quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:16 schreef resque het volgende:
even een picture om het forum wat op te vrolijken:
[ afbeelding ]
dat van Cromartie vond ik juist wel boeiend, dat is het prille begin van judgment dayquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:22 schreef Twizla het volgende:
Erg jammer van deze serie, seizoen 1 was smullen, zeker de laatste aflevering met de cop vs cromartie.
Dit gaat echt nergens meer over..
Bronquote:Terminator: The Sarah Connor Chronicles did not drop too much from last week, averaging 3.8 million and a 1.3 rating with 18-49s, but last week it was already very low.
Ja vond ik ook, hij leek op het eerste gezicht best wel groot.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:15 schreef Mirel het volgende:
Die drone was echt verbazend klein trouwens.
Niets mis meequote:Op woensdag 18 februari 2009 14:16 schreef resque het volgende:
even een picture om het forum wat op te vrolijken:
[ afbeelding ]
Mee eens.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:57 schreef northernlight81 het volgende:
Wat een klote aflevering die laatste zeg. Vond er echt geen drol aan, er gebeurde haast niets en dat gezeik allemaal op die begrafenis die de hele uitzending duurde.
Voor zo'n actie serie moet het tempo echt stukken hoger liggen vind ik.
Een beter, maar vooral duidelijker verhaallijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:28 schreef hakkersszz het volgende:
Vond het wel leuk eigenlijk...
Alleen veeeeel te weinig gezien van Miss. Glau.
Vond begin van het seizoen die episode in die bieb wel leuk, die draaide om haar.
Mensen, meer Summer, of een betere verhaallijn?
Wat zouden jullie kiezen?
Tja, dat slaat eigenlijk nergens op, maar vooruit. Doe dan maar meer Summernator.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:28 schreef hakkersszz het volgende:
Vond het wel leuk eigenlijk...
Alleen veeeeel te weinig gezien van Miss. Glau.
Vond begin van het seizoen die episode in die bieb wel leuk, die draaide om haar.
Mensen, meer Summer, of een betere verhaallijn?
Wat zouden jullie kiezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |