quote:Op zondag 21 december 2008 21:09 schreef tevebe het volgende:
Ik zag het voorbij komen in het sneaker topic. Ik neem aan een ander woord voor sneaker.
Juistem.quote:Op zondag 21 december 2008 21:09 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik zag het voorbij komen in het sneaker topic. Ik neem aan een ander woord voor sneaker. Zal wel straattaal zijn ofzo?
Ja maar dat is volgens mij gewoon de Engelse term.quote:Op zondag 21 december 2008 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat is dan weer een sportschoen?
Ja maar volgens mij leven we hier gewoon in Nederland.quote:Op zondag 21 december 2008 21:14 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ja maar dat is volgens mij gewoon de Engelse term.
Sneakers is ook n winkel voor sporschoenen. En Engelse termen vindt je overal.quote:Op zondag 21 december 2008 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij leven we hier gewoon in Nederland.
Ja inderdaad.. achterlijke gewoonte om bij alle nieuwe dingen maar meteen het Engelse woord ervoor te gebruiken.quote:Op zondag 21 december 2008 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral BN'ers maken zich daar schuldig aan.quote:Op zondag 21 december 2008 21:46 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. achterlijke gewoonte om bij alle nieuwe dingen maar meteen het Engelse woord ervoor te gebruiken.
Wij en de kids *ril*quote:
Het zou me niets verbazen als het woord 'hobby' ooit ook maar een pretentieuze benaming was voor wat de gewone man nog liefhebberij of vrijetijdsbesteding noemde.quote:Op zondag 21 december 2008 20:34 schreef Samcali het volgende:
Vroeger hadden de meeste mensen een hobby. Tegenwoordig niet meer. Voor Jan uit Appelscha is duivenmelken een grote passie, de passie van zijn vrouw Truus is eierdopjes verzamelen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:49 schreef Urquhart het volgende:
"Lachen" als reactie op iets.
Jantje: Ik ben naar de bioscoop geweest
Pietje: Lachen!
hoezeau, vind je dat heaumeau?quote:
Dit vind ik zo irritant.quote:Op zondag 21 december 2008 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 december 2008 10:49 schreef Bargash het volgende:
[..]
Dit vind ik zo irritant.
Mensen die zogenaamd een woord niet begrijpen en dan helemaal moeilijk gaan lopen doen...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |