Je bent gewoon jaloers omdat jij zelfs moeite hebt om een ei te bakkenquote:
Okay, jij bent de enige die nog 'n beetje kan concurrerenquote:Op zondag 14 december 2008 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb heul geen pizza opmaar zelfgemaakte kipshoarma uit de grillan (low fat!) en groente uit de oven (idem)
ik ga zo goddelijk slank worden, ik zweer!!!
Tss, ik heb anders ook gewoon staan kokenquote:Op zondag 14 december 2008 20:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij zelfs moeite hebt om een ei te bakken.
[..]
Okay, jij bent de enige die nog 'n beetje kan concurreren.
Ik word alleen niet slank. Ik kook wel gezond, maar eet vervolgens ook twee keer zoveel omdat het te lekker is.
zolang je jezelf er lekker bij voelt en je fielewapsie nog kan zien is er niks aan de handquote:Op zondag 14 december 2008 20:23 schreef Mikkie het volgende:
Ik word alleen niet slank. Ik kook wel gezond, maar eet vervolgens ook twee keer zoveel omdat het te lekker is.
Fielewapsiequote:Op zondag 14 december 2008 20:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zolang je jezelf er lekker bij voelt en je fielewapsie nog kan zien is er niks aan de hand
quote:Op zondag 14 december 2008 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die startkabels bij Wall-E, geniaal![]()
.
zet maar weer uit danquote:Op zondag 14 december 2008 20:43 schreef morgane het volgende:
Heb maar eens Pearl Harbor opgezet, nog nooit gezien.
Euntquote:Op zondag 14 december 2008 20:46 schreef Mikkie het volgende:
Geniale tv op mtv
Een meid is bi, moet na weken van ontwikkeling kiezen tussen man en vrouw. Ze stuurt de man weg, en vervolgens durft de vrouw niet.
Bwehehequote:Op zondag 14 december 2008 20:46 schreef Mikkie het volgende:
Geniale tv op mtv
Een meid is bi, moet na weken van ontwikkeling kiezen tussen man en vrouw. Ze stuurt de man weg, en vervolgens durft de vrouw niet.
Je moet rellen he, innerlijke driftquote:
D'r is gewoon niet zoveel goeds aan. Het is maar een matige film, stuk meer films te zien die beter te pruimen zijn.quote:
Past daarom wel bij d'rquote:Op zondag 14 december 2008 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet rellen he, innerlijke drift? Dacht altijd dat dat alleen bij mannen hoorde
.
Jij & subtiel ook nietquote:
quote:
Ja, graag gedaan.quote:Op zondag 14 december 2008 21:32 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, jow
Nog bedankt voor die warme chocolademelk enzo, Had er maandag geen tijd meer voor ivm bus
zoals de afgelopen 10 gluurders valt deze ongetwijfeld af binnen no timequote:
Goed punt, maar het is hier niet zo koud. Gister -16, vandaag +2, bijna zomerweer.quote:Op zondag 14 december 2008 21:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gewoon je klauw lang genoeg uit het raam steken bij -30
Je gaat me vast missen.quote:Op zondag 14 december 2008 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zoals de afgelopen 10 gluurders valt deze ongetwijfeld af binnen no time
ik zal 't René zeggenquote:Op zondag 14 december 2008 21:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Meestal vallen de vriendjes die moblo mee brengt nog behoorlijk tegen ook
Die snapt toch zelf ook wel dat 'ie tegen valt?quote:
Ja,hé, Mikkie is wel schattig, maar de keuze tussen René en hem is wel vrij makkelijk..quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 21:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Meestal vallen de vriendjes die moblo mee brengt nog behoorlijk tegen ook
Maar niet allemaalquote:Op zondag 14 december 2008 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik bedoel niet "het" vriendje, maar de vriendjes van je die je hier introduceert muts.
volgends mij ontbraken ze dit keer helemaalquote:
ji bent het pareltje tussen de zwijnenquote:
Dat gezicht is zooquote:Op zondag 14 december 2008 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja,hé, Mikkie is wel schattig, maar de keuze tussen René en hem is wel vrij makkelijk..
*trekt René gezicht*
'ok...'
Probeer je me iets duidelijk te maken?quote:Op zondag 14 december 2008 22:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ji bent het pareltje tussen de zwijnen
Niemand heeft me hier geintroduceerd.quote:Op zondag 14 december 2008 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik bedoel niet "het" vriendje, maar de vriendjes van je die je hier introduceert muts.
Omdat jullie allemaal hárd faalden op de vorige meetquote:Op zondag 14 december 2008 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Omdat ie kan googlen? Ieder z'n criteria
.
Als je daar google voor nodig hebt, neem ik aan dat je een fan bent van popmuziek en dat je merkkleding draagt om 'cool' te zijnquote:Op zondag 14 december 2008 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Omdat ie kan googlen? Ieder z'n criteria
.
In 1 keerquote:Op zondag 14 december 2008 22:27 schreef swarmahoer het volgende:
is dat reeel? hl is huurlening, je moet t 1e jaar huur in een keer betalen
Al neem je aan dat ik een roze string draag, who gives a fuckquote:Op zondag 14 december 2008 22:28 schreef Fogel het volgende:
Als je daar google voor nodig hebt, neem ik aan dat je een fan bent van popmuziek en dat je merkkleding draagt om 'cool' te zijn
daar wil ik liever niet aan denkenquote:Op zondag 14 december 2008 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Al neem je aan dat ik een roze string draag, who gives a fuck.
En je zit wss een jaar aan de kamer vast? Geen kans om er rente van te trekken, dat soort dingen?quote:Op zondag 14 december 2008 22:35 schreef swarmahoer het volgende:
en ja in een keeris gelijk mn spaargeld op, maar heb k wel n jaar lang volledige inkomsten om te besteden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |