20% meer kijkers vergeleken met vorige week.quote:Terminator: The Sarah Connor Chronicles - 3.5 million viewers - 1.2/4
quote:GreenNight posted:
I figured it was a T1000 in the box.
I figure this is correct. And here's the kicker. I figure that the Urinator is Future John's attempt at reprogramming the T1000.
Future John reprogrammed the T1000 to go back in time and rebuild a friendlier, ethic minded skynet which is why she is having Ellison teach young skynet that life is precious.
Additionally, the T1000 was sent back by connor to eliminate those who were building evil skynet's toys. So when the Urinator went in to destroy the prototype HK factory, she was going there to eliminate HKs, not covering for the builder as one might assume.
....
Calling it now. The T1000 Urinator is John's T1000.
quote:^^^
That would be a cool twist. I like the idea because it would then explain why Terminators appeared to mess around with Ellison and John Henry's therapist.
It would also tie into something at the start of this season; the power plant that's supposed to be a major resistance base. Skynet was trying to make it malfuction and explode, then at the end of the episode Weaver takes control of it.
Also why are there pidgeons in both the last episode of this and BSG
Ze is hotquote:Op maandag 16 maart 2009 10:03 schreef dapluiz het volgende:
Ik heb trouwens niks tegen volle lippen bij vrouwen, maar die Jesse lijkt soms wel een karikatuur
vind die lippen iets té vol ja, ze trekken iig wel de aandacht...quote:Op maandag 16 maart 2009 10:03 schreef dapluiz het volgende:
Ik heb trouwens niks tegen volle lippen bij vrouwen, maar die Jesse lijkt soms wel een karikatuur
ik had iig niet het idee alsof ze echt onder het water zatenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:02 schreef Terpentin07 het volgende:
Vooral de beelden van de sub.Leek wel op een grote schuur waarin ze gefilmd hebben.
Doe maar Cameron danquote:Op maandag 16 maart 2009 17:51 schreef planethugo het volgende:
zou het wel waarderen als ze toch iets van deze serie in T4 gaan stoppen, al is het maar iets kleins. Hebben we de serie iig niet voor niets gekeken
My thoughts exactly toen Admiral Terminator zei van wie hij de orders had gekregen. Het idee dat John helemaal geen diehard machinekiller zou worden had ik al een tijdje dankzij het geflirt tussen hem en Cameron, dus dit paste precies in dat plaatje. Het zou de meest vreemde plotwendingen ook zó logisch en duidelijk maken, waardoor ik mijn woorden over een slecht geschreven serie meteen terug neem en het misschien zelfs briljant zou noemen als het niet zo'n commerciele zelfmoord was geweest.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:42 schreef Mirel het volgende:
Leuk idee op Somethingawful wat best een toffe twist zou zijn
[..]
[..]
We gaan de goede kant opquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:19 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
20% meer kijkers vergeleken met vorige week.
Ik kan echt niet wachten. Eindelijk, eindelijk gaan we de toekomst in.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:49 schreef Friday12 het volgende:
off topic wie heeft die trailer van T4 gezien?
ook al spelen er geen voorgaande acteurs etc in mee lijkt het me toch een goede film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |