quote:Op donderdag 11 december 2008 22:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja dááág! En dan ben jij het slanke mooie zusje zeker.
Laf joe!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
@SHE: Jij noemt het eerlijk (en dat is het ook), ik noem het onnodig kwetsend.
En zo zullen we allemaal wel eens van mening of gevoel ergens over verschillen.
Wat mij betreft kunnen we de discussie over de discussie nu wel staken hoor.
Ik wilde mijn mening er over laten horen - dat durf ik niet al te vaak, dus dat leek me wel eens verfrissend - dat het mij te ver ging. Wat jullie daar mee doen verder heb ik toch geen invloed op en ik ga er niet wakker van liggen.
Het komt uit mijn uberfancy waaier van 101 smoothies en sappen. Geen idee of het lekker is: je hoort het morgen! Van SHE moet ik het drinkenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Weird! Hoe kom je daar zo bij? Is het wel lekker?
En met jouw accent, klinkt dat mooier dan welk woord dan ookquote:
Ik ben in mei jarig ( laatste week )quote:Op donderdag 11 december 2008 22:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik zou in Mei met die meid gaan praten. Maar relationeel gezien is het wel weer redelijk loveydovey hier dus het zal wel bij een vakantie blijven.
Maar we kunnen natuurlijk best eens een midweekje wijvenvakantie doen, Ibiza is nog geen drie uurtjes vliegen.
Ik ben benieuwd! Volgens mij is het ook heel gezond, kiemen zijn erg oke.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het komt uit mijn uberfancy waaier van 101 smoothies en sappen. Geen idee of het lekker is: je hoort het morgen! Van SHE moet ik het drinken
Vakantie is toch ook leuk? Maar ik las ook al ergens dat SHE ging, en "normaal gesproken" gaan wij ook met vrienden ergens in een huis zitten, dus als er toch mensen gaan zou het wel extra lachen zijn als we er tegelijk zittenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik zou in Mei met die meid gaan praten. Maar relationeel gezien is het wel weer redelijk loveydovey hier dus het zal wel bij een vakantie blijven.
Maar we kunnen natuurlijk best eens een midweekje wijvenvakantie doen, Ibiza is nog geen drie uurtjes vliegen.
*krabt aan ballen*quote:Op donderdag 11 december 2008 22:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik denk dat we meer als kerels moeten zijn hier:
niet alles kapotnuanceren,kapotanalyseren, kapotdiscussiëren en kapotverexcuseren!
Niks toevallig er tegelijk zitten, we kunnen het toch gewoon plannen?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Vakantie is toch ook leuk? Maar ik las ook al ergens dat SHE ging, en "normaal gesproken" gaan wij ook met vrienden ergens in een huis zitten, dus als er toch mensen gaan zou het wel extra lachen zijn als we er tegelijk zitten.
Repeat after me and say it out loud:quote:Op donderdag 11 december 2008 22:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar ik ben gewoon een watje.
Ik was vorig jaar in Antwerpen met Oud&Nieuw. En toen was ik ziek. En niet een beetje ziek. Zo ziek, dat ik ongeveer 45 uur in de hotelkamer heb gespendeerd en 3 daarbuiten. Zonde he?!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Speaking of kerstoutfits: we zijn van plan om op oudjaarsavond in Antwerpen écht chique uit eten te gaan (ok, ok, ik moet dat nog wel even aan m'n vriend vertellen) en dan wilde ik dat jurkje dat ik laatst had gepost aan. Maar wat draag ik erbij om het iets warmer te maken? Iemand tips? Zwarte panty, dik, met glitters, doorzichtig, wat?.
Watjes for president!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Repeat after me and say it out loud:
I am a watje and proud of it!
Lang leve de watjes!
Jamaar ik ken niet zolang zonder me kindquote:Op donderdag 11 december 2008 22:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Niks toevallig er tegelijk zitten, we kunnen het toch gewoon plannen?
Eind mei, midweekje ibisssa, met de dames. Punt.
Klopt helemaal hoor, daarom ben ik ook zo vaak onbegrepen en heb ik snel ruzie met iemand ( althans, die persoon met mij, nooit andersomquote:Op donderdag 11 december 2008 22:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens is het denk ik vooral dat Greys en ik (sorry als je het niet zo bedoeld Greys, zeg het vooral als je het anders ziet!) bijvoorbeeld, niet zo snel zoiets zouden zeggen. Ik bedoel, als ik voor mezelf spreek: ik ben heeeel moeilijk boos te krijgen. Echt. Dan komt het des te heviger aan als iemand anders wel zo makkelijk zulke harde termen gebruikt en sta ik toch altijd even "" te kijken.
Als je je bedoeling erbij uitlegt, dan is het al minder heftig - maar alsnog soms wat lastig te bevatten voor een gekookt ei zoals ik![]()
Maar ik ben gewoon een watje.
Ja hequote:Op donderdag 11 december 2008 22:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Vakantie is toch ook leuk? Maar ik las ook al ergens dat SHE ging, en "normaal gesproken" gaan wij ook met vrienden ergens in een huis zitten, dus als er toch mensen gaan zou het wel extra lachen zijn als we er tegelijk zitten.
Treurwilg!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jamaar ik ken niet zolang zonder me kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |