Gaan we zeilen !!! Als meetquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh...ik heb wel grote oren!
Jaja .. PMS enzoquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nix aan de hand hoor muis
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Soms is het zo melig hier, dat ik denk dat we wel eens een keer true or dare kunnen doen.
Nee, we gaan zuipen!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op een platbodem op de Wadden? En dan ook Waddenlopen?
Bin there done itquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Soms is het zo melig hier, dat ik denk dat we wel eens een keer true or dare kunnen doen.
nah........ gooi er is wat in dan...quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ow mèn, schei uit asjeblief. Heb gister al een hopeloze fight gehad met iemand die vanwege dat euvel een logica had van nul,nulquote:
was die vuige blonde weer vervelendquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ow mèn, schei uit asjeblief. Heb gister al een hopeloze fight gehad met iemand die vanwege dat euvel een logica had van nul,nul
PING Meldtquote:
Apeldoorn is nog geen 90 kilometer vanaf Amsterdam.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hebben ze in Apeldoorn water dan?![]()
Lijkt me trouwens niet de centraalste plaats?
Dat eerste, kreeg ik een uur geleden te horen van d'rquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
was die vuige blonde weer vervelend![]()
of ben jij zo moeilijk
Hihi (sorry) Oh jee vervelendquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ow mèn, schei uit asjeblief. Heb gister al een hopeloze fight gehad met iemand die vanwege dat euvel een logica had van nul,nul
is het alweer uit.......quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat eerste, kreeg ik een uur geleden te horen van d'r![]()
Hopeloos, hopeloos, en ik trap er iedere keer weer in
Neehee, 't is nog niet eens aanquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is het alweer uit.......
ik in ieder geval wel...... nah jah... zuipen is een groot woord in mijn gevalquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
Jeuj, dus ik ga iig zuipen met Soury en Fan?![]()
![]()
Ik doe alleen mini-meets, één op éénquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
Jeuj, dus ik ga iig zuipen met Soury en Fan?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |