hehe, ligt eraan hoe haar weefsel daaronder is, beetje tegen metaal aan lopen ketsen lijkt me nie echt geweldig.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:16 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat John misbruik van haar maakt.A perfect lovedoll.
Daarna mag ze weer gaan morden.
Ik zou het in ieder geval een paar keer proberenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:46 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
hehe, ligt eraan hoe haar weefsel daaronder is, beetje tegen metaal aan lopen ketsen lijkt me nie echt geweldig.
was dat niet die gast die op oude beelden te zien was en zich ingemetseld had in een kerk? Dat was wel een goeie aflevering iddquote:
Verwachtte: nee. Hoopte?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:16 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat John misbruik van haar maakt.A perfect lovedoll.
Daarna mag ze weer gaan morden.
quote:Terminator: The Sarah Connor Chronicles ended its season (and almost certainly, series) on a flat note with 3.6 million viewers and a 1.3 adults 18-49 rating.
Ik denk "will you join us" hier wel met een ja beantwoord is door dit model uiteindelijk. Misschien is het zelfs diezelfde t-1000 van de onderzeeer afleveringquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:12 schreef kriele het volgende:
Hoe zat het nu precies met de doelen van de T-1000. Waar lagen haar loyaliteiten?
Hier is de petitie voor een derde seizoen!:quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:56 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval een paar keer proberen![]()
Vette plotwendingen in ieder geval, hopelijk gaan ze nog door met een nieuw seizoen, was er niet een petitie ergens?
[ afbeelding ]
Ik heb getekendquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:21 schreef miodzio het volgende:
[..]
Hier is de petitie voor een derde seizoen!:
www.gopetition.com/petitions/the-sarah-connor-chronicles.html
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:11 schreef Terpentin07 het volgende:
Jammer dat het over is.Het einde was echt super.Maar dit was nu een alternatieve toekomst waar de vader van John niet terug in de tijd reist om John te verwekken?
nope, het klopt juist perfect:quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:11 schreef Terpentin07 het volgende:
Jammer dat het over is.Het einde was echt super.Maar dit was nu een alternatieve toekomst waar de vader van John niet terug in de tijd reist om John te verwekken?
Precies en in de toekomst stuurt john conner zijn vader terug om hemzelf te verwekken. Klinkt raar maar tochquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:44 schreef catfish het volgende:
[..]
nope, het klopt juist perfect:
John komt bij de broertjes op een tijdstip dat John dezelfde leeftijd heeft als Reese, ze worden goede vrienden en de rest kennen we
Qua perfectheid vraag ik het me af, want Cameron loopt mee met Kyle... was het niet zo dat John Connor juist Cameron had veranderd van een vijandige terminator naar een vriendelijke?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:44 schreef catfish het volgende:
[..]
nope, het klopt juist perfect:
John komt bij de broertjes op een tijdstip dat John dezelfde leeftijd heeft als Reese, ze worden goede vrienden en de rest kennen we
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |