Dat is ook het verschil; ik zeg het wel hardop.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt mij nooit horen zeggen dat ik heilig ben. Verre van zelfs.
Ik vind zo vaak iemand een kutwijf. Ik ben alleen iets minder snel met dat soort dingen hardop tegen diegene roepen, want meestal denk ik er twee minuten later alweer anders over.
Maar het verbaast me dat je bv Liejannuh (waar we echt hier allemaal nog nóóit een kwaad woord mee hebben gewisseld volgens mij??) een debiel noemt. Dat gaat mij dan te ver en het verbaast me dat verder daar niet over gevallen wordt. Ik zou me niet zomaar een debiel laten noemen. That's all folks.
Nee daar trap ik niet meer inquote:Op donderdag 11 december 2008 22:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En nu moet je natuurlijk ook bijpassende pumps erbij bestellen![]()
Wel foto doen, he!
Lijkt me leuk als iedereen haar (kerst)feest-ensemble post. Zal ik zelf ook doen. Heb al een tijdje geen pics meer geplaatst; al niet meer sinds mijn bolle lijfje in mijn bikini afgelopen zomer!
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:37 schreef Greys het volgende:
Co ik wilde hem bijna gaan bestellen, maar ik weet toch al bijna zeker dat die broek bij mij veel te hoog water wordt met hakken. Helaasch. Anders had ik hem meteen gekocht!
Hmmm..er is niemand die ik niet kan luchten. Zelfs Miss_S niet. Ik word alleen boos als ze iets doet wat niet kan. De rest van de tijd kan ik 'r prima hebben.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weet je he. Wat ook kan. Dat je gewoon als je iemand niet kan luchten of zien diegene negeert. Want het is toch de energie allemaal niet waard! Iedereen is overtuigd van zijn/haar gelijk of heeft geen zin om toe te geven.
Maar ja, weetikveel!
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:39 schreef Vivi het volgende:
Oh, En DML, jij hebt het niet makkelijk op dit moment en ik vind dat je je heel goed houdt. Respect voor jou.
En je zal zien, binnenkort draait al het geluk weer jouw kant op.
quote:
Ja doh, maar jij bent wel mijn zussie hoor, zou oud benk nu ook weer niet!!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik een half uur nadat ik wat dan ook heb gegeten, telt dat ook?.
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze staken m'n keuken in de fik! En ik kocht (oke, ook via een cheat, maar toch) een onschuldig ogende cavia die een smerige ontploffende infiltrant bleek te zijn.
En ik houd me ook niet in hoor, Dean roept al de hele dag "Odver odver, he mama?!"
Hoe staat het eigenlijk met de Ibiza plannen? Kunnen we volgend jaar niet een Ibiza meet doen?quote:
Dat klinkt alweer best nais! Al klinkt het dan waarschijnlijk haatdragender dan je het bedoelt? Je bent volgens mij best een vurig persoon, en da's soms lastig te interpreteren voor anderen. Maar fijn om te horen dat je er toch zo positief tegenover staat.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Hmmm..er is niemand die ik niet kan luchten. Zelfs Miss_S niet. Ik word alleen boos als ze iets doet wat niet kan. De rest van de tijd kan ik 'r prima hebben.
Maar ik ervaar dit soort dingen sowieso altijd anders dan andere mensen. Ik heb dat haatdragende niet zo. Ik gooi het eruit, ben het kwijt en kan het dan ook loslaten.
Je kunt acties en woorden veroor en beoordelen, maar de mens an sich niet. Zeker als je ze niet kent.
Maar zo zie ik dat, ik weet dat veel mensen daar heel anders mee omgaan. Wat eigenlijk juist ook weer tof is.
Ik vond het heel verfrissend Greysie en ik weet dat het je veel moeite kost. Dus ik ben trots op jequote:Op donderdag 11 december 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
@SHE: Jij noemt het eerlijk (en dat is het ook), ik noem het onnodig kwetsend.
En zo zullen we allemaal wel eens van mening of gevoel ergens over verschillen.
Wat mij betreft kunnen we de discussie over de discussie nu wel staken hoor.
Ik wilde mijn mening er over laten horen - dat durf ik niet al te vaak, dus dat leek me wel eens verfrissend - dat het mij te ver ging. Wat jullie daar mee doen verder heb ik toch geen invloed op en ik ga er niet wakker van liggen.
Ja dááág! En dan ben jij het slanke mooie zusje zekerquote:Op donderdag 11 december 2008 22:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja doh, maar jij bent wel mijn zussie hoor, zou oud benk nu ook weer niet!!
Dat geloof ik ook wel maar het wordt nog moeilijker als iedereen (oke dat is overdreven sorry) er meteen sowieso vanuit gaat dat ik het verkeerd bedoelt.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:37 schreef Vivi het volgende:
En Miss_S, ms moet je je eigen posts eens terug lezen, ik zal niet beweren dat je het bewust doet maar het komt idd vrij vaak zo over dat je een steek onder water probeert te geven en als er dan gehapt wordt je de vermoorde onschuld uithangt. Verder weet ik niet hoe je "vroeger" was hoor, ik heb het puur over hoe je nu overkomt.
Jij... jij... jij.... graftak!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vond het heel verfrissend Greysie en ik weet dat het je veel moeite kost. Dus ik ben trots op je
Maar voortaan kun je beter je bek houden in dit soort situaties, want je begrijpt er geen kut van.
Weird! Hoe kom je daar zo bij? Is het wel lekker?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:46 schreef Muis006 het volgende:
Okee okee om even on topic te zijn, hierbij mijn lijstje voor morgen!
O: Smoothe van peterselie, broccoli, waterkers en ananas
T: yoghurt
L: 2 volkoren boterhammen met gekookt ei
T: 2 mandarijnen
D: kabeljauwburger met sperziebonen
Voila!
Weet ik veel, ik zou in Mei met die meid gaan praten. Maar relationeel gezien is het wel weer redelijk loveydovey hier dus het zal wel bij een vakantie blijvenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met de Ibiza plannen? Kunnen we volgend jaar niet een Ibiza meet doen?.
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja dááág! En dan ben jij het slanke mooie zusje zeker.
Laf joe!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
@SHE: Jij noemt het eerlijk (en dat is het ook), ik noem het onnodig kwetsend.
En zo zullen we allemaal wel eens van mening of gevoel ergens over verschillen.
Wat mij betreft kunnen we de discussie over de discussie nu wel staken hoor.
Ik wilde mijn mening er over laten horen - dat durf ik niet al te vaak, dus dat leek me wel eens verfrissend - dat het mij te ver ging. Wat jullie daar mee doen verder heb ik toch geen invloed op en ik ga er niet wakker van liggen.
Het komt uit mijn uberfancy waaier van 101 smoothies en sappen. Geen idee of het lekker is: je hoort het morgen! Van SHE moet ik het drinkenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Weird! Hoe kom je daar zo bij? Is het wel lekker?
En met jouw accent, klinkt dat mooier dan welk woord dan ookquote:
Ik ben in mei jarig ( laatste week )quote:Op donderdag 11 december 2008 22:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik zou in Mei met die meid gaan praten. Maar relationeel gezien is het wel weer redelijk loveydovey hier dus het zal wel bij een vakantie blijven.
Maar we kunnen natuurlijk best eens een midweekje wijvenvakantie doen, Ibiza is nog geen drie uurtjes vliegen.
Ik ben benieuwd! Volgens mij is het ook heel gezond, kiemen zijn erg oke.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het komt uit mijn uberfancy waaier van 101 smoothies en sappen. Geen idee of het lekker is: je hoort het morgen! Van SHE moet ik het drinken
Vakantie is toch ook leuk? Maar ik las ook al ergens dat SHE ging, en "normaal gesproken" gaan wij ook met vrienden ergens in een huis zitten, dus als er toch mensen gaan zou het wel extra lachen zijn als we er tegelijk zittenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik zou in Mei met die meid gaan praten. Maar relationeel gezien is het wel weer redelijk loveydovey hier dus het zal wel bij een vakantie blijven.
Maar we kunnen natuurlijk best eens een midweekje wijvenvakantie doen, Ibiza is nog geen drie uurtjes vliegen.
*krabt aan ballen*quote:Op donderdag 11 december 2008 22:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik denk dat we meer als kerels moeten zijn hier:
niet alles kapotnuanceren,kapotanalyseren, kapotdiscussiëren en kapotverexcuseren!
Niks toevallig er tegelijk zitten, we kunnen het toch gewoon plannen?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Vakantie is toch ook leuk? Maar ik las ook al ergens dat SHE ging, en "normaal gesproken" gaan wij ook met vrienden ergens in een huis zitten, dus als er toch mensen gaan zou het wel extra lachen zijn als we er tegelijk zitten.
Repeat after me and say it out loud:quote:Op donderdag 11 december 2008 22:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar ik ben gewoon een watje.
Ik was vorig jaar in Antwerpen met Oud&Nieuw. En toen was ik ziek. En niet een beetje ziek. Zo ziek, dat ik ongeveer 45 uur in de hotelkamer heb gespendeerd en 3 daarbuiten. Zonde he?!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Speaking of kerstoutfits: we zijn van plan om op oudjaarsavond in Antwerpen écht chique uit eten te gaan (ok, ok, ik moet dat nog wel even aan m'n vriend vertellen) en dan wilde ik dat jurkje dat ik laatst had gepost aan. Maar wat draag ik erbij om het iets warmer te maken? Iemand tips? Zwarte panty, dik, met glitters, doorzichtig, wat?.
Watjes for president!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Repeat after me and say it out loud:
I am a watje and proud of it!
Lang leve de watjes!
Jamaar ik ken niet zolang zonder me kindquote:Op donderdag 11 december 2008 22:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Niks toevallig er tegelijk zitten, we kunnen het toch gewoon plannen?
Eind mei, midweekje ibisssa, met de dames. Punt.
Klopt helemaal hoor, daarom ben ik ook zo vaak onbegrepen en heb ik snel ruzie met iemand ( althans, die persoon met mij, nooit andersomquote:Op donderdag 11 december 2008 22:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens is het denk ik vooral dat Greys en ik (sorry als je het niet zo bedoeld Greys, zeg het vooral als je het anders ziet!) bijvoorbeeld, niet zo snel zoiets zouden zeggen. Ik bedoel, als ik voor mezelf spreek: ik ben heeeel moeilijk boos te krijgen. Echt. Dan komt het des te heviger aan als iemand anders wel zo makkelijk zulke harde termen gebruikt en sta ik toch altijd even "" te kijken.
Als je je bedoeling erbij uitlegt, dan is het al minder heftig - maar alsnog soms wat lastig te bevatten voor een gekookt ei zoals ik![]()
Maar ik ben gewoon een watje.
Ja hequote:Op donderdag 11 december 2008 22:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Vakantie is toch ook leuk? Maar ik las ook al ergens dat SHE ging, en "normaal gesproken" gaan wij ook met vrienden ergens in een huis zitten, dus als er toch mensen gaan zou het wel extra lachen zijn als we er tegelijk zitten.
Treurwilg!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jamaar ik ken niet zolang zonder me kind.
Neem je d'r toch mee? En vief dat knappe kutkind ook.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
4 daagjes toch wel?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Treurwilg???quote:Op donderdag 11 december 2008 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Treurwilg!
Even oefenen hoor! Ik ben nu op dreef!
Bal gehakt!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Treurwilg!
Even oefenen hoor! Ik ben nu op dreef!
Ik zou wel mijn telefoon uitzetten dan ook, als ik jou wasquote:Op donderdag 11 december 2008 23:03 schreef SHE het volgende:
Then again, stappen wordt dan wel lastig. Dus beter ga je wennen aan een week zonder het kind.
Hmhm. Je komt ook altijd hard maar ook conscientieus over, dus daarom geloof ik wat je hier stelt ook makkelijk. Al kan ik me ook goed voorstellen dat anderen snel aanstoot aan je nemen. Maar dat kan je zelf dus ookquote:Op donderdag 11 december 2008 23:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Klopt helemaal hoor, daarom ben ik ook zo vaak onbegrepen en heb ik snel ruzie met iemand ( althans, die persoon met mij, nooit andersom)
Maar gelukkig ebt dat altijd weg als ze me beter kennen en dan zien ze wat voor zoetje eronder zit.
Ik ben gewoon heel direct en heel open en heeeeeeeeel doodeerlijk, en daar maak je gewoon geen vrienden mee.
Ik kan gewoon niet iets anders zeggen dan ik denk. Dat zit niet in me. Ik moet dat kwijt, anders vergiftigd het me. Ik kan onmogelijk iets opkroppen.
En toch leer ik altijd wat van mensen die heel anders in elkaar zitten. Die dynamiek vind ik ook wel tof eigenlijk.
Mijn vrienden en mijn lief zijn dus precies het tegenovergestelde van mij en niet voor nietsIk heb ze erop uitgezocht.
Wij gaan altijd met een groep vrienden met kinderen. Dan kan iedereen omstebeurt stappen, want er is altijd wel iemand die thuisblijft wegens moe/geen zin. Dus wat dat betreft was het nog helemaal niet zo onhandig hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 23:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Neem je d'r toch mee? En vief dat knappe kutkind ook.
Dat zou ik echt leuk vinden
Then again, stappen wordt dan wel lastig. Dus beter ga je wennen aan een week zonder het kind.
Geef me nou toch even de kans om op stoom te komenquote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Treurwilg???
Yeah, that 'll show her!! Ha!
Te-ringgg Greys
Ik vond 'm zelf wel kei- en keihard eigenlijk.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:07 schreef conleche het volgende:
Treurwilg????? TREURWILG??
Greys, jij hebt nog wel het een en ander te leren....
Treurwilg
That's the spirit! Slaap lekker en morgen Zen weer opquote:Op donderdag 11 december 2008 23:11 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga niet meer op een nieuw topic wachten, ik ga alvast slapen
Morgen weer een frisse start
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond 'm zelf wel kei- en keihard eigenlijk.
Zo van 'There! Dát zal haar leren!'
True en ik ben echt dol op andermans kinderen. En ook pretty darn good with 'm.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wij gaan altijd met een groep vrienden met kinderen. Dan kan iedereen omstebeurt stappen, want er is altijd wel iemand die thuisblijft wegens moe/geen zin. Dus wat dat betreft was het nog helemaal niet zo onhandig hoor.
Die vind ik vrij gewaagd, die opmerking!quote:
Zeggen wat je denkt is prachtig, eerlijkheid, directheid, openheid, heus allemaal prachtige eigenschappen. Ik vind je een bijzonder mens en moet vaak lachen om je invalshoek, net zo vaak als ik je woordkeus bewonder. Wat ik ook heel gaaf vind is je mannelijke manier van jezelf presenteren, je bent net een autoverkoper die zodanig overtuigd is van zijn gelijk dat de klanten er ook in gaan geloven, je zet jezelf neer met zoveel verve dat mensen er gelijk in geloven. Maar je taalgebruik hier is wel een leerpunt. Zou je je kritiek, terecht dan wel onterecht, dat laat ik in het midden, met beschaafdere bewoordingen brengen dan heeft dat nog meer impact plús dat het je meer credits oplevert bij meelezers.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Klopt helemaal hoor, daarom ben ik ook zo vaak onbegrepen en heb ik snel ruzie met iemand ( althans, die persoon met mij, nooit andersom)
Maar gelukkig ebt dat altijd weg als ze me beter kennen en dan zien ze wat voor zoetje eronder zit.
Ik ben gewoon heel direct en heel open en heeeeeeeeel doodeerlijk, en daar maak je gewoon geen vrienden mee.
Ik kan gewoon niet iets anders zeggen dan ik denk. Dat zit niet in me. Ik moet dat kwijt, anders vergiftigd het me. Ik kan onmogelijk iets opkroppen.
En toch leer ik altijd wat van mensen die heel anders in elkaar zitten. Die dynamiek vind ik ook wel tof eigenlijk.
Mijn vrienden en mijn lief zijn dus precies het tegenovergestelde van mij en niet voor nietsIk heb ze erop uitgezocht.
Lijkt mij erg leuk, als het logistiek allemaal te regelen isquote:Op donderdag 11 december 2008 23:15 schreef SHE het volgende:
[..]
True en ik ben echt dol op andermans kinderen. En ook pretty darn good with 'm.
Dus ik zou het persoonlijk echt heel leuk vinden hoor.
Maar dat zijn details en komt later wel. Ik ga er vanuit dat we eind mei in de agenda zetten?
Vief, are ya in?
Cootje? Greysie? Anyone else?
Goedzo. En niet stoken, I'll haunt you down in your dreams, pedroquote:Op donderdag 11 december 2008 23:11 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga niet meer op een nieuw topic wachten, ik ga alvast slapen
Morgen weer een frisse start
Oh das ook leukquote:Op donderdag 11 december 2008 23:18 schreef conleche het volgende:
Ik ga liever dan met z'n allen naar het huisje in Frankrijk met de auto. Ik kan niet zonder Koekie. Of eigenlijk meer andersom.
Als je maar kunt wapperen, he schat?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh das ook leuk
Ik ben zo makkelijk.
Gaan we in september wel naar Ibiza, voor de eindfeesten.
Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:19 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Zeggen wat je denkt is prachtig, eerlijkheid, directheid, openheid, heus allemaal prachtige eigenschappen. Ik vind je een bijzonder mens en moet vaak lachen om je invalshoek, net zo vaak als ik je woordkeus bewonder. Wat ik ook heel gaaf vind is je mannelijke manier van jezelf presenteren, je bent net een autoverkoper die zodanig overtuigd is van zijn gelijk dat de klanten er ook in gaan geloven, je zet jezelf neer met zoveel verve dat mensen er gelijk in geloven. Maar je taalgebruik hier is wel een leerpunt. Zou je je kritiek, terecht dan wel onterecht, dat laat ik in het midden, met beschaafdere bewoordingen brengen dan heeft dat nog meer impact plús dat het je meer credits oplevert bij meelezers.
Ik ben gewoon heul flexibelquote:Op donderdag 11 december 2008 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je maar kunt wapperen, he schat?![]()
Ja, daar ontbreekt het jou wel een beetje aan, dat valt me elke keer weer op.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Ik zei net al tegen de puppels, dat ik eens een groot synoniemenboek moet aanschaffen.
Eigenlijk had ik Nederlands moeten studeren. Als ik de taal zo machtig zou zijn, dan zou ik zoveel moois met mijn woorden kunnen doen![]()
Ik benijd mensen met een zeer grote woordenschat weleens.
Ik zat altijd in Talamanca. Ver weg van alle plebs.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Lijkt mij erg leuk, als het logistiek allemaal te regelen is.
Maar niet in San Antoni hoor!!!
Nu verbaas je me met je antwoord.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Ik zei net al tegen de puppels, dat ik eens een groot synoniemenboek moet aanschaffen.
Eigenlijk had ik Nederlands moeten studeren. Als ik de taal zo machtig zou zijn, dan zou ik zoveel moois met mijn woorden kunnen doen![]()
Joe toequote:Op donderdag 11 december 2008 23:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en Greys: Dont change a bit, je bent leuk zo
Ik zal je de 11e ff in een paar bochten buigen!quote:
Je hebt ook een Amnesia in Cap d'Agdequote:Op donderdag 11 december 2008 23:23 schreef Vivi het volgende:
En dan heb ik ook geen stapdrang, mag mijn mini dan ook mee Co?
Ben je nou sarcastisch?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, daar ontbreekt het jou wel een beetje aan, dat valt me elke keer weer op..
You tell her!!!!!!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, daar ontbreekt het jou wel een beetje aan, dat valt me elke keer weer op..
Je woordenschat ligt het niet aan darling, het is de tijd die je neemt om je reactie te posten....quote:Op donderdag 11 december 2008 23:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
DOH!!quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt ook een Amnesia in Cap d'Agde![]()
Maaar tuulijk mag de mini mee!!
die is stom en om 1 uur al dichtquote:Op donderdag 11 december 2008 23:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt ook een Amnesia in Cap d'Agde![]()
Maaar tuulijk mag de mini mee!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |