Wat mijn theorie is:quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:42 schreef Mirel het volgende:
Misschien was de spanning niet groot genoeg. En wie zou die andere terminator zijn. Aanvankelijk dacht ik Cameron, of backup chips van Cromartie. Hoopte echt dat Cromartie terug was.
quote:sNaKeBiTe688 wrote:
2. Cameron 'prepared' for being electricuted. As we learned from John Henry, the machines are able to process huge amouts of data in nanoseconds. After the water hit her, she must have realized that this is going to happen. So she put herself in stanby/hibernation mode (exaclty the same as on a computer) in order to reboot faster. We saw that in 'Heavy Metal'. Reboot-time from standby is 15 seconds. So that would come a lot closer.
Die flashes forward daarentegen vind ik echt super! Vooral vorige week op de onderzeebootquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:52 schreef hakkersszz het volgende:
Ja, daar heb je gelijk in.
Die flashbacks worden wel vervelend en naar mijn mening overbodig.
Ze kunnen die tijd veel beter besteden.
En dan had je een geweldige serie gehad, als alleen de boeiende dingen uitgezonden zouden worden. Nu is het tien keer niks, omdat de boeiende en soms zelfs goede scenes onderbroken worden door dom budget- en inspiratieloos geprut.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:46 schreef planethugo het volgende:
Dit seizoen had makkelijk in 10 afleveringen gepropt kunnen worden...
quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:30 schreef Tim86 het volgende:
Ghehe, "You can't sing" tegen Shirley Manson
Jullie hadden natuurlijk ook gewoon niet kunnen kijkenquote:Op maandag 6 april 2009 00:15 schreef Wouter2006 het volgende:
Krijgen we er iig weer 40minuten vrije tijd voor terug in de week
Tamelijk bizar. Dat kwam wel even als donderslag bij heldere hemelquote:Op zondag 5 april 2009 19:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
WTF die Derek, zo speel je maar heel seizoen 2 even mee, en ga je in de 1 na laatste aflevering binnen 3 sec., net na de intro, dood zonder ook maar een woord gezegd te hebben..
Er was geen geld voor meer kogels, dus het moest wel zo.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:08 schreef Tim86 het volgende:
De afleveringen ervoor was er toch een paar keer de discussie hoe lang Derek het zou uithouden tegen Summer als zij hem dood zou willen...dit was dus hetzelfde. Vond het wel droog eigenlijk, weer eens wat anders. Aangezien ze daarna nog naar zijn lijkt gingen kreeg het genoeg aandacht imo. Vorige week vond ik het dan krommer..Komt die O'Reilly dude terug na tig afleveringen afwezigheid, is het alleen voor een paar minuten screentime en een plotselinge en gare dood.
Ze zijn er gedurende de serie een stuk of 6 tegengekomen, waarvan sommige in tegenstelling tot deze de opdracht hadden Derek te vermoorden. Ik dacht regelmatig ze gaan er nu allemaal aan, maar telkens weer moesten ze eerst het gezicht scannen en dan nog mikken of werden ze afgeleid, waardoor ik deze dood zo vreemd vind.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:59 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Niks doms aan, 1 on 1 met een terminator betekent gewoon een snelle dood.
vond deze van derek nog minstens zo gaar als o'reily vorige week. Als je even met de ogen knipperde had je t gemist. Leek wel een figurant die doodgeschoten werd. Zelfs bij die meid die de deur opendeed was er een dramatischer effect.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:08 schreef Tim86 het volgende:
De afleveringen ervoor was er toch een paar keer de discussie hoe lang Derek het zou uithouden tegen Summer als zij hem dood zou willen...dit was dus hetzelfde. Vond het wel droog eigenlijk, weer eens wat anders. Aangezien ze daarna nog naar zijn lijkt gingen kreeg het genoeg aandacht imo. Vorige week vond ik het dan krommer..Komt die O'Reilly dude terug na tig afleveringen afwezigheid, is het alleen voor een paar minuten screentime en een plotselinge en gare dood.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:57 schreef Breuls het volgende:
The Terminator as Metaphor for Life - door Josh Friedman, showrunner van TTSCC.
quote:So, as I was sort of staring at the concept, trying to figure out how I would approach it, I realized that the thing that works about Terminator is the relationships.
dat vind ik nou juist echt slecht, een terminator moet gewoon moorden en nie gaan trouwenquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:33 schreef JvS het volgende:
Cool was cameron die zegt "I love you", die manipuleert, diezich verbindt. Die terminator die getrouwd was is cool. John Henry en zijn ontdekkingsreis is cool.
Ik had eigenlijk verwacht dat John misbruik van haar maakt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:11 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
dat vind ik nou juist echt slecht, een terminator moet gewoon moorden en nie gaan trouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |