Ik heb voldoende japans eten gezien tijdens mijn toch wel behoorlijk recente vakantie naar Japan. En daar heb ik dus ook gezien dat absoluut niet al het eten wat door de japanners wordt gegeten, ontzettend basic en puur en naturel is zoals jij doet voorkomen.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag ook niet helemaal, of was je in de veronderstelling dat Japanners uitsluitend verse vis en zeewier eten?
De keuken is in zijn oorsprong heel puur. Niet voor niets is het aantal kankergevallen jaren lang zeer laag geweest, net als dat overgewicht weinig voorkwam. Helaas zijn de westerse invloeden ook daar al decennia aan het werk.
Alleen Japanners zijn ook gewoon mensen hoor; ze eten ook weleens troep. Weleens Japans snoep gezien? Dat geeft licht
Overigens is meet sojasaus niets mis en met noodles ook niet echt.
Oh wacht, ze proppen zich allemaal vol met cheezburgerz.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb voldoende japans eten gezien tijdens mijn toch wel behoorlijk recente vakantie naar Japan. En daar heb ik dus ook gezien dat absoluut niet al het eten wat door de japanners wordt gegeten, ontzettend basic en puur en naturel is zoals jij doet voorkomen.
Je gaat toch niet proberen te doen alsof je meer weet dan SHE hequote:Op donderdag 11 december 2008 21:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb voldoende japans eten gezien tijdens mijn toch wel behoorlijk recente vakantie naar Japan. En daar heb ik dus ook gezien dat absoluut niet al het eten wat door de japanners wordt gegeten, ontzettend basic en puur en naturel is zoals jij doet voorkomen.
quote:Op donderdag 11 december 2008 20:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Omdat zijn kop er zo uitzag
[ afbeelding ]
Echt, sprékend.
En verder eh..paste hij niet echt bij me..maar dat vertel ik allemaal nog wel een keer.
Hij dacht dat ie de nieuwe Klaas Bruinsma was, zeg maar.
Doeg Neentje-met-je-mooie-avatar!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:30 schreef neen het volgende:
Topvp ik moet weg want ja.... groetjes en kusjes.
Jij hield toch niet van ongezonde dingen?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:36 schreef Miss_S het volgende:
Over geen alcohol gesproken, Tia Maria
Hell ik heb een gezond gewicht, leuke vriend, leuke vriendinnen, zit op de uni en het is bijna kerstik voel me te goed om gezond te doen
Rustig het ei open tikken en dan alleen het eiwit eruit laten lopen toch?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb zin in kerstEn van het weekend ga ik een taart bakken, misschien wel die van Greys! ik weet alleen niet hoe je een dooier van het eiwit scheidt
![]()
Perfectionisten zijn het!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh wacht, ze proppen zich allemaal vol met cheezburgerz.
Ik ken de Japanse keuken bijzonder goed en ik ken de Japanse gemeenschap erg goed, en ze blinken niet uit in een beroerde keuken. Japanners maken over het algemeen bijzonder goed gebruik zowel in kooktechnieken als in combinaties van goede producten.
Overigens was mijn vorige post behoorlijk genuanceerd, dus wat je me precies duidelijk wil maken, is mij een raadsel.
Ei breken en ipv dat je het hele zwikkie in een kom gooit, mik je de dooier van de ene halve eierdop/schaal in de andere halve eierdop/schaal. Net zo lang tot het meeste eiwit er vanzelf vanaf geflieberd is! Je mag het zelfs in je hand doen, vingers een beetje open houden zodat het eiwit er wel doorheen floept, maar de eierdooier in je hand blijft liggen.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb zin in kerstEn van het weekend ga ik een taart bakken, misschien wel die van Greys! ik weet alleen niet hoe je een dooier van het eiwit scheidt
![]()
Nouja alcohol is niet gezond en dat vind ik wel lekkerquote:Op donderdag 11 december 2008 21:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij hield toch niet van ongezonde dingen?
Jij zegt:quote:Op donderdag 11 december 2008 21:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh wacht, ze proppen zich allemaal vol met cheezburgerz.
Ik ken de Japanse keuken bijzonder goed en ik ken de Japanse gemeenschap erg goed, en ze blinken niet uit in een beroerde keuken. Japanners maken over het algemeen bijzonder goed gebruik zowel in kooktechnieken als in combinaties van goede producten.
Overigens was mijn vorige post behoorlijk genuanceerd, dus wat je me precies duidelijk wil maken, is mij een raadsel.
Waarmee je impliceert dat Japans eten vooral uit onbewerkt voedsel bestaat. Ik wijs je er op dat dit in de praktijk in het huidige Japan, niet het geval is.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:59 schreef SHE het volgende:
Niets mag bewerkt zijn
Niets mag uit zijn originele oorsprong gehaald worden.
Het lijkt een beetje op Japans
de schaal in tweeen breken. Boven een schaaltje het eigeel van de ene helft in de andere helft gieten. Het wit loopt als het goed is in het andere schaaltje, en na een paar keer heen en weer hou je alleen nog eigeel over in de eierschaal, en ei wit in het andere schaaltje.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:38 schreef Goodbye het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Rustig het ei open tikken en dan alleen het eiwit eruit laten lopen toch?
ik ben spuit elf, zie ik al wel.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ei breken en ipv dat je het hele zwikkie in een kom gooit, mik je de dooier van de ene halve eierdop/schaal in de andere halve eierdop/schaal. Net zo lang tot het meeste eiwit er vanzelf vanaf geflieberd is! Je mag het zelfs in je hand doen, vingers een beetje open houden zodat het eiwit er wel doorheen floept, maar de eierdooier in je hand blijft liggen.
Dan komt het er waarschijnlijk op neer dat ik het met m'n handen moet gaan doenquote:Op donderdag 11 december 2008 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ei breken en ipv dat je het hele zwikkie in een kom gooit, mik je de dooier van de ene halve eierdop/schaal in de andere halve eierdop/schaal. Net zo lang tot het meeste eiwit er vanzelf vanaf geflieberd is! Je mag het zelfs in je hand doen, vingers een beetje open houden zodat het eiwit er wel doorheen floept, maar de eierdooier in je hand blijft liggen.
Ja! Vorige keer had ik de enórme domme blunder gemaakt door vloeibare boter te gebruiken ipv vaste boter te smelten. Want vloeibare boter stolt natuurlijk niet meerquote:Op donderdag 11 december 2008 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan komt het er waarschijnlijk op neer dat ik het met m'n handen moet gaan doenIs het onderste laagje goed gelukt? Dat is het allerbelangrijkst van zo'n cheesecake
Oja dat vloeibare boter is wel goed om te onthouden, heb ik ook al eens gedaanquote:Op donderdag 11 december 2008 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Vorige keer had ik de enórme domme blunder gemaakt door vloeibare boter te gebruiken ipv vaste boter te smelten. Want vloeibare boter stolt natuurlijk niet meer![]()
Maar deze keer is hij hélemaal goed!
Eigenlijk is het gewoon echt supermakkelijk om te maken, zo'n cheesecake.
En ik ben een keukenkluns hoor, dus dat zegt heel wat!
Precies, maar het ging mij erom dat gesuggereerd werdt dat er niet zoiets bestaat als een typisch ' Japanse ' keuken.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Perfectionisten zijn het!Overigens ben ik wel in contact geweest met de puurhuid van de Japanse cuisine.
![]()
Verder is Japan gewoon een westers land, waar iedereen enorm hard werkt om aan de hoge levensstandaard te kunnen voldoen, en fastfood is daarom populair.
Ik dacht helemaal clever te zijn, vloeibaar, hoef ik het niet meer te smelten enzoquote:Op donderdag 11 december 2008 21:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Oja dat vloeibare boter is wel goed om te onthouden, heb ik ook al eens gedaan
Senks!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:41 schreef k_i_m het volgende:
Co. wat een strak pak!. Ik ben echt dol op strakke pakken!!
Ja precies dat dacht ik ookquote:Op donderdag 11 december 2008 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht helemaal clever te zijn, vloeibaar, hoef ik het niet meer te smelten enzo
Met het lijkt op 'Japans ', doel ik op de Japanse keuken. Dat begrijp je toch wel?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij zegt:
[..]
Waarmee je impliceert dat Japans eten vooral uit onbewerkt voedsel bestaat. Ik wijs je er op dat dit in de praktijk in het huidige Japan, niet het geval is.
Voor alle duidelijkheid, mijn bron zijn mijn eigen observeringen tijdens 3 weken vakantie in Japan waarbij ik zowel hele gezonde dingen heb gezien als ontzettend veel bewerkte dingen met hele vieze zoete sausjes.
Wat jij bedoelt qua dieet, lijkt meer op een raw food dieet.
En door wat studiegenootjes krijg je meer traditie mee?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Met het lijkt op 'Japans ', doel ik op de Japanse keuken. Dat begrijp je toch wel?![]()
En met alle respect, maar met 3 weken vakantie in een land krijg je natuurlijk geen flikker mee van tradities en oorsprong. Daarbij kun je de Japanse keuken niet ineens ontkennen omdat je er ook crap hebt gezien.
Dus nogmaals, wat is je punt? Je hebt gezonde dingen gezien en smerige dingen..dat is toch niets nieuws? Dat zei ik al in mijn eerste post.
Waarbij ik ook nog eens uitleg dat de Japanse keuken van oorsprong een hele slimme is.
En nee, het lijkt in de verste verte niet op raw food; eten moet gewoon gekookt worden.
Nee, geen Frans!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heet hij Frans? 't Zou een beschrijving van één van mijn exen kunnen zijn. Qua uiterlijk ook.
Oh, dat is netjes! Ik vind dat altijd lastig met mooie pakken. Daar moet je echt net tegenaanlopen, want als je ze zoekt zijn ze nergens te vindenquote:Op donderdag 11 december 2008 21:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Senks!En gewoon H&M he! Bij elkaar nog geen 70 euro!!
Ik moet deze maand even zonder dieet doen. Kijken hoe erg het is als ik gewoon weer alles eet, en zo nu en dan een pilletje neem. Het effect werd te klein vergeleken met de moeite die mijn moeder ervoor moest doen.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja precies dat dacht ik ook
En Chico waarom eet je zo? vanwege je ouders of omdat je nog niet alles verdraagt?
Ja ik ken het probleem van niet kunnen kiezen wat je eet in de avondquote:Op donderdag 11 december 2008 21:46 schreef Chicolate het volgende:
Oh Greys je taart is mooi geworden.
Zo. Ik verveel me, maar moet nog best wel leren. Gaat alleen lastig als je continue loopt te gapen en je genoeg weet om een voldoende te halen. Dus ik heb even pauze.
Oh en Maria, ik eet nog steeds niet gezond. Mijn avondeten was alweer zonder groente. Wat is een warme maaltijd nou weer waard, zonder groentes (en iets warms). Stokbrood met kaas en rundvleessalade, alweer. Krijg ik geen energie van, en wel heel veel snoeptrek. Dus ja, weer stukken chocolade gegeten (ongemerkt tijdens het leren). Morgen hopelijk wel weer mn vitamientjes.
Dat is wel net jammer dan, maar inderdaad nog even volhoudenquote:Op donderdag 11 december 2008 21:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik moet deze maand even zonder dieet doen. Kijken hoe erg het is als ik gewoon weer alles eet, en zo nu en dan een pilletje neem. Het effect werd te klein vergeleken met de moeite die mijn moeder ervoor moest doen.
En dit is precies de maand dat mijn ouders gezond eten wat minder serieus nemen, veel weg zijn (vandaag waren ze naar een begravenis) en weinig tijd hebben om te koken. Het eerste wat dan afvalt zijn groentes in de avondmaaltijd. Ik baal daar zo vreselijk van, met dat dieet kon ik tenminste altijd groentes 'eisen'.
En de chocolade: al het snoep op mn kamer is nu op. Nu kan ik rustig met een schone lei beginnen. Gelukkig sport ik nog redelijk fanatiek en eet ik verder niet zoveel. Maar ik baal er ongelooflijk van, dit soort momenten, dat ik niet zelf kan kiezen wat ik eet. Oh en zij hadden er soep uit blik bij. Ik ben nog steeds niet gewend aan smaakversterkers, dus dat vond ik te vies om op te eten (en zaten ook maar een paar verdwaalde slappe groene dingetjes in).
Zo. Dat is eruit. Nu weer gezond eten.
Er is er maar één die het 't beste weet en dat ben ik.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En door wat studiegenootjes krijg je meer traditie mee?
Ik wil niet moeilijk doen hoor maar je neemt nooit van iemand anders iets aan omdat de argumenten niet goed onderbouwt zijn maar die van jou zijn niet altijd beter onderbouwt.....
Je doet wel moeilijk. Zipp it.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik wil niet moeilijk doen hoor maar je neemt nooit van iemand anders iets aan omdat de argumenten niet goed onderbouwt zijn maar die van jou zijn niet altijd beter onderbouwt.....
En een stropdasquote:Op donderdag 11 december 2008 21:54 schreef SHE het volgende:
Co, ik ben dol op je pumps
En iedereen moet een black suit in zijn kast hebben hangen.
En jouw spelling is niet goed onderbouwd!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jij was toch allergisch voor behoorlijk wat groentes? Maar nu eet je ze weer wel als ik het zo begrijp? En werkt dat wel goed?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik moet deze maand even zonder dieet doen. Kijken hoe erg het is als ik gewoon weer alles eet, en zo nu en dan een pilletje neem. Het effect werd te klein vergeleken met de moeite die mijn moeder ervoor moest doen.
En dit is precies de maand dat mijn ouders gezond eten wat minder serieus nemen, veel weg zijn (vandaag waren ze naar een begravenis) en weinig tijd hebben om te koken. Het eerste wat dan afvalt zijn groentes in de avondmaaltijd. Ik baal daar zo vreselijk van, met dat dieet kon ik tenminste altijd groentes 'eisen'.
En de chocolade: al het snoep op mn kamer is nu op. Nu kan ik rustig met een schone lei beginnen. Gelukkig sport ik nog redelijk fanatiek en eet ik verder niet zoveel. Maar ik baal er ongelooflijk van, dit soort momenten, dat ik niet zelf kan kiezen wat ik eet. Oh en zij hadden er soep uit blik bij. Ik ben nog steeds niet gewend aan smaakversterkers, dus dat vond ik te vies om op te eten (en zaten ook maar een paar verdwaalde slappe groene dingetjes in).
Zo. Dat is eruit. Nu weer gezond eten.
Tja klaasplankjes.....quote:Op donderdag 11 december 2008 21:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Er is er maar één die het 't beste weet en dat ben ik.
Echt héérlijk!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:49 schreef conleche het volgende:
O het is je toch gelukt Greyssie: nu heb ik toch zin in taart, ondanks mijn hardnekkige pogingen tot negeren van alle posts over taart![]()
![]()
Wast echt zo lekker, ja??
En je japan piks waren de goeiste.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Er is er maar één die het 't beste weet en dat ben ik.
Ik kom wel een stukje taart halen morgen danquote:Op donderdag 11 december 2008 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt héérlijk!
Maar wel zo dat je na één punt genoeg hebt, dan ben je helemaal verzadigd!
Dat is ook echt vervelend jaquote:Op donderdag 11 december 2008 21:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En jouw spelling is niet goed onderbouwd!Op fok dan natuurlijk!
Met alle respect hoor, maar jouw oud studie genootjes hebben jou meer geleerd over japan dan ik in 3 weken heb gezien daar? Jij weet toch niet wat ik heb gedaan en wat ik heb gezien?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Met het lijkt op 'Japans ', doel ik op de Japanse keuken. Dat begrijp je toch wel?![]()
En met alle respect, maar met 3 weken vakantie in een land krijg je natuurlijk geen flikker mee van tradities en oorsprong. Daarbij kun je de Japanse keuken niet ineens ontkennen omdat je er ook crap hebt gezien.
Dus nogmaals, wat is je punt? Je hebt gezonde dingen gezien en smerige dingen..dat is toch niets nieuws? Dat zei ik al in mijn eerste post.
Waarbij ik ook nog eens uitleg dat de Japanse keuken van oorsprong een hele slimme is.
En nee, het lijkt in de verste verte niet op raw food; eten moet gewoon gekookt worden.
Waar heb je dat nou weer vandaan ?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:54 schreef Vivi het volgende:
Co, ik negeer je want je bent toe dem hot.
SHE, ik heb tandpasta met peterselie en munt-flav, is dat ook goed?
Mevrouw Puff!! Ben jij weer goed bezig?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jij was toch allergisch voor behoorlijk wat groentes? Maar nu eet je ze weer wel als ik het zo begrijp? En werkt dat wel goed?
Ik merk dat ik nu echt aan het werk ben, heb behoefte aan een glaasje alcoholisch als ik thuis ben
Dat heb ik dus niet. Ik heb nergens gezegd dat ALl het Japans eten gezond is.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Met alle respect hoor, maar jouw oud studie genootjes hebben jou meer geleerd over japan dan ik in 3 weken heb gezien daar? Jij weet toch niet wat ik heb gedaan en wat ik heb gezien?
Mijn punt is overigens dat jij impliceert dat al het Japanse eten gezond zou zijn en dat is het absoluut niet. Daarvoor moet je misschien een keer naar Japan toe om het te zien.
Ik zit de hele dag thuis komende weekquote:Op donderdag 11 december 2008 21:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja ik ken het probleem van niet kunnen kiezen wat je eet in de avondGisteren had ik pannenkoeken (wel met appel o.a.!
) en vandaag brood! Maar goed, morgen weer een dag, morgen gaan we weer ownen (en eet ik bloemkool, +1 gezond!). * Doet een Healthy-High-Five met Chico*
![]()
Verder gaat het overdag gelukkig nog best okee, ik neem thee mee dus ga niet aan de cola ofzo, en eet broodjes met fruitsalade en gisteren had ik een biologische mueslireep zonder rare extra shizzle![]()
Mn moeder dr weegschaal gaf vanochtend 68.5, 69.0 en 69.5 aan! Maar mijn moeder dr weegschaal is niet te vertrouwen, die maakt me altijd lichter dan o.a. mijn wii en de betere weegschaal (die geven tenminste met meerdere keren wegen hetzelfde aan
) Dus ik vestig mijn hoop er maar niet op!
Ja, peeptoes en echt megahoog en toch kan ik er best op lopen. Ja geen marathon hoor, maar het gaat beter dan je zou denken! Ik had ze vorig jaar ook aan met kerst, maar soit. De broek is wel vrij lang, dus voor de langen onder jullie; je kan het proberen. Ik kan hem echt niet aan zonder die hakken.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:58 schreef Greys het volgende:
Co, zijn je schoentjes nou met peeptoe? Of zag ik dat nou verkeerd?
Als ik van half 8 tot half 7 bezig ben met dingen, heb ik nog geen behoefte gehad om nog te gaan hardlopenquote:Op donderdag 11 december 2008 21:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Mevrouw Puff!! Ben jij weer goed bezig?
Hardlopen?
Aww moeten we je troosten dat iemand niet meteen achter je mening aanloopt?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet. Ik heb nergens gezegd dat ALl het Japans eten gezond is.
Ik heb echt het idee dat ik tegen een debiel aan het praten ben, of doe je het erom ofzo? Lees mijn posts nog eens na, ik heb ze speciaal voor jou nog eens extra uitgelegd.
Het was nieuw, dus ik moest het kopenquote:Op donderdag 11 december 2008 21:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Waar heb je dat nou weer vandaan ?
En nee, je eet toch geen tandpasta?
Overigens heeft munt en peterselie in tandpasta geen zin tegen mondgeur; dat werkt alleen als het je maag passeert.
Maar het klinkt wel lekker.
Gewoon niet meer bij je vriend wegenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens, terug refererend aan mijn eerdere post, bij mijn moeder thuis heb ik dan een awesome bmi van onder de 25! Alleen bij mn vriend thuis niet
Misschien maakt de ene stad me dikker dan de ander! Oe, experiment, weegschalen omruilen!
Of toch maar niet
Maar die is al lang uitverkocht toch, die smoking?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, peeptoes en echt megahoog en toch kan ik er best op lopen. Ja geen marathon hoor, maar het gaat beter dan je zou denken! Ik had ze vorig jaar ook aan met kerst, maar soit. De broek is wel vrij lang, dus voor de langen onder jullie; je kan het proberen. Ik kan hem echt niet aan zonder die hakken.
Of het verschil onthoudenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gewoon niet meer bij je vriend wegen
Maar verschilt het veel?
Waar bemoei jij je mee?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Aww moeten we je troosten dat iemand niet meteen achter je mening aanloopt?
Of moeten we aan dat soort debielen geen aandacht schenken?
Jeuj vétquote:Op donderdag 11 december 2008 21:57 schreef SHE het volgende:
[..]
En je japan piks waren de goeiste.
Ik heb de haren uit mijn kop gerukt van jaloezie
Komend jaar ben ik aan de beurt, een hele maand lang
Ik kon hem ook niet meer vinden.....maar dat is ook maar beter ookquote:Op donderdag 11 december 2008 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die is al lang uitverkocht toch, die smoking?
Of niet?
Ik vind je schoenen ook echt super. Ik had alleen de gekke opvatting dat je daar niet met sokken of kousen in zou kunnen en dus verplicht met koude blote tenen zou lopen met dit weer. Maar dat is dus helemaal niet zo?
Nou zeg, waar slaat dit nou weer op?!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Aww moeten we je troosten dat iemand niet meteen achter je mening aanloopt?
Of moeten we aan dat soort debielen geen aandacht schenken?
Is dat van die reclame met die bosjes groen in die bekkies??quote:Op donderdag 11 december 2008 22:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het was nieuw, dus ik moest het kopen
Een van mijn minder beperkende tics.
Waar ik me mee bemoei dat jij iemand zomaar gaat afzeiken omdat een keer niet achter je aanloopt en nee dat vind ik niet normaal dus zeg ik er iets vanquote:Op donderdag 11 december 2008 22:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee?
Serieus; als je inhoudelijk geen flikker toe te voegen hebt, rot dan alsjeblieft op!
Ik weet dat je dol bent op drama, maar bij mij ben je echt aan het verkeerde adres.
DAt dacht ik ook altijd. Ziet er volgens mij ook een beetje gek uit, zo'n randje panty dat uit je schoen steektquote:Op donderdag 11 december 2008 22:03 schreef Greys het volgende:
Ik vind je schoenen ook echt super. Ik had alleen de gekke opvatting dat je daar niet met sokken of kousen in zou kunnen en dus verplicht met koude blote tenen zou lopen met dit weer. Maar dat is dus helemaal niet zo?
Dan moet je wel goed kunnen onthouden of opschrijvenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Of het verschil onthouden. Dat doe ik met mijn eigen weegschaal
.
Ja, komt ze over 3 weken weer terug dat ze wéér anders is gewordenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee?
Serieus; als je inhoudelijk geen flikker toe te voegen hebt, rot dan alsjeblieft op!
Ik weet dat je dol bent op drama, maar bij mij ben je echt aan het verkeerde adres.
Vorig jaar had ik een zwarte maillot en nu ga ik superdunne zwarte sokjes doen. Er zit een gouden randje op, dus dan zie je toch nog net dat het peeptoe is.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die is al lang uitverkocht toch, die smoking?
Of niet?
En dan je teennagels gaan lakken voor dat stukje teen wat er tussen uit pieptquote:Op donderdag 11 december 2008 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAt dacht ik ook altijd. Ziet er volgens mij ook een beetje gek uit, zo'n randje panty dat uit je schoen steekt
VAn mij welquote:Op donderdag 11 december 2008 22:05 schreef Muis006 het volgende:
HOIIIII mag ik nou kabeljauwburger of niet?
Dan is het vast mijn beleving.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet. Ik heb nergens gezegd dat ALl het Japans eten gezond is.
Ik heb echt het idee dat ik tegen een debiel aan het praten ben, of doe je het erom ofzo? Lees mijn posts nog eens na, ik heb ze speciaal voor jou nog eens extra uitgelegd.
Luister doos. De discussie sloeg al nergens op to begin with. Ik heb tien keer herhaald wat ik bedoel en dit duidelijk onderbouwd. Meer dan nodig was.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waar ik me mee bemoei dat jij iemand zomaar gaat afzeiken omdat een keer niet achter je aanloopt en nee dat vind ik niet normaal dus zeg ik er iets van
En gelukkig kan dat gewoon op een forum
Precies, dat was wat ik ook bedoeldequote:Op donderdag 11 december 2008 22:07 schreef Greys het volgende:
SHE, serieus... kan het met wat minder gevloek en getier?
Flikker dit, oprotten dat, debiel weet ik veel wat.
Waar gáát dit helemaal over zeg?
Als je overtuigd bent van je eigen gelijk en men pikt dat in jouw ogen niet goed op, dan staak je je uitleg pogingen toch gewoon? Dat hoeft toch niet een ordinaire moddersmijterij te worden?
Vorig jaar kerst?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, peeptoes en echt megahoog en toch kan ik er best op lopen. Ja geen marathon hoor, maar het gaat beter dan je zou denken! Ik had ze vorig jaar ook aan met kerst, maar soit. De broek is wel vrij lang, dus voor de langen onder jullie; je kan het proberen. Ik kan hem echt niet aan zonder die hakken.
Dag SHEquote:Op donderdag 11 december 2008 22:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Luister doos.
gemene teef bent, als het op mensen aankomt.
Dat was helemáál niet wat je bedoelde! Jij had het over het inhoudelijke, niet over de manier waarop. En de manier waarop was tégen jou.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Precies, dat was wat ik ook bedoelde
Het ging helemaal niet om deskundigheid. Ik ben nergens een deskundige in.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dan is het vast mijn beleving.
Sorry dat ik je deskundigheid in twijfel heb getrokken. Ik zal het nooit meer doen.
Ik heb ook vaak streepjes sokken in m'n pumpsquote:Op donderdag 11 december 2008 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAt dacht ik ook altijd. Ziet er volgens mij ook een beetje gek uit, zo'n randje panty dat uit je schoen steekt
Jezus. Ik wou me hier eigenlijk buiten houden, maar ik vind dat je nu wel onredelijk tekeer gaat.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Luister doos. De discussie sloeg al nergens op to begin with. Ik heb tien keer herhaald wat ik bedoel en dit duidelijk onderbouwd. Meer dan nodig was.
Dan kom jij ertussen en gaat het fikkie nog even opstoken, terwijl je in den beginne niet bij het gesprek betrokken was.
Iets wat jij altijd doet, omdat je een ontzettend gemene teef bent, als het op mensen aankomt.
Ik waarschuw je nu alvast, bij mij werkt dat dus niet. Ik heb jouw soort voor ontbijt.
Rauw.
Ik heb me nog ingehouden.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jezus. Ik wou me hier eigenlijk buiten houden, maar ik vind dat je nu wel onredelijk tekeer gaat.
Nee, maar een beetje normaal met elkaar communiceren is wel zo prettig, vind je niet?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:09 schreef kaasplankje het volgende:
Grofgebekte straattaal FTWwe zitten toch niet in de kerk Greys?
*knuffelaaisnugglies*quote:
Ja, waar dat groen er zo lekker uitspringt en roept IK BEN FRISSSSSS!!!!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Is dat van die reclame met die bosjes groen in die bekkies??
Ja en?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:10 schreef SHE het volgende:
En anonieme reports hoeven ook niet gedaan te worden; ik kan ze gewoon zien hoor
Geeft de Wii bij jou ook zwaarder aan?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*knuffelaaisnugglies*
Oh en het verschil tussen de weegschalen verschilt ookMaar ik heb besloten dat ik mn Wii aanhoud, dan maar zwaarder, aan mn omvang verandert het toch niks!
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, maar een beetje normaal met elkaar communiceren is wel zo prettig, vind je niet?
Heel gek, maar toen kreeg ik niet de neiging om het ook te gaan kopen!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, waar dat groen er zo lekker uitspringt en roept IK BEN FRISSSSSS!!!!
Je mag ook gaan schelden hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 22:15 schreef conleche het volgende:
Miss S, hou op!! Ik zeg het wat netter dan SHE, maar hou in godsnaam op met zuigen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben naast mod ook gewoon mezelf. Ik zeg wat ik bedoel, pre-cies zoals ik het bedoel. Zonder schijnheilig te zien. Iets wat voor dees of geen idd een brug te ver is.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja en?
Maakt dat normaler hoe je reageert? ( en dan nog niet gesproken over hoe een mod zich gedraagt?)
Eruit sodemieteren zeg ik je!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Exact,en als je heftige emoties voelt opborrelen moet je die er gewoon uitflikkeren!
Er staat nog een leuk stulpje in Eemnes, last time I checkedquote:Op donderdag 11 december 2008 22:17 schreef Vivi het volgende:
Zullen we gezellig met z'n allen een villa huren voor de vakantie?
Dat is mooi dat je niet schijnheilig bent maar dan vind ik nog steeds dat je wel normaal kan reagerenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben naast mod ook gewoon mezelf. Ik zeg wat ik bedoel, pre-cies zoals ik het bedoel. Zonder schijnheilig te zien. Iets wat voor dees of geen idd een brug te ver is.
Anderen denken het, ik zeg het en als je daar een probleem mee hebt, is dat jammer.
En over schijnheilig zijn hoef ik jou niets uit te leggen dacht ik zo. Dat opstoken en steken ben ik van jou ook helemaal zat.
No hard feelings natuurlijk.
Ik ga niet mee!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:17 schreef Vivi het volgende:
Zoiets heb ik ook, maar dan met schoenen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga taart bakken dit weekend.
En ik wil eigenlijk ook even wat nieuwe kleding kopenIk heb niet genoeg 'formele' kleding om er elke dag weer leuk uit te zien op m'n werk
Gezelligquote:Op donderdag 11 december 2008 22:17 schreef Vivi het volgende:
Ja leuk. Wie gaan we als eerste verzuipen in het zwembad?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:17 schreef Vivi het volgende:
Puik idee.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:17 schreef Vivi het volgende:
Ik dacht altijd dat het Kumbaya wasquote:Op donderdag 11 december 2008 22:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eruit sodemieteren zeg ik je!
*zingt Gumbaya rond een kampvuur*
Ja klote is dat he! Heb ik ook altijd met schoenen, ik loop veel te wild ofzoquote:Op donderdag 11 december 2008 22:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook, maar dan met schoenen.
Ik haat schoenen kopen. Maar maand of 3 terug kocht ik maar wat (goedkoop) en nu zijn de hakjes al niet goed meer. Heb donkere schoenen nodig met niet veel hak die fijn lopen, maar ik vind het zo moeilijk om iets goeds te kiezen!
Ik ben zo trotsquote:
Doe jij IRL wel eens ongegeneerd schelden?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:20 schreef Greys het volgende:
Kaas, we zitten niet in de kerk nee, maar als dit hier de toon is, dat getier en gevloek over en weer om NIETS, dan ben ik er wel even klaar mee. Ik wind me er echt mateloos over op. Noem mij dan maar weer een softie en een zeikerd en een teer hartje en weet ik veel wat, maar ik vind het echt belachelijk om zo met elkaar 'te praten'. Ook al is het 'maar' op internet.
SRSLY, Dat deed ik altijd met The Sims. Eerst cheaten zodat je heul veel pegels had, dan een immens groot huis bouwen, mét zwembad, en als ze er dan met z'n allen in lagen het zwembad trappetje weghalenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja leuk. Wie gaan we als eerste verzuipen in het zwembad?.
* Miss_S heeft deze post niet gezienquote:Op donderdag 11 december 2008 22:21 schreef conleche het volgende:
Online is hij er nog gewoon de smoking.
[ afbeelding ]
Soms weet ik het niet, maar op dit soort momenten houd ik ineens heel erg veel van jequote:
Echt prachtig!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:21 schreef conleche het volgende:
Online is hij er nog gewoon de smoking.
[ afbeelding ]
Ik snap wel wat je bedoeld, Greys. Natuurlijk heeft iedereen zn eigen manier van praten maar vaak vraag ik me ook af waarom mensen discussies zover door voeren of al snel gaan katten (al is dat een belediging voor de kattenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:20 schreef Greys het volgende:
Kaas, we zitten niet in de kerk nee, maar als dit hier de toon is, dat getier en gevloek over en weer om NIETS, dan ben ik er wel even klaar mee. Ik wind me er echt mateloos over op. Noem mij dan maar weer een softie en een zeikerd en een teer hartje en weet ik veel wat, maar ik vind het echt belachelijk om zo met elkaar 'te praten'. Ook al is het 'maar' op internet.
Niet uit jouw mondje beeb *taptapt op hoofdje a la Benny Hill* .quote:Op donderdag 11 december 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Flikker maar lekker op met je villa!
Hoor je nou, dat KLINKT gewoon niet!
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
SRSLY, Dat deed ik altijd met The Sims. Eerst cheaten zodat je heul veel pegels had, dan een immens groot huis bouwen, mét zwembad, en als ze er dan met z'n allen in lagen het zwembad trappetje weghalen.
Niet als jij het zegt inderdaadquote:Op donderdag 11 december 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Jawel hoor! Ik hoor het je zeggen, met licht Rotterdams accentquote:Op donderdag 11 december 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Vanmiddag? Ik zag mijn bank saldo, besefte dat er vrij weinig bij zou komen over anderhalve week, tijd verspilt aan een flut gesprek met een pauper organisatie en toen had ik het even gehad met alles en iedereen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben zo trots![]()
![]()
Oh en DML! Kun jij me dan vertellen wat er was? En hoe ging je afspraak?
Dat deed mn vriend ook altijd!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
SRSLY, Dat deed ik altijd met The Sims. Eerst cheaten zodat je heul veel pegels had, dan een immens groot huis bouwen, mét zwembad, en als ze er dan met z'n allen in lagen het zwembad trappetje weghalen.
Ik begrijp je punt en ik respecteer je mening ( mooi correct huh?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:20 schreef Greys het volgende:
Doet me altijd denken aan de Friends aflevering waar ze dat zingen, dat nummer.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:25 schreef Muis006 het volgende:
En dan na Kumbaya zingen we Top of the world!
Met zijn allen!
I'm on top of the world looking down on creation and the only explanation I can fiiiiiiind
Is the love that I found ever since you've been around
Your love's put me at the top of the woooooooooorld
Oh man! Da's idd kutquote:Op donderdag 11 december 2008 22:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vanmiddag? Ik zag mijn bank saldo, besefte dat er vrij weinig bij zou komen over anderhalve week, tijd verspilt aan een flut gesprek met een pauper organisatie en toen had ik het even gehad met alles en iedereen.
Jawel! Want dat is een goede basic aankoop. Maar ik zag net dat hij was uitverkocht tot en met maat 38. Dus pas vanaf maat 40 issie er. Broeken zijn er nog wel in alle maten raar genoeg. Ik heb 38 genomen en het jasje moet ik iets innemen bij de taille, maar voor de rest zittie goed. Broek heb ik ook 38 genomen, omdat ik weet dat de broeken van H&M nogal nauw bij de bovenbenen zitten en dat was een goede keus. Hij zit licht te ruim, maar dat is wel lekker noncha....quote:Op donderdag 11 december 2008 22:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
* Miss_S heeft deze post niet gezien
Ja haha en dan heeft Ross die kat in zijn nekquote:Op donderdag 11 december 2008 22:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Doet me altijd denken aan de Friends aflevering waar ze dat zingen, dat nummer.
Heeft eigenlijk niets met deze discussie te maken en je hoeft ook niet te antwoorden.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt en ik respecteer je mening ( mooi correct huh?)
Maar je hebt me ook IRL meegemaakt en dan praat ik net als dat ik hier doe. Als iemand me kwaad maakt, dan wil er nog weleens een debiel, een flikker op, een lul of een rot op uitkomen.
Je doet nu net alsof jij met een halo boven je hoofd boven de grond zweeft en jou niets ontglipt als je in een verhitte discussie zit.
En bij mij is het geen kwestie van ontglippen; normaal gesproken komt er nog meer troep uit mijn mond. Soms is er gewoon geen beter woord voor. Ik hield me echt nog in.
Vervelend dat je je eraan stoort, maar ik ga niet op mijn tenen lopen.
SRSLY, ik ben een goed voorbeeld van een extreem gestoorde geest en ik heb het trackrecord to prove it, maar ik zou zoiets dus echt niet eens bedenkenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ahh heb net de site weggeklikt nadat ik hem al in mijn mandje had liggen en nu zeg je dit.....quote:Op donderdag 11 december 2008 22:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel! Want dat is een goede basic aankoop. Maar ik zag net dat hij was uitverkocht tot en met maat 38. Dus pas vanaf maat 40 issie er. Broeken zijn er nog wel in alle maten raar genoeg. Ik heb 38 genomen en het jasje moet ik iets innemen bij de taille, maar voor de rest zittie goed. Broek heb ik ook 38 genomen, omdat ik weet dat de broeken van H&M nogal nauw bij de bovenbenen zitten en dat was een goede keus. Hij zit licht te ruim, maar dat is wel lekker noncha....
Hit the road Jackquote:Op donderdag 11 december 2008 22:28 schreef AKnynke het volgende:
oh, en ik meld me af voor het weekend bij deze zo ongeveer...het vriendje komt, en morgen vroeg gaan we de road hitten! Fijn weekend allemaal!
Gekookt eitje!! Het vult het is lekker warm en niet al te veel cals!!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Het lijkt bijna off-topic maar...
IK HEB ZO'N HONGER!!!
Het gaat al een paar dagen goed, leven op 1300 kcal maar nu ben ik echt zwaar misselijk van de honger. Wat zal ik eens nemen....
Is ie weer bijna vrijgezel?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat deed mn vriend ook altijd!
Nee ik had het ook niet uitgeschreven wat er was. Alleen even neer geplempt dat ik mequote:Op donderdag 11 december 2008 22:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh man! Da's idd kutSorry trouwens dat ik zo bleef vragen maar kon het niet vinden en vroeg me af wat er was, maakte me beetje zorgen
![]()
*Grote Boze Knuffel*
Nou, krijg je hem van mij ook nog een keer. Je had je laatste reactie toch al drie pagina's geleden gegeven? Jij ben echt de grootste gluiperd die ik ooit gezien heb. Veranderen mijn reet, je bent gewoon nog steeds hetzelfde rotwijf als voor je pauze. Als je ooit nog een keer pauze neemt, moet je hem vooral houden en niet meer terugkomen!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Heeft eigenlijk niets met deze discussie te maken en je hoeft ook niet te antwoorden.
Maar als je later kinderen krijgt, ga je dan ook niet op je taalgebruik letten?
Je hebt mij nooit horen zeggen dat ik heilig ben. Verre van zelfs.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt en ik respecteer je mening ( mooi correct huh?)
Maar je hebt me ook IRL meegemaakt en dan praat ik net als dat ik hier doe. Als iemand me kwaad maakt, dan wil er nog weleens een debiel, een flikker op, een lul of een rot op uitkomen.
Je doet nu net alsof jij met een halo boven je hoofd boven de grond zweeft en jou niets ontglipt als je in een verhitte discussie zit.
En bij mij is het geen kwestie van ontglippen; normaal gesproken komt er nog meer troep uit mijn mond. Soms is er gewoon geen beter woord voor. Ik hield me echt nog in.
Vervelend dat je je eraan stoort, maar ik ga niet op mijn tenen lopen.
Goed idee. Ik weet dat eiwitten goed de honger wegnemen!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Gekookt eitje!! Het vult het is lekker warm en niet al te veel cals!!
Aardig en subtiel ookquote:Op donderdag 11 december 2008 22:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hit the road Jack
and don't you come back
no more no more no more no more!
Veel plezier!
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou, krijg je hem van mij ook nog een keer. Je had je laatste reactie toch al drie pagina's geleden gegeven? Jij ben echt de grootste gluiperd die ik ooit gezien heb. Veranderen mijn reet, je bent gewoon nog steeds hetzelfde rotwijf als voor je pauze. Als je ooit nog een keer pauze neemt, moet je hem vooral houden en niet meer terugkomen!
Groetjes,
Kim.
Jasje niet groter dan maat 40! Jij bent van boven zeker niet breed. Broek zou ik alle 2 de maten nemen en dan eentje terugbrengen. Voor je taille kan je wel 40 hebben, maar misschien niet bij de benen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ahh heb net de site weggeklikt nadat ik hem al in mijn mandje had liggen en nu zeg je dit.....
Nu moet ik wel:d
Hmm maar welke maat, broek sowieso groot maar 42 of 44 en het jasje....40 of 42
Ze staken m'n keuken in de fik! En ik kocht (oke, ook via een cheat, maar toch) een onschuldig ogende cavia die een smerige ontploffende infiltrant bleek te zijnquote:Op donderdag 11 december 2008 22:28 schreef SHE het volgende:
[..]
SRSLY, ik ben een goed voorbeeld van een extreem gestoorde geest en ik heb het trackrecord to prove it, maar ik zou zoiets dus echt niet eens bedenken
Het is een game. Je bent sadistisch tegen bits & bytes. Dat is niet goed hoor Vief
Haha zo was het niet bedoeld!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Aardig en subtiel ook![]()
Jij kent de Friends afleveringen al net zo goed als ik
Giletje er dus ook maar bijquote:Op donderdag 11 december 2008 22:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Jasje niet groter dan maat 40! Jij bent van boven zeker niet breed. Broek zou ik alle 2 de maten nemen en dan eentje terugbrengen. Voor je taille kan je wel 40 hebben, maar misschien niet bij de benen.
Ik heb het giletje niet genomen en dat vind ik eiks wel jammer nu....
Ah oki! Nou dan heeeeel veel succes morgen!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee ik had het ook niet uitgeschreven wat er was. Alleen even neer geplempt dat ik mevoelde. Dat luchtte op.
Maar lief dat je aan me denkt![]()
Morgen ga ik bij een detacherings organisatie op gesprek. Wish me luck
Nee, maar toevallig escaleert het altijd als jij met je niet slecht bedoelde commentaar binnenkomt, he? Sinds jij er bent heerst er hier weer ruzie, en dat trek ik slecht. Of als je het anders wil horen, het was hier leuker zonder jouw dagboek- en ruzie aanwakker postsquote:Op donderdag 11 december 2008 22:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
![]()
Relax toch eens joh, ik weet dat sommige van jullie nog steeds in alles wat ik zeg iets slechts zie maar dat is dus niet zo
Ik krijg altijd gierende honger ongeveer een half uurtje nadat ik een appel heb gegetenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah oki! Nou dan heeeeel veel succes morgen!*stuurt positieve vibes*!
Oh en Cinnamon: appel met kaneel uit de magnetron roep ik altijd heel hard! Neemt de snaai-trek weg en je doet er best lang over om het op te eten
sky radioooooooooooquote:Op donderdag 11 december 2008 22:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
its the most wonderfull time... of the year... ding dong, ding dong
En nu moet je natuurlijk ook bijpassende pumps erbij bestellenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Giletje er dus ook maar bijen je hebt gelijk doe gewoon 2 maten bestellen
En nu moet ik echt stoppen.....maar dit moest je hebben toch?
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
@co welk giletje hoort erbij dan???
Dat heb ik ook!!!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik krijg altijd gierende honger ongeveer een half uurtje nadat ik een appel heb gegeten
Ik een half uur nadat ik wat dan ook heb gegeten, telt dat ook?quote:
Dat is ook het verschil; ik zeg het wel hardop.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt mij nooit horen zeggen dat ik heilig ben. Verre van zelfs.
Ik vind zo vaak iemand een kutwijf. Ik ben alleen iets minder snel met dat soort dingen hardop tegen diegene roepen, want meestal denk ik er twee minuten later alweer anders over.
Maar het verbaast me dat je bv Liejannuh (waar we echt hier allemaal nog nóóit een kwaad woord mee hebben gewisseld volgens mij??) een debiel noemt. Dat gaat mij dan te ver en het verbaast me dat verder daar niet over gevallen wordt. Ik zou me niet zomaar een debiel laten noemen. That's all folks.
Nee daar trap ik niet meer inquote:Op donderdag 11 december 2008 22:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En nu moet je natuurlijk ook bijpassende pumps erbij bestellen![]()
Wel foto doen, he!
Lijkt me leuk als iedereen haar (kerst)feest-ensemble post. Zal ik zelf ook doen. Heb al een tijdje geen pics meer geplaatst; al niet meer sinds mijn bolle lijfje in mijn bikini afgelopen zomer!
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:37 schreef Greys het volgende:
Co ik wilde hem bijna gaan bestellen, maar ik weet toch al bijna zeker dat die broek bij mij veel te hoog water wordt met hakken. Helaasch. Anders had ik hem meteen gekocht!
Hmmm..er is niemand die ik niet kan luchten. Zelfs Miss_S niet. Ik word alleen boos als ze iets doet wat niet kan. De rest van de tijd kan ik 'r prima hebben.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weet je he. Wat ook kan. Dat je gewoon als je iemand niet kan luchten of zien diegene negeert. Want het is toch de energie allemaal niet waard! Iedereen is overtuigd van zijn/haar gelijk of heeft geen zin om toe te geven.
Maar ja, weetikveel!
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:39 schreef Vivi het volgende:
Oh, En DML, jij hebt het niet makkelijk op dit moment en ik vind dat je je heel goed houdt. Respect voor jou.
En je zal zien, binnenkort draait al het geluk weer jouw kant op.
quote:
Ja doh, maar jij bent wel mijn zussie hoor, zou oud benk nu ook weer niet!!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik een half uur nadat ik wat dan ook heb gegeten, telt dat ook?.
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze staken m'n keuken in de fik! En ik kocht (oke, ook via een cheat, maar toch) een onschuldig ogende cavia die een smerige ontploffende infiltrant bleek te zijn.
En ik houd me ook niet in hoor, Dean roept al de hele dag "Odver odver, he mama?!"
Hoe staat het eigenlijk met de Ibiza plannen? Kunnen we volgend jaar niet een Ibiza meet doen?quote:
Dat klinkt alweer best nais! Al klinkt het dan waarschijnlijk haatdragender dan je het bedoelt? Je bent volgens mij best een vurig persoon, en da's soms lastig te interpreteren voor anderen. Maar fijn om te horen dat je er toch zo positief tegenover staat.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Hmmm..er is niemand die ik niet kan luchten. Zelfs Miss_S niet. Ik word alleen boos als ze iets doet wat niet kan. De rest van de tijd kan ik 'r prima hebben.
Maar ik ervaar dit soort dingen sowieso altijd anders dan andere mensen. Ik heb dat haatdragende niet zo. Ik gooi het eruit, ben het kwijt en kan het dan ook loslaten.
Je kunt acties en woorden veroor en beoordelen, maar de mens an sich niet. Zeker als je ze niet kent.
Maar zo zie ik dat, ik weet dat veel mensen daar heel anders mee omgaan. Wat eigenlijk juist ook weer tof is.
Ik vond het heel verfrissend Greysie en ik weet dat het je veel moeite kost. Dus ik ben trots op jequote:Op donderdag 11 december 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
@SHE: Jij noemt het eerlijk (en dat is het ook), ik noem het onnodig kwetsend.
En zo zullen we allemaal wel eens van mening of gevoel ergens over verschillen.
Wat mij betreft kunnen we de discussie over de discussie nu wel staken hoor.
Ik wilde mijn mening er over laten horen - dat durf ik niet al te vaak, dus dat leek me wel eens verfrissend - dat het mij te ver ging. Wat jullie daar mee doen verder heb ik toch geen invloed op en ik ga er niet wakker van liggen.
Ja dááág! En dan ben jij het slanke mooie zusje zekerquote:Op donderdag 11 december 2008 22:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja doh, maar jij bent wel mijn zussie hoor, zou oud benk nu ook weer niet!!
Dat geloof ik ook wel maar het wordt nog moeilijker als iedereen (oke dat is overdreven sorry) er meteen sowieso vanuit gaat dat ik het verkeerd bedoelt.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:37 schreef Vivi het volgende:
En Miss_S, ms moet je je eigen posts eens terug lezen, ik zal niet beweren dat je het bewust doet maar het komt idd vrij vaak zo over dat je een steek onder water probeert te geven en als er dan gehapt wordt je de vermoorde onschuld uithangt. Verder weet ik niet hoe je "vroeger" was hoor, ik heb het puur over hoe je nu overkomt.
Jij... jij... jij.... graftak!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vond het heel verfrissend Greysie en ik weet dat het je veel moeite kost. Dus ik ben trots op je
Maar voortaan kun je beter je bek houden in dit soort situaties, want je begrijpt er geen kut van.
Weird! Hoe kom je daar zo bij? Is het wel lekker?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:46 schreef Muis006 het volgende:
Okee okee om even on topic te zijn, hierbij mijn lijstje voor morgen!
O: Smoothe van peterselie, broccoli, waterkers en ananas
T: yoghurt
L: 2 volkoren boterhammen met gekookt ei
T: 2 mandarijnen
D: kabeljauwburger met sperziebonen
Voila!
Weet ik veel, ik zou in Mei met die meid gaan praten. Maar relationeel gezien is het wel weer redelijk loveydovey hier dus het zal wel bij een vakantie blijvenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met de Ibiza plannen? Kunnen we volgend jaar niet een Ibiza meet doen?.
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja dááág! En dan ben jij het slanke mooie zusje zeker.
Laf joe!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
@SHE: Jij noemt het eerlijk (en dat is het ook), ik noem het onnodig kwetsend.
En zo zullen we allemaal wel eens van mening of gevoel ergens over verschillen.
Wat mij betreft kunnen we de discussie over de discussie nu wel staken hoor.
Ik wilde mijn mening er over laten horen - dat durf ik niet al te vaak, dus dat leek me wel eens verfrissend - dat het mij te ver ging. Wat jullie daar mee doen verder heb ik toch geen invloed op en ik ga er niet wakker van liggen.
Het komt uit mijn uberfancy waaier van 101 smoothies en sappen. Geen idee of het lekker is: je hoort het morgen! Van SHE moet ik het drinkenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Weird! Hoe kom je daar zo bij? Is het wel lekker?
En met jouw accent, klinkt dat mooier dan welk woord dan ookquote:
Ik ben in mei jarig ( laatste week )quote:Op donderdag 11 december 2008 22:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik zou in Mei met die meid gaan praten. Maar relationeel gezien is het wel weer redelijk loveydovey hier dus het zal wel bij een vakantie blijven.
Maar we kunnen natuurlijk best eens een midweekje wijvenvakantie doen, Ibiza is nog geen drie uurtjes vliegen.
Ik ben benieuwd! Volgens mij is het ook heel gezond, kiemen zijn erg oke.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het komt uit mijn uberfancy waaier van 101 smoothies en sappen. Geen idee of het lekker is: je hoort het morgen! Van SHE moet ik het drinken
Vakantie is toch ook leuk? Maar ik las ook al ergens dat SHE ging, en "normaal gesproken" gaan wij ook met vrienden ergens in een huis zitten, dus als er toch mensen gaan zou het wel extra lachen zijn als we er tegelijk zittenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik zou in Mei met die meid gaan praten. Maar relationeel gezien is het wel weer redelijk loveydovey hier dus het zal wel bij een vakantie blijven.
Maar we kunnen natuurlijk best eens een midweekje wijvenvakantie doen, Ibiza is nog geen drie uurtjes vliegen.
*krabt aan ballen*quote:Op donderdag 11 december 2008 22:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik denk dat we meer als kerels moeten zijn hier:
niet alles kapotnuanceren,kapotanalyseren, kapotdiscussiëren en kapotverexcuseren!
Niks toevallig er tegelijk zitten, we kunnen het toch gewoon plannen?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Vakantie is toch ook leuk? Maar ik las ook al ergens dat SHE ging, en "normaal gesproken" gaan wij ook met vrienden ergens in een huis zitten, dus als er toch mensen gaan zou het wel extra lachen zijn als we er tegelijk zitten.
Repeat after me and say it out loud:quote:Op donderdag 11 december 2008 22:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar ik ben gewoon een watje.
Ik was vorig jaar in Antwerpen met Oud&Nieuw. En toen was ik ziek. En niet een beetje ziek. Zo ziek, dat ik ongeveer 45 uur in de hotelkamer heb gespendeerd en 3 daarbuiten. Zonde he?!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Speaking of kerstoutfits: we zijn van plan om op oudjaarsavond in Antwerpen écht chique uit eten te gaan (ok, ok, ik moet dat nog wel even aan m'n vriend vertellen) en dan wilde ik dat jurkje dat ik laatst had gepost aan. Maar wat draag ik erbij om het iets warmer te maken? Iemand tips? Zwarte panty, dik, met glitters, doorzichtig, wat?.
Watjes for president!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Repeat after me and say it out loud:
I am a watje and proud of it!
Lang leve de watjes!
Jamaar ik ken niet zolang zonder me kindquote:Op donderdag 11 december 2008 22:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Niks toevallig er tegelijk zitten, we kunnen het toch gewoon plannen?
Eind mei, midweekje ibisssa, met de dames. Punt.
Klopt helemaal hoor, daarom ben ik ook zo vaak onbegrepen en heb ik snel ruzie met iemand ( althans, die persoon met mij, nooit andersomquote:Op donderdag 11 december 2008 22:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens is het denk ik vooral dat Greys en ik (sorry als je het niet zo bedoeld Greys, zeg het vooral als je het anders ziet!) bijvoorbeeld, niet zo snel zoiets zouden zeggen. Ik bedoel, als ik voor mezelf spreek: ik ben heeeel moeilijk boos te krijgen. Echt. Dan komt het des te heviger aan als iemand anders wel zo makkelijk zulke harde termen gebruikt en sta ik toch altijd even "" te kijken.
Als je je bedoeling erbij uitlegt, dan is het al minder heftig - maar alsnog soms wat lastig te bevatten voor een gekookt ei zoals ik![]()
Maar ik ben gewoon een watje.
Ja hequote:Op donderdag 11 december 2008 22:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Vakantie is toch ook leuk? Maar ik las ook al ergens dat SHE ging, en "normaal gesproken" gaan wij ook met vrienden ergens in een huis zitten, dus als er toch mensen gaan zou het wel extra lachen zijn als we er tegelijk zitten.
Treurwilg!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jamaar ik ken niet zolang zonder me kind.
Neem je d'r toch mee? En vief dat knappe kutkind ook.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
4 daagjes toch wel?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Treurwilg???quote:Op donderdag 11 december 2008 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Treurwilg!
Even oefenen hoor! Ik ben nu op dreef!
Bal gehakt!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Treurwilg!
Even oefenen hoor! Ik ben nu op dreef!
Ik zou wel mijn telefoon uitzetten dan ook, als ik jou wasquote:Op donderdag 11 december 2008 23:03 schreef SHE het volgende:
Then again, stappen wordt dan wel lastig. Dus beter ga je wennen aan een week zonder het kind.
Hmhm. Je komt ook altijd hard maar ook conscientieus over, dus daarom geloof ik wat je hier stelt ook makkelijk. Al kan ik me ook goed voorstellen dat anderen snel aanstoot aan je nemen. Maar dat kan je zelf dus ookquote:Op donderdag 11 december 2008 23:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Klopt helemaal hoor, daarom ben ik ook zo vaak onbegrepen en heb ik snel ruzie met iemand ( althans, die persoon met mij, nooit andersom)
Maar gelukkig ebt dat altijd weg als ze me beter kennen en dan zien ze wat voor zoetje eronder zit.
Ik ben gewoon heel direct en heel open en heeeeeeeeel doodeerlijk, en daar maak je gewoon geen vrienden mee.
Ik kan gewoon niet iets anders zeggen dan ik denk. Dat zit niet in me. Ik moet dat kwijt, anders vergiftigd het me. Ik kan onmogelijk iets opkroppen.
En toch leer ik altijd wat van mensen die heel anders in elkaar zitten. Die dynamiek vind ik ook wel tof eigenlijk.
Mijn vrienden en mijn lief zijn dus precies het tegenovergestelde van mij en niet voor nietsIk heb ze erop uitgezocht.
Wij gaan altijd met een groep vrienden met kinderen. Dan kan iedereen omstebeurt stappen, want er is altijd wel iemand die thuisblijft wegens moe/geen zin. Dus wat dat betreft was het nog helemaal niet zo onhandig hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 23:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Neem je d'r toch mee? En vief dat knappe kutkind ook.
Dat zou ik echt leuk vinden
Then again, stappen wordt dan wel lastig. Dus beter ga je wennen aan een week zonder het kind.
Geef me nou toch even de kans om op stoom te komenquote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Treurwilg???
Yeah, that 'll show her!! Ha!
Te-ringgg Greys
Ik vond 'm zelf wel kei- en keihard eigenlijk.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:07 schreef conleche het volgende:
Treurwilg????? TREURWILG??
Greys, jij hebt nog wel het een en ander te leren....
Treurwilg
That's the spirit! Slaap lekker en morgen Zen weer opquote:Op donderdag 11 december 2008 23:11 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga niet meer op een nieuw topic wachten, ik ga alvast slapen
Morgen weer een frisse start
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond 'm zelf wel kei- en keihard eigenlijk.
Zo van 'There! Dát zal haar leren!'
True en ik ben echt dol op andermans kinderen. En ook pretty darn good with 'm.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wij gaan altijd met een groep vrienden met kinderen. Dan kan iedereen omstebeurt stappen, want er is altijd wel iemand die thuisblijft wegens moe/geen zin. Dus wat dat betreft was het nog helemaal niet zo onhandig hoor.
Die vind ik vrij gewaagd, die opmerking!quote:
Zeggen wat je denkt is prachtig, eerlijkheid, directheid, openheid, heus allemaal prachtige eigenschappen. Ik vind je een bijzonder mens en moet vaak lachen om je invalshoek, net zo vaak als ik je woordkeus bewonder. Wat ik ook heel gaaf vind is je mannelijke manier van jezelf presenteren, je bent net een autoverkoper die zodanig overtuigd is van zijn gelijk dat de klanten er ook in gaan geloven, je zet jezelf neer met zoveel verve dat mensen er gelijk in geloven. Maar je taalgebruik hier is wel een leerpunt. Zou je je kritiek, terecht dan wel onterecht, dat laat ik in het midden, met beschaafdere bewoordingen brengen dan heeft dat nog meer impact plús dat het je meer credits oplevert bij meelezers.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Klopt helemaal hoor, daarom ben ik ook zo vaak onbegrepen en heb ik snel ruzie met iemand ( althans, die persoon met mij, nooit andersom)
Maar gelukkig ebt dat altijd weg als ze me beter kennen en dan zien ze wat voor zoetje eronder zit.
Ik ben gewoon heel direct en heel open en heeeeeeeeel doodeerlijk, en daar maak je gewoon geen vrienden mee.
Ik kan gewoon niet iets anders zeggen dan ik denk. Dat zit niet in me. Ik moet dat kwijt, anders vergiftigd het me. Ik kan onmogelijk iets opkroppen.
En toch leer ik altijd wat van mensen die heel anders in elkaar zitten. Die dynamiek vind ik ook wel tof eigenlijk.
Mijn vrienden en mijn lief zijn dus precies het tegenovergestelde van mij en niet voor nietsIk heb ze erop uitgezocht.
Lijkt mij erg leuk, als het logistiek allemaal te regelen isquote:Op donderdag 11 december 2008 23:15 schreef SHE het volgende:
[..]
True en ik ben echt dol op andermans kinderen. En ook pretty darn good with 'm.
Dus ik zou het persoonlijk echt heel leuk vinden hoor.
Maar dat zijn details en komt later wel. Ik ga er vanuit dat we eind mei in de agenda zetten?
Vief, are ya in?
Cootje? Greysie? Anyone else?
Goedzo. En niet stoken, I'll haunt you down in your dreams, pedroquote:Op donderdag 11 december 2008 23:11 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga niet meer op een nieuw topic wachten, ik ga alvast slapen
Morgen weer een frisse start
Oh das ook leukquote:Op donderdag 11 december 2008 23:18 schreef conleche het volgende:
Ik ga liever dan met z'n allen naar het huisje in Frankrijk met de auto. Ik kan niet zonder Koekie. Of eigenlijk meer andersom.
Als je maar kunt wapperen, he schat?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh das ook leuk
Ik ben zo makkelijk.
Gaan we in september wel naar Ibiza, voor de eindfeesten.
Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:19 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Zeggen wat je denkt is prachtig, eerlijkheid, directheid, openheid, heus allemaal prachtige eigenschappen. Ik vind je een bijzonder mens en moet vaak lachen om je invalshoek, net zo vaak als ik je woordkeus bewonder. Wat ik ook heel gaaf vind is je mannelijke manier van jezelf presenteren, je bent net een autoverkoper die zodanig overtuigd is van zijn gelijk dat de klanten er ook in gaan geloven, je zet jezelf neer met zoveel verve dat mensen er gelijk in geloven. Maar je taalgebruik hier is wel een leerpunt. Zou je je kritiek, terecht dan wel onterecht, dat laat ik in het midden, met beschaafdere bewoordingen brengen dan heeft dat nog meer impact plús dat het je meer credits oplevert bij meelezers.
Ik ben gewoon heul flexibelquote:Op donderdag 11 december 2008 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je maar kunt wapperen, he schat?![]()
Ja, daar ontbreekt het jou wel een beetje aan, dat valt me elke keer weer op.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Ik zei net al tegen de puppels, dat ik eens een groot synoniemenboek moet aanschaffen.
Eigenlijk had ik Nederlands moeten studeren. Als ik de taal zo machtig zou zijn, dan zou ik zoveel moois met mijn woorden kunnen doen![]()
Ik benijd mensen met een zeer grote woordenschat weleens.
Ik zat altijd in Talamanca. Ver weg van alle plebs.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Lijkt mij erg leuk, als het logistiek allemaal te regelen is.
Maar niet in San Antoni hoor!!!
Nu verbaas je me met je antwoord.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Ik zei net al tegen de puppels, dat ik eens een groot synoniemenboek moet aanschaffen.
Eigenlijk had ik Nederlands moeten studeren. Als ik de taal zo machtig zou zijn, dan zou ik zoveel moois met mijn woorden kunnen doen![]()
Joe toequote:Op donderdag 11 december 2008 23:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en Greys: Dont change a bit, je bent leuk zo
Ik zal je de 11e ff in een paar bochten buigen!quote:
Je hebt ook een Amnesia in Cap d'Agdequote:Op donderdag 11 december 2008 23:23 schreef Vivi het volgende:
En dan heb ik ook geen stapdrang, mag mijn mini dan ook mee Co?
Ben je nou sarcastisch?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, daar ontbreekt het jou wel een beetje aan, dat valt me elke keer weer op..
You tell her!!!!!!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, daar ontbreekt het jou wel een beetje aan, dat valt me elke keer weer op..
Je woordenschat ligt het niet aan darling, het is de tijd die je neemt om je reactie te posten....quote:Op donderdag 11 december 2008 23:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
DOH!!quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt ook een Amnesia in Cap d'Agde![]()
Maaar tuulijk mag de mini mee!!
die is stom en om 1 uur al dichtquote:Op donderdag 11 december 2008 23:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt ook een Amnesia in Cap d'Agde![]()
Maaar tuulijk mag de mini mee!!
Ik neem eigenlijk nooit tijd. Ik post sneller dan het licht.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:28 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Je woordenschat ligt het niet aan darling, het is de tijd die je neemt om je reactie te posten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |