quote:Op zondag 14 december 2008 19:18 schreef Slarioux het volgende:
Wat een bende tieten weder. Laat het LR maar niet merken!
Haha vind het heel lief dat je het vraagt, ben alleen geen weekendje weg geweest?quote:
M'n laptop is kaduuk he.. heb dus niet echt een computer meerquote:
Handig ook om dit tijdstipquote:Op maandag 15 december 2008 00:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan er niet meer tegen!! ik ga mn witte chocoladeletter opeten
Ik heb een simpel dekbedje, 90 bij 200 ofzo. Het is eigenlijk ook te klein maar ik heb op dit moment geen plek voor een tweepersoons bed.quote:Op maandag 15 december 2008 00:35 schreef swarmahoer het volgende:
ben benieuwd welk formaat dekbed mikkie heeft eigelijkof hosti
Ik kon de druk niet weerstaanquote:Op maandag 15 december 2008 01:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Handig ook om dit tijdstip. Doe dat dan overdag, dan is 't nog íets minder slecht omdat je meer verbrand.
[..]
Ik heb een simpel dekbedje, 90 bij 200 ofzo. Het is eigenlijk ook te klein maar ik heb op dit moment geen plek voor een tweepersoons bed.
maar je dekbed hoeft niet klein te zijn omdat je n klein bed hebtquote:Op maandag 15 december 2008 01:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Handig ook om dit tijdstip. Doe dat dan overdag, dan is 't nog íets minder slecht omdat je meer verbrand.
[..]
Ik heb een simpel dekbedje, 90 bij 200 ofzo. Het is eigenlijk ook te klein maar ik heb op dit moment geen plek voor een tweepersoons bed.
Een 140 bij 220 dekbed is bullshit, hangt 't constant op de grondquote:Op maandag 15 december 2008 01:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar je dekbed hoeft niet klein te zijn omdat je n klein bed hebt
dat dus, niets lekkerder om t om je voeten heen te vouwen lekkere broeikasquote:Op maandag 15 december 2008 01:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
zeker nu ik een hoogslaper heb is mijn dekbed te groot.. Heerlijk dan vouwt het zo dubbel bij de randen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |