hehe, ligt eraan hoe haar weefsel daaronder is, beetje tegen metaal aan lopen ketsen lijkt me nie echt geweldig.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:16 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat John misbruik van haar maakt.A perfect lovedoll.
Daarna mag ze weer gaan morden.
Ik zou het in ieder geval een paar keer proberenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:46 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
hehe, ligt eraan hoe haar weefsel daaronder is, beetje tegen metaal aan lopen ketsen lijkt me nie echt geweldig.
was dat niet die gast die op oude beelden te zien was en zich ingemetseld had in een kerk? Dat was wel een goeie aflevering iddquote:
Verwachtte: nee. Hoopte?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:16 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat John misbruik van haar maakt.A perfect lovedoll.
Daarna mag ze weer gaan morden.
quote:Terminator: The Sarah Connor Chronicles ended its season (and almost certainly, series) on a flat note with 3.6 million viewers and a 1.3 adults 18-49 rating.
Ik denk "will you join us" hier wel met een ja beantwoord is door dit model uiteindelijk. Misschien is het zelfs diezelfde t-1000 van de onderzeeer afleveringquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:12 schreef kriele het volgende:
Hoe zat het nu precies met de doelen van de T-1000. Waar lagen haar loyaliteiten?
Hier is de petitie voor een derde seizoen!:quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:56 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval een paar keer proberen![]()
Vette plotwendingen in ieder geval, hopelijk gaan ze nog door met een nieuw seizoen, was er niet een petitie ergens?
[ afbeelding ]
Ik heb getekendquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:21 schreef miodzio het volgende:
[..]
Hier is de petitie voor een derde seizoen!:
www.gopetition.com/petitions/the-sarah-connor-chronicles.html
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:11 schreef Terpentin07 het volgende:
Jammer dat het over is.Het einde was echt super.Maar dit was nu een alternatieve toekomst waar de vader van John niet terug in de tijd reist om John te verwekken?
nope, het klopt juist perfect:quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:11 schreef Terpentin07 het volgende:
Jammer dat het over is.Het einde was echt super.Maar dit was nu een alternatieve toekomst waar de vader van John niet terug in de tijd reist om John te verwekken?
Precies en in de toekomst stuurt john conner zijn vader terug om hemzelf te verwekken. Klinkt raar maar tochquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:44 schreef catfish het volgende:
[..]
nope, het klopt juist perfect:
John komt bij de broertjes op een tijdstip dat John dezelfde leeftijd heeft als Reese, ze worden goede vrienden en de rest kennen we
Qua perfectheid vraag ik het me af, want Cameron loopt mee met Kyle... was het niet zo dat John Connor juist Cameron had veranderd van een vijandige terminator naar een vriendelijke?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:44 schreef catfish het volgende:
[..]
nope, het klopt juist perfect:
John komt bij de broertjes op een tijdstip dat John dezelfde leeftijd heeft als Reese, ze worden goede vrienden en de rest kennen we
De vraag is of het dezelfde Morphbot is (grote kans van wel). Dan lijkt het mij het geval dat ze niet bij Connor kwam omdat óf ze nog 'evil' geprogrammeerd was (door wie en hoe en met welk doel?) óf omdat ze zelf terug in de tijd wilde onafhankelijk van Connor om Skynet te stoppen met behulp van dat bedrijf en John Henry. Wat haar verdere plannen daarmee zijn/waren is natuurlijk ook interessant. Allerlei aspecten die prima in een derde seizoen behandeld kunnen worden!quote:Op zondag 12 april 2009 00:01 schreef Espabilado het volgende:
Aardig origineel opgelost zo in 1 afleveringHoe John Connor dus bij de resistance kwam
![]()
Vraag me nu wel af... paar afleveringen terug op de submarine had Connor de vraag aan die Morphbot 'will you join us?' en haar antwoord was 'tell John Connor the answer is no'
Is dat dus met de historie van wat we in deze afl. zagen in het achterhoofd?
Alleen Terminator 3 staat los van de serie, Terminator 1 en 2 zijn zeker wel gebeurd in de serie. Voorbeeld; Sarah keek af en toe toch terug op een foto die is gemaakt aan het van Terminator 1. Alleen dat Linda Hamilton dan niet op de foto staat, maar Lena Headey met die Duitse Schaperquote:Op zondag 12 april 2009 11:59 schreef miodzio het volgende:
De film staat los van de serie omdat alle sub-plotten die in de serie aan bod komen veel te veel zijn voor een film.
In de serie is een aflevering geweest (bij het opvangtehuis) waarbij Cameron flashbacks krijgt naar haar "vorige" leven als mens en dus ziet hoe zij als mens gevangen is genomen en model heeft gestaan voor de terminator die haar zou vervangen.quote:Op zondag 12 april 2009 11:53 schreef JK het volgende:
[..]
Qua perfectheid vraag ik het me af, want Cameron loopt mee met Kyle... was het niet zo dat John Connor juist Cameron had veranderd van een vijandige terminator naar een vriendelijke?
Als ze John Connor nog niet kennen....
Zo nee, wie heeft Cameron dan friendly gemaakt?
In Terminator 2 heeft de oudere John een T800 friendly gemaakt en Cameron is een later model..
Nouja, het zal allemaal wel. Het was in elk geval een vermakelijke aflevering.
Heb de petitie in elk geval getekend, dus maar hopen dat ze nog wel met een 3e seizoen komen.
Is het niet zo dat het meisje (Summer dus) wat je aan het einde van seizoen 2 ziet, Cameron helemaal niet is?quote:Op zondag 12 april 2009 11:53 schreef JK het volgende:
[..]
Qua perfectheid vraag ik het me af, want Cameron loopt mee met Kyle... was het niet zo dat John Connor juist Cameron had veranderd van een vijandige terminator naar een vriendelijke?
Als ze John Connor nog niet kennen....
Zo nee, wie heeft Cameron dan friendly gemaakt?
dat dusquote:Op zondag 12 april 2009 12:55 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
In de serie is een aflevering geweest (bij het opvangtehuis) waarbij Cameron flashbacks krijgt naar haar "vorige" leven als mens en dus ziet hoe zij als mens gevangen is genomen en model heeft gestaan voor de terminator die haar zou vervangen.
klopt vind ik ook. Even 2 realiteiten creëren slaat nergens op. Zo een serie is juist leuk zodat je bij T4 kan denken hoe bepaalde karakters daar gekomen zijn etc. Nu weet je niet meer wat je nu moet geloven. Als het toch niks toevoegt aan de films, waarom dan een spin-off? Maargoed dit was al langer bekendquote:Op zondag 12 april 2009 11:16 schreef erasher het volgende:
Waar ik eerst aan dacht toen laaste episode zag dat hij naar toekomst ging in einde, maar hoe zit dat met Terminator 3 de film daar zit hij in een bunker, gaat hij terug of ?
Verder kijken op internet en zag bij engelse wiki
Josh Friedman, producer of the 2008 Fox television series Terminator: The Sarah Connor Chronicles, which takes place after Terminator 2: Judgment Day, stated in an interview that the events of Terminator 3: Rise of the Machines occur in an alternate timeline from that of the TV series
Waarom nou weer een alternative timeline? het is wel leuk om erover te denken wat als dit en wat als dat, zo krijg je een heel groot en uitgebreid verhaal natuurlijk.
De therorie die erin zit is leuk, maar houd het dan 1 geheel dit verpest het wel eigenlijk met zijn alternative tijdlijn. En toch maar de regiseur van TSCC een foutje, zoals je weer gaat er niks dan behalve vlees door de tijdmachine, dus johnie komt naakt aan in de toekomst (2x) in terminator filmpje 1 gaf john een foto aan zijn vader maar hoe komt hij aan de foto als hij zover in de toekomst is?
En dan krijg je weer film 4 die natuurlijk wel(ofniet) op film 3 doorgaat.... nu moet ik gewoon de serie van terminator vergeten en niet mee mogen rekenen als je film 4 gaat kijken en zo je theorie gaat maken...
Ene kant leuk verhaal proberen te verbreden met nieuwe dingen andere kant laat aub zo als het is en hoort.
Ik snap het iid ook even niet helemaal, misschien dat iemand even wat opheldering kan gevenquote:Op maandag 13 april 2009 02:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik begreep effe niet meer wat het nou was, is Cameron geupload naar die server en is JH gedownload op die chip en is de toekomst in gegaan. Of zijn cam en JH op 1 chip samen verder gegaan?
Dat is ook nog zoiets. Cameron had 1 of andere beschermde chip ofzo (weet niet meer precies) en een T-1000 heeft een chip van dat vloeibaar materiaal.quote:Op maandag 13 april 2009 13:44 schreef catfish het volgende:
persoonlijk zou het mij niet verwonderen dat John Henry en Cameron gewoon dezelfde zijn
als je Jesse moest geloven, dan was Cameron praktisch de leider van het verzet, want John zagen ze nog nauwelijks
het herprogrammeren geloof ik niet zo in, dat lijkt mij ingewikkelt
aangezien Weaver zei dat John z'n overleven afhangt van het overleven van John Henry, veronderstel ik dus dat John Henry met de chip van Cameron aansluit bij het verzet, waarna John de chip in Cameron zet (misschien een geavanceerder model of gewoon omdat John Henry kapot is?)
ik vraag mij nu eerder af hoe het met Weaver verder gaat, een T1000 is een veel geavanceerder model (enkel kapot te krijgen via hersmelten weten we uit T2) en dus een zeer belangrijke aanwinst voor het verzet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |