ow ik dacht iets met ik ben ziek ofzoquote:Op zondag 14 december 2008 18:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dat ze honger heeft, Swarmi
Rösti met paprika, ui en hamblokjes. En misschien dat ik nog wat wortel doorheen gooi, maar ik moet even kijken of het dan nog te pruimen is.quote:
gourmetten is altijd t bestequote:Op zondag 14 december 2008 19:33 schreef Nielez het volgende:
Net ook ns zitten kijken wat het met kerst gaat worden.
Dacht dat het iets met haas en een of andere aparte salade met rodekool, citroen en appel als hoofdgerecht gaat worden. Nu al zin in.
Ik ben dit jaar ook het bokkie voor het kerstdiner. Morgen maar eens iets lekkers gaan uitzoeken om te maken.quote:Op zondag 14 december 2008 19:33 schreef Nielez het volgende:
Net ook ns zitten kijken wat het met kerst gaat worden.
Dacht dat het iets met haas en een of andere aparte salade met rodekool, citroen en appel als hoofdgerecht gaat worden. Nu al zin in.
Kerst, dat zijn de enige twee dagen waarop mijn vader ( spapquote:Op zondag 14 december 2008 19:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gourmetten is altijd t besteheeft iedereen wat ie lekker vindt
ik ben trots op je slariquote:
Fondue kan ookquote:Op zondag 14 december 2008 19:34 schreef swarmahoer het volgende:
gourmetten is altijd t besteheeft iedereen wat ie lekker vindt
Tofquote:Op zondag 14 december 2008 19:41 schreef IrishBastard het volgende:
Wij gaan altijd 1e kerstdag uit eten met m'n opa en oma, en dit jaar nemen m'n broer en ik 2e kerstdag m'n pa mee uit, omdat 'ie een beetje en rottijd heeft
Gourduen?quote:Op zondag 14 december 2008 19:39 schreef swarmahoer het volgende:
bij ons is het altijd een combi van kaasfondue en gourmetten, aangezien de helft het ene wil en de andere helft het ander
Wanneer is je tentamen?quote:Op zondag 14 december 2008 19:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kutzooiik heb een van mn samenvattingen bij mn ouders laten liggen
Da's wel aardigquote:Op zondag 14 december 2008 19:41 schreef IrishBastard het volgende:
Wij gaan altijd 1e kerstdag uit eten met m'n opa en oma, en dit jaar nemen m'n broer en ik 2e kerstdag m'n pa mee uit, omdat 'ie een beetje een rottijd heeft
Weetikveel, zit wss met d'r man te gourmettenquote:Op zondag 14 december 2008 19:48 schreef Nielez het volgende:
[..]
Da's wel aardig.
Wat doet je moeder dan?
Oh gescheiden, wist ik niet.quote:Op zondag 14 december 2008 19:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Weetikveel, zit wss met d'r man te gourmetten
Woensdag, maar ik zit eigenlijk even te twijfelen want ik heb het in augustus nog geleerd dus misschien ligt het toch wel ergens hier.quote:
Gast,quote:Op zondag 14 december 2008 19:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze wel bij elkaar zitten hoor, we hebben maar 1 gourmetstel
quote:Op zondag 14 december 2008 19:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gast,! hoe doe je het toch steeds weer
quote:Op zondag 14 december 2008 19:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bijdehandquote:Op zondag 14 december 2008 19:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2008 19:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |