Erger ik me ook kapot aan. Werk sinds kort op een callcenter en ze doen het įllemaal.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:09 schreef RRGJL het volgende:
Het aller irritantste vind ik nog de importjeugd die tegenwoordig heel bewust lijkt te kiezen voor verwoordingen als 'die boek' en 'dat vrouw' oid. Vroeger deden ze het tenminste nog per ongeluk.. En dan heb ik het nog niet over het accent waarmee ze praten. Ook al zo geforceerd. Die vette straataccent jijweet.
Ik ben anders wel blij met mijn domestic engineer. Ze doet alles (nou ja, voor zover je voor een tientje per uur mag verwachten).quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:30 schreef Croupouque het volgende:
En hij noemt zichzelf niet "goeroe", of het al even verschrikkelijke "mental coach", maar - hou je vast - "Life alchemist".
Ik zat me ook echt op te vreten toen een of ander geval een leraar 'doekoeman' noemdequote:
Idd, heb ik ook nooit begrepen. Je noemt een vrouw-gristen toch ook geen christa? Al heb je wel weer jodinnen. Maar weer geen Taoista's. Waar ligt die scheidslijn?quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:04 schreef Min-e het volgende:
Moslima.
De bedenker hiervan vond het vast prachtig modieus klinken. En dan heb je de stomme huppelkutjes die zich dan zo gaan noemen.
Waarom moet er onderscheid worden gemaakt naar mannelijk of vrouwelijk. Heeft toch absoluut geen meerwaarde?
Maar het moet toch duidelijk zijn dat vrouwen anders (minderwaardig) zijn, en dus niet gelijk zijn aan mannelijke moslims?quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:04 schreef Min-e het volgende:
Moslima.
De bedenker hiervan vond het vast prachtig modieus klinken. En dan heb je de stomme huppelkutjes die zich dan zo gaan noemen.
Waarom moet er onderscheid worden gemaakt naar mannelijk of vrouwelijk. Heeft toch absoluut geen meerwaarde?
Amen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:01 schreef dborhem het volgende:
Alle varianten van TOP.
Top,toppie,toppert,toppertje,ik vind het echt afgrijselijk,totaal onintelligent om zoiets uit je bek te laten vallen.
Nee, prachtig woord!quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:26 schreef Synchronized het volgende:
'slipje'
ja, of steeds knikken en glimlachen maar niets zeggen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:49 schreef Urquhart het volgende:
"Lachen" als reactie op iets.
Jantje: Ik ben naar de bioscoop geweest
Pietje: Lachen!
Gaat dat niet vervelen na een tijd, elke keer als je wat zegt, begint er 1 volledige crap uit te kramen wat kant noch wal raakt....quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:04 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
ja, of steeds knikken en glimlachen maar niets zeggen.
Shit, kraam dan random bullshit uit ofzo, alles beter dan dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |