das best triestquote:Op zondag 21 december 2008 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
Komt van husband.
ik schaam me ervoor, maar ik ken ze welquote:Op zondag 21 december 2008 15:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
das best triest![]()
ik ken gelukkig geen mensen die dit soort woorden gebruiken
quote:
Wat heeft de Kamer van Koophandel ermee te maken eigenlijk?quote:Op zondag 21 december 2008 18:09 schreef Leandra het volgende:
Alsof neuken gelijk KvK (ook) wordt zodra je getrouwd bent.
KvK is bij OUD op FOK! Klussen voor Kidsquote:Op zondag 21 december 2008 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft de Kamer van Koophandel ermee te maken eigenlijk?
Idd, dat hele subforum stikt van de onuitstaanbare woorden en afkortingen.quote:Op zondag 21 december 2008 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
KvK is bij OUD op FOK! Klussen voor Kids
quote:Op zondag 21 december 2008 19:58 schreef Mr-Coffee het volgende:
Als mensen een object *lief* gaan noemen, krijg ik ook meestal spontane kramp aan m,n ballen.
Voorbeeld: Oh wat een lief huisje heb je zeg.
Dat is pas echtquote:Op zondag 21 december 2008 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
KvK is bij OUD op FOK! Klussen voor Kids
Ja idd. Ik zie dan al helamaal eoa wanhopig yuppenstel met een figuurzaag een beebie uitzagen. En je dan maar afvragen waarom het zo weinig doetquote:
Eens!quote:Op zondag 21 december 2008 20:34 schreef Samcali het volgende:
Vroeger hadden de meeste mensen een hobby. Tegenwoordig niet meer. Voor Jan uit Appelscha is duivenmelken een grote passie, de passie van zijn vrouw Truus is eierdopjes verzamelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |