Ooooooooooooooooohquote:
Net alsof boodschappen doen zoveel werk is? Even een kwartiertje naar Appie/SdB.quote:Op zondag 14 december 2008 14:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb toen straks lekker een eitje voor mezelf gekookt..
Zit nu te twijfelen wat ik ga doen.. Ouders komen pas om 21.00 thuis ofzo en broer gaat met schoonzussie uit eten had ie het over.. Hij wilde me opzich wel bij mn kamer afzetten.. Maar dan moet ik boodschappen gaan doen terwijl hier zat eten in huis isen ik heb eigenlijk tegen mijn ouders gezegd dat ik hier zou blijven. Maar heb geen zin om morgenvroeg te reizen.. Dus ik denk dat ik toch maar richting Nijmegen ga zo.
Hèhè, ja want ze komt wel een beetje over als een lui meiske ja!quote:Op zondag 14 december 2008 16:28 schreef swarmahoer het volgende:
en ik dnek dat yas gewoon geen zin heeft
Ik zit ook al lekker op mijn kamertje nuquote:Op zondag 14 december 2008 16:30 schreef LastRequest het volgende:
Ik zou het wel weten zodra ik een lift kan krijgen!
En ik hoor net dat m'n pa ons vanavond ook weer brengt dus das top.. Ga zo koken, hoeft hij dat niet te doen straks.. en zo helpen we mekaar allemaal
Was dat niet toen ie net open was? Dat eerste weekend?quote:Op zondag 14 december 2008 16:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
En Mikkie de AH mijd ik liever op zondag, laatste keer dat ik daar op zondag was stond ik een half uur in de rij voor de kassa.
Ik eet al de hele week pizza dus nu eens niet. Zelf koken ftwquote:
Verrek ja, dat schijnt wel een geinige serie te zijn hè? Binnenkort eens kijken of ik ergens ruimte heb om seizoen 1 te downloaden.quote:Op zondag 14 december 2008 17:37 schreef Slarioux het volgende:
Dexter is best spannend weer. Seizoen 1 was voor-de-hand-liggend (want ik kende het boek) maar seizoen 2 is tot nu toe erg tof.
de kerstpakketten ookquote:Op zondag 14 december 2008 17:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
alle schappen al vol met excellent producten.
Goedevoornemens zijn toch voor volgend jaar pas?quote:Op zondag 14 december 2008 17:38 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik eet al de hele week pizza dus nu eens niet. Zelf koken ftw(zei de mega-niet-kunnen-koken kok).
Doen we dat tochquote:Op zondag 14 december 2008 18:03 schreef swarmahoer het volgende:
we hebben nog 1 dag speling maar vanaf nu moet er 1 topic per dag gemaakt worden
Dit jaar al beginnen leek me geen slecht planquote:Op zondag 14 december 2008 18:20 schreef Nielez het volgende:
[..]
Goedevoornemens zijn toch voor volgend jaar pas?
Idd, ik was helemaal gelukkig toen ik 'm uitpaktequote:Op zondag 14 december 2008 18:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de kerstpakketten ook2 dozen hier staan allebei mn zusjes werken er
boel chocolade dit jaar
Is t een beetje een 'je moet m volgen anders snap je er op een gegeven moment geen kont meer van'-serie of zijn het meer een soort van losse afleveringen?quote:Op zondag 14 december 2008 17:37 schreef Slarioux het volgende:
Dexter is best spannend weer. Seizoen 1 was voor-de-hand-liggend (want ik kende het boek) maar seizoen 2 is tot nu toe erg tof.
Idemquote:Op zondag 14 december 2008 18:24 schreef morgane het volgende:
[..]
Idd, ik was helemaal gelukkig toen ik 'm uitpaktede reep met stroopwafelsmaak is er al aan.
Oef ik heb net wel érg veel friet gegeten
Dexterquote:Op zondag 14 december 2008 17:37 schreef Slarioux het volgende:
Hij was niet lekkerquote:Op zondag 14 december 2008 18:21 schreef HostiMeister het volgende:
De mijne is met pesto en mozzarella
en dat bedacht je jezelf niet zo snel je dat op de verpakking zag staanquote:
Jawel, leek me juist heel lekker, maar viel tegenquote:Op zondag 14 december 2008 18:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en dat bedacht je jezelf niet zo snel je dat op de verpakking zag staan?
quote:
Daarom eigenlijk een dubbelequote:Op zondag 14 december 2008 18:35 schreef morgane het volgende:
[..]
hij klinkt prima!
Dat Beef Teriyaki spul is goed te eten idd.
Maar ik kan nu eigenlijk niks lezen over eten zonder buikpijn te krijgen
deze nietquote:Op zondag 14 december 2008 18:41 schreef HostiMeister het volgende:
En die teriyaki uit een pakje vind ik vaak ook
wat heb je dan ? heb k iets gemistquote:Op zondag 14 december 2008 18:35 schreef morgane het volgende:
Maar ik kan nu eigenlijk niks lezen over eten zonder buikpijn te krijgen
Ik denk dat ze honger heeft, Swarmiquote:Op zondag 14 december 2008 18:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat heb je dan ? heb k iets gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |