Oh fuck jaquote:Op zondag 14 december 2008 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
heeft iemand hier DM al gemaakt?
Ja de eerste opdrachtquote:Op zondag 14 december 2008 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
heeft iemand hier DM al gemaakt?
niet op de pc? nepnerdquote:Op zondag 14 december 2008 20:00 schreef Nielez het volgende:
[..]
Ja de eerste opdracht.
Maar niet op computer enzo. Anders hadk kunnen sturen.
Dat was ook de grapquote:Op zondag 14 december 2008 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, jij bent het toonbeeld van planning![]()
Ik wilde net posten dat ze mij wel kon leren plannenquote:Op zondag 14 december 2008 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik proef enigsinds sarcasmequote:Op zondag 14 december 2008 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
voor mij welquote:Op zondag 14 december 2008 20:01 schreef Nielez het volgende:
[..]
Opdracht 1 is trouwens echt niet lastig ofzo.
Enigsindsquote:Op zondag 14 december 2008 20:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik proef enigsinds sarcasmehoe kan dat nu
ik vond m er ook raar uitzien maar heb geen idee wat er anders moetquote:Op zondag 14 december 2008 20:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Enigsinds![]()
Je bent serieus niet dyslectisch?
als jij kooktquote:Op zondag 14 december 2008 20:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo, wanneer mag ik weer eens bij je komen eten
Electrisch?quote:Op zondag 14 december 2008 20:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Enigsinds![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 20:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Enigsinds![]()
Enigszinsquote:Op zondag 14 december 2008 20:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik vond m er ook raar uitzien maar heb geen idee wat er anders moetlos van elkaar ofzo
?
geen slapende honden wakker maken he vriendquote:
Moblo slaapt nooitquote:Op zondag 14 december 2008 20:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen slapende honden wakker maken he vriend
Als ik vraag wanneer IK mag komen eten, wat doe jij er dan bij?quote:
ja, ik ben godzijdank geen kennerquote:Op zondag 14 december 2008 20:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nog niet eens de echte grease posten
Je weet hoe ze dat managedquote:Op zondag 14 december 2008 20:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als ik vraag wanneer IK mag komen eten, wat doe jij er dan bij?
Is dat een part of the deal ofzo?
quote:Op zondag 14 december 2008 20:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nog niet eens de echte grease posten
quote:Op zondag 14 december 2008 19:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze wel bij elkaar zitten hoor, we hebben maar 1 gourmetstel
Als we babi pangang eten, kan ik daarna iig wel rustig blijven slapenquote:Op zondag 14 december 2008 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
als jullie komen koken houden we wel de Domino's onder de speeddial, overigens
Poserquote:Op zondag 14 december 2008 20:16 schreef Mikkie het volgende:
Mên mijn eten smaakt weer goed. Veul beuter deun jeullie peuzza!
ik heb heul geen pizza opquote:Op zondag 14 december 2008 20:16 schreef Mikkie het volgende:
Mên mijn eten smaakt weer goed. Veul beuter deun jeullie peuzza!
Je bent gewoon jaloers omdat jij zelfs moeite hebt om een ei te bakkenquote:
Okay, jij bent de enige die nog 'n beetje kan concurrerenquote:Op zondag 14 december 2008 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb heul geen pizza opmaar zelfgemaakte kipshoarma uit de grillan (low fat!) en groente uit de oven (idem)
ik ga zo goddelijk slank worden, ik zweer!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |