Goed idee. Ik weet dat eiwitten goed de honger wegnemen!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Gekookt eitje!! Het vult het is lekker warm en niet al te veel cals!!
Aardig en subtiel ookquote:Op donderdag 11 december 2008 22:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hit the road Jack
and don't you come back
no more no more no more no more!
Veel plezier!
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou, krijg je hem van mij ook nog een keer. Je had je laatste reactie toch al drie pagina's geleden gegeven? Jij ben echt de grootste gluiperd die ik ooit gezien heb. Veranderen mijn reet, je bent gewoon nog steeds hetzelfde rotwijf als voor je pauze. Als je ooit nog een keer pauze neemt, moet je hem vooral houden en niet meer terugkomen!
Groetjes,
Kim.
Jasje niet groter dan maat 40! Jij bent van boven zeker niet breed. Broek zou ik alle 2 de maten nemen en dan eentje terugbrengen. Voor je taille kan je wel 40 hebben, maar misschien niet bij de benen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ahh heb net de site weggeklikt nadat ik hem al in mijn mandje had liggen en nu zeg je dit.....
Nu moet ik wel:d
Hmm maar welke maat, broek sowieso groot maar 42 of 44 en het jasje....40 of 42
Ze staken m'n keuken in de fik! En ik kocht (oke, ook via een cheat, maar toch) een onschuldig ogende cavia die een smerige ontploffende infiltrant bleek te zijnquote:Op donderdag 11 december 2008 22:28 schreef SHE het volgende:
[..]
SRSLY, ik ben een goed voorbeeld van een extreem gestoorde geest en ik heb het trackrecord to prove it, maar ik zou zoiets dus echt niet eens bedenken
Het is een game. Je bent sadistisch tegen bits & bytes. Dat is niet goed hoor Vief
Haha zo was het niet bedoeld!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Aardig en subtiel ook![]()
Jij kent de Friends afleveringen al net zo goed als ik
Giletje er dus ook maar bijquote:Op donderdag 11 december 2008 22:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Jasje niet groter dan maat 40! Jij bent van boven zeker niet breed. Broek zou ik alle 2 de maten nemen en dan eentje terugbrengen. Voor je taille kan je wel 40 hebben, maar misschien niet bij de benen.
Ik heb het giletje niet genomen en dat vind ik eiks wel jammer nu....
Ah oki! Nou dan heeeeel veel succes morgen!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee ik had het ook niet uitgeschreven wat er was. Alleen even neer geplempt dat ik mevoelde. Dat luchtte op.
Maar lief dat je aan me denkt![]()
Morgen ga ik bij een detacherings organisatie op gesprek. Wish me luck
Nee, maar toevallig escaleert het altijd als jij met je niet slecht bedoelde commentaar binnenkomt, he? Sinds jij er bent heerst er hier weer ruzie, en dat trek ik slecht. Of als je het anders wil horen, het was hier leuker zonder jouw dagboek- en ruzie aanwakker postsquote:Op donderdag 11 december 2008 22:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
![]()
Relax toch eens joh, ik weet dat sommige van jullie nog steeds in alles wat ik zeg iets slechts zie maar dat is dus niet zo
Ik krijg altijd gierende honger ongeveer een half uurtje nadat ik een appel heb gegetenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah oki! Nou dan heeeeel veel succes morgen!*stuurt positieve vibes*!
Oh en Cinnamon: appel met kaneel uit de magnetron roep ik altijd heel hard! Neemt de snaai-trek weg en je doet er best lang over om het op te eten
sky radioooooooooooquote:Op donderdag 11 december 2008 22:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
its the most wonderfull time... of the year... ding dong, ding dong
En nu moet je natuurlijk ook bijpassende pumps erbij bestellenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Giletje er dus ook maar bijen je hebt gelijk doe gewoon 2 maten bestellen
En nu moet ik echt stoppen.....maar dit moest je hebben toch?
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
@co welk giletje hoort erbij dan???
Dat heb ik ook!!!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik krijg altijd gierende honger ongeveer een half uurtje nadat ik een appel heb gegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |