Dat trekken jullie nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:58 schreef Soury het volgende:
[..]
En NMNS [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Met een paar snollen en een loverboy op stapquote:
Nou niet zoveel, maar ik sta van 3 wijntjes nog niet op mijn kop ofzo.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zuip jij zoveel dan?![]()
zo ja ......
hoeveel?
drie flesjes bier zei ze onlangsquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zuip jij zoveel dan?![]()
zo ja ......
hoeveel?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een paar snollen en een loverboy op stap
Moeders zijn liefquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Laten we het voorál vannacht even over moeders hebben?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
drie flesjes bier zei ze onlangs![]()
lolquote:
ow........ morgen de grote dag héquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Laten we het voorál vannacht even over moeders hebben?
ROY is al dood.......quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trouwens wel een goed idee, Fan heeft nog een Liechtenstein voor mij liggen. Kan ik die gelijk van d'r aannemen
Ze willen d'r helemaal niet terug. Bovendien, ze blijft maar lekker hierquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
moet wel heel raar lopen als je pa en ma daar geen begrip voor op kunnen brengen........
misschien nu even niet als het héél halstarrige mensen zijn, maar als ze daarmee een gelukkiger dochter voor terug krijgen, tja.....
Ik ben uitzondering.. Mijn wijlen schoonmoeder was de liefste vrouw van de wereld.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeders zijn liefSchoonmoeders niet die stap heb je al gehad
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze willen d'r helemaal niet terug. Bovendien, ze blijft maar lekker hier
Hang hem even op, saus om hem heen, haal hem dan weer weg, dan heb ik hem tochquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ROY is al dood.......die gaat een beetje stinken als je die aan de muur spijkert
Met de spijkers van Leeuwen hangt ie er al eeuwenquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ROY is al dood.......die gaat een beetje stinken als je die aan de muur spijkert
Vergis je niet, ik ga gewoon van het ergste uit. Ik kan hier niet in details treden, maar in hun ogen is scheiden zonde.quote:
Dan moet je een pak bloem over je flots heen gooienquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
té laat![]()
nu nog een wit mutsje
Roy is helemaal niet doodquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |