Die verkopen drank onder de 16 jaar? Dus jij kan zuipen vanavond....quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:51 schreef Soury het volgende:
Ik ga ff mijj oefeningen doen zijwaards lopen met grote stap en af en toe een pirouette maken. Richting avondwinkel.
Noem het dan maar nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb nog wel een nieuwtje, maar of dat noemenswaardig is weet ik niet....
Grote kans dat ik word opgepakt we zien welquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Grote kans dat ik word opgepakt we zien wel
Voor wie?quote:
Je soepquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet je nog? Voorbereiden..... Heeft wel aardige wending gekregen.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jahaaaa ik ben er weer![]()
ik zit nu met een haarmasker én een gezichtsmasker op hier![]()
dus .......
morgen heb ik een feessie en dat moet ik er een beetje acceptabel uitzien.......
als jullie mijn vrienden waren had ik even een fotootje gepost hoe belachelijk ik eruitzie,
maar ja........![]()
Petje af en gooi je haar los... Dan komt alles wel goedquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Grote kans dat ik word opgepakt we zien wel
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dus .......
morgen heb ik een feessie en dat moet ik er een beetje acceptabel uitzien.......
als jullie mijn vrienden waren had ik even een fotootje gepost hoe belachelijk ik eruitzie,
maar ja........![]()
Picsquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dus .......
omdat jullie mijn vrienden zijn post ik even een fotootje hoe belachelijk ik eruitzie,
maar ja........![]()
nee....... zo'n zachte blauwequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Zo ééntje die hard wordt? En dattie dan barst als je moet lachen?
Dit is een waardeloos bericht zonder foto'squote:Op vrijdag 12 december 2008 23:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dus .......
maar ja........![]()
Oeh! Laat Hidiho het niet horen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee....... zo'n zachte blauwe![]()
ik ben smurfinnetje nu ........
Fanneke.....ik heb je gemistquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dus .......
maar ja........![]()
Ik heb je mijn bureau en mijn Oping laten zien....quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja da's een leuke mentale image hé........
maar ik ben er weerquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fanneke.....ik heb je gemist
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maar ik ben er weer![]()
en ik ga even mijn ava veranderen nu........
Rieb is verleden tijdeen mens moet verder.....
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh! Laat Hidiho het niet horen!
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb je mijn bureau en mijn Oping laten zien....
Nu wil ik Fan met masker zien... KOM OP JE KAN HET!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |