Ha, leuk om nog een keer te zien.quote:
Uhm dat zou ik niet wetenquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:44 schreef P.roxy het volgende:
[..]
Ha, leuk om nog een keer te zien.
Alleen horen er niet andere stemmen nog bij?
Hier staat de hele afleveringquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:53 schreef P.roxy het volgende:
Mja, maar één keer staat ie op youtube.
Ik dacht dat er mischien nog stemmen van andere personen in hoorden te zitten in plaats van Rock muziek en dexters stem af en toe, maar misschien hoort dit zo.
Even bij m'n favorieten zettenquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Hier staat de hele aflevering.
Of mannen die hun vrouw vrouwtje noemen. Ook vreselijk.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Mensen die hun vriend/vriendin poepie noemen of scheetjenekschot moeten ze hebben
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:31 schreef tevebe het volgende:
[..]
Of mannen die hun vrouw vrouwtje noemen. Ook vreselijk.
Of 'HET vrouwtje'.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:31 schreef tevebe het volgende:
Of mannen die hun vrouw vrouwtje noemen.
Eberhard van der Laan heeft jou gehoord, hij vindt dat typische DDR-woorden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:01 schreef zarGon het volgende:
Van die woorden die bedacht zijn om lekker politiek correct over te komen. Eufemisme,.
"Kansjongeren". "Kanswijken".
Woord van het jaarquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist het leukste woord.
Vooral dat laatste als het gaat om een IT-bedrijf. Dynamisch als in 'weten hoe je met Flash de idiootste cartoons/animaties kun maken', maar dat slaat duidelijk niet op de baan zelf.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:20 schreef Petra76 het volgende:
personeelsadvertenties met daarin nikszeggende termen als 'hands on mentaliteit' en 'dynamisch bedrijf'
"Wijffie" dan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:31 schreef tevebe het volgende:
[..]
Of mannen die hun vrouw vrouwtje noemen. Ook vreselijk.
Droomtransfer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ook woorden als "droomtransfer". Dromen die mensen die dat soort woorden verzinnen, weleens echt?
Mensen die vaak 'lol' zeggen willen meestal van je af. Die zijn met iemand anders al druk in gesprek oid, en willen niet onbeleefd zijn dus lachen ze maar.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:23 schreef richeser1982 het volgende:
even kuieren vind ik irritant of het woord klateren (ja het is dialect voor laten vallen).
of als mensen in msn gesprek CONTINU lol zeggen, dan kan ik ze wel slaan!
Haha, mijn tante doet dat nog steeds. Ze nadert de 50.quote:Op zondag 21 december 2008 09:03 schreef shinydiscoball het volgende:
Vrouwen van in de 20 die hun vrienden 'vriendinnetje' of 'vriendje' noemen.
'Ik heb een vriendje in de reclame business.'
of
'Ik moet zo gaan, ik heb afgesproken met een vriendinnetje.'
![]()
Die woorden niet meer gebruiken als je over de 12 bent alsjeblieft.
Met dubbel P is het nog lelijker.quote:Op zondag 21 december 2008 00:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Met dubbel-P!
Omdat het uit het Frans afgeleid is.
Kopkluivenquote:Op zondag 21 december 2008 14:49 schreef Vermoorde.onschuld het volgende:
Met iemand bekken. Bah. Zeg dan gewoon zoenen of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |