abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67034199
Weinig actie, maar toch was de episode goed!
  zaterdag 14 maart 2009 @ 13:37:36 #152
138227 hakkersszz
The Truth Is Out There
pi_67037284
Jah, idd weinig actie.

Ben benieuwd of John door zijn bezoek aan het mortuarium nu overtuigt is van Cameron's onschuld.
Hij kon nu meerdere wonden zien, en als metaal het geweest zou zijn was het een schot en klaar.
Maximaal
4
regels
heur!
pi_67038245
Ik vond dit alweer wat beter, maar no way near van wat ik er stiekum bij verwacht had. In die interviews lees je dat de laatste vier episodes helemaal weer 'de shit' worden. Ik ben benieuwd! Dit was wel ok, maar niet 'de shit' zegmaar.

* JvS schaart zich langzaam maar zeker meer bij het zuurpruimen-kamp .
pi_67047420
quote:
Terminator: The Sarah Connor Chronicles - 3.5 million viewers - 1.2/4
20% meer kijkers vergeleken met vorige week.
pi_67050660
Ik vond het een erg vermakelijk ep, hoewel het lage budget natuurlijk jammer blijft. Een friggin' Terminator Kraken...weet je hoe vet dat eruit had gezien
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_67054555
Het lage budget is er idd duidelijk aan af te zien, jammer is dat. Vond het vandaag iets beter als vorige week maar nog niet bijzonder.

Ben ik nou de enige die Summer helemaal niet zo lekker vind? Kom op als je in een willekeurige stad loopt zie je ze 10 keer beter lopen.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 23:04:10 #157
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_67054869
ze is petite
When all else fails, you always have delusion.
pi_67059669
Aflevering was wel oke, maar het hele seizoen blijft van bedroevend laag niveau. Nu ook weer met die ai van Weaver in Cromartie. Er wordt gewoon allemaal te weinig mee gedaan en het tempo is verschrikkelijk laag. Uiteindelijk is er gewoon weer veel te weinig gebeurt deze aflevering. Cameron heeft al in geen weken meer iets zinvols gedaan, net als Sarah en John. Leuk die liefdesverdriet van John, maar het is geen soap.
  zondag 15 maart 2009 @ 09:31:52 #159
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_67061816
Ik vond 'm ook wel OK, maar laat idd de echte actie maar weer komen. Zelf hoop ik nog wel op een extra seizoen, want het verhaal zelf blijft natuurlijk gaaf.
  zondag 15 maart 2009 @ 14:42:23 #160
87680 Mirel
pi_67069846
Leuk idee op Somethingawful wat best een toffe twist zou zijn
quote:
GreenNight posted:
I figured it was a T1000 in the box.

I figure this is correct. And here's the kicker. I figure that the Urinator is Future John's attempt at reprogramming the T1000.

Future John reprogrammed the T1000 to go back in time and rebuild a friendlier, ethic minded skynet which is why she is having Ellison teach young skynet that life is precious.

Additionally, the T1000 was sent back by connor to eliminate those who were building evil skynet's toys. So when the Urinator went in to destroy the prototype HK factory, she was going there to eliminate HKs, not covering for the builder as one might assume.

....

Calling it now. The T1000 Urinator is John's T1000.
quote:
^^^
That would be a cool twist. I like the idea because it would then explain why Terminators appeared to mess around with Ellison and John Henry's therapist.

It would also tie into something at the start of this season; the power plant that's supposed to be a major resistance base. Skynet was trying to make it malfuction and explode, then at the end of the episode Weaver takes control of it.

Also why are there pidgeons in both the last episode of this and BSG
pi_67094024
Ik heb trouwens niks tegen volle lippen bij vrouwen, maar die Jesse lijkt soms wel een karikatuur
pi_67095820
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:03 schreef dapluiz het volgende:
Ik heb trouwens niks tegen volle lippen bij vrouwen, maar die Jesse lijkt soms wel een karikatuur
Ze is hot
pi_67096233
Ik vond het weer een slechte aflevering.Het verhaal is zo verwarrend geworden, ze komen met interessante dingen waar vervolgens niks mee gedaan wordt.En actie is ook ver te zoeken.
pi_67096378
quote:
Op maandag 16 maart 2009 11:09 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ze is hot
Ik zag liever haar gaan dan Riley
  maandag 16 maart 2009 @ 15:00:19 #165
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67102450
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:03 schreef dapluiz het volgende:
vind die lippen iets té vol ja, ze trekken iig wel de aandacht...

aflevering was wel redelijk maar idd het lage budget was er wel aan af te zien, steeds als er actie komt wordt het afgekapt
pi_67102514
Vooral de beelden van de sub.Leek wel op een grote schuur waarin ze gefilmd hebben.
  maandag 16 maart 2009 @ 15:07:01 #167
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67102672
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:02 schreef Terpentin07 het volgende:
Vooral de beelden van de sub.Leek wel op een grote schuur waarin ze gefilmd hebben.
ik had iig niet het idee alsof ze echt onder het water zaten
alhoewel die terminator die de sub bestuurde wel positief was, een acteur uit The Wire
  maandag 16 maart 2009 @ 15:49:14 #168
194233 Friday12
Originele kloon
pi_67103975
off topic wie heeft die trailer van T4 gezien?

ook al spelen er geen voorgaande acteurs etc in mee lijkt het me toch een goede film
  maandag 16 maart 2009 @ 17:38:13 #169
87680 Mirel
pi_67107513
Christian Bale maakt dat goed.
  maandag 16 maart 2009 @ 17:51:45 #170
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67107911
zou het wel waarderen als ze toch iets van deze serie in T4 gaan stoppen, al is het maar iets kleins. Hebben we de serie iig niet voor niets gekeken
pi_67108140
quote:
Op maandag 16 maart 2009 17:51 schreef planethugo het volgende:
zou het wel waarderen als ze toch iets van deze serie in T4 gaan stoppen, al is het maar iets kleins. Hebben we de serie iig niet voor niets gekeken
Doe maar Cameron dan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 16 maart 2009 @ 21:49:56 #172
184465 Migue
Sensuele man
pi_67117049
quote:
Op zondag 15 maart 2009 14:42 schreef Mirel het volgende:
Leuk idee op Somethingawful wat best een toffe twist zou zijn
[..]

[..]
My thoughts exactly toen Admiral Terminator zei van wie hij de orders had gekregen. Het idee dat John helemaal geen diehard machinekiller zou worden had ik al een tijdje dankzij het geflirt tussen hem en Cameron, dus dit paste precies in dat plaatje. Het zou de meest vreemde plotwendingen ook zó logisch en duidelijk maken, waardoor ik mijn woorden over een slecht geschreven serie meteen terug neem en het misschien zelfs briljant zou noemen als het niet zo'n commerciele zelfmoord was geweest.
Maar het is nog maar even afwachten of het ook die kant op gaat, ik zou het iig wel mooi vinden als al wij zuurpruimen zo voor de gek zijn gehouden.
Als Salvation een dikke tie-in met de series heeft wordt zijn "but this isn't the future my mother warned me about" misschien ook wel een heel stuk duidelijker.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 12:01:38 #173
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_67265395
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 19:19 schreef Mr.Silencer het volgende:

[..]

20% meer kijkers vergeleken met vorige week.
We gaan de goede kant op . Vanavond even de 2 laatste afleveringen kijken, ik loop iets achter .

TVP voor de laatste paar afleveringen .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_67266716
Het was een geweldige episode, we weten veel meer..
  zaterdag 21 maart 2009 @ 13:15:07 #175
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67266776
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:49 schreef Friday12 het volgende:
off topic wie heeft die trailer van T4 gezien?

ook al spelen er geen voorgaande acteurs etc in mee lijkt het me toch een goede film
Ik kan echt niet wachten. Eindelijk, eindelijk gaan we de toekomst in.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 13:51:08 #176
87680 Mirel
pi_67267567
Wat de precieze missie was van de Jimmy Carter is eigenlijk nog steeds niet duidelijk voor me. Als het alleen een stukje communicatie was dan zou het wel anders kunnen. Ik had het wel zien aankomen dat er een vloeibare terminator in de doos zat, maar ik dacht dus dat Connor het wou reprogrammeren. Maar schijnbaar is dat niet zo.
Wel dom van de crew om dat ding te openen en dan panisch zeiken dat ze de machines niet moeten vertrouwen.
En hoezo vroeg Connor of ze hem wilden joinen? Was het een aparte factie van de terminators, of ging het ergens anders om?
pi_67275197
betere aflevering weer,

snap alleen nog niet hoe een liquid terminator geprogrammeerd word,
want ja, waar zit de chip :S
pi_67276319
Vond het echt een goeie aflevering.Het gaat weer de goeie kant op.Werd Jesse nu eigenlijk door Derek neergeschoten? Dacht eerst van wel moet toen Derek zei dat John Connor haar heeft laten gaan begon ik een beetje te twijfelen.Wel bruut hoe het halve hoofd van die Terminator weerd afgeschoten.
pi_67284736
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 19:37 schreef Wouter2006 het volgende:
betere aflevering weer,

snap alleen nog niet hoe een liquid terminator geprogrammeerd word,
want ja, waar zit de chip :S
Die wordt dus niet geprogrammeerd op die manier..daar zit meer achter. Daarom vroegen ze ook of hij/zij/het wilde joinen ipv capture and reprogram..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_67293904
Het wordt alleen maar weer beter en beter
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
  zondag 22 maart 2009 @ 15:08:15 #182
184465 Migue
Sensuele man
pi_67294641
Niet te geloven, wat een prut. We schieten geen drol op terwijl dit de uitgelezen kans was. "It can't be reasoned with", dus so much for James Cameron's canon.
  zondag 22 maart 2009 @ 15:09:29 #183
28033 Pek
je moet wat
pi_67294700
quote:
For fans who’ve complained about the show’s pacing, Friedman admitted that it has to be done otherwise they’d run out of material in a season.

Bron
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_67303081
John op het einde
  Admin zondag 22 maart 2009 @ 21:39:00 #185
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67306868
Ja, John is dus nog wel een mens, van binnen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_67312824
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 13:51 schreef Mirel het volgende:
Wat de precieze missie was van de Jimmy Carter is eigenlijk nog steeds niet duidelijk voor me. Als het alleen een stukje communicatie was dan zou het wel anders kunnen. Ik had het wel zien aankomen dat er een vloeibare terminator in de doos zat, maar ik dacht dus dat Connor het wou reprogrammeren. Maar schijnbaar is dat niet zo.
Wel dom van de crew om dat ding te openen en dan panisch zeiken dat ze de machines niet moeten vertrouwen.
En hoezo vroeg Connor of ze hem wilden joinen? Was het een aparte factie van de terminators, of ging het ergens anders om?
Volgens mij zijn er meedere fracties machines ja

En Jesse leeft nog
  maandag 23 maart 2009 @ 03:40:46 #187
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67313436
quote:
Op zondag 22 maart 2009 15:09 schreef Pek het volgende:

[..]

Bron
2000 light years from home
pi_67316256
Betere aflevering dan de vorige, alleen het gaat in zo'n langzaam tempo.
pi_67326811
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:12 schreef Trystar het volgende:
Betere aflevering dan de vorige, alleen het gaat in zo'n langzaam tempo.
Precies, wel beter dan de vorige maar nog zeker geen top. Doodzonde wat ze met het verhaal hebben gedaan dit seizoen. Dan hadden ik of jij er nog iets leukers van kunnen maken..
pi_67329201
*Probeert verder het topic nog niet te lezen*

Ben na het eindigen van BSG begonnen met deze serie, ben nu bij het begin van seizoen 2. Best aardig tot nu toe, vooral voor deze serie gekozen omdat Bear McCreary de muziek doet.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  maandag 23 maart 2009 @ 19:30:38 #191
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67333992
ook uit die link van een paar posts hierboven:
quote:
Lastly, as most fans of the show know, Terminator: The Sarah Connor Chronicles is “ratings challenged.” When probed about a season 3, the overall response from Friedman and Glau was grim - no one knows anything but are hoping for the best (Glau threw on the sad puppy dog face). “I don’t know anything” Friedman repeatedly said. Good news however, Season 2 is not meant to be the end, and there’s still a lot more to come.

So fans of the show who are worried that there might not be a season 3 should begin organizing campaigns and sending letters to Fox demanding a season 3. Meanwhile, “Ourselves Alone”, the first of the final six episodes, airs Friday, March 6th.
dus helaas zijn ze bij het schrijven ervan uit gegaan dat er nog een S3 zou komen....

afgelopen aflevering was wel iets beter maar ik heb steeds minder de drang om elke week weer een nieuwe aflevering te downloaden. t wordt maar niet echt boeiend terwijl er toch heel wat van te maken is, zou je zeggen

[ Bericht 0% gewijzigd door planethugo op 23-03-2009 21:32:37 ]
pi_67336646
quote:
Op zondag 22 maart 2009 15:09 schreef Pek het volgende:

[..]

Bron
Wat een lul, dat kan hij toch niet menen? Dan ben je gewoon een prutser.

Ik ben blijven steken bij 10 minuten in aflevering 2x17. Ik kan mijn gedachten er niet bij houden. Ik vind het niet boeiend genoeg.

Iemand die mij een goede reden kan geven om dit seizoen helemaal uit te zien? Ik vond het in het begin namelijk wel echt heel tof
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_67345022
quote:
Op maandag 23 maart 2009 20:40 schreef wolfrolf het volgende:
Iemand die mij een goede reden kan geven om dit seizoen helemaal uit te zien? Ik vond het in het begin namelijk wel echt heel tof
Summer Glau?
pi_67348236
quote:
Op maandag 23 maart 2009 20:40 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Wat een lul, dat kan hij toch niet menen? Dan ben je gewoon een prutser.

Ik ben blijven steken bij 10 minuten in aflevering 2x17. Ik kan mijn gedachten er niet bij houden. Ik vind het niet boeiend genoeg.

Episode 19 is weer cool?

En we hopen 20, 21 en 22 dus ook . Maar alles na 13 was inderdaad *nogal* traag.
pi_67368946
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 09:39 schreef JvS het volgende:

[..]

Episode 19 is weer cool?

En we hopen 20, 21 en 22 dus ook . Maar alles na 13 was inderdaad *nogal* traag.
idd, hopen dat er snel echt vette actie komt
pi_67394296
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:30 schreef planethugo het volgende:
ook uit die link van een paar posts hierboven:
[..]

dus helaas zijn ze bij het schrijven ervan uit gegaan dat er nog een S3 zou komen....

afgelopen aflevering was wel iets beter maar ik heb steeds minder de drang om elke week weer een nieuwe aflevering te downloaden. t wordt maar niet echt boeiend terwijl er toch heel wat van te maken is, zou je zeggen
Dan moeten we zeker weer allemaal nootjes sturen zodat ze er een mooi einde aan kunnen breien a la Jericho .
Get it and Bet it
pi_67394468
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:15 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Dan moeten we zeker weer allemaal nootjes sturen zodat ze er een mooi einde aan kunnen breien a la Jericho .
Verkeerde account
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_67394798
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:19 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Verkeerde account
Neuh, ben aan het werk en het wachtwoord van mijn andere account is nogal moeilijk te onthouden. Iets met 24Mh en dan nog 8 of 9 karakters (cijfers & (hoofd)letters door elkaar) .

on-topic: Laatste twee afleveringen waren wel te pruimen.
on-topic 2: Vraag me wel af wat voor relatie John en Cameron in 2027 hebben, blijkbaar is ze 2nd in command na John Connor.
Get it and Bet it
pi_67395048
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:28 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Neuh, ben aan het werk en het wachtwoord van mijn andere account is nogal moeilijk te onthouden. Iets met 24Mh en dan nog 8 of 9 karakters (cijfers & (hoofd)letters door elkaar) .

on-topic: Laatste twee afleveringen waren wel te pruimen.
on-topic 2: Vraag me wel af wat voor relatie John en Cameron in 2027 hebben, blijkbaar is ze 2nd in command na John Connor.
Hij vertrouwde haar in ieder geval blind en de troepen hebben het gevoel dat zij de broek aan heeft
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:33:36 #200
138227 hakkersszz
The Truth Is Out There
pi_67490451
3 woorden in caps en bold: O MIJN GOD!

Dit was een van de beste afleveringen van het seizoen!
Wat een spanning....

Het begon al met John Henry en de malware, en dan eindigt het ook nog eens met Cameron wiens chip er bijna uit gaat. En als klapper, een dode Charlie (wat ik echt jammer vind)...

Zo fucking veel in een aflevering... WAUW!

Maar even, hoe komt het dat Cameron zo snel kon rebooten?
We hebben in de eerste aflevering geleerd dat het 120 seconden duurt? Naar mijn weten was het amper een halve minuut...

Nu begin ik toch echt te hopen dat hij weer ververst word i.p.v. gecanceld.
Maar met de nieuwe film die er aan komt denk ik niet dat het gaat gebeuren.
Maximaal
4
regels
heur!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:42:09 #201
87680 Mirel
pi_67490711
Misschien was de spanning niet groot genoeg. En wie zou die andere terminator zijn. Aanvankelijk dacht ik Cameron, of backup chips van Cromartie. Hoopte echt dat Cromartie terug was.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:34:59 #202
138227 hakkersszz
The Truth Is Out There
pi_67494863
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:42 schreef Mirel het volgende:
Misschien was de spanning niet groot genoeg. En wie zou die andere terminator zijn. Aanvankelijk dacht ik Cameron, of backup chips van Cromartie. Hoopte echt dat Cromartie terug was.
Wat mijn theorie is:
In een van de eerste afleveringen van seizoen 2 koppelde ze Cameron aan het stoplichten systeem.
Misschien dat ze daar toch is ingebleven en zodoende zich in John Henry kon infiltreren.

Wat de reboot tijd betreft, ik poste dezelfde post op TV.com, maar dan logischerwijs in het Engels, en een gozer daar kwam met deze geniale theorie, wat ik ook aanneem:
quote:
sNaKeBiTe688 wrote:
2. Cameron 'prepared' for being electricuted. As we learned from John Henry, the machines are able to process huge amouts of data in nanoseconds. After the water hit her, she must have realized that this is going to happen. So she put herself in stanby/hibernation mode (exaclty the same as on a computer) in order to reboot faster. We saw that in 'Heavy Metal'. Reboot-time from standby is 15 seconds. So that would come a lot closer.
Maximaal
4
regels
heur!
pi_67495129
zat veel potentie in deze aflevering maar al met al was het weer matig uitgewerkt. 1 minuut john henry, dan weer 10 minuten gezeur van sarah of 2 flashbacks die ik zit te kijken met een gevoel dat ik veel te vaak bij deze serie heb: totaal niet boeiend!.

Ryan O'Reilly Dean Winters die afgemaakt wordt in een actiescene die er alleen maar op kan duiden dat er geen budget is.

Ze hebben er een kunst van gemaakt om de meest spannende dingen (john henry, skynet, cameron) steeds af te kappen als t leuk wordt. Dit seizoen had makkelijk in 10 afleveringen gepropt kunnen worden...
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:52:15 #204
138227 hakkersszz
The Truth Is Out There
pi_67495268
Ja, daar heb je gelijk in.
Die flashbacks worden wel vervelend en naar mijn mening overbodig.
Ze kunnen die tijd veel beter besteden.
Maximaal
4
regels
heur!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 18:42:51 #205
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_67499644
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:52 schreef hakkersszz het volgende:
Ja, daar heb je gelijk in.
Die flashbacks worden wel vervelend en naar mijn mening overbodig.
Ze kunnen die tijd veel beter besteden.
Die flashes forward daarentegen vind ik echt super! Vooral vorige week op de onderzeeboot
Krekker is de bom!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 20:57:20 #206
184465 Migue
Sensuele man
pi_67503461
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:46 schreef planethugo het volgende:
Dit seizoen had makkelijk in 10 afleveringen gepropt kunnen worden...
En dan had je een geweldige serie gehad, als alleen de boeiende dingen uitgezonden zouden worden. Nu is het tien keer niks, omdat de boeiende en soms zelfs goede scenes onderbroken worden door dom budget- en inspiratieloos geprut.
pi_67511803
Wat een saaie, slaapverwekkende aflevering toch weer. Er gebeurt zo nu en dan nog wel wat, maar die scenes duren alles bij elkaar 5 minuten en de rest wordt opgevuld met gezeur van Sarah en andere zinloze scenes. Het gaat echt verschrikkelijk langzaam. Ik ben een terminator-liefhebber, maar geef het echt op. dit seizoen is echt het dieptepunt van alle series die ik ooit gezien heb. De volgende Terminator die ik ga kijken is Terminator 4, dit seizoen is gewoon troep.

[ Bericht 1% gewijzigd door northernlight81 op 29-03-2009 16:41:33 ]
pi_67525747
Begin nu zelfs voor de terminators te rooten, mogen ze een einde maken aan het oeverloze gezever
Maar 2 skynets? weird..
  Admin zondag 29 maart 2009 @ 21:39:12 #209
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67530039
Er is nog geen Skynet he? We hebben Weaver en co, en nu blijkbaar nog iets, maar de naam Skynet is nog door niemand toegeëigend.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 29 maart 2009 @ 22:41:12 #210
87680 Mirel
pi_67531905
Hhu 2 skynets? waar zien jullie dat
  maandag 30 maart 2009 @ 14:32:14 #211
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67546689
niet 2 skynets, maar er zijn blijkbaar wel 2 partijen, 1 is nog niet duidelijk wie/wat dat is, die een geavanceerde AI het bouwen en gebruiken zijn
pi_67552251
Las vandaag dat de serie gecancelled wordt. Zal zo even kijken of ik de link kan vinden. Zeer begrijpelijk overigens. Teveel een karakterserie en gewoon veel te weinig Terminator-actie. Veel te weinig vuurwerk.
  maandag 30 maart 2009 @ 18:44:00 #214
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67554112
daar hoef je geen nostradamus voor te zijn, maar wel terecht zoals al vele malen aangegeven in dit topic
  maandag 30 maart 2009 @ 21:26:16 #215
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_67559448
Die broer is het Skynet van Cyberdyne systems die zichzelf heeft geupload toen Arnie het lab opblies in T2.
Burnt to the core but not broken
  Admin zaterdag 4 april 2009 @ 10:57:33 #216
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67699403
The Terminator as Metaphor for Life - door Josh Friedman, showrunner van TTSCC. Er staan ook wat links naar film-gerelateerde artikelen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 4 april 2009 @ 13:16:09 #217
4259 JK
pi_67702046
Goeie aflevering deze keer.. maar het hele verhaal wordt te lang uitgesmeerd, erg jammer dat ze er mee stoppen want de serie is verder best goed, zij het soms wat langdradig.

Nu maar hopen dat er weer een andere leuke scifi serie komt...
pi_67703595
Dood van Derek was echt geweldig.. spoelde nog even terug om te kijken of hij het wel was

Erg jammer dat het gecancelled word, zaten zeker goede eps tussen. Als ze deze show op een andere dag dan vrijdag hadden gezet had die het gehaald.
pi_67704937
Wát een aflevering!

Die dood vond ik dan weer juist niet geweldig... Die kerel heeft zoveel meegemaakt en is tientallen vijandige terminators tegengekomen, en dan wordt ie zo in een halve seconde doodgeschoten... echt wtf? Normaal zijn die dingen zo traag met richten e.d. Die andere mannen in grijze pakken waren ook allemaal mensen, dacht eerst dat dit ook een mens was. Erg raar.

Laatste aflevering zal alles wel afgeraffeld worden in sneltreinvaart, waardoor ik na die aflevering aan het zuurstof moet. Jammer dat het gestopt wordt inderdaad, vond bepaalde verhaallijnen en gebeurtenissen toch echt briljant uitgewerkt. Verhaal liep alleen wel iets te traag, en sommige afleveringen waren bijna compleet overbodig. Als volgende week de laatste aflevering is wachten op de film dan maar, al zal die weinig met de serie van doen hebben.
---
pi_67705523
hoop dat ze het wel netjes afronden.

Ik zou bv wel willen weten hoe die liquid terminators geprogrammeerd/gemaakt zijn,
en wat hun bedoeling is.
  zaterdag 4 april 2009 @ 17:04:24 #221
4259 JK
pi_67706821
Hoe ze geprogrammeerd/gemaakt zijn zul je denk ik nooit weten en daar is de laatste aflevering ook te kort voor.. wel denk ik dat Weaver niet alleen wil moorden maar een heel ander Skynet op wil zetten wat met de mensen leeft ipv alle mensen wil vermoorden. Goed, ze kan ook lekker moorden enz. maar dat had altijd nog wel een doel.
Ze hoort bijv. niet bij de groep die die vliegende robots maakt.

Maar van Derek ging inderdaad wel supersnel, maar ze wisten dan ook niet dat er een terminator in het huis rond liep, laat staan dat ze weten dat Weaver een terminator is... al hebben ze nu wel vermoedens, als Weaver John Henry in haar kelder heeft zitten aan een kabel.

Ik vind het echt jammer dat het gecanned wordt
pi_67707446
Ghehe, "You can't sing" tegen Shirley Manson
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_67709042
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 17:30 schreef Tim86 het volgende:
Ghehe, "You can't sing" tegen Shirley Manson

Leuke aflevering, maar een 3e seizoen verdiend deze serie niet meer.
  zaterdag 4 april 2009 @ 23:32:41 #224
13132 Core.
schizo eend
pi_67716825
Laatste aflevering: een bitchfight tussen Weaver en Cameron!

Please!
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
pi_67717801
Dit was dan wel weer een toffe aflevering. Had me eigenlijk voorgenomen niet meer te kijken, omdat het zo slecht was.
Inderdaad hoeft er geen 3e seizoen te komen van mij, want van de laatste 10 afleveringen waren er misschien 2 nog wel goed en de rest was gewoon ruk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')