SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:57 schreef PPL het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:55 schreef Wisheh het volgende:
damn 58 dagen wachten nog, maar goed einde blijft raar![]()
13 februariquote:Op woensdag 17 december 2008 13:57 schreef planethugo het volgende:
gisteren de laatste 3 afleveringen gezien maar t verhaal is nog niet zo heel veel opgeschoten. Blijft wel vermakelijk om te kijken, dat wel. Vaag einde, wanneer gaat t weer verder?
Ik denk er precies hetzelfde over, TSCC staat van alle series die ik kijk dan ook onderaan in mijn lijstje, die 's maandags worden uitgezonden.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:13 schreef planethugo het volgende:
dat is nog te doen, ik heb bij deze serie zoiets van: leuk dat t er is maar ik zal het niet echt missen
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik vind deze pic beter passen in de OP dan de huidige TTSCC pic/header.
quote:Op woensdag 17 december 2008 02:26 schreef Magic-IRC het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel normaal voor series die langer gerekt moeten worden omdat ze toch redelijk succesvol bleken. Zie bijvoorbeeld Prison Break.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:32 schreef huhggh het volgende:
Mooi, dat meerdere mensen inzien dat het 2e seizoen van TSCC gewoon kut/vaag en langdradig is.
Seizoem 1 was zoveel malen beter.
In dit 2e seizoen gebeurt feitelijk helemaal niks.
En dat verhaal van Sarah met die 3 punten mag inmiddels ook wel eens een ontkoping zien.
Jammer inderdaad.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Heel normaal voor series die langer gerekt moeten worden omdat ze toch redelijk succesvol bleken. Zie bijvoorbeeld Prison Break.
Ik heb ook Jericho gevolgd, dat ontwikkelde zich ook niet bijzonder snel, maar toen bleek dat de serie niet kon opboksen tegen de rest en dus gecanceld zou worden, ging het 2e seizoen in rap tempo en werd het ineens een veel aantrekkelijker serie. Helaas heeft het de show niet kunnen redden
Dat is omdat die twee de rechten bezitten, hebben ze ooit eens van Linda Hamilton gekocht na haar scheiding met James Cameron. Eeuwige zonde. Zij hebben dus ook T3 geproduceerd, dus zij negeren nu hun eigen film, de stumperts.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:09 schreef huhggh het volgende:
Ze delen zelfs dezelfde producent, dus het moet er iets mee te maken hebben.
Mmm, dat van T3 wist ik niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:24 schreef Migue het volgende:
[..]
Dat is omdat die twee de rechten bezitten, hebben ze ooit eens van Linda Hamilton gekocht na haar scheiding met James Cameron. Eeuwige zonde. Zij hebben dus ook T3 geproduceerd, dus zij negeren nu hun eigen film, de stumperts.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:22 schreef JK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:04 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk hoeft bovenstaande niet in spoiler tags omdat het gewoon in seizoen 1 is gebeurd... maargoed.I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
Die kerel heeft een Emmy gewonnenquote:Op donderdag 18 december 2008 22:09 schreef Migue het volgende:
maar het er dankzij Félix Enríquez Alcalá eindelijk visueel weer wat te genieten valt.
quote:Question: What's the relationship with the TV show?
McG: I'm a buddy with Josh Friedman, who runs the show. We had a meeting early on and we want to honor that at all times, but we can't, I know about episodic television, with The OC and Chuck and Supernatural, what it takes to generate stories hour in and hour out, every week. Josh was the first to jump on and say we can't chase their story threads, you know? We honor it, we're all using the same language, but this is this and that is that. I say that as a huge fan of the series. Where's Jean? Jean and I talk about it all the time, she watches every minute of it and comes back and report on it, and do the whole thing. But at some point you've got to create some freedom and tell the story that you regard as most compelling.
Vrijdagavond, dodelijk voor een series, zeker eentje die toch al prut is. Maar ach, leuk opwarmertje voor een echte topserie die ook op vrijdagavond wordt uitgezonden en desondanks weer meer kijkers trektquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:07 schreef planethugo het volgende:
ow komt het nu op vrijdag in de US?
BSG is de enige uitzondering denk ik. Bedoelde je die ook?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:17 schreef Migue het volgende:
[..]
Vrijdagavond, dodelijk voor een series, zeker eentje die toch al prut is. Maar ach, leuk opwarmertje voor een echte topserie die ook op vrijdagavond wordt uitgezonden en desondanks weer meer kijkers trekt
Uiteraardquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:53 schreef Mirel het volgende:
[..]
BSG is de enige uitzondering denk ik. Bedoelde je die ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:29 schreef JK het volgende:geweldige episode!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt gelijk, heb het daarnet eens opnieuw bekeken en het schot komt idd vanuit een andere hoek, maar de rook komt van de kant van de dokter en daarmee dat ik de link legde. Maar zei waren de enige in de kamer..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:29 schreef JK het volgende:
@demon327; Kan niet, safety stond er nog op en het kwam vanaf een andere hoek en met een wapen met een demper erop. Als je zo'n handwapen afvuurt komt er een flinke klap vanaf qua geluid, maargoed het blijft TV... ik heb wel eens met zoiets geschoten en daar kwamen hardere klappen vanaf dan een MP5 mitrailleur waar ik ook mee geschoten heb.
je zoekt er teveel achter, het was gewoon die blonde die schoot. Aangezien ze al een verleden had met die sheriff.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:49 schreef demon327 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, heb het daarnet eens opnieuw bekeken en het schot komt idd vanuit een andere hoek, maar de rook komt van de kant van de dokter en daarmee dat ik de link legde. Maar zei waren de enige in de kamer..
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:07 schreef Mirel het volgende:
Ze had de safety er niet afgehaald. Vast een foutje van de crew.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:22 schreef resque het volgende:
hmm,misschien zat die safety er sowieso niet op bij die gun. En deed reese dat alleen om haar af te leiden.
ok sorry! duidelijkquote:Op maandag 16 februari 2009 15:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
om jouw antwoord op die vraag te benadrukken en om te laten zien dat ik het er mee eens ben?
Ze weten ook niet wat goed is en wat niet...quote:Op maandag 16 februari 2009 15:22 schreef resque het volgende:
Daarnaast denk ik ook niet dat er nog een seizoen komt, het is in america niet zo'n gewilde serie.
nee joh! is leuke seriequote:Op maandag 16 februari 2009 20:27 schreef JK het volgende:
[..]
Ze weten ook niet wat goed is en wat niet...![]()
Dit kan nog wel een seizoen of 2 doorgaan... valt nog genoeg te vertellen. Jammer hoor als ze niet doorgaan.
Nou, buiten Shirley Manson die wat killer skills toonde was er weer bar weinig aan. En afgaand op die kijkcijfers zal deze creatief doodbloedende serie snel uit zijn lijden verlost worden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:12 schreef hakkersszz het volgende:
TVP, ik kan niet wachten tot het vervolg op de wazige UFO aflevering
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:16 schreef resque het volgende:
even een picture om het forum wat op te vrolijken:
[ afbeelding ]
dat van Cromartie vond ik juist wel boeiend, dat is het prille begin van judgment dayquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:22 schreef Twizla het volgende:
Erg jammer van deze serie, seizoen 1 was smullen, zeker de laatste aflevering met de cop vs cromartie.
Dit gaat echt nergens meer over..
Bronquote:Terminator: The Sarah Connor Chronicles did not drop too much from last week, averaging 3.8 million and a 1.3 rating with 18-49s, but last week it was already very low.
Ja vond ik ook, hij leek op het eerste gezicht best wel groot.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:15 schreef Mirel het volgende:
Die drone was echt verbazend klein trouwens.
Niets mis meequote:Op woensdag 18 februari 2009 14:16 schreef resque het volgende:
even een picture om het forum wat op te vrolijken:
[ afbeelding ]
Mee eens.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:57 schreef northernlight81 het volgende:
Wat een klote aflevering die laatste zeg. Vond er echt geen drol aan, er gebeurde haast niets en dat gezeik allemaal op die begrafenis die de hele uitzending duurde.
Voor zo'n actie serie moet het tempo echt stukken hoger liggen vind ik.
Een beter, maar vooral duidelijker verhaallijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:28 schreef hakkersszz het volgende:
Vond het wel leuk eigenlijk...
Alleen veeeeel te weinig gezien van Miss. Glau.
Vond begin van het seizoen die episode in die bieb wel leuk, die draaide om haar.
Mensen, meer Summer, of een betere verhaallijn?
Wat zouden jullie kiezen?
Tja, dat slaat eigenlijk nergens op, maar vooruit. Doe dan maar meer Summernator.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:28 schreef hakkersszz het volgende:
Vond het wel leuk eigenlijk...
Alleen veeeeel te weinig gezien van Miss. Glau.
Vond begin van het seizoen die episode in die bieb wel leuk, die draaide om haar.
Mensen, meer Summer, of een betere verhaallijn?
Wat zouden jullie kiezen?
quote:Led by Ghost Whisperer, Friday’s most-watched show, CBS continued its Friday night domination. Terminator: The Sarah Connor Chronicles and Dollhouse continue their downward slide Flashpoint does seem to be taking a 10%-15% hit among 18-49s. Whether that is due to Dollhouse or something else is hard to say.
Friday Night Lights which also appears doomed unless it again plays gold digger to DirecTV’s sugar daddy in the fall. We have no idea of DirecTV’s state of mind when it comes to handing NBC a blank check. But Friday Night Lights and Dollhouse are locked in a fairly competitive battle in the 9pm hour.
Ghost Whisperer’s 11.57 million average and 2.8/9 (rating share) among adults 18-49 was far and away the most-watched show of the evening. Terminator: The Sarah Connor Chronicles had less than a 3rd of the viewers GW had, and worse slid to a 1.2/4 among 18-49s (3.41 million viewers), that was down from last week’s 3.84 million and 1.3/5.
Dollhouse didn’t dip by much. It was down to 4.13 million and a 1.6/5 with 18-49s versus last week’s 4.22 million and 1.7/5.
Tahmoh Penikett had a diverse Friday night. He went from being shot in the abdomen in Dollhouse to getting it on with [edit: spoiler deleted, sorry about that, BSG fans who hadn't gotten around to the DVR yet] in Battlestar Galactica.
I’m sure Summer Glau fans will moan about her lack of air time in last night’s TSCC. It was like they threw in a scene of her walking around in her bra just to make up for it. But, too little, too late I suppose. TSCC even lost to Howie Do It (including a repeat episode!) That’s gotta sting a little.
quote:
Is it possible that Terminator: The Sarah Connor Chronicles could be cancelled before the season even ends? Sure, it’s possible, but it doesn’t seem likely, despite continued deteriorating ratings. But, what FOX does or doesn’t do with the 8pm slot on Fridays may say more to how it feels about Dollhouse, than how it feels about Terminator: The Sarah Connor Chronicles.
We already know how FOX feels about Terminator: The Sarah Connor Chronicles. Sucky. The question is, does it feel just plain awful about it? My guess is no. Even with the latest ratings decline which included getting beat by an hour of Howie Do It (one original episode, one repeat), I’m thinking FOX lets it finish out its run.
That thinking is predicated on speculation which I merely think is true, rather than anything I know for certain is true. But I speculate that Warner Brother a.) made the show available to FOX very cheaply and b.) that when Terminator: Salvation comes out there will be a HUGE marketing spend promoting the movie, and that FOX will get a preferential share of the television advertising dollars allocated to promote the movie.
Speaking of the movie, now even James Hibberd likely motivated by crazed Terminator fanboys on the Internet throws out (and simultaneously, smacks down) the notion of well what if the movie is a hit in the summer and rubs off on the TV show. That’s not happening!
Commitment to a two hour, big screen, action packed movie is very different than a television show. But moreover, even if it’s the blockbuster hit of the summer (and I’ll certainly go see it!), and even if it does create a Terminator frenzy that causes more people to check out the TV show, they’ll check it out and think, “That’s not anything like the movie, see ya!”
If it was one hour of pure Sarah and Cameron being badass chicks with stuff constantly blowing up? It would do better, for sure. But that approach would do better regardless of there being a movie. That isn’t the show they are making. They’ve moved further and further away from that sort of thing (although it looks like they might be moving back towards more action) and it’s not clear to me that Josh Friedman wants to make that kind of show.
It seems, Friedman is much more interested in exploring how people react and adapt to what’s going on around them. I find that aspect similar to Battlestar Galactica, but that’s easier to get away with on cable and it’s not like BSG’s ratings are catching fire, although with only 3 episodes left now, that doesn’t matter.
But Battlestar Galactica doesn’t have anybody whining about how its lead-in is tanking BSG’s ratings which is semi-remarkable as its current lead-in is Moonlight. SciFi Friday nights right now has Moonlight sandwiched in-between reruns of Star Trek: The Next Generation and the final episodes of Battlestar Galactica.
But TSCC is facing pressure, at least from fans of Joss Whedon’s Dollhouse. Dollhouse fans are starting to get exasperated over the TSCC lead-in and wondering if FOX could do anything else. I’m not sure there’s anything FOX could put on at 8pm that would measurably change how it’s going for Dollhouse, but it seems a slam dunk that FOX could improve the night’s performance overall at least a bit, simply by replacing TSCC with House reruns.
There’s absolutely no way Dollhouse doesn’t get to air all 13 episodes (they’ve already been shot!), and I don’t see FOX pulling the plug on TSCC. But if it does, that to me says much more about how FOX feels about Dollhouse. If it improved Dollhouse’s lead-in that would suggest that FOX cares more about Dollhouse than whatever deal it has with Warner Brothers that has kept TSCC on the air as long as it already has. I don’t see that happening, but if it did I’d view it as a sign that FOX isn’t completely in the space of “once all 13 episodes have aired, it’s done.”
Despite all the sales chatter, that’s pretty much the conclusion we came to as soon as it was announced that Dollhouse and TSCC were going to be on Friday nights, where shows go to die. We speculated then, as now, that these shows were being sent there to die! But we figured they’d get to air all their episodes. I still do figure that. I haven’t talked to Bill since Friday night’s numbers came out, but I imagine he’s in the same place. I don’t see them pulling the plug on TSCC to benefit Dollhouse mostly because I don’t think it winds up being any real benefit to Dollhouse.
But if FOX does pull the plug on TSCC, I will definitely adjust my mindset to think that perhaps all the sales chatter wasn’t just, sales chatter.
hij niet alleenquote:Op zondag 1 maart 2009 05:34 schreef Mr.Silencer het volgende:
Volgens mij kreeg John weer eens wat warme gevoelens in zijn broek toen Cameron voorbij liep, in haar ondergoed. (28:28 - 28:36)![]()
Dat je ontdekt dat je een swaffelaar bent?quote:
Eens, en daar schieten ze de laatste afleveringen helemaal in door.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:32 schreef Mirel het volgende:
De afleveringen zelf zijn niet slecht in kwaliteit. Maar ze hebben helemaal niks met het verhaal te maken. Teveel psychologische gedoe.
er zijn al te weinig kijkcijfers... maar het gaat om sarah in deze serie... en ik wil ook meer terminator fights!!quote:Op maandag 2 maart 2009 11:31 schreef FL_Freak het volgende:
Het verhaal ontwikkeld zich veel te langzaam, dadelijk zijn er weer te weinig kijkcijfers en stoppen ze er mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maximaal
4
regels
heur!
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:45 schreef hakkersszz het volgende:
Voor de liefhebbers een mooie cap uit de laatste aflevering.
Ik heb mijn cap ook op TV.com gedumped.
Fappen maar.En je nick staat er zo groot en opvallend overheen geplakt omdat je 't wel leuk vindt als masturberende mannen aan je denken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je suis Charlie Sheen
Nope. Heb geen zin dat mensen het plaatje overnemen en met de eer gaan strijken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 02:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
En je nick staat er zo groot en opvallend overheen geplakt omdat je 't wel leuk vindt als masturberende mannen aan je denken?
Fappen maar.PrettigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Fappen maar.thnx ff fappen dan maar ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent de enige. Eindelijk gaat er nogeens iemand dood, er gebeurt tenminste nogeens echt iets en dat was alweer veel te lang geleden. Nog 5 afleveringen dit seizoen volgens imdb, dan zal het wel over en sluiten zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:00 schreef Mirel het volgende:
Ben ik de enige die het erg vind dat Riley dood is ofzo? Ze verdiende het écht niet.
quote:James Hibberd reports that Terminator: The Sarah Connor Chronicles dropped to 3.0 million viewers and a 1.0/4 (rating/share) in the 18-49 demographic. Despite whipping the fandoms into a frenzy earlier this week when he gushed over TSCC’s DVR numbers, Hibberd is now pronouncing TSCC dead himself.
ja idd, dat gevoel heb ik ook, ze graven gewoon hun eigen graf hoor..quote:Op maandag 9 maart 2009 01:54 schreef Merkie het volgende:
Het verhaal ontwikkelt zich echt zoooooo tergend langzaam. Sowieso heb ik het idee dat er nauwelijks een rode draad geschreven is, er wordt maar wat aangerommeld. Ook consistentie in de afleveringen is er niet, per week heb je het idee naar een compleet andere serie te kijken.
Vermakelijk wel, maar er gebeurt zo weinig. Ze worden niet opgejaagd ofzo en net als Cameron met haar hand draagt niks bij aan een verhaal. Het is dat Riley werd vermoord, anders waren we die hele aflevering niks verder gekomen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:30 schreef BroesWillems het volgende:
Nou, zuurpruimen, ik vond dit wel een vermakelijke afl. itt de vorige 2. Maar er mag idd wel iets meer snelheid in.
integendeel, de hand van Cameron draagt juist heel veel bij! In het begin doodde ze die vogel al, je zag dat ze zich niet meer onder controle kon houden tegen Riley. Op het laatst zag John in de tuin nog een andere dooie vogel, oftewel, Cameron had haar(het)zelf niet meer onder controle. Vandaar dat ze die bom in haar hoofd had geplaatst.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:00 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Vermakelijk wel, maar er gebeurt zo weinig. Ze worden niet opgejaagd ofzo en net als Cameron met haar hand draagt niks bij aan een verhaal. Het is dat Riley werd vermoord, anders waren we die hele aflevering niks verder gekomen.
Ja je hebt wel helemaal gelijk en je snapt ook wel waar het over gaat, ik zie die dingen ook wel. Maar het probleem is... Het is zo'n matig geschreven series als je de rode draad bekijkt dat al deze mooie Shawshank Redemption/Blade Runner/One Flew Over../A Scanner Darkly/etc. filosofie prachtig is als losstaande aflevering of scene (zoals ik die intro's van Sarah's gedachten prachtig vind), maar omdat het allemaal zo slecht geschreven is zijn die dingen allemaal net-niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
integendeel, de hand van Cameron draagt juist heel veel bij! In het begin doodde ze die vogel al, je zag dat ze zich niet meer onder controle kon houden tegen Riley. Op het laatst zag John in de tuin nog een andere dooie vogel, oftewel, Cameron had haar(het)zelf niet meer onder controle. Vandaar dat ze die bom in haar hoofd had geplaatst.
komt een beetje over als:quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:42 schreef Migue het volgende:
[..]
Maar verder ben ik blij dat jij deze series wel weet te waarderen, dit is slechts mijn mening, en als jij het wel een mooie series vind moet je dat vooral blijven vinden
Maar het verhaal gaat niet over de staat van Cameron. Het gaat over het tegengaan van Skynet en Cameron is slechts een hulpje om John te beschermen en te helpen. Cameron is het hele seizoen al half kapot. Blijkt ook uit het feit dat ze gespecialiseerd zou moeten zijn in zelfreparatie, maar ze dat niet lukt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
integendeel, de hand van Cameron draagt juist heel veel bij! In het begin doodde ze die vogel al, je zag dat ze zich niet meer onder controle kon houden tegen Riley. Op het laatst zag John in de tuin nog een andere dooie vogel, oftewel, Cameron had haar(het)zelf niet meer onder controle. Vandaar dat ze die bom in haar hoofd had geplaatst.
Thanks voor de meldingquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:22 schreef Tim86 het volgende:
Gastrol voor Summer Glau in The Big Bang Theory van deze week voor de liefhebbers
(S02E17)
20% meer kijkers vergeleken met vorige week.quote:Terminator: The Sarah Connor Chronicles - 3.5 million viewers - 1.2/4
quote:GreenNight posted:
I figured it was a T1000 in the box.
I figure this is correct. And here's the kicker. I figure that the Urinator is Future John's attempt at reprogramming the T1000.
Future John reprogrammed the T1000 to go back in time and rebuild a friendlier, ethic minded skynet which is why she is having Ellison teach young skynet that life is precious.
Additionally, the T1000 was sent back by connor to eliminate those who were building evil skynet's toys. So when the Urinator went in to destroy the prototype HK factory, she was going there to eliminate HKs, not covering for the builder as one might assume.
....
Calling it now. The T1000 Urinator is John's T1000.
quote:^^^
That would be a cool twist. I like the idea because it would then explain why Terminators appeared to mess around with Ellison and John Henry's therapist.
It would also tie into something at the start of this season; the power plant that's supposed to be a major resistance base. Skynet was trying to make it malfuction and explode, then at the end of the episode Weaver takes control of it.
Also why are there pidgeons in both the last episode of this and BSG
Ze is hotquote:Op maandag 16 maart 2009 10:03 schreef dapluiz het volgende:
Ik heb trouwens niks tegen volle lippen bij vrouwen, maar die Jesse lijkt soms wel een karikatuur
vind die lippen iets té vol ja, ze trekken iig wel de aandacht...quote:Op maandag 16 maart 2009 10:03 schreef dapluiz het volgende:
Ik heb trouwens niks tegen volle lippen bij vrouwen, maar die Jesse lijkt soms wel een karikatuur
ik had iig niet het idee alsof ze echt onder het water zatenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:02 schreef Terpentin07 het volgende:
Vooral de beelden van de sub.Leek wel op een grote schuur waarin ze gefilmd hebben.
Doe maar Cameron danquote:Op maandag 16 maart 2009 17:51 schreef planethugo het volgende:
zou het wel waarderen als ze toch iets van deze serie in T4 gaan stoppen, al is het maar iets kleins. Hebben we de serie iig niet voor niets gekeken
My thoughts exactly toen Admiral Terminator zei van wie hij de orders had gekregen. Het idee dat John helemaal geen diehard machinekiller zou worden had ik al een tijdje dankzij het geflirt tussen hem en Cameron, dus dit paste precies in dat plaatje. Het zou de meest vreemde plotwendingen ook zķ logisch en duidelijk maken, waardoor ik mijn woorden over een slecht geschreven serie meteen terug neem en het misschien zelfs briljant zou noemen als het niet zo'n commerciele zelfmoord was geweest.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:42 schreef Mirel het volgende:
Leuk idee op Somethingawful wat best een toffe twist zou zijn
[..]
[..]
We gaan de goede kant opquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:19 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
20% meer kijkers vergeleken met vorige week.
Ik kan echt niet wachten. Eindelijk, eindelijk gaan we de toekomst in.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:49 schreef Friday12 het volgende:
off topic wie heeft die trailer van T4 gezien?
ook al spelen er geen voorgaande acteurs etc in mee lijkt het me toch een goede film
Die wordt dus niet geprogrammeerd op die manier..daar zit meer achter. Daarom vroegen ze ook of hij/zij/het wilde joinen ipv capture and reprogram..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:37 schreef Wouter2006 het volgende:
betere aflevering weer,
snap alleen nog niet hoe een liquid terminator geprogrammeerd word,
want ja, waar zit de chip :S
quote:For fans who’ve complained about the show’s pacing, Friedman admitted that it has to be done otherwise they’d run out of material in a season.
Volgens mij zijn er meedere fracties machines jaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:51 schreef Mirel het volgende:
Wat de precieze missie was van de Jimmy Carter is eigenlijk nog steeds niet duidelijk voor me. Als het alleen een stukje communicatie was dan zou het wel anders kunnen. Ik had het wel zien aankomen dat er een vloeibare terminator in de doos zat, maar ik dacht dus dat Connor het wou reprogrammeren. Maar schijnbaar is dat niet zo.
Wel dom van de crew om dat ding te openen en dan panisch zeiken dat ze de machines niet moeten vertrouwen.
En hoezo vroeg Connor of ze hem wilden joinen? Was het een aparte factie van de terminators, of ging het ergens anders om?
Precies, wel beter dan de vorige maar nog zeker geen top. Doodzonde wat ze met het verhaal hebben gedaan dit seizoen. Dan hadden ik of jij er nog iets leukers van kunnen maken..quote:Op maandag 23 maart 2009 10:12 schreef Trystar het volgende:
Betere aflevering dan de vorige, alleen het gaat in zo'n langzaam tempo.
dus helaas zijn ze bij het schrijven ervan uit gegaan dat er nog een S3 zou komen....quote:Lastly, as most fans of the show know, Terminator: The Sarah Connor Chronicles is “ratings challenged.” When probed about a season 3, the overall response from Friedman and Glau was grim - no one knows anything but are hoping for the best (Glau threw on the sad puppy dog face). “I don’t know anything” Friedman repeatedly said. Good news however, Season 2 is not meant to be the end, and there’s still a lot more to come.
So fans of the show who are worried that there might not be a season 3 should begin organizing campaigns and sending letters to Fox demanding a season 3. Meanwhile, “Ourselves Alone”, the first of the final six episodes, airs Friday, March 6th.
Wat een lul, dat kan hij toch niet menen? Dan ben je gewoon een prutser.quote:
Summer Glau?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:40 schreef wolfrolf het volgende:
Iemand die mij een goede reden kan geven om dit seizoen helemaal uit te zien?Ik vond het in het begin namelijk wel echt heel tof
Episode 19 is weer cool?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een lul, dat kan hij toch niet menen? Dan ben je gewoon een prutser.
Ik ben blijven steken bij 10 minuten in aflevering 2x17. Ik kan mijn gedachten er niet bij houden. Ik vind het niet boeiend genoeg.
Iemand die mij een goede reden kan geven om dit seizoen helemaal uit te zien?Ik vond het in het begin namelijk wel echt heel tof
idd, hopen dat er snel echt vette actie komtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:39 schreef JvS het volgende:
[..]
Episode 19 is weer cool?
En we hopen 20, 21 en 22 dus ook. Maar alles na 13 was inderdaad *nogal* traag.
Dan moeten we zeker weer allemaal nootjes sturen zodat ze er een mooi einde aan kunnen breien a la Jerichoquote:Op maandag 23 maart 2009 19:30 schreef planethugo het volgende:
ook uit die link van een paar posts hierboven:
[..]
dus helaas zijn ze bij het schrijven ervan uit gegaan dat er nog een S3 zou komen....
afgelopen aflevering was wel iets beter maar ik heb steeds minder de drang om elke week weer een nieuwe aflevering te downloaden. t wordt maar niet echt boeiend terwijl er toch heel wat van te maken is, zou je zeggen
Verkeerde accountquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:15 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dan moeten we zeker weer allemaal nootjes sturen zodat ze er een mooi einde aan kunnen breien a la Jericho![]()
.
Neuh, ben aan het werk en het wachtwoord van mijn andere account is nogal moeilijk te onthouden. Iets met 24Mh en dan nog 8 of 9 karakters (cijfers & (hoofd)letters door elkaar)quote:
Hij vertrouwde haar in ieder geval blind en de troepen hebben het gevoel dat zij de broek aan heeftquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:28 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Neuh, ben aan het werk en het wachtwoord van mijn andere account is nogal moeilijk te onthouden. Iets met 24Mh en dan nog 8 of 9 karakters (cijfers & (hoofd)letters door elkaar)![]()
.
on-topic: Laatste twee afleveringen waren wel te pruimen.
on-topic 2: Vraag me wel af wat voor relatie John en Cameron in 2027 hebben, blijkbaar is ze 2nd in command na John Connor.
Wat mijn theorie is:quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:42 schreef Mirel het volgende:
Misschien was de spanning niet groot genoeg. En wie zou die andere terminator zijn. Aanvankelijk dacht ik Cameron, of backup chips van Cromartie. Hoopte echt dat Cromartie terug was.
quote:sNaKeBiTe688 wrote:
2. Cameron 'prepared' for being electricuted. As we learned from John Henry, the machines are able to process huge amouts of data in nanoseconds. After the water hit her, she must have realized that this is going to happen. So she put herself in stanby/hibernation mode (exaclty the same as on a computer) in order to reboot faster. We saw that in 'Heavy Metal'. Reboot-time from standby is 15 seconds. So that would come a lot closer.
Die flashes forward daarentegen vind ik echt super! Vooral vorige week op de onderzeebootquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:52 schreef hakkersszz het volgende:
Ja, daar heb je gelijk in.
Die flashbacks worden wel vervelend en naar mijn mening overbodig.
Ze kunnen die tijd veel beter besteden.
En dan had je een geweldige serie gehad, als alleen de boeiende dingen uitgezonden zouden worden. Nu is het tien keer niks, omdat de boeiende en soms zelfs goede scenes onderbroken worden door dom budget- en inspiratieloos geprut.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:46 schreef planethugo het volgende:
Dit seizoen had makkelijk in 10 afleveringen gepropt kunnen worden...
quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:30 schreef Tim86 het volgende:
Ghehe, "You can't sing" tegen Shirley Manson
Jullie hadden natuurlijk ook gewoon niet kunnen kijkenquote:Op maandag 6 april 2009 00:15 schreef Wouter2006 het volgende:
Krijgen we er iig weer 40minuten vrije tijd voor terug in de week
Tamelijk bizar. Dat kwam wel even als donderslag bij heldere hemelquote:Op zondag 5 april 2009 19:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
WTF die Derek, zo speel je maar heel seizoen 2 even mee, en ga je in de 1 na laatste aflevering binnen 3 sec., net na de intro, dood zonder ook maar een woord gezegd te hebben..
Er was geen geld voor meer kogels, dus het moest wel zo.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:08 schreef Tim86 het volgende:
De afleveringen ervoor was er toch een paar keer de discussie hoe lang Derek het zou uithouden tegen Summer als zij hem dood zou willen...dit was dus hetzelfde. Vond het wel droog eigenlijk, weer eens wat anders. Aangezien ze daarna nog naar zijn lijkt gingen kreeg het genoeg aandacht imo. Vorige week vond ik het dan krommer..Komt die O'Reilly dude terug na tig afleveringen afwezigheid, is het alleen voor een paar minuten screentime en een plotselinge en gare dood.
Ze zijn er gedurende de serie een stuk of 6 tegengekomen, waarvan sommige in tegenstelling tot deze de opdracht hadden Derek te vermoorden. Ik dacht regelmatig ze gaan er nu allemaal aan, maar telkens weer moesten ze eerst het gezicht scannen en dan nog mikken of werden ze afgeleid, waardoor ik deze dood zo vreemd vind.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:59 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Niks doms aan, 1 on 1 met een terminator betekent gewoon een snelle dood.
vond deze van derek nog minstens zo gaar als o'reily vorige week. Als je even met de ogen knipperde had je t gemist. Leek wel een figurant die doodgeschoten werd. Zelfs bij die meid die de deur opendeed was er een dramatischer effect.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:08 schreef Tim86 het volgende:
De afleveringen ervoor was er toch een paar keer de discussie hoe lang Derek het zou uithouden tegen Summer als zij hem dood zou willen...dit was dus hetzelfde. Vond het wel droog eigenlijk, weer eens wat anders. Aangezien ze daarna nog naar zijn lijkt gingen kreeg het genoeg aandacht imo. Vorige week vond ik het dan krommer..Komt die O'Reilly dude terug na tig afleveringen afwezigheid, is het alleen voor een paar minuten screentime en een plotselinge en gare dood.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:57 schreef Breuls het volgende:
The Terminator as Metaphor for Life - door Josh Friedman, showrunner van TTSCC.
quote:So, as I was sort of staring at the concept, trying to figure out how I would approach it, I realized that the thing that works about Terminator is the relationships.
dat vind ik nou juist echt slecht, een terminator moet gewoon moorden en nie gaan trouwenquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:33 schreef JvS het volgende:
Cool was cameron die zegt "I love you", die manipuleert, diezich verbindt. Die terminator die getrouwd was is cool. John Henry en zijn ontdekkingsreis is cool.
Ik had eigenlijk verwacht dat John misbruik van haar maakt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:11 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
dat vind ik nou juist echt slecht, een terminator moet gewoon moorden en nie gaan trouwen
hehe, ligt eraan hoe haar weefsel daaronder is, beetje tegen metaal aan lopen ketsen lijkt me nie echt geweldig.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:16 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat John misbruik van haar maakt.A perfect lovedoll.
Daarna mag ze weer gaan morden.
Ik zou het in ieder geval een paar keer proberenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:46 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
hehe, ligt eraan hoe haar weefsel daaronder is, beetje tegen metaal aan lopen ketsen lijkt me nie echt geweldig.
was dat niet die gast die op oude beelden te zien was en zich ingemetseld had in een kerk? Dat was wel een goeie aflevering iddquote:
Verwachtte: nee. Hoopte?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:16 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat John misbruik van haar maakt.A perfect lovedoll.
Daarna mag ze weer gaan morden.
quote:Terminator: The Sarah Connor Chronicles ended its season (and almost certainly, series) on a flat note with 3.6 million viewers and a 1.3 adults 18-49 rating.
Ik denk "will you join us" hier wel met een ja beantwoord is door dit model uiteindelijk. Misschien is het zelfs diezelfde t-1000 van de onderzeeer afleveringquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:12 schreef kriele het volgende:
Hoe zat het nu precies met de doelen van de T-1000. Waar lagen haar loyaliteiten?
Hier is de petitie voor een derde seizoen!:quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:56 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval een paar keer proberen![]()
Vette plotwendingen in ieder geval, hopelijk gaan ze nog door met een nieuw seizoen, was er niet een petitie ergens?
[ afbeelding ]
Ik heb getekendquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:21 schreef miodzio het volgende:
[..]
Hier is de petitie voor een derde seizoen!:
www.gopetition.com/petitions/the-sarah-connor-chronicles.html
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:11 schreef Terpentin07 het volgende:
Jammer dat het over is.Het einde was echt super.Maar dit was nu een alternatieve toekomst waar de vader van John niet terug in de tijd reist om John te verwekken?
nope, het klopt juist perfect:quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:11 schreef Terpentin07 het volgende:
Jammer dat het over is.Het einde was echt super.Maar dit was nu een alternatieve toekomst waar de vader van John niet terug in de tijd reist om John te verwekken?
Precies en in de toekomst stuurt john conner zijn vader terug om hemzelf te verwekken. Klinkt raar maar tochquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:44 schreef catfish het volgende:
[..]
nope, het klopt juist perfect:
John komt bij de broertjes op een tijdstip dat John dezelfde leeftijd heeft als Reese, ze worden goede vrienden en de rest kennen we
Qua perfectheid vraag ik het me af, want Cameron loopt mee met Kyle... was het niet zo dat John Connor juist Cameron had veranderd van een vijandige terminator naar een vriendelijke?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:44 schreef catfish het volgende:
[..]
nope, het klopt juist perfect:
John komt bij de broertjes op een tijdstip dat John dezelfde leeftijd heeft als Reese, ze worden goede vrienden en de rest kennen we
De vraag is of het dezelfde Morphbot is (grote kans van wel). Dan lijkt het mij het geval dat ze niet bij Connor kwam omdat ķf ze nog 'evil' geprogrammeerd was (door wie en hoe en met welk doel?) ķf omdat ze zelf terug in de tijd wilde onafhankelijk van Connor om Skynet te stoppen met behulp van dat bedrijf en John Henry. Wat haar verdere plannen daarmee zijn/waren is natuurlijk ook interessant. Allerlei aspecten die prima in een derde seizoen behandeld kunnen worden!quote:Op zondag 12 april 2009 00:01 schreef Espabilado het volgende:
Aardig origineel opgelost zo in 1 afleveringHoe John Connor dus bij de resistance kwam
![]()
Vraag me nu wel af... paar afleveringen terug op de submarine had Connor de vraag aan die Morphbot 'will you join us?' en haar antwoord was 'tell John Connor the answer is no'
Is dat dus met de historie van wat we in deze afl. zagen in het achterhoofd?
Alleen Terminator 3 staat los van de serie, Terminator 1 en 2 zijn zeker wel gebeurd in de serie. Voorbeeld; Sarah keek af en toe toch terug op een foto die is gemaakt aan het van Terminator 1. Alleen dat Linda Hamilton dan niet op de foto staat, maar Lena Headey met die Duitse Schaperquote:Op zondag 12 april 2009 11:59 schreef miodzio het volgende:
De film staat los van de serie omdat alle sub-plotten die in de serie aan bod komen veel te veel zijn voor een film.
In de serie is een aflevering geweest (bij het opvangtehuis) waarbij Cameron flashbacks krijgt naar haar "vorige" leven als mens en dus ziet hoe zij als mens gevangen is genomen en model heeft gestaan voor de terminator die haar zou vervangen.quote:Op zondag 12 april 2009 11:53 schreef JK het volgende:
[..]
Qua perfectheid vraag ik het me af, want Cameron loopt mee met Kyle... was het niet zo dat John Connor juist Cameron had veranderd van een vijandige terminator naar een vriendelijke?
Als ze John Connor nog niet kennen....
Zo nee, wie heeft Cameron dan friendly gemaakt?
In Terminator 2 heeft de oudere John een T800 friendly gemaakt en Cameron is een later model..
Nouja, het zal allemaal wel. Het was in elk geval een vermakelijke aflevering.
Heb de petitie in elk geval getekend, dus maar hopen dat ze nog wel met een 3e seizoen komen.
Is het niet zo dat het meisje (Summer dus) wat je aan het einde van seizoen 2 ziet, Cameron helemaal niet is?quote:Op zondag 12 april 2009 11:53 schreef JK het volgende:
[..]
Qua perfectheid vraag ik het me af, want Cameron loopt mee met Kyle... was het niet zo dat John Connor juist Cameron had veranderd van een vijandige terminator naar een vriendelijke?
Als ze John Connor nog niet kennen....
Zo nee, wie heeft Cameron dan friendly gemaakt?
dat dusquote:Op zondag 12 april 2009 12:55 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
In de serie is een aflevering geweest (bij het opvangtehuis) waarbij Cameron flashbacks krijgt naar haar "vorige" leven als mens en dus ziet hoe zij als mens gevangen is genomen en model heeft gestaan voor de terminator die haar zou vervangen.
klopt vind ik ook. Even 2 realiteiten creëren slaat nergens op. Zo een serie is juist leuk zodat je bij T4 kan denken hoe bepaalde karakters daar gekomen zijn etc. Nu weet je niet meer wat je nu moet geloven. Als het toch niks toevoegt aan de films, waarom dan een spin-off? Maargoed dit was al langer bekendquote:Op zondag 12 april 2009 11:16 schreef erasher het volgende:
Waar ik eerst aan dacht toen laaste episode zag dat hij naar toekomst ging in einde, maar hoe zit dat met Terminator 3 de film daar zit hij in een bunker, gaat hij terug of ?
Verder kijken op internet en zag bij engelse wiki
Josh Friedman, producer of the 2008 Fox television series Terminator: The Sarah Connor Chronicles, which takes place after Terminator 2: Judgment Day, stated in an interview that the events of Terminator 3: Rise of the Machines occur in an alternate timeline from that of the TV series
Waarom nou weer een alternative timeline? het is wel leuk om erover te denken wat als dit en wat als dat, zo krijg je een heel groot en uitgebreid verhaal natuurlijk.
De therorie die erin zit is leuk, maar houd het dan 1 geheel dit verpest het wel eigenlijk met zijn alternative tijdlijn. En toch maar de regiseur van TSCC een foutje, zoals je weer gaat er niks dan behalve vlees door de tijdmachine, dus johnie komt naakt aan in de toekomst (2x) in terminator filmpje 1 gaf john een foto aan zijn vader maar hoe komt hij aan de foto als hij zover in de toekomst is?
En dan krijg je weer film 4 die natuurlijk wel(ofniet) op film 3 doorgaat.... nu moet ik gewoon de serie van terminator vergeten en niet mee mogen rekenen als je film 4 gaat kijken en zo je theorie gaat maken...
Ene kant leuk verhaal proberen te verbreden met nieuwe dingen andere kant laat aub zo als het is en hoort.
Ik snap het iid ook even niet helemaal, misschien dat iemand even wat opheldering kan gevenquote:Op maandag 13 april 2009 02:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik begreep effe niet meer wat het nou was, is Cameron geupload naar die server en is JH gedownload op die chip en is de toekomst in gegaan. Of zijn cam en JH op 1 chip samen verder gegaan?
Dat is ook nog zoiets. Cameron had 1 of andere beschermde chip ofzo (weet niet meer precies) en een T-1000 heeft een chip van dat vloeibaar materiaal.quote:Op maandag 13 april 2009 13:44 schreef catfish het volgende:
persoonlijk zou het mij niet verwonderen dat John Henry en Cameron gewoon dezelfde zijn
als je Jesse moest geloven, dan was Cameron praktisch de leider van het verzet, want John zagen ze nog nauwelijks
het herprogrammeren geloof ik niet zo in, dat lijkt mij ingewikkelt
aangezien Weaver zei dat John z'n overleven afhangt van het overleven van John Henry, veronderstel ik dus dat John Henry met de chip van Cameron aansluit bij het verzet, waarna John de chip in Cameron zet (misschien een geavanceerder model of gewoon omdat John Henry kapot is?)
ik vraag mij nu eerder af hoe het met Weaver verder gaat, een T1000 is een veel geavanceerder model (enkel kapot te krijgen via hersmelten weten we uit T2) en dus een zeer belangrijke aanwinst voor het verzet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |