Hey Hou kom je naar de meet?quote:Op zondag 14 december 2008 22:46 schreef Houniet het volgende:
Wat gaan jullie gruwelijk hard vanavond.
M'n hele levensverhaalquote:Op zondag 14 december 2008 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zetten jullie trouwens Als je al uberhaupt kerstkaarten verstuurd iets persoonlijks erin of gewoon alleen je naam.. ( Prettige kerstdagen is meestal al voorgedrukt)
Ze weten in groningen echt wel dat het daar zuigt zonder dat er meer Nijmegen topics dan groningentopics voor nodig zijn.quote:Op zondag 14 december 2008 22:57 schreef swarmahoer het volgende:
wij hebben afgelopen maand 32 topics gemaakt
groningen afgelopen maand 6 topics gemaakt
huidige verschil is 14 topics
als we flink doorposten kunnen we ze dus idd op 1 januari inhalen
Ik vraag alle vrouwen tussen de 20 en 25 jaar altijd wanneer we een sexrelatie beginnenquote:Op zondag 14 december 2008 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zetten jullie trouwens Als je al uberhaupt kerstkaarten verstuurd iets persoonlijks erin of gewoon alleen je naam.. ( Prettige kerstdagen is meestal al voorgedrukt)
Wat was jouw adres ook alweerquote:Op zondag 14 december 2008 23:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vraag alle vrouwen tussen de 20 en 25 jaar altijd wanneer we een sexrelatie beginnen.
gewoon omdat het kanquote:Op zondag 14 december 2008 23:02 schreef Houniet het volgende:
Waarom wil je zo graag Groningen inhalen.
Ook alweer? Dat heb je nooit gehad!quote:Op zondag 14 december 2008 23:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat was jouw adres ook alweerDan krijg je er een van me
Das echt zo balenquote:Op zondag 14 december 2008 23:20 schreef Mikkie het volgende:
Nadeel van speciaal bier langer laten staan: het residu wordt meer. En als je het dan in een glas schenkt, komt er altijd een flinke berg residu mee dat niet volledig naar de bodem zakt.
Geinige foto'squote:Op zondag 14 december 2008 23:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Was ik weer![]()
voorproefje van dit weekend... 143 foto's, wordt nog ff uitzoeken dus![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pauwel Kwak. Vorig jaar cadeau gekregen, inclusief een origineel glasquote:Op zondag 14 december 2008 23:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Das echt zo balenWat voor bier is het?
Daarom koop ik ze ook niet te ver vóór de feestdagen.quote:Op zondag 14 december 2008 23:37 schreef morgane het volgende:
Ben benieuwd of ze de feestdagen halen Mik
Ik vermaak me nog steeds met Pearl Harbor, al is 't alleen al vanwege Kate Beckinsale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |