Die van mij ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiden altijd 'drukken'
Ja maar wel fucking hard gepwnd, voel het gewoon zelf. Engquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:22 schreef Wunny het volgende:
[..]
Hij wordt gewoon gepwnt door een paaltje.
Gelukkig, ben ik niet de enige met zulke ouders.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiden altijd 'drukken'
Hubbie is echt heel slecht jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:02 schreef AngerManagement het volgende:
En dan zijn er natuurlijk nog altij de 'normale' woorden waarbij je je afvraagt waarom iemand ze gebruikt zoals hubbie (), dinnetje (
![]()
) en 'ongewenst doorlekken' (
![]()
![]()
).
Bij partner heb ik altijd het idee dat mensen wanhopig proberen het geslacht van die partner verborgen te houden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:33 schreef buachaille het volgende:
Ik heb de schurft aan het woord Partner. blerk!
Die is inderdaad FUCKING iritant jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:40 schreef Noortje. het volgende:
Ik vergat 'bammetje', en 'een bloedserieus kutprobleem hebben' alsin ongesteld zijn.
Ze zeggen er ook nooit bij wat de uitkomst was.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:28 schreef freecell het volgende:
[..]
In reclames: dermatologisch getest! Ja, dat mag ik hopen dat ze het ooit op een huid hebben gesmeerd!
Daaromquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:44 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Ze zeggen er ook nooit bij wat de uitkomst was.
61 % minder rimpeldieptequote:Op vrijdag 19 december 2008 17:33 schreef VonHinten het volgende:
Reclametaal. Schrijf de spotjes van televisie es volledig uit en je ziet hóe lachwekkend ze eigenlijk zijn. Het hierboven genoemde 'smaaksensatie' is daar een goed voorbeeld van.
mijn moeder noemt Sappemeer met grote regelmaat Juicy-lakequote:Op vrijdag 19 december 2008 21:14 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Spikecity ipv Spijkernisse
Mijn vader zegt dat altijdIk kan hem er niet vanaf brengen.
Dat slaat echt helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:15 schreef freecell het volgende:
[..]
mijn moeder noemt Sappemeer met grote regelmaat Juicy-lake
Bewuste spelfout neem ik aan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:14 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Spikecity ipv Spijkernisse
Mijn vader zegt dat altijdIk kan hem er niet vanaf brengen.
dat zeggen wij dan ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:16 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Dat slaat echt helemaal nergens op.
Dat ook, ja....quote:
Euh.. Jahaquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Bewuste spelfout neem ik aan?![]()
Ik zou niet weten waar. Hij is er ook wel heel consequent in.quote:Verder is het echt zo'n papa-grap ja. Ook wel weer lief. Ergens. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |