Maar het moet toch duidelijk zijn dat vrouwen anders (minderwaardig) zijn, en dus niet gelijk zijn aan mannelijke moslims?quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:04 schreef Min-e het volgende:
Moslima.
De bedenker hiervan vond het vast prachtig modieus klinken. En dan heb je de stomme huppelkutjes die zich dan zo gaan noemen.
Waarom moet er onderscheid worden gemaakt naar mannelijk of vrouwelijk. Heeft toch absoluut geen meerwaarde?
Amen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:01 schreef dborhem het volgende:
Alle varianten van TOP.
Top,toppie,toppert,toppertje,ik vind het echt afgrijselijk,totaal onintelligent om zoiets uit je bek te laten vallen.
Nee, prachtig woord!quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:26 schreef Synchronized het volgende:
'slipje'
ja, of steeds knikken en glimlachen maar niets zeggen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:49 schreef Urquhart het volgende:
"Lachen" als reactie op iets.
Jantje: Ik ben naar de bioscoop geweest
Pietje: Lachen!
Gaat dat niet vervelen na een tijd, elke keer als je wat zegt, begint er 1 volledige crap uit te kramen wat kant noch wal raakt....quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:04 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
ja, of steeds knikken en glimlachen maar niets zeggen.
Shit, kraam dan random bullshit uit ofzo, alles beter dan dat.
Ik vaar er al jaren prima opquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Gaat dat niet vervelen na een tijd, elke keer als je wat zegt, begint er 1 volledige crap uit te kramen wat kant noch wal raakt....
quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:15 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik vaar er al jaren prima op
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Dat klopt trouwens wel, die paar mensen die dit doen delen mijn gevoel voor humor niet. Ik zit meestal ook te tandenknarsen wanneer hun zich van hun grappigste kant laten zien. neemt niet weg dat het er dom uit ziet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:07 schreef RRGJL het volgende:
Waarschijnlijk zijn die mensen gewoon niet zo geïnteresseerd in je, anders reageerden ze wel inhoudelijk lijkt me
quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Oh sorry, dacht dat je vrienden had!Grapje zeker, dan gaat er alleen maar meer van mijn online-tijd afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik associeer dat woord altijd met de vraag maar raak gast van telekids, toch best wel een jeugdtrauma aan dat programma overgehouden.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik associeer dat woord altijd met de vraag maar raak gast van telekids, toch best wel een jeugdtrauma aan dat programma overgehouden.
Ik zeg het woord pauper best vaakquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
Een 'stukje' ...
Heel vervelend om aan te horen als mensen dat gebruiken om aan te duiden dat ze iets hebben.
'Pauper'
Grootste kutwoord wat er is.
Dat snap ik echt niet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:14 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik zeg het woord pauper best vaak
OMELETTE DU FROMAGE!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:14 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik zeg het woord pauper best vaak
Ja dat ja. Ik kende zo'n meisje die altijd in een discussie voor haar argument "lieve schat, ..." zei. Fucking irritant, ook omdat haar argument er daarna op zo'n hauteine toon achteraan kwam.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:58 schreef Sanderrrr het volgende:
Als mensen iemand "schat" noemen om vaak te bewijzen dat hij/zij gelijk heeft en de andere persoon niet. "diesel is voordeliger dan benzine" -"schat, ligt aan hoeveel je rijdt"
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:23 schreef P.roxy het volgende:
[..]
OMELETTE DU FROMAGE!!
Dat was van Dexter op Cartoon Network
Eigenlijk bedoelt hij dan "Jullie moeten het maar doen, want ik heb geen idee. Oh ja, ik ben ook te laf om dat te zeggen."quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:26 schreef Racerat het volgende:
Dat eeuwige 'samen' en 'met z'n allen' van JP Balkenende. "We moeten met z'n allen kijken hoe we dit kunnen oppakken". En "Samen een oplossing zoeken..."
Mwah valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat snap ik echt niet.
Het is echt zo'n ballerig elitair woord.
Komt wellicht omdat ik het hier in Groningen alleen van die verenigingstypes hoor.quote:
Hier (Maastricht) hoor ik het eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Komt wellicht omdat ik het hier in Groningen alleen van die verenigingstypes hoor.
Ha, leuk om nog een keer te zien.quote:
Uhm dat zou ik niet wetenquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:44 schreef P.roxy het volgende:
[..]
Ha, leuk om nog een keer te zien.
Alleen horen er niet andere stemmen nog bij?
Hier staat de hele afleveringquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:53 schreef P.roxy het volgende:
Mja, maar één keer staat ie op youtube.
Ik dacht dat er mischien nog stemmen van andere personen in hoorden te zitten in plaats van Rock muziek en dexters stem af en toe, maar misschien hoort dit zo.
Even bij m'n favorieten zettenquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Hier staat de hele aflevering.
Of mannen die hun vrouw vrouwtje noemen. Ook vreselijk.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Mensen die hun vriend/vriendin poepie noemen of scheetjenekschot moeten ze hebben
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:31 schreef tevebe het volgende:
[..]
Of mannen die hun vrouw vrouwtje noemen. Ook vreselijk.
Of 'HET vrouwtje'.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:31 schreef tevebe het volgende:
Of mannen die hun vrouw vrouwtje noemen.
Eberhard van der Laan heeft jou gehoord, hij vindt dat typische DDR-woorden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:01 schreef zarGon het volgende:
Van die woorden die bedacht zijn om lekker politiek correct over te komen. Eufemisme,.
"Kansjongeren". "Kanswijken".
Woord van het jaarquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist het leukste woord.
Vooral dat laatste als het gaat om een IT-bedrijf. Dynamisch als in 'weten hoe je met Flash de idiootste cartoons/animaties kun maken', maar dat slaat duidelijk niet op de baan zelf.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:20 schreef Petra76 het volgende:
personeelsadvertenties met daarin nikszeggende termen als 'hands on mentaliteit' en 'dynamisch bedrijf'
"Wijffie" dan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:31 schreef tevebe het volgende:
[..]
Of mannen die hun vrouw vrouwtje noemen. Ook vreselijk.
Droomtransfer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ook woorden als "droomtransfer". Dromen die mensen die dat soort woorden verzinnen, weleens echt?
Mensen die vaak 'lol' zeggen willen meestal van je af. Die zijn met iemand anders al druk in gesprek oid, en willen niet onbeleefd zijn dus lachen ze maar.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:23 schreef richeser1982 het volgende:
even kuieren vind ik irritant of het woord klateren (ja het is dialect voor laten vallen).
of als mensen in msn gesprek CONTINU lol zeggen, dan kan ik ze wel slaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |