abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 maart 2009 @ 13:51:08 #176
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_67267567
Wat de precieze missie was van de Jimmy Carter is eigenlijk nog steeds niet duidelijk voor me. Als het alleen een stukje communicatie was dan zou het wel anders kunnen. Ik had het wel zien aankomen dat er een vloeibare terminator in de doos zat, maar ik dacht dus dat Connor het wou reprogrammeren. Maar schijnbaar is dat niet zo.
Wel dom van de crew om dat ding te openen en dan panisch zeiken dat ze de machines niet moeten vertrouwen.
En hoezo vroeg Connor of ze hem wilden joinen? Was het een aparte factie van de terminators, of ging het ergens anders om?
When all else fails, you always have delusion.
pi_67275197
betere aflevering weer,

snap alleen nog niet hoe een liquid terminator geprogrammeerd word,
want ja, waar zit de chip :S
pi_67276319
Vond het echt een goeie aflevering.Het gaat weer de goeie kant op.Werd Jesse nu eigenlijk door Derek neergeschoten? Dacht eerst van wel moet toen Derek zei dat John Connor haar heeft laten gaan begon ik een beetje te twijfelen.Wel bruut hoe het halve hoofd van die Terminator weerd afgeschoten.
pi_67284736
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 19:37 schreef Wouter2006 het volgende:
betere aflevering weer,

snap alleen nog niet hoe een liquid terminator geprogrammeerd word,
want ja, waar zit de chip :S
Die wordt dus niet geprogrammeerd op die manier..daar zit meer achter. Daarom vroegen ze ook of hij/zij/het wilde joinen ipv capture and reprogram..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_67293904
Het wordt alleen maar weer beter en beter
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
  zondag 22 maart 2009 @ 15:08:15 #182
184465 Migue
Sensuele man
pi_67294641
Niet te geloven, wat een prut. We schieten geen drol op terwijl dit de uitgelezen kans was. "It can't be reasoned with", dus so much for James Cameron's canon.
  zondag 22 maart 2009 @ 15:09:29 #183
28033 Pek
je moet wat
pi_67294700
quote:
For fans who’ve complained about the show’s pacing, Friedman admitted that it has to be done otherwise they’d run out of material in a season.

Bron
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_67303081
John op het einde
  Admin zondag 22 maart 2009 @ 21:39:00 #185
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67306868
Ja, John is dus nog wel een mens, van binnen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_67312824
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 13:51 schreef Mirel het volgende:
Wat de precieze missie was van de Jimmy Carter is eigenlijk nog steeds niet duidelijk voor me. Als het alleen een stukje communicatie was dan zou het wel anders kunnen. Ik had het wel zien aankomen dat er een vloeibare terminator in de doos zat, maar ik dacht dus dat Connor het wou reprogrammeren. Maar schijnbaar is dat niet zo.
Wel dom van de crew om dat ding te openen en dan panisch zeiken dat ze de machines niet moeten vertrouwen.
En hoezo vroeg Connor of ze hem wilden joinen? Was het een aparte factie van de terminators, of ging het ergens anders om?
Volgens mij zijn er meedere fracties machines ja

En Jesse leeft nog
  maandag 23 maart 2009 @ 03:40:46 #187
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67313436
quote:
Op zondag 22 maart 2009 15:09 schreef Pek het volgende:

[..]

Bron
2000 light years from home
pi_67316256
Betere aflevering dan de vorige, alleen het gaat in zo'n langzaam tempo.
pi_67326811
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:12 schreef Trystar het volgende:
Betere aflevering dan de vorige, alleen het gaat in zo'n langzaam tempo.
Precies, wel beter dan de vorige maar nog zeker geen top. Doodzonde wat ze met het verhaal hebben gedaan dit seizoen. Dan hadden ik of jij er nog iets leukers van kunnen maken..
pi_67329201
*Probeert verder het topic nog niet te lezen*

Ben na het eindigen van BSG begonnen met deze serie, ben nu bij het begin van seizoen 2. Best aardig tot nu toe, vooral voor deze serie gekozen omdat Bear McCreary de muziek doet.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  maandag 23 maart 2009 @ 19:30:38 #191
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67333992
ook uit die link van een paar posts hierboven:
quote:
Lastly, as most fans of the show know, Terminator: The Sarah Connor Chronicles is “ratings challenged.” When probed about a season 3, the overall response from Friedman and Glau was grim - no one knows anything but are hoping for the best (Glau threw on the sad puppy dog face). “I don’t know anything” Friedman repeatedly said. Good news however, Season 2 is not meant to be the end, and there’s still a lot more to come.

So fans of the show who are worried that there might not be a season 3 should begin organizing campaigns and sending letters to Fox demanding a season 3. Meanwhile, “Ourselves Alone”, the first of the final six episodes, airs Friday, March 6th.
dus helaas zijn ze bij het schrijven ervan uit gegaan dat er nog een S3 zou komen....

afgelopen aflevering was wel iets beter maar ik heb steeds minder de drang om elke week weer een nieuwe aflevering te downloaden. t wordt maar niet echt boeiend terwijl er toch heel wat van te maken is, zou je zeggen

[ Bericht 0% gewijzigd door planethugo op 23-03-2009 21:32:37 ]
pi_67336646
quote:
Op zondag 22 maart 2009 15:09 schreef Pek het volgende:

[..]

Bron
Wat een lul, dat kan hij toch niet menen? Dan ben je gewoon een prutser.

Ik ben blijven steken bij 10 minuten in aflevering 2x17. Ik kan mijn gedachten er niet bij houden. Ik vind het niet boeiend genoeg.

Iemand die mij een goede reden kan geven om dit seizoen helemaal uit te zien? Ik vond het in het begin namelijk wel echt heel tof
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_67345022
quote:
Op maandag 23 maart 2009 20:40 schreef wolfrolf het volgende:
Iemand die mij een goede reden kan geven om dit seizoen helemaal uit te zien? Ik vond het in het begin namelijk wel echt heel tof
Summer Glau?
pi_67348236
quote:
Op maandag 23 maart 2009 20:40 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Wat een lul, dat kan hij toch niet menen? Dan ben je gewoon een prutser.

Ik ben blijven steken bij 10 minuten in aflevering 2x17. Ik kan mijn gedachten er niet bij houden. Ik vind het niet boeiend genoeg.

Episode 19 is weer cool?

En we hopen 20, 21 en 22 dus ook . Maar alles na 13 was inderdaad *nogal* traag.
pi_67368946
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 09:39 schreef JvS het volgende:

[..]

Episode 19 is weer cool?

En we hopen 20, 21 en 22 dus ook . Maar alles na 13 was inderdaad *nogal* traag.
idd, hopen dat er snel echt vette actie komt
pi_67394296
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:30 schreef planethugo het volgende:
ook uit die link van een paar posts hierboven:
[..]

dus helaas zijn ze bij het schrijven ervan uit gegaan dat er nog een S3 zou komen....

afgelopen aflevering was wel iets beter maar ik heb steeds minder de drang om elke week weer een nieuwe aflevering te downloaden. t wordt maar niet echt boeiend terwijl er toch heel wat van te maken is, zou je zeggen
Dan moeten we zeker weer allemaal nootjes sturen zodat ze er een mooi einde aan kunnen breien a la Jericho .
Get it and Bet it
pi_67394468
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:15 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Dan moeten we zeker weer allemaal nootjes sturen zodat ze er een mooi einde aan kunnen breien a la Jericho .
Verkeerde account
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_67394798
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:19 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Verkeerde account
Neuh, ben aan het werk en het wachtwoord van mijn andere account is nogal moeilijk te onthouden. Iets met 24Mh en dan nog 8 of 9 karakters (cijfers & (hoofd)letters door elkaar) .

on-topic: Laatste twee afleveringen waren wel te pruimen.
on-topic 2: Vraag me wel af wat voor relatie John en Cameron in 2027 hebben, blijkbaar is ze 2nd in command na John Connor.
Get it and Bet it
pi_67395048
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:28 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Neuh, ben aan het werk en het wachtwoord van mijn andere account is nogal moeilijk te onthouden. Iets met 24Mh en dan nog 8 of 9 karakters (cijfers & (hoofd)letters door elkaar) .

on-topic: Laatste twee afleveringen waren wel te pruimen.
on-topic 2: Vraag me wel af wat voor relatie John en Cameron in 2027 hebben, blijkbaar is ze 2nd in command na John Connor.
Hij vertrouwde haar in ieder geval blind en de troepen hebben het gevoel dat zij de broek aan heeft
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:33:36 #200
138227 hakkersszz
The Truth Is Out There
pi_67490451
3 woorden in caps en bold: O MIJN GOD!

Dit was een van de beste afleveringen van het seizoen!
Wat een spanning....

Het begon al met John Henry en de malware, en dan eindigt het ook nog eens met Cameron wiens chip er bijna uit gaat. En als klapper, een dode Charlie (wat ik echt jammer vind)...

Zo fucking veel in een aflevering... WAUW!

Maar even, hoe komt het dat Cameron zo snel kon rebooten?
We hebben in de eerste aflevering geleerd dat het 120 seconden duurt? Naar mijn weten was het amper een halve minuut...

Nu begin ik toch echt te hopen dat hij weer ververst word i.p.v. gecanceld.
Maar met de nieuwe film die er aan komt denk ik niet dat het gaat gebeuren.
Maximaal
4
regels
heur!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')