Neem je d'r toch mee? En vief dat knappe kutkind ook.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jamaar ik ken niet zolang zonder me kind.
4 daagjes toch wel?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jamaar ik ken niet zolang zonder me kind.
Treurwilg???quote:Op donderdag 11 december 2008 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Treurwilg!
Even oefenen hoor! Ik ben nu op dreef!
Bal gehakt!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Treurwilg!
Even oefenen hoor! Ik ben nu op dreef!
Ik zou wel mijn telefoon uitzetten dan ook, als ik jou wasquote:Op donderdag 11 december 2008 23:03 schreef SHE het volgende:
Then again, stappen wordt dan wel lastig. Dus beter ga je wennen aan een week zonder het kind.
Hmhm. Je komt ook altijd hard maar ook conscientieus over, dus daarom geloof ik wat je hier stelt ook makkelijk. Al kan ik me ook goed voorstellen dat anderen snel aanstoot aan je nemen. Maar dat kan je zelf dus ookquote:Op donderdag 11 december 2008 23:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Klopt helemaal hoor, daarom ben ik ook zo vaak onbegrepen en heb ik snel ruzie met iemand ( althans, die persoon met mij, nooit andersom)
Maar gelukkig ebt dat altijd weg als ze me beter kennen en dan zien ze wat voor zoetje eronder zit.
Ik ben gewoon heel direct en heel open en heeeeeeeeel doodeerlijk, en daar maak je gewoon geen vrienden mee.
Ik kan gewoon niet iets anders zeggen dan ik denk. Dat zit niet in me. Ik moet dat kwijt, anders vergiftigd het me. Ik kan onmogelijk iets opkroppen.
En toch leer ik altijd wat van mensen die heel anders in elkaar zitten. Die dynamiek vind ik ook wel tof eigenlijk.
Mijn vrienden en mijn lief zijn dus precies het tegenovergestelde van mij en niet voor nietsIk heb ze erop uitgezocht.
Wij gaan altijd met een groep vrienden met kinderen. Dan kan iedereen omstebeurt stappen, want er is altijd wel iemand die thuisblijft wegens moe/geen zin. Dus wat dat betreft was het nog helemaal niet zo onhandig hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 23:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Neem je d'r toch mee? En vief dat knappe kutkind ook.
Dat zou ik echt leuk vinden
Then again, stappen wordt dan wel lastig. Dus beter ga je wennen aan een week zonder het kind.
Geef me nou toch even de kans om op stoom te komenquote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Treurwilg???
Yeah, that 'll show her!! Ha!
Te-ringgg Greys
Ik vond 'm zelf wel kei- en keihard eigenlijk.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:07 schreef conleche het volgende:
Treurwilg????? TREURWILG??
Greys, jij hebt nog wel het een en ander te leren....
Treurwilg
That's the spirit! Slaap lekker en morgen Zen weer opquote:Op donderdag 11 december 2008 23:11 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga niet meer op een nieuw topic wachten, ik ga alvast slapen
Morgen weer een frisse start
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond 'm zelf wel kei- en keihard eigenlijk.
Zo van 'There! Dát zal haar leren!'
True en ik ben echt dol op andermans kinderen. En ook pretty darn good with 'm.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wij gaan altijd met een groep vrienden met kinderen. Dan kan iedereen omstebeurt stappen, want er is altijd wel iemand die thuisblijft wegens moe/geen zin. Dus wat dat betreft was het nog helemaal niet zo onhandig hoor.
Die vind ik vrij gewaagd, die opmerking!quote:
Zeggen wat je denkt is prachtig, eerlijkheid, directheid, openheid, heus allemaal prachtige eigenschappen. Ik vind je een bijzonder mens en moet vaak lachen om je invalshoek, net zo vaak als ik je woordkeus bewonder. Wat ik ook heel gaaf vind is je mannelijke manier van jezelf presenteren, je bent net een autoverkoper die zodanig overtuigd is van zijn gelijk dat de klanten er ook in gaan geloven, je zet jezelf neer met zoveel verve dat mensen er gelijk in geloven. Maar je taalgebruik hier is wel een leerpunt. Zou je je kritiek, terecht dan wel onterecht, dat laat ik in het midden, met beschaafdere bewoordingen brengen dan heeft dat nog meer impact plús dat het je meer credits oplevert bij meelezers.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Klopt helemaal hoor, daarom ben ik ook zo vaak onbegrepen en heb ik snel ruzie met iemand ( althans, die persoon met mij, nooit andersom)
Maar gelukkig ebt dat altijd weg als ze me beter kennen en dan zien ze wat voor zoetje eronder zit.
Ik ben gewoon heel direct en heel open en heeeeeeeeel doodeerlijk, en daar maak je gewoon geen vrienden mee.
Ik kan gewoon niet iets anders zeggen dan ik denk. Dat zit niet in me. Ik moet dat kwijt, anders vergiftigd het me. Ik kan onmogelijk iets opkroppen.
En toch leer ik altijd wat van mensen die heel anders in elkaar zitten. Die dynamiek vind ik ook wel tof eigenlijk.
Mijn vrienden en mijn lief zijn dus precies het tegenovergestelde van mij en niet voor nietsIk heb ze erop uitgezocht.
Lijkt mij erg leuk, als het logistiek allemaal te regelen isquote:Op donderdag 11 december 2008 23:15 schreef SHE het volgende:
[..]
True en ik ben echt dol op andermans kinderen. En ook pretty darn good with 'm.
Dus ik zou het persoonlijk echt heel leuk vinden hoor.
Maar dat zijn details en komt later wel. Ik ga er vanuit dat we eind mei in de agenda zetten?
Vief, are ya in?
Cootje? Greysie? Anyone else?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |