quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:29 schreef JK het volgende:geweldige episode!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt gelijk, heb het daarnet eens opnieuw bekeken en het schot komt idd vanuit een andere hoek, maar de rook komt van de kant van de dokter en daarmee dat ik de link legde. Maar zei waren de enige in de kamer..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:29 schreef JK het volgende:
@demon327; Kan niet, safety stond er nog op en het kwam vanaf een andere hoek en met een wapen met een demper erop. Als je zo'n handwapen afvuurt komt er een flinke klap vanaf qua geluid, maargoed het blijft TV... ik heb wel eens met zoiets geschoten en daar kwamen hardere klappen vanaf dan een MP5 mitrailleur waar ik ook mee geschoten heb.
je zoekt er teveel achter, het was gewoon die blonde die schoot. Aangezien ze al een verleden had met die sheriff.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:49 schreef demon327 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, heb het daarnet eens opnieuw bekeken en het schot komt idd vanuit een andere hoek, maar de rook komt van de kant van de dokter en daarmee dat ik de link legde. Maar zei waren de enige in de kamer..
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:07 schreef Mirel het volgende:
Ze had de safety er niet afgehaald. Vast een foutje van de crew.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:22 schreef resque het volgende:
hmm,misschien zat die safety er sowieso niet op bij die gun. En deed reese dat alleen om haar af te leiden.
ok sorry! duidelijkquote:Op maandag 16 februari 2009 15:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
om jouw antwoord op die vraag te benadrukken en om te laten zien dat ik het er mee eens ben?
Ze weten ook niet wat goed is en wat niet...quote:Op maandag 16 februari 2009 15:22 schreef resque het volgende:
Daarnaast denk ik ook niet dat er nog een seizoen komt, het is in america niet zo'n gewilde serie.
nee joh! is leuke seriequote:Op maandag 16 februari 2009 20:27 schreef JK het volgende:
[..]
Ze weten ook niet wat goed is en wat niet...![]()
Dit kan nog wel een seizoen of 2 doorgaan... valt nog genoeg te vertellen. Jammer hoor als ze niet doorgaan.
Nou, buiten Shirley Manson die wat killer skills toonde was er weer bar weinig aan. En afgaand op die kijkcijfers zal deze creatief doodbloedende serie snel uit zijn lijden verlost worden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:12 schreef hakkersszz het volgende:
TVP, ik kan niet wachten tot het vervolg op de wazige UFO aflevering
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:16 schreef resque het volgende:
even een picture om het forum wat op te vrolijken:
[ afbeelding ]
dat van Cromartie vond ik juist wel boeiend, dat is het prille begin van judgment dayquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:22 schreef Twizla het volgende:
Erg jammer van deze serie, seizoen 1 was smullen, zeker de laatste aflevering met de cop vs cromartie.
Dit gaat echt nergens meer over..
Bronquote:Terminator: The Sarah Connor Chronicles did not drop too much from last week, averaging 3.8 million and a 1.3 rating with 18-49s, but last week it was already very low.
Ja vond ik ook, hij leek op het eerste gezicht best wel groot.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:15 schreef Mirel het volgende:
Die drone was echt verbazend klein trouwens.
Niets mis meequote:Op woensdag 18 februari 2009 14:16 schreef resque het volgende:
even een picture om het forum wat op te vrolijken:
[ afbeelding ]
Mee eens.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:57 schreef northernlight81 het volgende:
Wat een klote aflevering die laatste zeg. Vond er echt geen drol aan, er gebeurde haast niets en dat gezeik allemaal op die begrafenis die de hele uitzending duurde.
Voor zo'n actie serie moet het tempo echt stukken hoger liggen vind ik.
Een beter, maar vooral duidelijker verhaallijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:28 schreef hakkersszz het volgende:
Vond het wel leuk eigenlijk...
Alleen veeeeel te weinig gezien van Miss. Glau.
Vond begin van het seizoen die episode in die bieb wel leuk, die draaide om haar.
Mensen, meer Summer, of een betere verhaallijn?
Wat zouden jullie kiezen?
Tja, dat slaat eigenlijk nergens op, maar vooruit. Doe dan maar meer Summernator.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:28 schreef hakkersszz het volgende:
Vond het wel leuk eigenlijk...
Alleen veeeeel te weinig gezien van Miss. Glau.
Vond begin van het seizoen die episode in die bieb wel leuk, die draaide om haar.
Mensen, meer Summer, of een betere verhaallijn?
Wat zouden jullie kiezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |