Dat is ook het verschil; ik zeg het wel hardop.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt mij nooit horen zeggen dat ik heilig ben. Verre van zelfs.
Ik vind zo vaak iemand een kutwijf. Ik ben alleen iets minder snel met dat soort dingen hardop tegen diegene roepen, want meestal denk ik er twee minuten later alweer anders over.
Maar het verbaast me dat je bv Liejannuh (waar we echt hier allemaal nog nóóit een kwaad woord mee hebben gewisseld volgens mij??) een debiel noemt. Dat gaat mij dan te ver en het verbaast me dat verder daar niet over gevallen wordt. Ik zou me niet zomaar een debiel laten noemen. That's all folks.
Nee daar trap ik niet meer inquote:Op donderdag 11 december 2008 22:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En nu moet je natuurlijk ook bijpassende pumps erbij bestellen![]()
Wel foto doen, he!
Lijkt me leuk als iedereen haar (kerst)feest-ensemble post. Zal ik zelf ook doen. Heb al een tijdje geen pics meer geplaatst; al niet meer sinds mijn bolle lijfje in mijn bikini afgelopen zomer!
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:37 schreef Greys het volgende:
Co ik wilde hem bijna gaan bestellen, maar ik weet toch al bijna zeker dat die broek bij mij veel te hoog water wordt met hakken. Helaasch. Anders had ik hem meteen gekocht!
Hmmm..er is niemand die ik niet kan luchten. Zelfs Miss_S niet. Ik word alleen boos als ze iets doet wat niet kan. De rest van de tijd kan ik 'r prima hebben.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weet je he. Wat ook kan. Dat je gewoon als je iemand niet kan luchten of zien diegene negeert. Want het is toch de energie allemaal niet waard! Iedereen is overtuigd van zijn/haar gelijk of heeft geen zin om toe te geven.
Maar ja, weetikveel!
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:39 schreef Vivi het volgende:
Oh, En DML, jij hebt het niet makkelijk op dit moment en ik vind dat je je heel goed houdt. Respect voor jou.
En je zal zien, binnenkort draait al het geluk weer jouw kant op.
quote:
Ja doh, maar jij bent wel mijn zussie hoor, zou oud benk nu ook weer niet!!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik een half uur nadat ik wat dan ook heb gegeten, telt dat ook?.
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze staken m'n keuken in de fik! En ik kocht (oke, ook via een cheat, maar toch) een onschuldig ogende cavia die een smerige ontploffende infiltrant bleek te zijn.
En ik houd me ook niet in hoor, Dean roept al de hele dag "Odver odver, he mama?!"
Hoe staat het eigenlijk met de Ibiza plannen? Kunnen we volgend jaar niet een Ibiza meet doen?quote:
Dat klinkt alweer best nais! Al klinkt het dan waarschijnlijk haatdragender dan je het bedoelt? Je bent volgens mij best een vurig persoon, en da's soms lastig te interpreteren voor anderen. Maar fijn om te horen dat je er toch zo positief tegenover staat.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Hmmm..er is niemand die ik niet kan luchten. Zelfs Miss_S niet. Ik word alleen boos als ze iets doet wat niet kan. De rest van de tijd kan ik 'r prima hebben.
Maar ik ervaar dit soort dingen sowieso altijd anders dan andere mensen. Ik heb dat haatdragende niet zo. Ik gooi het eruit, ben het kwijt en kan het dan ook loslaten.
Je kunt acties en woorden veroor en beoordelen, maar de mens an sich niet. Zeker als je ze niet kent.
Maar zo zie ik dat, ik weet dat veel mensen daar heel anders mee omgaan. Wat eigenlijk juist ook weer tof is.
Ik vond het heel verfrissend Greysie en ik weet dat het je veel moeite kost. Dus ik ben trots op jequote:Op donderdag 11 december 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
@SHE: Jij noemt het eerlijk (en dat is het ook), ik noem het onnodig kwetsend.
En zo zullen we allemaal wel eens van mening of gevoel ergens over verschillen.
Wat mij betreft kunnen we de discussie over de discussie nu wel staken hoor.
Ik wilde mijn mening er over laten horen - dat durf ik niet al te vaak, dus dat leek me wel eens verfrissend - dat het mij te ver ging. Wat jullie daar mee doen verder heb ik toch geen invloed op en ik ga er niet wakker van liggen.
Ja dááág! En dan ben jij het slanke mooie zusje zekerquote:Op donderdag 11 december 2008 22:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja doh, maar jij bent wel mijn zussie hoor, zou oud benk nu ook weer niet!!
Dat geloof ik ook wel maar het wordt nog moeilijker als iedereen (oke dat is overdreven sorry) er meteen sowieso vanuit gaat dat ik het verkeerd bedoelt.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:37 schreef Vivi het volgende:
En Miss_S, ms moet je je eigen posts eens terug lezen, ik zal niet beweren dat je het bewust doet maar het komt idd vrij vaak zo over dat je een steek onder water probeert te geven en als er dan gehapt wordt je de vermoorde onschuld uithangt. Verder weet ik niet hoe je "vroeger" was hoor, ik heb het puur over hoe je nu overkomt.
Jij... jij... jij.... graftak!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vond het heel verfrissend Greysie en ik weet dat het je veel moeite kost. Dus ik ben trots op je
Maar voortaan kun je beter je bek houden in dit soort situaties, want je begrijpt er geen kut van.
Weird! Hoe kom je daar zo bij? Is het wel lekker?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:46 schreef Muis006 het volgende:
Okee okee om even on topic te zijn, hierbij mijn lijstje voor morgen!
O: Smoothe van peterselie, broccoli, waterkers en ananas
T: yoghurt
L: 2 volkoren boterhammen met gekookt ei
T: 2 mandarijnen
D: kabeljauwburger met sperziebonen
Voila!
Weet ik veel, ik zou in Mei met die meid gaan praten. Maar relationeel gezien is het wel weer redelijk loveydovey hier dus het zal wel bij een vakantie blijvenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met de Ibiza plannen? Kunnen we volgend jaar niet een Ibiza meet doen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |