Iets met voetbalquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat doe je nou????
Je doet meestal TVP
Was de Lapo niemand leest dat dus post het nog een keer ..quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Optiefen echt.. Dat is agressief gedrag. Moet er niks van hebben. Ooit ook es zo'n meid voor de AH gehad met hond. Hihihi kocht ik brokjes voor de hond en gaf ik haar en de hond wat .. Niet goed
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Was de Lapo niemand leest dat dus post het nog een keer ..
Mag ik een euro
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:45 schreef Soury het volgende:
Tot hoe laat ligt Fan voor de AH ??? Iemand
Het schijnt dat de wijn nog niet op is, dus die komt tegen een uurtje of 6 welquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:45 schreef Soury het volgende:
Ja zag het te laat solly.. maar ik sla die zelf ook regelmatig over ..Vooral al s het traag is zoals nuquote:
Ik verwachte al dat er zo'n kwaliteitspost van je zou staan, dus ik keek even!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zag het te laat solly.. maar ik sla die zelf ook regelmatig over ..Vooral al s het traag is zoals nu
Deze gebruik ik nooit maar als uitzondering voor jouquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik verwachte al dat er zo'n kwaliteitspost van je zou staan, dus ik keek even!
Heee asoquote:
Groningen Twentequote:Op vrijdag 12 december 2008 22:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Iets met voetbal
Die vieze tyfushond had binnen een paar minuten al rood moeten geven aan die Ajax belg
En is dat gunstig? Ofzo?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze gebruik ik nooit maar als uitzondering voor jou
Er is maar één markvanrinsumquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is top maal 2!
2 wijntjes,
2 nieuwe MarkvanRinsums!
Mis hem niet btwquote:
Smaakte de derde hap ook nog?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:01 schreef tuinfluiter het volgende:
De stad in, winkelen, naar Burgerking Leidseplein, veel toeristen, vies warm, lange trap naar boven,
nam net mijn tweede hap, toen er iemand vriendelijk gedag zei en vroeg of ik een
muziekkrantje wilde kopen voor 1 euro, gaf 1 euro en zag later dat het een gratis krantje
was van de free recordshop...
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:01 schreef tuinfluiter het volgende:
De stad in, winkelen, naar Burgerking Leidseplein, veel toeristen, vies warm, lange trap naar boven,
nam net mijn tweede hap, toen er iemand vriendelijk gedag zei en vroeg of ik een
muziekkrantje wilde kopen voor 1 euro, gaf 1 euro en zag later dat het een gratis krantje
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:01 schreef tuinfluiter het volgende:
25, anders is het niet te doenquote:
Proost, ik heb een gewone beker, mag dat?quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Proost, ik heb een gewone beker, mag dat?
Nou moet je het niet op de spits gaan drijven! Heb je al krantjes om bij Appie naast de deur te gaan staan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Proost, ik heb een gewone beker, mag dat?
Als we getrouwd zijn, dan leer ik het je wel lieverdquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan wijnglazen, ik kan er niet mee omgaan!![]()
Gewoon een normaal glas!
Heb ff geen webcam meerquote:
O fuck ja, mag ik daar nog even op terugkomen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als we getrouwd zijn, dan leer ik het je wel lieverd![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:45 schreef Soury het volgende:
Ik hoop dat die op een goede manier bewaard is, anders is die zooi niet meer te zuipenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb ff geen webcam meer![]()
California 1994
(rode wijn, beetje fruitig, niet te droog)
En al 2 verkocht ookquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou moet je het niet op de spits gaan drijven! Heb je al krantjes om bij Appie naast de deur te gaan staan?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik was kotsmisselijk....... één of ander aso wijf had me hondebrokjes gegeven .........
teringwijf..........
Hij doet zijn best wel....quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou moet je het niet op de spits gaan drijven! Heb je al krantjes om bij Appie naast de deur te gaan staan?
Heeft 14 jaar in een kist (kerstpakket) gelegen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat die op een goede manier bewaard is, anders is die zooi niet meer te zuipen![]()
Biedt het te koop aan op internet, misschien schuift het nog wat.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heeft 14 jaar in een kist (kerstpakket) gelegen.
Smaakt prima![]()
Dat er randstad uitzendbureau op staat zal de prijs wel geen goed doenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Biedt het te koop aan op internet, misschien schuift het nog wat.
Als je de fles dicht had gelaten dan.![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat er randstad uitzendbureau op staat zal de prijs wel geen goed doen
Maar niet teveel zekerquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neuh, denk van niet
edit: dan geniet er maar van![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik was kotsmisselijk....... één of ander aso wijf had me hondebrokjes gegeven .........
teringwijf..........
Mooie ballen, doen het goed bij de damesquote:
Ik drink bijna nooit en ik heb er nog 2 liggen, dus dat zal wel lukkenquote:
Vooral die paarsequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mooie ballen, doen het goed bij de dames
Hoi!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen snor meer
Als jij er klaar mee bent, welquote:
Nou eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
O fuck ja, mag ik daar nog even op terugkomen?![]()
Ik hoop niet dat je al dingen geregeld hebt enzo?![]()
omgquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel.
Aangezien je nogal van de scheiding bent, heb ik je al uitgehuwelijkt
Tuurlijk, kan er ook nog wel bij!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel.
Aangezien je nogal van de scheiding bent, heb ik je al uitgehuwelijkt
Rottermerplaat of zoietsquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, 'mijn' halve land licht onder water of onder een meter sneeuw.
Ziek, Soury's schuld!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verdomme, waar is Fan toch
Euro's tellen ze is vast zo terugquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verdomme, waar is Fan toch
Wat?quote:
Neuh, dat zit wel snor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat?Probeer je je snor te drukken ofzo
Weer een nootjequote:
Maar je blijft toch wel voor altijd mijn zonnebloempje, ook al klikte het niet tussen ons.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tuurlijk, kan er ook nog wel bij!
Wat heeft Soury nu weer gedaan dan?quote:
Nou Soury, zegguh.....wat heb je gedaan met Fan en hoe zit dat met dat geld?quote:
quote:
Welk geld .. Hondenbrokken bedoel jequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou Soury, zegguh.....wat heb je gedaan met Fan en hoe zit dat met dat geld?
Ook een doekje nodig?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe vaak moet je niezen om in het Guiness Book of Records te komen????
Ik heb een niesbui
Als je niet minstens een paar buurvrouwen als getuige hebt is er weinig kansquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe vaak moet je niezen om in het Guiness Book of Records te komen????
Ik heb een niesbui
Ja, en mijn geld!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Welk geld .. Hondenbrokken bedoel je
Stom kutwijfquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je er 50 hebt, betaal ik die 4,50 voor je!
![]()
(Wil ik ze ook lezen!)
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je niet minstens een paar buurvrouwen als getuige hebt is er weinig kans
Voor die Griek?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Welk geld .. Hondenbrokken bedoel je
Als ik nog ff doorga, dan gaat die Irakees hiernaast wel 112 bellen wegens burenoverlast.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar niest ie toch regelmatig in 45 km per uurquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een ONZ!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Over snorren en zo.... Spreekwoorden met het woord ..."SNOR"...
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar niest ie toch regelmatig in 45 km per uur
Die ene...quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met welk knopje roep ik een mod?
Dat staat ook niet voor niets bij ONZquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Over snorren en zo.... Spreekwoorden met het woord ..."SNOR"...
Ik moest om sommigen heel erg lachen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nogal ja, typisch Fok!
Ctrl f4quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat mod je?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, echt humorquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest om sommigen heel erg lachen!
Kut, nu ben ik nieuwsgierig, maar ik durf niet! Ik heb zo'n vermoeden dat ik er geen mod mee roep!quote:
Ik niet, kan het toch niet luisteren op deze pcquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op zo'n avond als deze mis ik PPPS
Je gaat ermee naar een site om een klacht in te dienen, maar mag ook uit de gein.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kut, nu ben ik nieuwsgierig, maar ik durf niet! Ik heb zo'n vermoeden dat ik er geen mod mee roep!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja muppet, morgen lul je wel anders![]()
Oepsquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks, mijn twijfel over of ik het wel of niet ging proberen, is bij deze weg!
Ja is goed, ik drink wel doorquote:
Die andere is minder ergquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:51 schreef Soury het volgende:
Ik ga ff mijj oefeningen doen zijwaards lopen met grote stap en af en toe een pirouette maken. Richting avondwinkel.
Die verkopen drank onder de 16 jaar? Dus jij kan zuipen vanavond....quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:51 schreef Soury het volgende:
Ik ga ff mijj oefeningen doen zijwaards lopen met grote stap en af en toe een pirouette maken. Richting avondwinkel.
Noem het dan maar nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb nog wel een nieuwtje, maar of dat noemenswaardig is weet ik niet....
Grote kans dat ik word opgepakt we zien welquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Grote kans dat ik word opgepakt we zien wel
Voor wie?quote:
Je soepquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet je nog? Voorbereiden..... Heeft wel aardige wending gekregen.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jahaaaa ik ben er weer![]()
ik zit nu met een haarmasker én een gezichtsmasker op hier![]()
dus .......
morgen heb ik een feessie en dat moet ik er een beetje acceptabel uitzien.......
als jullie mijn vrienden waren had ik even een fotootje gepost hoe belachelijk ik eruitzie,
maar ja........![]()
Petje af en gooi je haar los... Dan komt alles wel goedquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Grote kans dat ik word opgepakt we zien wel
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dus .......
morgen heb ik een feessie en dat moet ik er een beetje acceptabel uitzien.......
als jullie mijn vrienden waren had ik even een fotootje gepost hoe belachelijk ik eruitzie,
maar ja........![]()
Picsquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dus .......
omdat jullie mijn vrienden zijn post ik even een fotootje hoe belachelijk ik eruitzie,
maar ja........![]()
nee....... zo'n zachte blauwequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Zo ééntje die hard wordt? En dattie dan barst als je moet lachen?
Dit is een waardeloos bericht zonder foto'squote:Op vrijdag 12 december 2008 23:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dus .......
maar ja........![]()
Oeh! Laat Hidiho het niet horen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee....... zo'n zachte blauwe![]()
ik ben smurfinnetje nu ........
Fanneke.....ik heb je gemistquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dus .......
maar ja........![]()
Ik heb je mijn bureau en mijn Oping laten zien....quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja da's een leuke mentale image hé........
maar ik ben er weerquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fanneke.....ik heb je gemist
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maar ik ben er weer![]()
en ik ga even mijn ava veranderen nu........
Rieb is verleden tijdeen mens moet verder.....
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh! Laat Hidiho het niet horen!
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb je mijn bureau en mijn Oping laten zien....
Nu wil ik Fan met masker zien... KOM OP JE KAN HET!!!!!
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maar ik ben er weer![]()
en ik ga even mijn ava veranderen nu........
Rieb is verleden tijdeen mens moet verder.....
Tuurlijk, Fan welquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft ze al een foto van jou dan?
hé nu je het zegt !!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft ze al een foto van jou dan?
deze had ik vanaf het begin........quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ik schrik me rot!
Ik herinner hem me vaagjes, maar ik was toch aan die ander gaan wennen.
jahaquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
té laat![]()
nu nog een wit mutsje
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
jahakan ik je eindelijk oprecht 'muts' noemen
Nee toen poste ik nog niet eens, volgens mij was dat in de sho sc?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
deze had ik vanaf het begin........
maar toen kwam ik noot in de cos of cos of hoe je dat ook noemt........
Iedereen die blauw is, is mijn vriendjequote:
Ik hoop het, want ik wil nog niet slapen!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Muis is zeker nu nieuwe drankvoorraad halen?![]()
ik heb voor de verandering ''witte'' Canei.........![]()
pleegzusterbloedwijn wilde niet....... PMS enzo.....
ja........ denk het wel.....quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee toen poste ik nog niet eens, volgens mij was dat in de sho sc?
o effe doordrinken dan.........quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Iedereen die blauw is, is mijn vriendje![]()
Yup!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja........ denk het wel.....
DGK was geloof ik net afgelopen......
Jij of ik? Als ik door drink hou ik van iedereenquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o effe doordrinken dan.........
Jeeehhhh De Fanquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
té laat![]()
nu nog een wit mutsje
Zie OPquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
té laat![]()
nu nog een wit mutsje
Ik snap hem nietquote:
Ciauquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik wil me afmelden en wil dat doen met wat italiaans. Mag het van jullie?(ben lerende
)
Je wil gewoon wijven opgeilen enzo. ga je gang hoorquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik wil me afmelden en wil dat doen met wat italiaans. Mag het van jullie?(ben lerende
)
Claro que te puedes saludar para salirquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
)
Van mij mag je, ik versta het toch niet!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
)
Vertaling " Klootzak opzouten Ik zat hier "quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Claro que te puedes saludar para salir![]()
Is wel geen Italiaans, maar toch....
Oh okquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik ga effe die rotzooi weer afspoelen ben zo terug.........
Laters Ruudquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, wat aardig van jullie![]()
Vado a letto adesso. Ho sonno dopo lavorare dalle sette oggi mattina e ho bevuto molto birra. Buona notte i miei amici olandese e a domani.![]()
Ciao.
'k wist hetquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Muis is zeker nu nieuwe drankvoorraad halen?![]()
ik heb voor de verandering ''witte'' Canei.........![]()
pleegzusterbloedwijn wilde niet....... PMS enzo.....
Van jou kan ik het wel hebben Ruudquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
)
Het was ons ook een genoegen, en jij ook tot morgenmiddag en een goedennacht vriendquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, wat aardig van jullie![]()
Vado a letto adesso. Ho sonno dopo lavorare dalle sette oggi mattina e ho bevuto molto birra. Buona notte i miei amici olandese e a domani.![]()
Ciao.
Slaap lekker Ruudquote:
Dat besef ik me elke dag weer . De dag dat ik het me niet meer besef ben ik volledig genezenquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow Soury, je bent echt vooruit gegaan. Vroeger deed je over een uitstapje naar die avondwinkel ongeveer 45 minuten en nu ben je binnen vijf terug
Nepheupen FTW
Genoeg drank, helptquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat besef ik me elke dag weer . De dag dat ik het me niet meer besef ben ik volledig genezen
Mooi dat 't kan en dat 't in ziekenfondspakket zitquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat besef ik me elke dag weer . De dag dat ik het me niet meer besef ben ik volledig genezen
neehee...... je moet het elke dag weer onhouden..... helpt de rest van de boel een beetje relativeren...quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
wie ?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:35 schreef HiDiHo het volgende:
Ga je ons je nieuwtje nog vertellen of hoe zit dat?
In ruil voor deze investering moet je een keer voor ons allemaal kokenquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi dat 't kan en dat 't in ziekenfondspakket zit![]()
Nee ik vergeet het .. Nu al al geniet ik er domweg vanquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
neehee...... je moet het elke dag weer onhouden..... helpt de rest van de boel een beetje relativeren...
iedere dag dat je je gezond je bed uit kunt springen is een blessing.......
nah jah....... of gezond jezelf eruit slepen........maar dan nog........
LSquote:
Da's ook goed.........quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik vergeet het .. Nu al al geniet ik er domweg van
Ziekenfonds ?? Zie je wel ik loop harder dan jouquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi dat 't kan en dat 't in ziekenfondspakket zit![]()
ow....... heeft LS nieuws........ na kom op simpeltje.......quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
LS![]()
Hoezo, heb jij ons ook nog niet alles verteld?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Soep is klaar.
Ikke op de weegschaal (met kleren) 87,3
Met soep 102,7
Dus pan soep weegt 15,4
Pan weegt 400 gram
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ziekenfonds ?? Zie je wel ik loop harder dan jou
Lees ff terug, we zijn alweer gescheiden en ik heb haar uitgehuwelijkt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow....... heeft LS nieuws........ na kom op simpeltje.......
wat is het grote nieuws........ trouwen met Liesje ?
Dat klinkt "aardig zwaar op de hand"quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Soep is klaar.
Met soep 102,7
Dus pan soep weegt 15,4
Pan weegt 400 gram
Biefstuk willen wequote:
Ahum!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow....... heeft LS nieuws........ na kom op simpeltje.......
wat is het grote nieuws........ trouwen met Liesje ?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees ff terug, we zijn alweer gescheiden en ik heb haar uitgehuwelijkt.
Aan een andere snertventquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow dat gaat snel en aan wie is ze nu uitgehuwelijkt dan?
Heb je een probleem ofzo? Of ben ik paraquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hardlopers zijn doodlopers
Ik kan nog rekenen na een scheiding.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga je een beetje op dit tijdstip aan wiskunde zitten doen?![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow dat gaat snel en aan wie is ze nu uitgehuwelijkt dan?
Ja ja, en kleine potjes hebben ook orenquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahum!![]()
Ik ben nog wakker hoor!
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Soep is klaar.
Met soep 102,7
Dus pan soep weegt 15,4
Pan weegt 400 gram
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, en kleine potjes hebben ook oren
Je bent paraquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je een probleem ofzo? Of ben ik para
Ohquote:
Ik sla de eerste gang ff over als je het niet erg vindquote:
Gaan we zeilen !!! Als meetquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh...ik heb wel grote oren!
Jaja .. PMS enzoquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nix aan de hand hoor muis
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Soms is het zo melig hier, dat ik denk dat we wel eens een keer true or dare kunnen doen.
Nee, we gaan zuipen!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op een platbodem op de Wadden? En dan ook Waddenlopen?
Bin there done itquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Soms is het zo melig hier, dat ik denk dat we wel eens een keer true or dare kunnen doen.
nah........ gooi er is wat in dan...quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ow mèn, schei uit asjeblief. Heb gister al een hopeloze fight gehad met iemand die vanwege dat euvel een logica had van nul,nulquote:
was die vuige blonde weer vervelendquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ow mèn, schei uit asjeblief. Heb gister al een hopeloze fight gehad met iemand die vanwege dat euvel een logica had van nul,nul
PING Meldtquote:
Apeldoorn is nog geen 90 kilometer vanaf Amsterdam.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hebben ze in Apeldoorn water dan?![]()
Lijkt me trouwens niet de centraalste plaats?
Dat eerste, kreeg ik een uur geleden te horen van d'rquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
was die vuige blonde weer vervelend![]()
of ben jij zo moeilijk
Hihi (sorry) Oh jee vervelendquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ow mèn, schei uit asjeblief. Heb gister al een hopeloze fight gehad met iemand die vanwege dat euvel een logica had van nul,nul
is het alweer uit.......quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat eerste, kreeg ik een uur geleden te horen van d'r![]()
Hopeloos, hopeloos, en ik trap er iedere keer weer in
Neehee, 't is nog niet eens aanquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is het alweer uit.......
ik in ieder geval wel...... nah jah... zuipen is een groot woord in mijn gevalquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
Jeuj, dus ik ga iig zuipen met Soury en Fan?![]()
![]()
Ik doe alleen mini-meets, één op éénquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
En NMNSquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
one on onequote:Op zaterdag 13 december 2008 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik doe alleen mini-meets, één op één
* HiDiHo mist zijn serverquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tuuk, niemand leest mee
Dat komt wel goed!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik in ieder geval wel...... nah jah... zuipen is een groot woord in mijn geval![]()
maar de uitwerking is hetzelfde als bij jullie dus..........
Die was lekker warmquote:
zuip jij zoveel dan?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat komt wel goed!![]()
Je moet je misschien alleen niet aan mijn zuiptempo aanpassen dan!
Dat trekken jullie nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:58 schreef Soury het volgende:
[..]
En NMNS [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Met een paar snollen en een loverboy op stapquote:
Nou niet zoveel, maar ik sta van 3 wijntjes nog niet op mijn kop ofzo.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zuip jij zoveel dan?![]()
zo ja ......
hoeveel?
drie flesjes bier zei ze onlangsquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zuip jij zoveel dan?![]()
zo ja ......
hoeveel?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een paar snollen en een loverboy op stap
Moeders zijn liefquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Laten we het voorál vannacht even over moeders hebben?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
drie flesjes bier zei ze onlangs![]()
lolquote:
ow........ morgen de grote dag héquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Laten we het voorál vannacht even over moeders hebben?
ROY is al dood.......quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trouwens wel een goed idee, Fan heeft nog een Liechtenstein voor mij liggen. Kan ik die gelijk van d'r aannemen
Ze willen d'r helemaal niet terug. Bovendien, ze blijft maar lekker hierquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
moet wel heel raar lopen als je pa en ma daar geen begrip voor op kunnen brengen........
misschien nu even niet als het héél halstarrige mensen zijn, maar als ze daarmee een gelukkiger dochter voor terug krijgen, tja.....
Ik ben uitzondering.. Mijn wijlen schoonmoeder was de liefste vrouw van de wereld.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeders zijn liefSchoonmoeders niet die stap heb je al gehad
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze willen d'r helemaal niet terug. Bovendien, ze blijft maar lekker hier
Hang hem even op, saus om hem heen, haal hem dan weer weg, dan heb ik hem tochquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ROY is al dood.......die gaat een beetje stinken als je die aan de muur spijkert
Met de spijkers van Leeuwen hangt ie er al eeuwenquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ROY is al dood.......die gaat een beetje stinken als je die aan de muur spijkert
Vergis je niet, ik ga gewoon van het ergste uit. Ik kan hier niet in details treden, maar in hun ogen is scheiden zonde.quote:
Dan moet je een pak bloem over je flots heen gooienquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
té laat![]()
nu nog een wit mutsje
Roy is helemaal niet doodquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Zijn ze ook, alleen tja!quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeders zijn liefSchoonmoeders niet die stap heb je al gehad
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan moet je een pak bloem over je flots heen gooien
Scheiden is ook zonde, ik was verdomme de helft van alles kwijtquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vergis je niet, ik ga gewoon van het ergste uit. Ik kan hier niet in details treden, maar in hun ogen is scheiden zonde.
Oi !!quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Met de spijkers van Leeuwen hangt ie er al eeuwen
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze willen d'r helemaal niet terug. Bovendien, ze blijft maar lekker hier
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Scheiden is ook zonde, ik was verdomme de helft van alles kwijt
Roy lichtenstein wel ...... die eikel van hoe heet die gast van prinses margarita ofzo die leeft nog.......quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En niks soepel doen hé, nee, bij alles roepen "Daar wil ik ook de helft van"
Toch niet Edwin?quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Roy lichtenstein wel ...... die eikel van hoe heet die gast van prinses margarita ofzo die leeft nog.......
mén dat was pas een loverboy...... maar dan eentje meet een wit boordje dan valt het niet zo op.......
wat een klojo is dat ..
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hahaha ik ook .. Zat op tuinstoelen . ben nooit zo gelukkig geweest (achteraf)quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
o ja.........quote:
Die krijg je, hij heeft ook geen keus, je zou anders die kat in tweeën hakkenquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joh ik wil helemaal niets, 1 kat, dat wel, verder hoef ik niets!
ja dat zeg je nuquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joh ik wil helemaal niets, 1 kat, dat wel, verder hoef ik niets!
Kijk daar zou ik als vent al van balenquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
Laat ik alvast zeggen dat ik niet de OP doe!
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
Laat ik alvast zeggen dat ik niet de OP doe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |