ow ik dacht iets met ik ben ziek ofzoquote:Op zondag 14 december 2008 18:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dat ze honger heeft, Swarmi
Rösti met paprika, ui en hamblokjes. En misschien dat ik nog wat wortel doorheen gooi, maar ik moet even kijken of het dan nog te pruimen is.quote:
gourmetten is altijd t bestequote:Op zondag 14 december 2008 19:33 schreef Nielez het volgende:
Net ook ns zitten kijken wat het met kerst gaat worden.
Dacht dat het iets met haas en een of andere aparte salade met rodekool, citroen en appel als hoofdgerecht gaat worden. Nu al zin in.
Ik ben dit jaar ook het bokkie voor het kerstdiner. Morgen maar eens iets lekkers gaan uitzoeken om te maken.quote:Op zondag 14 december 2008 19:33 schreef Nielez het volgende:
Net ook ns zitten kijken wat het met kerst gaat worden.
Dacht dat het iets met haas en een of andere aparte salade met rodekool, citroen en appel als hoofdgerecht gaat worden. Nu al zin in.
Kerst, dat zijn de enige twee dagen waarop mijn vader ( spapquote:Op zondag 14 december 2008 19:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gourmetten is altijd t besteheeft iedereen wat ie lekker vindt
ik ben trots op je slariquote:
Fondue kan ookquote:Op zondag 14 december 2008 19:34 schreef swarmahoer het volgende:
gourmetten is altijd t besteheeft iedereen wat ie lekker vindt
Tofquote:Op zondag 14 december 2008 19:41 schreef IrishBastard het volgende:
Wij gaan altijd 1e kerstdag uit eten met m'n opa en oma, en dit jaar nemen m'n broer en ik 2e kerstdag m'n pa mee uit, omdat 'ie een beetje en rottijd heeft
Gourduen?quote:Op zondag 14 december 2008 19:39 schreef swarmahoer het volgende:
bij ons is het altijd een combi van kaasfondue en gourmetten, aangezien de helft het ene wil en de andere helft het ander
Wanneer is je tentamen?quote:Op zondag 14 december 2008 19:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kutzooiik heb een van mn samenvattingen bij mn ouders laten liggen
Da's wel aardigquote:Op zondag 14 december 2008 19:41 schreef IrishBastard het volgende:
Wij gaan altijd 1e kerstdag uit eten met m'n opa en oma, en dit jaar nemen m'n broer en ik 2e kerstdag m'n pa mee uit, omdat 'ie een beetje een rottijd heeft
Weetikveel, zit wss met d'r man te gourmettenquote:Op zondag 14 december 2008 19:48 schreef Nielez het volgende:
[..]
Da's wel aardig.
Wat doet je moeder dan?
Oh gescheiden, wist ik niet.quote:Op zondag 14 december 2008 19:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Weetikveel, zit wss met d'r man te gourmetten
Woensdag, maar ik zit eigenlijk even te twijfelen want ik heb het in augustus nog geleerd dus misschien ligt het toch wel ergens hier.quote:
Gast,quote:Op zondag 14 december 2008 19:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze wel bij elkaar zitten hoor, we hebben maar 1 gourmetstel
quote:Op zondag 14 december 2008 19:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gast,! hoe doe je het toch steeds weer
quote:Op zondag 14 december 2008 19:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bijdehandquote:Op zondag 14 december 2008 19:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
[..]
Oh fuck jaquote:Op zondag 14 december 2008 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
heeft iemand hier DM al gemaakt?
Ja de eerste opdrachtquote:Op zondag 14 december 2008 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
heeft iemand hier DM al gemaakt?
niet op de pc? nepnerdquote:Op zondag 14 december 2008 20:00 schreef Nielez het volgende:
[..]
Ja de eerste opdracht.
Maar niet op computer enzo. Anders hadk kunnen sturen.
Dat was ook de grapquote:Op zondag 14 december 2008 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, jij bent het toonbeeld van planning![]()
Ik wilde net posten dat ze mij wel kon leren plannenquote:Op zondag 14 december 2008 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik proef enigsinds sarcasmequote:Op zondag 14 december 2008 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
voor mij welquote:Op zondag 14 december 2008 20:01 schreef Nielez het volgende:
[..]
Opdracht 1 is trouwens echt niet lastig ofzo.
Enigsindsquote:Op zondag 14 december 2008 20:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik proef enigsinds sarcasmehoe kan dat nu
ik vond m er ook raar uitzien maar heb geen idee wat er anders moetquote:Op zondag 14 december 2008 20:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Enigsinds![]()
Je bent serieus niet dyslectisch?
als jij kooktquote:Op zondag 14 december 2008 20:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo, wanneer mag ik weer eens bij je komen eten
Electrisch?quote:Op zondag 14 december 2008 20:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Enigsinds![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 20:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Enigsinds![]()
Enigszinsquote:Op zondag 14 december 2008 20:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik vond m er ook raar uitzien maar heb geen idee wat er anders moetlos van elkaar ofzo
?
geen slapende honden wakker maken he vriendquote:
Moblo slaapt nooitquote:Op zondag 14 december 2008 20:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen slapende honden wakker maken he vriend
Als ik vraag wanneer IK mag komen eten, wat doe jij er dan bij?quote:
ja, ik ben godzijdank geen kennerquote:Op zondag 14 december 2008 20:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nog niet eens de echte grease posten
Je weet hoe ze dat managedquote:Op zondag 14 december 2008 20:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als ik vraag wanneer IK mag komen eten, wat doe jij er dan bij?
Is dat een part of the deal ofzo?
quote:Op zondag 14 december 2008 20:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nog niet eens de echte grease posten
[..]
Als we babi pangang eten, kan ik daarna iig wel rustig blijven slapenquote:Op zondag 14 december 2008 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
als jullie komen koken houden we wel de Domino's onder de speeddial, overigens
Poserquote:Op zondag 14 december 2008 20:16 schreef Mikkie het volgende:
Mên mijn eten smaakt weer goed. Veul beuter deun jeullie peuzza!
ik heb heul geen pizza opquote:Op zondag 14 december 2008 20:16 schreef Mikkie het volgende:
Mên mijn eten smaakt weer goed. Veul beuter deun jeullie peuzza!
Je bent gewoon jaloers omdat jij zelfs moeite hebt om een ei te bakkenquote:
Okay, jij bent de enige die nog 'n beetje kan concurrerenquote:Op zondag 14 december 2008 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb heul geen pizza opmaar zelfgemaakte kipshoarma uit de grillan (low fat!) en groente uit de oven (idem)
ik ga zo goddelijk slank worden, ik zweer!!!
Tss, ik heb anders ook gewoon staan kokenquote:Op zondag 14 december 2008 20:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij zelfs moeite hebt om een ei te bakken.
[..]
Okay, jij bent de enige die nog 'n beetje kan concurreren.
Ik word alleen niet slank. Ik kook wel gezond, maar eet vervolgens ook twee keer zoveel omdat het te lekker is.
zolang je jezelf er lekker bij voelt en je fielewapsie nog kan zien is er niks aan de handquote:Op zondag 14 december 2008 20:23 schreef Mikkie het volgende:
Ik word alleen niet slank. Ik kook wel gezond, maar eet vervolgens ook twee keer zoveel omdat het te lekker is.
Fielewapsiequote:Op zondag 14 december 2008 20:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zolang je jezelf er lekker bij voelt en je fielewapsie nog kan zien is er niks aan de hand
quote:Op zondag 14 december 2008 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die startkabels bij Wall-E, geniaal![]()
.
zet maar weer uit danquote:Op zondag 14 december 2008 20:43 schreef morgane het volgende:
Heb maar eens Pearl Harbor opgezet, nog nooit gezien.
Euntquote:Op zondag 14 december 2008 20:46 schreef Mikkie het volgende:
Geniale tv op mtv
Een meid is bi, moet na weken van ontwikkeling kiezen tussen man en vrouw. Ze stuurt de man weg, en vervolgens durft de vrouw niet.
Bwehehequote:Op zondag 14 december 2008 20:46 schreef Mikkie het volgende:
Geniale tv op mtv
Een meid is bi, moet na weken van ontwikkeling kiezen tussen man en vrouw. Ze stuurt de man weg, en vervolgens durft de vrouw niet.
Je moet rellen he, innerlijke driftquote:
D'r is gewoon niet zoveel goeds aan. Het is maar een matige film, stuk meer films te zien die beter te pruimen zijn.quote:
Past daarom wel bij d'rquote:Op zondag 14 december 2008 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet rellen he, innerlijke drift? Dacht altijd dat dat alleen bij mannen hoorde
.
Jij & subtiel ook nietquote:
quote:
Ja, graag gedaan.quote:Op zondag 14 december 2008 21:32 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, jow
Nog bedankt voor die warme chocolademelk enzo, Had er maandag geen tijd meer voor ivm bus
zoals de afgelopen 10 gluurders valt deze ongetwijfeld af binnen no timequote:
Goed punt, maar het is hier niet zo koud. Gister -16, vandaag +2, bijna zomerweer.quote:Op zondag 14 december 2008 21:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gewoon je klauw lang genoeg uit het raam steken bij -30
Je gaat me vast missen.quote:Op zondag 14 december 2008 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zoals de afgelopen 10 gluurders valt deze ongetwijfeld af binnen no time
ik zal 't René zeggenquote:Op zondag 14 december 2008 21:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Meestal vallen de vriendjes die moblo mee brengt nog behoorlijk tegen ook
Die snapt toch zelf ook wel dat 'ie tegen valt?quote:
Ja,hé, Mikkie is wel schattig, maar de keuze tussen René en hem is wel vrij makkelijk..quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 21:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Meestal vallen de vriendjes die moblo mee brengt nog behoorlijk tegen ook
Maar niet allemaalquote:Op zondag 14 december 2008 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik bedoel niet "het" vriendje, maar de vriendjes van je die je hier introduceert muts.
volgends mij ontbraken ze dit keer helemaalquote:
ji bent het pareltje tussen de zwijnenquote:
Dat gezicht is zooquote:Op zondag 14 december 2008 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja,hé, Mikkie is wel schattig, maar de keuze tussen René en hem is wel vrij makkelijk..
*trekt René gezicht*
'ok...'
Probeer je me iets duidelijk te maken?quote:Op zondag 14 december 2008 22:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ji bent het pareltje tussen de zwijnen
Niemand heeft me hier geintroduceerd.quote:Op zondag 14 december 2008 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik bedoel niet "het" vriendje, maar de vriendjes van je die je hier introduceert muts.
Omdat jullie allemaal hárd faalden op de vorige meetquote:Op zondag 14 december 2008 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Omdat ie kan googlen? Ieder z'n criteria
.
Als je daar google voor nodig hebt, neem ik aan dat je een fan bent van popmuziek en dat je merkkleding draagt om 'cool' te zijnquote:Op zondag 14 december 2008 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Omdat ie kan googlen? Ieder z'n criteria
.
In 1 keerquote:Op zondag 14 december 2008 22:27 schreef swarmahoer het volgende:
is dat reeel? hl is huurlening, je moet t 1e jaar huur in een keer betalen
Al neem je aan dat ik een roze string draag, who gives a fuckquote:Op zondag 14 december 2008 22:28 schreef Fogel het volgende:
Als je daar google voor nodig hebt, neem ik aan dat je een fan bent van popmuziek en dat je merkkleding draagt om 'cool' te zijn
daar wil ik liever niet aan denkenquote:Op zondag 14 december 2008 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Al neem je aan dat ik een roze string draag, who gives a fuck.
En je zit wss een jaar aan de kamer vast? Geen kans om er rente van te trekken, dat soort dingen?quote:Op zondag 14 december 2008 22:35 schreef swarmahoer het volgende:
en ja in een keeris gelijk mn spaargeld op, maar heb k wel n jaar lang volledige inkomsten om te besteden
Hey Hou kom je naar de meet?quote:Op zondag 14 december 2008 22:46 schreef Houniet het volgende:
Wat gaan jullie gruwelijk hard vanavond.
M'n hele levensverhaalquote:Op zondag 14 december 2008 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zetten jullie trouwens Als je al uberhaupt kerstkaarten verstuurd iets persoonlijks erin of gewoon alleen je naam.. ( Prettige kerstdagen is meestal al voorgedrukt)
Ze weten in groningen echt wel dat het daar zuigt zonder dat er meer Nijmegen topics dan groningentopics voor nodig zijn.quote:Op zondag 14 december 2008 22:57 schreef swarmahoer het volgende:
wij hebben afgelopen maand 32 topics gemaakt
groningen afgelopen maand 6 topics gemaakt
huidige verschil is 14 topics
als we flink doorposten kunnen we ze dus idd op 1 januari inhalen
Ik vraag alle vrouwen tussen de 20 en 25 jaar altijd wanneer we een sexrelatie beginnenquote:Op zondag 14 december 2008 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zetten jullie trouwens Als je al uberhaupt kerstkaarten verstuurd iets persoonlijks erin of gewoon alleen je naam.. ( Prettige kerstdagen is meestal al voorgedrukt)
Wat was jouw adres ook alweerquote:Op zondag 14 december 2008 23:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vraag alle vrouwen tussen de 20 en 25 jaar altijd wanneer we een sexrelatie beginnen.
gewoon omdat het kanquote:Op zondag 14 december 2008 23:02 schreef Houniet het volgende:
Waarom wil je zo graag Groningen inhalen.
Ook alweer? Dat heb je nooit gehad!quote:Op zondag 14 december 2008 23:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat was jouw adres ook alweerDan krijg je er een van me
Das echt zo balenquote:Op zondag 14 december 2008 23:20 schreef Mikkie het volgende:
Nadeel van speciaal bier langer laten staan: het residu wordt meer. En als je het dan in een glas schenkt, komt er altijd een flinke berg residu mee dat niet volledig naar de bodem zakt.
Geinige foto'squote:Op zondag 14 december 2008 23:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Was ik weer![]()
voorproefje van dit weekend... 143 foto's, wordt nog ff uitzoeken dus![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pauwel Kwak. Vorig jaar cadeau gekregen, inclusief een origineel glasquote:Op zondag 14 december 2008 23:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Das echt zo balenWat voor bier is het?
Daarom koop ik ze ook niet te ver vóór de feestdagen.quote:Op zondag 14 december 2008 23:37 schreef morgane het volgende:
Ben benieuwd of ze de feestdagen halen Mik
Ik vermaak me nog steeds met Pearl Harbor, al is 't alleen al vanwege Kate Beckinsale.
Gi-gan-tischquote:Op maandag 15 december 2008 00:35 schreef swarmahoer het volgende:
ben benieuwd welk formaat dekbed mikkie heeft eigelijkof hosti
quote:Op zondag 14 december 2008 19:18 schreef Slarioux het volgende:
Wat een bende tieten weder. Laat het LR maar niet merken!
Haha vind het heel lief dat je het vraagt, ben alleen geen weekendje weg geweest?quote:
M'n laptop is kaduuk he.. heb dus niet echt een computer meerquote:
Handig ook om dit tijdstipquote:Op maandag 15 december 2008 00:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan er niet meer tegen!! ik ga mn witte chocoladeletter opeten
Ik heb een simpel dekbedje, 90 bij 200 ofzo. Het is eigenlijk ook te klein maar ik heb op dit moment geen plek voor een tweepersoons bed.quote:Op maandag 15 december 2008 00:35 schreef swarmahoer het volgende:
ben benieuwd welk formaat dekbed mikkie heeft eigelijkof hosti
Ik kon de druk niet weerstaanquote:Op maandag 15 december 2008 01:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Handig ook om dit tijdstip. Doe dat dan overdag, dan is 't nog íets minder slecht omdat je meer verbrand.
[..]
Ik heb een simpel dekbedje, 90 bij 200 ofzo. Het is eigenlijk ook te klein maar ik heb op dit moment geen plek voor een tweepersoons bed.
maar je dekbed hoeft niet klein te zijn omdat je n klein bed hebtquote:Op maandag 15 december 2008 01:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Handig ook om dit tijdstip. Doe dat dan overdag, dan is 't nog íets minder slecht omdat je meer verbrand.
[..]
Ik heb een simpel dekbedje, 90 bij 200 ofzo. Het is eigenlijk ook te klein maar ik heb op dit moment geen plek voor een tweepersoons bed.
Een 140 bij 220 dekbed is bullshit, hangt 't constant op de grondquote:Op maandag 15 december 2008 01:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar je dekbed hoeft niet klein te zijn omdat je n klein bed hebt
dat dus, niets lekkerder om t om je voeten heen te vouwen lekkere broeikasquote:Op maandag 15 december 2008 01:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
zeker nu ik een hoogslaper heb is mijn dekbed te groot.. Heerlijk dan vouwt het zo dubbel bij de randen..
Haha dan moeten wij dus zeker nooit in één bed gaan slapen want dat wordt dan ruzie om de dekens.quote:Op maandag 15 december 2008 01:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat dus, niets lekkerder om t om je voeten heen te vouwen lekkere broeikas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |