abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66573136
Deze aflevering was weer grotendeels bagger.
Ik weet dat de serie "The Sarah Conner Cronicles" heet, maar wat variatie in karakters kan geen kwaad.
43 minuten een volledige verhaallijn over Sarah kon me totaal niet boeien, alhoewel de laatste 7 minuten een stuk beter waren.

Volgens mij kreeg John weer eens wat warme gevoelens in zijn broek toen Cameron voorbij liep, in haar ondergoed. (28:28 - 28:36)

Voorheen heb ik nog gezegd dat ik verwachtte dat de serie wordt gecancelled.
Nu denk ik toch echt dat deze serie het verdiend om te worden gecancelled.
Het lijkt net alsof ze gedwongen worden om goedkope afleveringen te maken.
pi_66573150
quote:
Led by Ghost Whisperer, Friday’s most-watched show, CBS continued its Friday night domination. Terminator: The Sarah Connor Chronicles and Dollhouse continue their downward slide Flashpoint does seem to be taking a 10%-15% hit among 18-49s. Whether that is due to Dollhouse or something else is hard to say.

Friday Night Lights which also appears doomed unless it again plays gold digger to DirecTV’s sugar daddy in the fall. We have no idea of DirecTV’s state of mind when it comes to handing NBC a blank check. But Friday Night Lights and Dollhouse are locked in a fairly competitive battle in the 9pm hour.

Ghost Whisperer’s 11.57 million average and 2.8/9 (rating share) among adults 18-49 was far and away the most-watched show of the evening. Terminator: The Sarah Connor Chronicles had less than a 3rd of the viewers GW had, and worse slid to a 1.2/4 among 18-49s (3.41 million viewers), that was down from last week’s 3.84 million and 1.3/5.

Dollhouse didn’t dip by much. It was down to 4.13 million and a 1.6/5 with 18-49s versus last week’s 4.22 million and 1.7/5.

Tahmoh Penikett had a diverse Friday night. He went from being shot in the abdomen in Dollhouse to getting it on with [edit: spoiler deleted, sorry about that, BSG fans who hadn't gotten around to the DVR yet] in Battlestar Galactica.

I’m sure Summer Glau fans will moan about her lack of air time in last night’s TSCC. It was like they threw in a scene of her walking around in her bra just to make up for it. But, too little, too late I suppose. TSCC even lost to Howie Do It (including a repeat episode!) That’s gotta sting a little.

Will Terminator: The Sarah Connor Chronicles finish the season?
quote:

Is it possible that Terminator: The Sarah Connor Chronicles could be cancelled before the season even ends? Sure, it’s possible, but it doesn’t seem likely, despite continued deteriorating ratings. But, what FOX does or doesn’t do with the 8pm slot on Fridays may say more to how it feels about Dollhouse, than how it feels about Terminator: The Sarah Connor Chronicles.

We already know how FOX feels about Terminator: The Sarah Connor Chronicles. Sucky. The question is, does it feel just plain awful about it? My guess is no. Even with the latest ratings decline which included getting beat by an hour of Howie Do It (one original episode, one repeat), I’m thinking FOX lets it finish out its run.

That thinking is predicated on speculation which I merely think is true, rather than anything I know for certain is true. But I speculate that Warner Brother a.) made the show available to FOX very cheaply and b.) that when Terminator: Salvation comes out there will be a HUGE marketing spend promoting the movie, and that FOX will get a preferential share of the television advertising dollars allocated to promote the movie.

Speaking of the movie, now even James Hibberd likely motivated by crazed Terminator fanboys on the Internet throws out (and simultaneously, smacks down) the notion of well what if the movie is a hit in the summer and rubs off on the TV show. That’s not happening!

Commitment to a two hour, big screen, action packed movie is very different than a television show. But moreover, even if it’s the blockbuster hit of the summer (and I’ll certainly go see it!), and even if it does create a Terminator frenzy that causes more people to check out the TV show, they’ll check it out and think, “That’s not anything like the movie, see ya!”

If it was one hour of pure Sarah and Cameron being badass chicks with stuff constantly blowing up? It would do better, for sure. But that approach would do better regardless of there being a movie. That isn’t the show they are making. They’ve moved further and further away from that sort of thing (although it looks like they might be moving back towards more action) and it’s not clear to me that Josh Friedman wants to make that kind of show.

It seems, Friedman is much more interested in exploring how people react and adapt to what’s going on around them. I find that aspect similar to Battlestar Galactica, but that’s easier to get away with on cable and it’s not like BSG’s ratings are catching fire, although with only 3 episodes left now, that doesn’t matter.

But Battlestar Galactica doesn’t have anybody whining about how its lead-in is tanking BSG’s ratings which is semi-remarkable as its current lead-in is Moonlight. SciFi Friday nights right now has Moonlight sandwiched in-between reruns of Star Trek: The Next Generation and the final episodes of Battlestar Galactica.

But TSCC is facing pressure, at least from fans of Joss Whedon’s Dollhouse. Dollhouse fans are starting to get exasperated over the TSCC lead-in and wondering if FOX could do anything else. I’m not sure there’s anything FOX could put on at 8pm that would measurably change how it’s going for Dollhouse, but it seems a slam dunk that FOX could improve the night’s performance overall at least a bit, simply by replacing TSCC with House reruns.

There’s absolutely no way Dollhouse doesn’t get to air all 13 episodes (they’ve already been shot!), and I don’t see FOX pulling the plug on TSCC. But if it does, that to me says much more about how FOX feels about Dollhouse. If it improved Dollhouse’s lead-in that would suggest that FOX cares more about Dollhouse than whatever deal it has with Warner Brothers that has kept TSCC on the air as long as it already has. I don’t see that happening, but if it did I’d view it as a sign that FOX isn’t completely in the space of “once all 13 episodes have aired, it’s done.”

Despite all the sales chatter, that’s pretty much the conclusion we came to as soon as it was announced that Dollhouse and TSCC were going to be on Friday nights, where shows go to die. We speculated then, as now, that these shows were being sent there to die! But we figured they’d get to air all their episodes. I still do figure that. I haven’t talked to Bill since Friday night’s numbers came out, but I imagine he’s in the same place. I don’t see them pulling the plug on TSCC to benefit Dollhouse mostly because I don’t think it winds up being any real benefit to Dollhouse.

But if FOX does pull the plug on TSCC, I will definitely adjust my mindset to think that perhaps all the sales chatter wasn’t just, sales chatter.

[ Bericht 15% gewijzigd door Mr.Silencer op 01-03-2009 05:50:34 ]
pi_66574590
quote:
Op zondag 1 maart 2009 05:34 schreef Mr.Silencer het volgende:
Volgens mij kreeg John weer eens wat warme gevoelens in zijn broek toen Cameron voorbij liep, in haar ondergoed. (28:28 - 28:36)
hij niet alleen
pi_66582292
Weer een k*t-aflevering.
Bottom line?: Aan het eind van deze aflevering ben ik helemaal niks wijzer geworden.
Wat is het nut van zo'n aflevering?
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_66582418
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:08 schreef huhggh het volgende:
Wat is het nut van zo'n aflevering?
Dat je ontdekt dat je een swaffelaar bent?

Of dat deze serie gewoon keihard achteruit blijft gaan natuurlijk

[ Bericht 0% gewijzigd door wolfrolf op 01-03-2009 22:36:51 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_66582509
Ik heb de aflevering gezien toen ik zaterdag ochtend uit de kroeg kwam.Was dus niet helemaal nuchter toen ik keek maar ik vond het een absolute kutaflevering.Heb nu ook geen zin om het nog een keer te zien.Ik vind het erg jammer maar wat mij betreft kunnen zij meteen stoppen.Er zit echt geen verhaal meer in, iedere keer komen zij met interessante dingen en daar wordt dan vervolgens niet meer mee gedaan.Alles veel te verwarrend en bijna nul actie.En dat verwacht ik toch regelmatiger in een Terminator serie.

Erg jammer van season 1 want die vond ik best interessant.
pi_66598316
Wat een vreselijke kloteaflevering. Van de laatste 6 afleveringen waren 13 en 14 nog wel leuk, maar de overige 4 ontzettend klote, ondanks dat 1 t/m 10 nog wel te doen waren. De laatste 2 zijn echt het dieptepunt. Als er nou nog 1 zo'n rukaflevering komt kijk ik echt niet meer. Dit heeft niks meer met Terminator te maken. Ik wil een lekkere actieserie met daarin een verhaallijn hoe robots hun willen afmaken, terwijl ze zelf Skynet tegen willen houden, dat is terminator.

Die Catherine Weaver (rooie wijf die een AI heeft ontwikkeld) komt al helemaal niet meer voor, terwijl ze haar net tegen moeten houden lijkt me.
  zondag 1 maart 2009 @ 22:32:47 #108
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_66598752
De afleveringen zelf zijn niet slecht in kwaliteit. Maar ze hebben helemaal niks met het verhaal te maken. Teveel psychologische gedoe.
When all else fails, you always have delusion.
pi_66609301
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:32 schreef Mirel het volgende:
De afleveringen zelf zijn niet slecht in kwaliteit. Maar ze hebben helemaal niks met het verhaal te maken. Teveel psychologische gedoe.
Eens, en daar schieten ze de laatste afleveringen helemaal in door.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_66610511
Ik wil meer 'mister allison', cameron en bad-ass terminators uit de toekomst ... niet van die suffe low-budget kleinkunst-afleveringen
pi_66610656
Het verhaal ontwikkeld zich veel te langzaam, dadelijk zijn er weer te weinig kijkcijfers en stoppen ze er mee
pi_66612810
quote:
Op maandag 2 maart 2009 11:31 schreef FL_Freak het volgende:
Het verhaal ontwikkeld zich veel te langzaam, dadelijk zijn er weer te weinig kijkcijfers en stoppen ze er mee
er zijn al te weinig kijkcijfers... maar het gaat om sarah in deze serie... en ik wil ook meer terminator fights!!
  maandag 2 maart 2009 @ 23:45:53 #113
138227 hakkersszz
The Truth Is Out There
pi_66638073
Voor de liefhebbers een mooie cap uit de laatste aflevering.
Ik heb mijn cap ook op TV.com gedumped.

Fappen maar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maximaal
4
regels
heur!
pi_66639656
weer tvp,

moet nog steeds is een keer gaan kijken.
............................
  dinsdag 3 maart 2009 @ 02:17:53 #115
236046 NotYou
tigerblood
pi_66640534
quote:
Op maandag 2 maart 2009 23:45 schreef hakkersszz het volgende:

Fappen maar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je nick staat er zo groot en opvallend overheen geplakt omdat je 't wel leuk vindt als masturberende mannen aan je denken?
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 3 maart 2009 @ 08:34:37 #116
138227 hakkersszz
The Truth Is Out There
pi_66641915
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 02:17 schreef NotYou het volgende:

[..]

En je nick staat er zo groot en opvallend overheen geplakt omdat je 't wel leuk vindt als masturberende mannen aan je denken?
Nope. Heb geen zin dat mensen het plaatje overnemen en met de eer gaan strijken.
Was een heel gekut van dat snelle stukje een goede cap te maken.
Maximaal
4
regels
heur!
pi_66642438
quote:

Fappen maar.
SPOILER
Prettig
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_66642922
quote:

Fappen maar.
SPOILER
thnx ff fappen dan maar ..
pi_66715588
opnieuw een overbodige aflevering van afgelopen vrijdag. Eerst zie je een nieuw stukje techniek een vrachtwagen invliegen(in een verder ook weer klote aflevering) en de aflevering erna wordt daar weer niets mee gedaan behalve weer een of andere quasi-intelligent bedoelde verwarrende ( ) verhaallijn van te maken die weer nergens over gaat
pi_66717028
Compilatie van de komende afleveringen, spoilers uiteraard
SPOILER
  zaterdag 7 maart 2009 @ 11:09:16 #121
236046 NotYou
tigerblood
pi_66793268
Zonde dat zo'n (relatief) goede aflevering moet volgen op de absolute crap van de afgelopen twee weken.
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 7 maart 2009 @ 11:25:29 #122
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_66793559
Deze was wel goed ja!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 11:41:29 #123
87680 Mirel
pi_66793881
Riley is zo'n tragische karakter.
pi_66796219
Ze is dood. Dit was wel even een 'revelation' vergeleken met het voorgaande. Het ziet er ook goed uit voor de laatste afleveringen.

In deze 4m trailer zie je een hoop van wat er zoal nog gaat gebeuren:
http://ausiellofiles.ew.com/2009/03/exclusive-massi.html

Ziet er cool uit, niet kijken als je niet van spoilers houdt (hoewel dit meer teasers zijn).
  zaterdag 7 maart 2009 @ 13:50:35 #125
138227 hakkersszz
The Truth Is Out There
pi_66796897
Wat een heeeerlijke aflevering was dit.
EINDELIJK weer een goede aflevering na al die kut zooi.

Ben ook benieuwd hoe het met Cameron af gaat lopen.
John mag aan haar knopjes gaan zitten..

Kan niet wachten tot volgende week, goede afleveringen komen weer en zeikwijf kwijt!

[ Bericht 15% gewijzigd door hakkersszz op 07-03-2009 13:57:06 ]
Maximaal
4
regels
heur!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 15:00:21 #126
87680 Mirel
pi_66798466
Ben ik de enige die het erg vind dat Riley dood is ofzo? Ze verdiende het écht niet.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 16:36:11 #127
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_66800824
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 15:00 schreef Mirel het volgende:
Ben ik de enige die het erg vind dat Riley dood is ofzo? Ze verdiende het écht niet.
je bent de enige. Eindelijk gaat er nogeens iemand dood, er gebeurt tenminste nogeens echt iets en dat was alweer veel te lang geleden. Nog 5 afleveringen dit seizoen volgens imdb, dan zal het wel over en sluiten zijn.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 17:00:54 #128
87680 Mirel
pi_66801465
Ik had liever Jesse dood gezien.
pi_66801610
Mjah. Het zal me weinig boeien. Ik vond het een a-boeiende verhaallijn, dus zij mocht dood. Vond haar ook als actirce weinig toevoegen. Jesse heeft tenminste nog ergens een interessante achtergrond. Al vind ik haar ook niet boeiend.

Doe mij maar Weaver, Cameron, John, Henry/Cromartie en Agent Ellison. Gek genoeg vind ik juist de 'chronicles' van sarah ongeveer het minst boeiend aan deze serie. Kan ook mooi zijn, maar is verreweg te slecht uitgevoerd om aangrijpend te zijn. Deze serie moet het gewoon van coole zaken, spanning en (in mindere mate) actie hebben vind ik .
pi_66803212
deze aflevering vond ik eigenlijk ook nie echt super.

wordt tijd dat ze deze serie cancellen
pi_66804376
Goede ep..eindelijk..

Toffe promo ook

[ Bericht 75% gewijzigd door Tim86 op 07-03-2009 18:42:45 ]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66805151
Redelijke ep, niet super, maar een dode Riley is tenminste iets.

Nog een paar afleveringen tot het definitieve einde.
pi_66805174
Deze serie lijkt alleen maar slechter te worden. Hebben ze nu maar op de schrijvers bezuinigd of zo? Het kan ongetwijfeld niet lang meer duren voordat deze serie gecanceld wordt.
  Admin zaterdag 7 maart 2009 @ 20:17:34 #134
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_66807708
Ik blijf het boeiend vinden. Interessant om te zien waarom Riley hier was: Jesse wil iets bereiken mbt Cameron. Ik vraag me echt af wat haar agenda is.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_66816166
Redelijke aflevering. Totdat Riley werd vermoord dacht ik dat er echt weer helemaal niks gebeurt. Aflevering was in ieder geval 10x beter dan de vorige 2. Maar het kan zoveel leuker als er wat meer actie in zou zitten.
Ze moeten snel Cameron laten repareren en zorgen dat er iets gebeurt tussen Skynet en de Connors. Dat bedrijf van Weaver (die rooie) leek een belangrijke functie te vervullen met Skynet en het ontwikkelen voor AI voor de robots, maar blijft nu al afleveringen lang buiten schot. Het lijkt me dat John en Sarah net dat bedrijf onschadelijk moeten maken. Cameron heeft ook al enkele afleveringen niks bijzonders gedaan.
Toch was deze aflevering interessant genoeg dat ik het blijf kijken.
pi_66818537
Updated Friday Ratings: Terminator: The Sarah Connor Chronicles crashes down
quote:
James Hibberd reports that Terminator: The Sarah Connor Chronicles dropped to 3.0 million viewers and a 1.0/4 (rating/share) in the 18-49 demographic. Despite whipping the fandoms into a frenzy earlier this week when he gushed over TSCC’s DVR numbers, Hibberd is now pronouncing TSCC dead himself.

Deze serie mag van mij direct geeutaniseerd worden, want deze serie is niet meer te redden.
Het meest treurige is dat deze serie een lead-in is voor Dollhouse en die wordt ook gelijk de diepte in getrokken.
Ik zie dan ook liever dat er herhalingen van een succesvolle serie, zoals bijv. House M.D. wordt uitgezonden.

[ Bericht 11% gewijzigd door Mr.Silencer op 08-03-2009 09:47:41 ]
pi_66824996
Gister gekeken, opzich wel goede aflevering maar er mag wat meer actie in.
  maandag 9 maart 2009 @ 01:54:11 #138
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66848419
Het verhaal ontwikkelt zich echt zoooooo tergend langzaam . Sowieso heb ik het idee dat er nauwelijks een rode draad geschreven is, er wordt maar wat aangerommeld. Ook consistentie in de afleveringen is er niet, per week heb je het idee naar een compleet andere serie te kijken.
2000 light years from home
pi_66849474
Thats a window bird
pi_66851371
quote:
Op maandag 9 maart 2009 01:54 schreef Merkie het volgende:
Het verhaal ontwikkelt zich echt zoooooo tergend langzaam . Sowieso heb ik het idee dat er nauwelijks een rode draad geschreven is, er wordt maar wat aangerommeld. Ook consistentie in de afleveringen is er niet, per week heb je het idee naar een compleet andere serie te kijken.
ja idd, dat gevoel heb ik ook, ze graven gewoon hun eigen graf hoor..
pi_66869763
Ik kan niet anders dan het ermee eens zijn... Doet me pijn. Het heeft wel enorm veel potentie, als ze maar een cool verhaal gaan volgen en aanhouden.
  maandag 9 maart 2009 @ 21:11:43 #142
184465 Migue
Sensuele man
pi_66874338
Wat een gruwelijk saaie kutseries is dit toch, en ik blijf maar kijken. Wat doe ik mijzelf toch aan, niet te doen
John moet gewoon snel zijn pik in chromedome duwen en daarmee Judgement Day veroorzaken, kunnen we meteen door naar Salvation, want dankzij deze matige kut serie zijn mijn verwachtingen dermate laag dat het alleen maar mee kan vallen Way to go Linda Hamilton om de Terminator rechten aan deze twee prutsers te verkopen
pi_66921089
Gastrol voor Summer Glau in The Big Bang Theory van deze week voor de liefhebbers
(S02E17)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66925435
Nou, zuurpruimen, ik vond dit wel een vermakelijke afl. itt de vorige 2. Maar er mag idd wel iets meer snelheid in.
pi_66938551
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 09:30 schreef BroesWillems het volgende:
Nou, zuurpruimen, ik vond dit wel een vermakelijke afl. itt de vorige 2. Maar er mag idd wel iets meer snelheid in.
Vermakelijk wel, maar er gebeurt zo weinig. Ze worden niet opgejaagd ofzo en net als Cameron met haar hand draagt niks bij aan een verhaal. Het is dat Riley werd vermoord, anders waren we die hele aflevering niks verder gekomen.
pi_66939508
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:00 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Vermakelijk wel, maar er gebeurt zo weinig. Ze worden niet opgejaagd ofzo en net als Cameron met haar hand draagt niks bij aan een verhaal. Het is dat Riley werd vermoord, anders waren we die hele aflevering niks verder gekomen.
integendeel, de hand van Cameron draagt juist heel veel bij! In het begin doodde ze die vogel al, je zag dat ze zich niet meer onder controle kon houden tegen Riley. Op het laatst zag John in de tuin nog een andere dooie vogel, oftewel, Cameron had haar(het)zelf niet meer onder controle. Vandaar dat ze die bom in haar hoofd had geplaatst.
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:42:54 #147
184465 Migue
Sensuele man
pi_66940200
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:23 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

integendeel, de hand van Cameron draagt juist heel veel bij! In het begin doodde ze die vogel al, je zag dat ze zich niet meer onder controle kon houden tegen Riley. Op het laatst zag John in de tuin nog een andere dooie vogel, oftewel, Cameron had haar(het)zelf niet meer onder controle. Vandaar dat ze die bom in haar hoofd had geplaatst.
Ja je hebt wel helemaal gelijk en je snapt ook wel waar het over gaat, ik zie die dingen ook wel. Maar het probleem is... Het is zo'n matig geschreven series als je de rode draad bekijkt dat al deze mooie Shawshank Redemption/Blade Runner/One Flew Over../A Scanner Darkly/etc. filosofie prachtig is als losstaande aflevering of scene (zoals ik die intro's van Sarah's gedachten prachtig vind), maar omdat het allemaal zo slecht geschreven is zijn die dingen allemaal net-niet.
Ik heb altijd als ik dat zie het idee dat die twee prutsers James Cameron's Terminator na proberen te doen, maar het is overduidelijk dat ze die kwaliteit gewoon missen. En daar is niets mis mee als ze het doen zoals Rise Of The Machines, die film was zelfs nog prima te doen als je de Cameron-films vergeet, maar met deze series proberen ze Terminator en Judgement Day na te doen. Ik snap dan ook niet zo waarom ik Salvation wel zie zitten, misschien omdat ik de trailer geweldig vind en ik Christian Bale ook wel een echte John Connor vind.

Maar verder ben ik blij dat jij deze series wel weet te waarderen, dit is slechts mijn mening, en als jij het wel een mooie series vind moet je dat vooral blijven vinden
pi_66940681
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:42 schreef Migue het volgende:

[..]

Maar verder ben ik blij dat jij deze series wel weet te waarderen, dit is slechts mijn mening, en als jij het wel een mooie series vind moet je dat vooral blijven vinden
komt een beetje over als:
Well, Good for you!

:p

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2009 16:57:30 ]
pi_66943349
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:23 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Maar het verhaal gaat niet over de staat van Cameron. Het gaat over het tegengaan van Skynet en Cameron is slechts een hulpje om John te beschermen en te helpen. Cameron is het hele seizoen al half kapot. Blijkt ook uit het feit dat ze gespecialiseerd zou moeten zijn in zelfreparatie, maar ze dat niet lukt.

Maar zoals ik al zei, de laatste aflevering was zo slecht nog niet, maar de voortgang van het verhaal gaat te langzaam.
  woensdag 11 maart 2009 @ 23:30:31 #150
138227 hakkersszz
The Truth Is Out There
pi_66954793
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 00:22 schreef Tim86 het volgende:
Gastrol voor Summer Glau in The Big Bang Theory van deze week voor de liefhebbers
(S02E17)
Thanks voor de melding
Maximaal
4
regels
heur!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')