Ik sla de eerste gang ff over als je het niet erg vindquote:
Gaan we zeilen !!! Als meetquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh...ik heb wel grote oren!
Jaja .. PMS enzoquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nix aan de hand hoor muis
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Soms is het zo melig hier, dat ik denk dat we wel eens een keer true or dare kunnen doen.
Nee, we gaan zuipen!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op een platbodem op de Wadden? En dan ook Waddenlopen?
Bin there done itquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Soms is het zo melig hier, dat ik denk dat we wel eens een keer true or dare kunnen doen.
nah........ gooi er is wat in dan...quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ow mèn, schei uit asjeblief. Heb gister al een hopeloze fight gehad met iemand die vanwege dat euvel een logica had van nul,nulquote:
was die vuige blonde weer vervelendquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ow mèn, schei uit asjeblief. Heb gister al een hopeloze fight gehad met iemand die vanwege dat euvel een logica had van nul,nul
PING Meldtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |