quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:43 schreef SuperwormJim het volgende:
bazen, baas, pauper, hosselen ....
Je had mijn Frans lerares moeten hebbenquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:43 schreef Countess het volgende:
Nog erger wordt het als ouders of docenten dat woord in de mond nemen![]()
Dat heb ik met seksen . Zo'n niet geil woord.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:43 schreef Countess het volgende:
Zo heb ik bijvoorbeeld een schurfthekel aan het woord `vrijen` indien verkeerd gebruikt.
Als iemand het over geile seks heeft en ´vrijen´ gebruikt, als in `de liefde bedrijven` of ´met elkaar naar bed gaan`, dan krijg ik echt een misselijk gevoel.![]()
Prachtwijken, medelanders.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:01 schreef zarGon het volgende:
Van die woorden die bedacht zijn om lekker politiek correct over te komen. Eufemisme,.
"Kansjongeren". "Kanswijken".
Ik word misselijk als mensen 'ik wordt' typenquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:02 schreef Hondenbrokken het volgende:
Alle verkleinwoorden inderdaad. Zeker "stukje, plekje, verkleinwoordgebruikertjes!"
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGHHHHH
Ook haat ik het woord "kansloos".
Ik wordt misselijk als ik aan die woorden denk. Ik ga dit topic daarom verlaten. Moet dit trouwens niet in klachtenforum?
Die twee woorden wou ik ook nog posten,quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:03 schreef CasB het volgende:
[..]
Prachtwijken, medelanders.
Vrouwen die "lekker gek" zijn. Oftewel, dat ze eigenlijk mentaal labiel zijn.
Lust voor het oog, jij.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik word misselijk als mensen 'ik wordt' typen
Prachtwijken toch?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:01 schreef zarGon het volgende:
Van die woorden die bedacht zijn om lekker politiek correct over te komen. Eufemisme,.
"Kansjongeren". "Kanswijken".
of wordt als eerste persoon enkelvoudsvervoeging van wordenquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:02 schreef Hondenbrokken het volgende:
Alle verkleinwoorden inderdaad. Zeker "stukje, plekje, verkleinwoordgebruikertjes!"
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGHHHHH
Ook haat ik het woord "kansloos".
Ik wordt misselijk als ik aan die woorden denk. Ik ga dit topic daarom verlaten. Moet dit trouwens niet in klachtenforum?
omdat ie vol was jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:07 schreef kabelhaspel het volgende:
Irritante woorden
En die van mij ging dicht?
Ja, dat krijg je na 300 reacties.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:07 schreef kabelhaspel het volgende:
Irritante woorden
En die van mij ging dicht?
Wat is QFT dan weer?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:57 schreef soylent het volgende:
Vent, stappen, en quasi-afkortingen als GMTA en QFT.
iddquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:06 schreef tonja het volgende:
"Respect" Het meest misbruikte woord ooit.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:59 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik haat het als mensen 'vieze' woorden in verkleinvorm gebruiken om iets liefs te zeggen.
'Aaaah wat een poepie'
'Lekker scheetje van me'
VERSCHRIKKELIJK!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |