Wel een punt op zich. Van die voorbijgaande modewoorden, verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:13 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Ik was al benieuwd of die zou langskomen, en heu daar is ie
Haha, dat lijkt me echt een verschrikkingquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
In mijn werkomgeving is het ineens tot de diepste lagen doorgedrongen dat het bijdehand staat om het woord probleem te vervangen door uitdaging.
Laat je per ongeluk toch het woord probleem vallen dan roept er altijd wel één: je bedoeld uitdaging! om vervolgens uit z'n ooghoeken te checken of de chef het wel gehoord heeft.
Redelijk hypocriet..quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
In mijn werkomgeving is het ineens tot de diepste lagen doorgedrongen dat het bijdehand staat om het woord probleem te vervangen door uitdaging.
Laat je per ongeluk toch het woord probleem vallen dan roept er altijd wel één: je bedoeld uitdaging! om vervolgens uit z'n ooghoeken te checken of de chef het wel gehoord heeft.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:15 schreef Countess het volgende:
[..]
O ja, ik kan ook niet tegen een understatement als `Pappie gaat centjes verdienen´.
![]()
Jij bent echt domquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:26 schreef sinadO het volgende:
Zojuist in een reclame op tv: `De fanfare GAAT VOOR een beter klimaat, de melkboer GAAT VOOR een beter klimaat, Jan lul GAAT VOOR een beter klimaat etc.´
WAAR GAAN ZE DAN NAARTOE!!!!! GODVERDOMME MAAK JE ZIN AF, KUT!
Het is maar goed dat je een grapje maakt nu.quote:
Dan was je echt dom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |