quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:30 schreef Tim86 het volgende:
Ghehe, "You can't sing" tegen Shirley Manson
Jullie hadden natuurlijk ook gewoon niet kunnen kijkenquote:Op maandag 6 april 2009 00:15 schreef Wouter2006 het volgende:
Krijgen we er iig weer 40minuten vrije tijd voor terug in de week
Tamelijk bizar. Dat kwam wel even als donderslag bij heldere hemelquote:Op zondag 5 april 2009 19:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
WTF die Derek, zo speel je maar heel seizoen 2 even mee, en ga je in de 1 na laatste aflevering binnen 3 sec., net na de intro, dood zonder ook maar een woord gezegd te hebben..
Er was geen geld voor meer kogels, dus het moest wel zo.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:08 schreef Tim86 het volgende:
De afleveringen ervoor was er toch een paar keer de discussie hoe lang Derek het zou uithouden tegen Summer als zij hem dood zou willen...dit was dus hetzelfde. Vond het wel droog eigenlijk, weer eens wat anders. Aangezien ze daarna nog naar zijn lijkt gingen kreeg het genoeg aandacht imo. Vorige week vond ik het dan krommer..Komt die O'Reilly dude terug na tig afleveringen afwezigheid, is het alleen voor een paar minuten screentime en een plotselinge en gare dood.
Ze zijn er gedurende de serie een stuk of 6 tegengekomen, waarvan sommige in tegenstelling tot deze de opdracht hadden Derek te vermoorden. Ik dacht regelmatig ze gaan er nu allemaal aan, maar telkens weer moesten ze eerst het gezicht scannen en dan nog mikken of werden ze afgeleid, waardoor ik deze dood zo vreemd vind.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:59 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Niks doms aan, 1 on 1 met een terminator betekent gewoon een snelle dood.
vond deze van derek nog minstens zo gaar als o'reily vorige week. Als je even met de ogen knipperde had je t gemist. Leek wel een figurant die doodgeschoten werd. Zelfs bij die meid die de deur opendeed was er een dramatischer effect.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:08 schreef Tim86 het volgende:
De afleveringen ervoor was er toch een paar keer de discussie hoe lang Derek het zou uithouden tegen Summer als zij hem dood zou willen...dit was dus hetzelfde. Vond het wel droog eigenlijk, weer eens wat anders. Aangezien ze daarna nog naar zijn lijkt gingen kreeg het genoeg aandacht imo. Vorige week vond ik het dan krommer..Komt die O'Reilly dude terug na tig afleveringen afwezigheid, is het alleen voor een paar minuten screentime en een plotselinge en gare dood.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:57 schreef Breuls het volgende:
The Terminator as Metaphor for Life - door Josh Friedman, showrunner van TTSCC.
quote:So, as I was sort of staring at the concept, trying to figure out how I would approach it, I realized that the thing that works about Terminator is the relationships.
dat vind ik nou juist echt slecht, een terminator moet gewoon moorden en nie gaan trouwenquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:33 schreef JvS het volgende:
Cool was cameron die zegt "I love you", die manipuleert, diezich verbindt. Die terminator die getrouwd was is cool. John Henry en zijn ontdekkingsreis is cool.
Ik had eigenlijk verwacht dat John misbruik van haar maakt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:11 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
dat vind ik nou juist echt slecht, een terminator moet gewoon moorden en nie gaan trouwen
hehe, ligt eraan hoe haar weefsel daaronder is, beetje tegen metaal aan lopen ketsen lijkt me nie echt geweldig.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:16 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat John misbruik van haar maakt.A perfect lovedoll.
Daarna mag ze weer gaan morden.
Ik zou het in ieder geval een paar keer proberenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:46 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
hehe, ligt eraan hoe haar weefsel daaronder is, beetje tegen metaal aan lopen ketsen lijkt me nie echt geweldig.
was dat niet die gast die op oude beelden te zien was en zich ingemetseld had in een kerk? Dat was wel een goeie aflevering iddquote:
Verwachtte: nee. Hoopte?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:16 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat John misbruik van haar maakt.A perfect lovedoll.
Daarna mag ze weer gaan morden.
quote:Terminator: The Sarah Connor Chronicles ended its season (and almost certainly, series) on a flat note with 3.6 million viewers and a 1.3 adults 18-49 rating.
Ik denk "will you join us" hier wel met een ja beantwoord is door dit model uiteindelijk. Misschien is het zelfs diezelfde t-1000 van de onderzeeer afleveringquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:12 schreef kriele het volgende:
Hoe zat het nu precies met de doelen van de T-1000. Waar lagen haar loyaliteiten?
Hier is de petitie voor een derde seizoen!:quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:56 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval een paar keer proberen![]()
Vette plotwendingen in ieder geval, hopelijk gaan ze nog door met een nieuw seizoen, was er niet een petitie ergens?
[ afbeelding ]
Ik heb getekendquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:21 schreef miodzio het volgende:
[..]
Hier is de petitie voor een derde seizoen!:
www.gopetition.com/petitions/the-sarah-connor-chronicles.html
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:11 schreef Terpentin07 het volgende:
Jammer dat het over is.Het einde was echt super.Maar dit was nu een alternatieve toekomst waar de vader van John niet terug in de tijd reist om John te verwekken?
nope, het klopt juist perfect:quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:11 schreef Terpentin07 het volgende:
Jammer dat het over is.Het einde was echt super.Maar dit was nu een alternatieve toekomst waar de vader van John niet terug in de tijd reist om John te verwekken?
Precies en in de toekomst stuurt john conner zijn vader terug om hemzelf te verwekken. Klinkt raar maar tochquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:44 schreef catfish het volgende:
[..]
nope, het klopt juist perfect:
John komt bij de broertjes op een tijdstip dat John dezelfde leeftijd heeft als Reese, ze worden goede vrienden en de rest kennen we
Qua perfectheid vraag ik het me af, want Cameron loopt mee met Kyle... was het niet zo dat John Connor juist Cameron had veranderd van een vijandige terminator naar een vriendelijke?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:44 schreef catfish het volgende:
[..]
nope, het klopt juist perfect:
John komt bij de broertjes op een tijdstip dat John dezelfde leeftijd heeft als Reese, ze worden goede vrienden en de rest kennen we
De vraag is of het dezelfde Morphbot is (grote kans van wel). Dan lijkt het mij het geval dat ze niet bij Connor kwam omdat óf ze nog 'evil' geprogrammeerd was (door wie en hoe en met welk doel?) óf omdat ze zelf terug in de tijd wilde onafhankelijk van Connor om Skynet te stoppen met behulp van dat bedrijf en John Henry. Wat haar verdere plannen daarmee zijn/waren is natuurlijk ook interessant. Allerlei aspecten die prima in een derde seizoen behandeld kunnen worden!quote:Op zondag 12 april 2009 00:01 schreef Espabilado het volgende:
Aardig origineel opgelost zo in 1 afleveringHoe John Connor dus bij de resistance kwam
![]()
Vraag me nu wel af... paar afleveringen terug op de submarine had Connor de vraag aan die Morphbot 'will you join us?' en haar antwoord was 'tell John Connor the answer is no'
Is dat dus met de historie van wat we in deze afl. zagen in het achterhoofd?
Alleen Terminator 3 staat los van de serie, Terminator 1 en 2 zijn zeker wel gebeurd in de serie. Voorbeeld; Sarah keek af en toe toch terug op een foto die is gemaakt aan het van Terminator 1. Alleen dat Linda Hamilton dan niet op de foto staat, maar Lena Headey met die Duitse Schaperquote:Op zondag 12 april 2009 11:59 schreef miodzio het volgende:
De film staat los van de serie omdat alle sub-plotten die in de serie aan bod komen veel te veel zijn voor een film.
In de serie is een aflevering geweest (bij het opvangtehuis) waarbij Cameron flashbacks krijgt naar haar "vorige" leven als mens en dus ziet hoe zij als mens gevangen is genomen en model heeft gestaan voor de terminator die haar zou vervangen.quote:Op zondag 12 april 2009 11:53 schreef JK het volgende:
[..]
Qua perfectheid vraag ik het me af, want Cameron loopt mee met Kyle... was het niet zo dat John Connor juist Cameron had veranderd van een vijandige terminator naar een vriendelijke?
Als ze John Connor nog niet kennen....
Zo nee, wie heeft Cameron dan friendly gemaakt?
In Terminator 2 heeft de oudere John een T800 friendly gemaakt en Cameron is een later model..
Nouja, het zal allemaal wel. Het was in elk geval een vermakelijke aflevering.
Heb de petitie in elk geval getekend, dus maar hopen dat ze nog wel met een 3e seizoen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |