abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 december 2008 @ 22:09:30 #26
184465 Migue
Sensuele man
pi_64132810
Ik voel een dikke vette Battlestar Galactica tie-in aankomen

Maar serieus, opvallend dat het verhaal nog steeds kut was, maar het er dankzij Félix Enríquez Alcalá eindelijk visueel weer wat te genieten valt.
  vrijdag 19 december 2008 @ 12:22:07 #27
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_64146393
quote:
Op woensdag 17 december 2008 02:26 schreef Magic-IRC het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_64146669
Mooi, dat meerdere mensen inzien dat het 2e seizoen van TSCC gewoon kut/vaag en langdradig is.
Seizoen 1 was zoveel malen beter.
In dit 2e seizoen gebeurt feitelijk helemaal niks, of op zijn minst te weinig.
En dat verhaal van Sarah met die 3 punten mag inmiddels ook wel eens een ontkoping gaan zien.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_64146729
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:32 schreef huhggh het volgende:
Mooi, dat meerdere mensen inzien dat het 2e seizoen van TSCC gewoon kut/vaag en langdradig is.
Seizoem 1 was zoveel malen beter.
In dit 2e seizoen gebeurt feitelijk helemaal niks.
En dat verhaal van Sarah met die 3 punten mag inmiddels ook wel eens een ontkoping zien.
Heel normaal voor series die langer gerekt moeten worden omdat ze toch redelijk succesvol bleken. Zie bijvoorbeeld Prison Break.
Ik heb ook Jericho gevolgd, dat ontwikkelde zich ook niet bijzonder snel, maar toen bleek dat de serie niet kon opboksen tegen de rest en dus gecanceld zou worden, ging het 2e seizoen in rap tempo en werd het ineens een veel aantrekkelijker serie. Helaas heeft het de show niet kunnen redden
pi_64155038
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:34 schreef Prosac het volgende:

[..]

Heel normaal voor series die langer gerekt moeten worden omdat ze toch redelijk succesvol bleken. Zie bijvoorbeeld Prison Break.
Ik heb ook Jericho gevolgd, dat ontwikkelde zich ook niet bijzonder snel, maar toen bleek dat de serie niet kon opboksen tegen de rest en dus gecanceld zou worden, ging het 2e seizoen in rap tempo en werd het ineens een veel aantrekkelijker serie. Helaas heeft het de show niet kunnen redden
Jammer inderdaad.
Want Jericho serie heb ik van het eerste tot het tweede/laatste met veel aandacht en plezier bekeken.

Maar sorry hoor (nee, wacht, dat meen ik eigenlijk niet), zelfs daar werd niet oneindig lang getraineerd zoals dit nu wel gedaan wordt bij TSCC.
Al die vage droom-sequenties van Sarah, en al die losse en verschillende verhaallijnen van elke personage die geen sluiting kennen maar alleen nog maar meer vaagheden introduceren en vragen oproepen, is nu echt vervelend aan het worden.
Normale actie is op dit moment per episode echt flinterdun.
De laatste aflevering ben ik niks wijzer geworden, behalve dan dat die rare luchtschepen echt zijn, meer niet.

Ik denk, maar pin me er niet op vast, dat ze heel veel dingen in het 2e seizoen hebben moeten omgooien in het script om het enigszins logischerwijs (voor zover dat kan in het Terminator-universum) aan te laten sluiten op de nieuwe komende film.
Ze delen zelfs dezelfde producent, dus het moet er iets mee te maken hebben.
Faal van de eeuw.
  vrijdag 19 december 2008 @ 18:24:05 #31
184465 Migue
Sensuele man
pi_64156945
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:09 schreef huhggh het volgende:

Ze delen zelfs dezelfde producent, dus het moet er iets mee te maken hebben.
Dat is omdat die twee de rechten bezitten, hebben ze ooit eens van Linda Hamilton gekocht na haar scheiding met James Cameron. Eeuwige zonde. Zij hebben dus ook T3 geproduceerd, dus zij negeren nu hun eigen film, de stumperts.
pi_64163141
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 18:24 schreef Migue het volgende:

[..]

Dat is omdat die twee de rechten bezitten, hebben ze ooit eens van Linda Hamilton gekocht na haar scheiding met James Cameron. Eeuwige zonde. Zij hebben dus ook T3 geproduceerd, dus zij negeren nu hun eigen film, de stumperts.
Mmm, dat van T3 wist ik niet.
Dat maakt me wel meteen wat argwanender voor T4.
Faal van de eeuw.
pi_64165975
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:22 schreef JK het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_64175454
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:04 schreef Magic-IRC het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Eigenlijk hoeft bovenstaande niet in spoiler tags omdat het gewoon in seizoen 1 is gebeurd... maargoed.
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
pi_64308039
Balen dat er een stop is nu.. Ik vind het gewoon een goede serie Helemaal als cameron veel in beeld/actie is
pi_64680444
ff tvp zonder te lezen, ben druk bezig met een inhaalslag...
pi_64911907
En ingehaald... nu wachten tot februari
pi_65054543
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:09 schreef Migue het volgende:
maar het er dankzij Félix Enríquez Alcalá eindelijk visueel weer wat te genieten valt.
Die kerel heeft een Emmy gewonnen

Ik vond de regie in 2x13 wel erg aangenaam inderdaad.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_65088286
leuke serie dit, vandeweek alle afleveringen zitten kijken

ik zag alleen in de topicstart dat de nieuwe film opvolgt op de serie, maar op imdb staat iets heel anders :
quote:
Question: What's the relationship with the TV show?

McG: I'm a buddy with Josh Friedman, who runs the show. We had a meeting early on and we want to honor that at all times, but we can't, I know about episodic television, with The OC and Chuck and Supernatural, what it takes to generate stories hour in and hour out, every week. Josh was the first to jump on and say we can't chase their story threads, you know? We honor it, we're all using the same language, but this is this and that is that. I say that as a huge fan of the series. Where's Jean? Jean and I talk about it all the time, she watches every minute of it and comes back and report on it, and do the whole thing. But at some point you've got to create some freedom and tell the story that you regard as most compelling.
pi_65872984
ff een kick, begint binnenkort weer....
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:52:52 #41
210050 Magpie
Ja, dat mag dus niet!
pi_66021868
Vandaag toch weer?
De laatste episodes vond ik toch niet zo goed.
Ben benieuwd of ze een derde seizoen mogen maken. Ik vrees van niet.
pi_66022380
ow komt het nu op vrijdag in de US?
pi_66022633
Morgen weer
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:17:47 #44
184465 Migue
Sensuele man
pi_66022765
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:07 schreef planethugo het volgende:
ow komt het nu op vrijdag in de US?
Vrijdagavond, dodelijk voor een series, zeker eentje die toch al prut is. Maar ach, leuk opwarmertje voor een echte topserie die ook op vrijdagavond wordt uitgezonden en desondanks weer meer kijkers trekt
  vrijdag 13 februari 2009 @ 18:53:52 #45
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_66030278
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:17 schreef Migue het volgende:

[..]

Vrijdagavond, dodelijk voor een series, zeker eentje die toch al prut is. Maar ach, leuk opwarmertje voor een echte topserie die ook op vrijdagavond wordt uitgezonden en desondanks weer meer kijkers trekt
BSG is de enige uitzondering denk ik. Bedoelde je die ook?
When all else fails, you always have delusion.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 19:12:19 #46
138227 hakkersszz
The Truth Is Out There
pi_66030884
TVP, ik kan niet wachten tot het vervolg op de wazige UFO aflevering
Maximaal
4
regels
heur!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 20:03:54 #47
184465 Migue
Sensuele man
pi_66032815
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 18:53 schreef Mirel het volgende:

[..]

BSG is de enige uitzondering denk ik. Bedoelde je die ook?
Uiteraard
  vrijdag 13 februari 2009 @ 21:07:30 #48
4259 JK
pi_66035484
Aaahh morgen kunnen we weer!!!!!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 21:44:05 #49
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_66037196
Mooi weekend!
BSG & TCC
Burnt to the core but not broken
  zaterdag 14 februari 2009 @ 13:29:46 #50
4259 JK
pi_66052246
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')