Iedereen die blauw is, is mijn vriendjequote:
Ik hoop het, want ik wil nog niet slapen!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Muis is zeker nu nieuwe drankvoorraad halen?![]()
ik heb voor de verandering ''witte'' Canei.........![]()
pleegzusterbloedwijn wilde niet....... PMS enzo.....
ja........ denk het wel.....quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee toen poste ik nog niet eens, volgens mij was dat in de sho sc?
o effe doordrinken dan.........quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Iedereen die blauw is, is mijn vriendje![]()
Yup!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja........ denk het wel.....
DGK was geloof ik net afgelopen......
Jij of ik? Als ik door drink hou ik van iedereenquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o effe doordrinken dan.........
Jeeehhhh De Fanquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
té laat![]()
nu nog een wit mutsje
Zie OPquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
té laat![]()
nu nog een wit mutsje
Ik snap hem nietquote:
Ciauquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik wil me afmelden en wil dat doen met wat italiaans. Mag het van jullie?(ben lerende
)
Je wil gewoon wijven opgeilen enzo. ga je gang hoorquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik wil me afmelden en wil dat doen met wat italiaans. Mag het van jullie?(ben lerende
)
Claro que te puedes saludar para salirquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
)
Van mij mag je, ik versta het toch niet!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
)
Vertaling " Klootzak opzouten Ik zat hier "quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Claro que te puedes saludar para salir![]()
Is wel geen Italiaans, maar toch....
Oh okquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik ga effe die rotzooi weer afspoelen ben zo terug.........
Laters Ruudquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, wat aardig van jullie![]()
Vado a letto adesso. Ho sonno dopo lavorare dalle sette oggi mattina e ho bevuto molto birra. Buona notte i miei amici olandese e a domani.![]()
Ciao.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |