Tss, ik heb anders ook gewoon staan kokenquote:Op zondag 14 december 2008 20:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij zelfs moeite hebt om een ei te bakken.
[..]
Okay, jij bent de enige die nog 'n beetje kan concurreren.
Ik word alleen niet slank. Ik kook wel gezond, maar eet vervolgens ook twee keer zoveel omdat het te lekker is.
zolang je jezelf er lekker bij voelt en je fielewapsie nog kan zien is er niks aan de handquote:Op zondag 14 december 2008 20:23 schreef Mikkie het volgende:
Ik word alleen niet slank. Ik kook wel gezond, maar eet vervolgens ook twee keer zoveel omdat het te lekker is.
Fielewapsiequote:Op zondag 14 december 2008 20:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zolang je jezelf er lekker bij voelt en je fielewapsie nog kan zien is er niks aan de hand
quote:Op zondag 14 december 2008 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die startkabels bij Wall-E, geniaal![]()
.
zet maar weer uit danquote:Op zondag 14 december 2008 20:43 schreef morgane het volgende:
Heb maar eens Pearl Harbor opgezet, nog nooit gezien.
Euntquote:Op zondag 14 december 2008 20:46 schreef Mikkie het volgende:
Geniale tv op mtv
Een meid is bi, moet na weken van ontwikkeling kiezen tussen man en vrouw. Ze stuurt de man weg, en vervolgens durft de vrouw niet.
Bwehehequote:Op zondag 14 december 2008 20:46 schreef Mikkie het volgende:
Geniale tv op mtv
Een meid is bi, moet na weken van ontwikkeling kiezen tussen man en vrouw. Ze stuurt de man weg, en vervolgens durft de vrouw niet.
Je moet rellen he, innerlijke driftquote:
D'r is gewoon niet zoveel goeds aan. Het is maar een matige film, stuk meer films te zien die beter te pruimen zijn.quote:
Past daarom wel bij d'rquote:Op zondag 14 december 2008 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet rellen he, innerlijke drift? Dacht altijd dat dat alleen bij mannen hoorde
.
Jij & subtiel ook nietquote:
quote:
Ja, graag gedaan.quote:Op zondag 14 december 2008 21:32 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, jow
Nog bedankt voor die warme chocolademelk enzo, Had er maandag geen tijd meer voor ivm bus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |