Die dusquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Lichaamssappen,wát een ranzig woord.
Net als oksel.
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:01 schreef zarGon het volgende:
Van die woorden die bedacht zijn om lekker politiek correct over te komen. Eufemisme,.
"Kansjongeren". "Kanswijken".
Lichaamssappen onder je oksel?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Net als oksel.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lichaamssappen onder je oksel?
Moistquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:56 schreef littledrummergirl het volgende:
vochtig...
brrr kan alleen maar aan allerlei gore vochtige dingen denken als ik dat hoor
Opgezwollen zwellichamen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Net als oksel.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:59 schreef Hephaistos. het volgende:
'Aaaah wat een poepie'
'Lekker scheetje van me'
Wel bij een 'dynamisch bedrijf' heb je wel een 'hands on mentaliteit' nodigquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:20 schreef Petra76 het volgende:
personeelsadvertenties met daarin nikszeggende termen als 'hands on mentaliteit' en 'dynamisch bedrijf'
"Stress-bestendig"quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:20 schreef Petra76 het volgende:
personeelsadvertenties met daarin nikszeggende termen als 'hands on mentaliteit' en 'dynamisch bedrijf'
BULLSHIT-BINGO!quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:38 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Wel bij een 'dynamisch bedrijf' heb je wel een 'hands on mentaliteit' nodig
Nee, maar je hebt bij deze wel gewonnen. Je krijgt nu een mooie prijsquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:01 schreef Jojoortje het volgende:
Is het woord goeiemoggel al genoemd?
Stress-bestendig, zodat je van te voren weet dat het een chaos is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:40 schreef Topspin het volgende:
[..]
"Stress-bestendig"
Ook zo'n woord dat je in 99,99 procent van de gevallen in zo'n advertentie ziet.
Elke keer als ik jouw UI zie voel ik de pijn kankerhard (echt, sorry) door me gaan. Ik vind het echt een nare UIquote:
Dat ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:04 schreef CasB het volgende:
[..]
Stress-bestendig, zodat je van te voren weet dat het een chaos is.
+1 scherpquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:53 schreef Croupouque het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van het woord 'stijltang'. Of is het toch 'steiltang'?
Sowieso vind ik het verschrikkelijk dat de meeste mensen 'stijl' schrijven wanneer zij 'steil' bedoelen. "Hallo, mijn naam is Hubert-Jan, groenteboer te Babyloniënbroek en ik heb me toch steil haar." Zo moet het zijn en niet anders, tenzij je naam niet 'Hubert-Jan' is, je geen groenteboer bent, niet in Babyloniënbroek woont of geen steil haar hebt.
Maar het woord 'stijltang', dat is een frustratie van een hele andere orde. Want maak je je haar met zo'n tang nou steil, of gebruik je het apparaat om je haar een bepaalde stijl te geven? Ik wéét het gewoon niet!
"Aargh!", "Bleurggh!" en "Hmpfff!"
Danke voor de infoquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:34 schreef zarGon het volgende:
Het is stressbestendig. Zonder koppelteken. Alsook incasseringsvermogen
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:53 schreef Croupouque het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van het woord 'stijltang'. Of is het toch 'steiltang'?
Sowieso vind ik het verschrikkelijk dat de meeste mensen 'stijl' schrijven wanneer zij 'steil' bedoelen. "Hallo, mijn naam is Hubert-Jan, groenteboer te Babyloniënbroek en ik heb me toch steil haar." Zo moet het zijn en niet anders, tenzij je naam niet 'Hubert-Jan' is, je geen groenteboer bent, niet in Babyloniënbroek woont of geen steil haar hebt.
Maar het woord 'stijltang', dat is een frustratie van een hele andere orde. Want maak je je haar met zo'n tang nou steil, of gebruik je het apparaat om je haar een bepaalde stijl te geven? Ik wéét het gewoon niet!
"Aargh!", "Bleurggh!" en "Hmpfff!"
Ik ken een stel dat hun kinderen heeft geleerd poepen 'puna' te noemenquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:53 schreef littledrummergirl het volgende:
ow en ouders die hun kinderen leren dat ze niet poepen maar "een hoopje doen"come on!
Mijn ouders zeiden altijd 'drukken'quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:53 schreef littledrummergirl het volgende:
ow en ouders die hun kinderen leren dat ze niet poepen maar "een hoopje doen"come on!
Hij wordt gewoon gepwnt door een paaltje.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:10 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Elke keer als ik jouw UI zie voel ik de pijn kankerhard (echt, sorry) door me gaan. Ik vind het echt een nare UI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |