Vorig jaar kerst?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, peeptoes en echt megahoog en toch kan ik er best op lopen. Ja geen marathon hoor, maar het gaat beter dan je zou denken! Ik had ze vorig jaar ook aan met kerst, maar soit. De broek is wel vrij lang, dus voor de langen onder jullie; je kan het proberen. Ik kan hem echt niet aan zonder die hakken.
Dag SHEquote:Op donderdag 11 december 2008 22:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Luister doos.
gemene teef bent, als het op mensen aankomt.
Dat was helemáál niet wat je bedoelde! Jij had het over het inhoudelijke, niet over de manier waarop. En de manier waarop was tégen jou.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Precies, dat was wat ik ook bedoelde
Het ging helemaal niet om deskundigheid. Ik ben nergens een deskundige in.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dan is het vast mijn beleving.
Sorry dat ik je deskundigheid in twijfel heb getrokken. Ik zal het nooit meer doen.
Ik heb ook vaak streepjes sokken in m'n pumpsquote:Op donderdag 11 december 2008 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAt dacht ik ook altijd. Ziet er volgens mij ook een beetje gek uit, zo'n randje panty dat uit je schoen steekt
Jezus. Ik wou me hier eigenlijk buiten houden, maar ik vind dat je nu wel onredelijk tekeer gaat.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Luister doos. De discussie sloeg al nergens op to begin with. Ik heb tien keer herhaald wat ik bedoel en dit duidelijk onderbouwd. Meer dan nodig was.
Dan kom jij ertussen en gaat het fikkie nog even opstoken, terwijl je in den beginne niet bij het gesprek betrokken was.
Iets wat jij altijd doet, omdat je een ontzettend gemene teef bent, als het op mensen aankomt.
Ik waarschuw je nu alvast, bij mij werkt dat dus niet. Ik heb jouw soort voor ontbijt.
Rauw.
Ik heb me nog ingehouden.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jezus. Ik wou me hier eigenlijk buiten houden, maar ik vind dat je nu wel onredelijk tekeer gaat.
Nee, maar een beetje normaal met elkaar communiceren is wel zo prettig, vind je niet?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:09 schreef kaasplankje het volgende:
Grofgebekte straattaal FTWwe zitten toch niet in de kerk Greys?
*knuffelaaisnugglies*quote:
Ja, waar dat groen er zo lekker uitspringt en roept IK BEN FRISSSSSS!!!!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Is dat van die reclame met die bosjes groen in die bekkies??
Ja en?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:10 schreef SHE het volgende:
En anonieme reports hoeven ook niet gedaan te worden; ik kan ze gewoon zien hoor
Geeft de Wii bij jou ook zwaarder aan?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*knuffelaaisnugglies*
Oh en het verschil tussen de weegschalen verschilt ookMaar ik heb besloten dat ik mn Wii aanhoud, dan maar zwaarder, aan mn omvang verandert het toch niks!
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, maar een beetje normaal met elkaar communiceren is wel zo prettig, vind je niet?
Heel gek, maar toen kreeg ik niet de neiging om het ook te gaan kopen!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, waar dat groen er zo lekker uitspringt en roept IK BEN FRISSSSSS!!!!
Je mag ook gaan schelden hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 22:15 schreef conleche het volgende:
Miss S, hou op!! Ik zeg het wat netter dan SHE, maar hou in godsnaam op met zuigen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben naast mod ook gewoon mezelf. Ik zeg wat ik bedoel, pre-cies zoals ik het bedoel. Zonder schijnheilig te zien. Iets wat voor dees of geen idd een brug te ver is.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja en?
Maakt dat normaler hoe je reageert? ( en dan nog niet gesproken over hoe een mod zich gedraagt?)
Eruit sodemieteren zeg ik je!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Exact,en als je heftige emoties voelt opborrelen moet je die er gewoon uitflikkeren!
Er staat nog een leuk stulpje in Eemnes, last time I checkedquote:Op donderdag 11 december 2008 22:17 schreef Vivi het volgende:
Zullen we gezellig met z'n allen een villa huren voor de vakantie?
Dat is mooi dat je niet schijnheilig bent maar dan vind ik nog steeds dat je wel normaal kan reagerenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben naast mod ook gewoon mezelf. Ik zeg wat ik bedoel, pre-cies zoals ik het bedoel. Zonder schijnheilig te zien. Iets wat voor dees of geen idd een brug te ver is.
Anderen denken het, ik zeg het en als je daar een probleem mee hebt, is dat jammer.
En over schijnheilig zijn hoef ik jou niets uit te leggen dacht ik zo. Dat opstoken en steken ben ik van jou ook helemaal zat.
No hard feelings natuurlijk.
Ik ga niet mee!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:17 schreef Vivi het volgende:
Zoiets heb ik ook, maar dan met schoenen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga taart bakken dit weekend.
En ik wil eigenlijk ook even wat nieuwe kleding kopenIk heb niet genoeg 'formele' kleding om er elke dag weer leuk uit te zien op m'n werk
Gezelligquote:Op donderdag 11 december 2008 22:17 schreef Vivi het volgende:
Ja leuk. Wie gaan we als eerste verzuipen in het zwembad?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:17 schreef Vivi het volgende:
Puik idee.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:17 schreef Vivi het volgende:
Ik dacht altijd dat het Kumbaya wasquote:Op donderdag 11 december 2008 22:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eruit sodemieteren zeg ik je!
*zingt Gumbaya rond een kampvuur*
Ja klote is dat he! Heb ik ook altijd met schoenen, ik loop veel te wild ofzoquote:Op donderdag 11 december 2008 22:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook, maar dan met schoenen.
Ik haat schoenen kopen. Maar maand of 3 terug kocht ik maar wat (goedkoop) en nu zijn de hakjes al niet goed meer. Heb donkere schoenen nodig met niet veel hak die fijn lopen, maar ik vind het zo moeilijk om iets goeds te kiezen!
Ik ben zo trotsquote:
Doe jij IRL wel eens ongegeneerd schelden?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:20 schreef Greys het volgende:
Kaas, we zitten niet in de kerk nee, maar als dit hier de toon is, dat getier en gevloek over en weer om NIETS, dan ben ik er wel even klaar mee. Ik wind me er echt mateloos over op. Noem mij dan maar weer een softie en een zeikerd en een teer hartje en weet ik veel wat, maar ik vind het echt belachelijk om zo met elkaar 'te praten'. Ook al is het 'maar' op internet.
SRSLY, Dat deed ik altijd met The Sims. Eerst cheaten zodat je heul veel pegels had, dan een immens groot huis bouwen, mét zwembad, en als ze er dan met z'n allen in lagen het zwembad trappetje weghalenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja leuk. Wie gaan we als eerste verzuipen in het zwembad?.
* Miss_S heeft deze post niet gezienquote:Op donderdag 11 december 2008 22:21 schreef conleche het volgende:
Online is hij er nog gewoon de smoking.
[ afbeelding ]
Soms weet ik het niet, maar op dit soort momenten houd ik ineens heel erg veel van jequote:
Echt prachtig!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:21 schreef conleche het volgende:
Online is hij er nog gewoon de smoking.
[ afbeelding ]
Ik snap wel wat je bedoeld, Greys. Natuurlijk heeft iedereen zn eigen manier van praten maar vaak vraag ik me ook af waarom mensen discussies zover door voeren of al snel gaan katten (al is dat een belediging voor de kattenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:20 schreef Greys het volgende:
Kaas, we zitten niet in de kerk nee, maar als dit hier de toon is, dat getier en gevloek over en weer om NIETS, dan ben ik er wel even klaar mee. Ik wind me er echt mateloos over op. Noem mij dan maar weer een softie en een zeikerd en een teer hartje en weet ik veel wat, maar ik vind het echt belachelijk om zo met elkaar 'te praten'. Ook al is het 'maar' op internet.
Niet uit jouw mondje beeb *taptapt op hoofdje a la Benny Hill* .quote:Op donderdag 11 december 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Flikker maar lekker op met je villa!
Hoor je nou, dat KLINKT gewoon niet!
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
SRSLY, Dat deed ik altijd met The Sims. Eerst cheaten zodat je heul veel pegels had, dan een immens groot huis bouwen, mét zwembad, en als ze er dan met z'n allen in lagen het zwembad trappetje weghalen.
Niet als jij het zegt inderdaadquote:Op donderdag 11 december 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Jawel hoor! Ik hoor het je zeggen, met licht Rotterdams accentquote:Op donderdag 11 december 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Vanmiddag? Ik zag mijn bank saldo, besefte dat er vrij weinig bij zou komen over anderhalve week, tijd verspilt aan een flut gesprek met een pauper organisatie en toen had ik het even gehad met alles en iedereen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben zo trots![]()
![]()
Oh en DML! Kun jij me dan vertellen wat er was? En hoe ging je afspraak?
Dat deed mn vriend ook altijd!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
SRSLY, Dat deed ik altijd met The Sims. Eerst cheaten zodat je heul veel pegels had, dan een immens groot huis bouwen, mét zwembad, en als ze er dan met z'n allen in lagen het zwembad trappetje weghalen.
Ik begrijp je punt en ik respecteer je mening ( mooi correct huh?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:20 schreef Greys het volgende:
Doet me altijd denken aan de Friends aflevering waar ze dat zingen, dat nummer.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:25 schreef Muis006 het volgende:
En dan na Kumbaya zingen we Top of the world!
Met zijn allen!
I'm on top of the world looking down on creation and the only explanation I can fiiiiiiind
Is the love that I found ever since you've been around
Your love's put me at the top of the woooooooooorld
Oh man! Da's idd kutquote:Op donderdag 11 december 2008 22:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vanmiddag? Ik zag mijn bank saldo, besefte dat er vrij weinig bij zou komen over anderhalve week, tijd verspilt aan een flut gesprek met een pauper organisatie en toen had ik het even gehad met alles en iedereen.
Jawel! Want dat is een goede basic aankoop. Maar ik zag net dat hij was uitverkocht tot en met maat 38. Dus pas vanaf maat 40 issie er. Broeken zijn er nog wel in alle maten raar genoeg. Ik heb 38 genomen en het jasje moet ik iets innemen bij de taille, maar voor de rest zittie goed. Broek heb ik ook 38 genomen, omdat ik weet dat de broeken van H&M nogal nauw bij de bovenbenen zitten en dat was een goede keus. Hij zit licht te ruim, maar dat is wel lekker noncha....quote:Op donderdag 11 december 2008 22:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
* Miss_S heeft deze post niet gezien
Ja haha en dan heeft Ross die kat in zijn nekquote:Op donderdag 11 december 2008 22:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Doet me altijd denken aan de Friends aflevering waar ze dat zingen, dat nummer.
Heeft eigenlijk niets met deze discussie te maken en je hoeft ook niet te antwoorden.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt en ik respecteer je mening ( mooi correct huh?)
Maar je hebt me ook IRL meegemaakt en dan praat ik net als dat ik hier doe. Als iemand me kwaad maakt, dan wil er nog weleens een debiel, een flikker op, een lul of een rot op uitkomen.
Je doet nu net alsof jij met een halo boven je hoofd boven de grond zweeft en jou niets ontglipt als je in een verhitte discussie zit.
En bij mij is het geen kwestie van ontglippen; normaal gesproken komt er nog meer troep uit mijn mond. Soms is er gewoon geen beter woord voor. Ik hield me echt nog in.
Vervelend dat je je eraan stoort, maar ik ga niet op mijn tenen lopen.
SRSLY, ik ben een goed voorbeeld van een extreem gestoorde geest en ik heb het trackrecord to prove it, maar ik zou zoiets dus echt niet eens bedenkenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ahh heb net de site weggeklikt nadat ik hem al in mijn mandje had liggen en nu zeg je dit.....quote:Op donderdag 11 december 2008 22:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel! Want dat is een goede basic aankoop. Maar ik zag net dat hij was uitverkocht tot en met maat 38. Dus pas vanaf maat 40 issie er. Broeken zijn er nog wel in alle maten raar genoeg. Ik heb 38 genomen en het jasje moet ik iets innemen bij de taille, maar voor de rest zittie goed. Broek heb ik ook 38 genomen, omdat ik weet dat de broeken van H&M nogal nauw bij de bovenbenen zitten en dat was een goede keus. Hij zit licht te ruim, maar dat is wel lekker noncha....
Hit the road Jackquote:Op donderdag 11 december 2008 22:28 schreef AKnynke het volgende:
oh, en ik meld me af voor het weekend bij deze zo ongeveer...het vriendje komt, en morgen vroeg gaan we de road hitten! Fijn weekend allemaal!
Gekookt eitje!! Het vult het is lekker warm en niet al te veel cals!!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Het lijkt bijna off-topic maar...
IK HEB ZO'N HONGER!!!
Het gaat al een paar dagen goed, leven op 1300 kcal maar nu ben ik echt zwaar misselijk van de honger. Wat zal ik eens nemen....
Is ie weer bijna vrijgezel?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat deed mn vriend ook altijd!
Nee ik had het ook niet uitgeschreven wat er was. Alleen even neer geplempt dat ik mequote:Op donderdag 11 december 2008 22:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh man! Da's idd kutSorry trouwens dat ik zo bleef vragen maar kon het niet vinden en vroeg me af wat er was, maakte me beetje zorgen
![]()
*Grote Boze Knuffel*
Nou, krijg je hem van mij ook nog een keer. Je had je laatste reactie toch al drie pagina's geleden gegeven? Jij ben echt de grootste gluiperd die ik ooit gezien heb. Veranderen mijn reet, je bent gewoon nog steeds hetzelfde rotwijf als voor je pauze. Als je ooit nog een keer pauze neemt, moet je hem vooral houden en niet meer terugkomen!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Heeft eigenlijk niets met deze discussie te maken en je hoeft ook niet te antwoorden.
Maar als je later kinderen krijgt, ga je dan ook niet op je taalgebruik letten?
Je hebt mij nooit horen zeggen dat ik heilig ben. Verre van zelfs.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt en ik respecteer je mening ( mooi correct huh?)
Maar je hebt me ook IRL meegemaakt en dan praat ik net als dat ik hier doe. Als iemand me kwaad maakt, dan wil er nog weleens een debiel, een flikker op, een lul of een rot op uitkomen.
Je doet nu net alsof jij met een halo boven je hoofd boven de grond zweeft en jou niets ontglipt als je in een verhitte discussie zit.
En bij mij is het geen kwestie van ontglippen; normaal gesproken komt er nog meer troep uit mijn mond. Soms is er gewoon geen beter woord voor. Ik hield me echt nog in.
Vervelend dat je je eraan stoort, maar ik ga niet op mijn tenen lopen.
Goed idee. Ik weet dat eiwitten goed de honger wegnemen!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Gekookt eitje!! Het vult het is lekker warm en niet al te veel cals!!
Aardig en subtiel ookquote:Op donderdag 11 december 2008 22:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hit the road Jack
and don't you come back
no more no more no more no more!
Veel plezier!
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou, krijg je hem van mij ook nog een keer. Je had je laatste reactie toch al drie pagina's geleden gegeven? Jij ben echt de grootste gluiperd die ik ooit gezien heb. Veranderen mijn reet, je bent gewoon nog steeds hetzelfde rotwijf als voor je pauze. Als je ooit nog een keer pauze neemt, moet je hem vooral houden en niet meer terugkomen!
Groetjes,
Kim.
Jasje niet groter dan maat 40! Jij bent van boven zeker niet breed. Broek zou ik alle 2 de maten nemen en dan eentje terugbrengen. Voor je taille kan je wel 40 hebben, maar misschien niet bij de benen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ahh heb net de site weggeklikt nadat ik hem al in mijn mandje had liggen en nu zeg je dit.....
Nu moet ik wel:d
Hmm maar welke maat, broek sowieso groot maar 42 of 44 en het jasje....40 of 42
Ze staken m'n keuken in de fik! En ik kocht (oke, ook via een cheat, maar toch) een onschuldig ogende cavia die een smerige ontploffende infiltrant bleek te zijnquote:Op donderdag 11 december 2008 22:28 schreef SHE het volgende:
[..]
SRSLY, ik ben een goed voorbeeld van een extreem gestoorde geest en ik heb het trackrecord to prove it, maar ik zou zoiets dus echt niet eens bedenken
Het is een game. Je bent sadistisch tegen bits & bytes. Dat is niet goed hoor Vief
Haha zo was het niet bedoeld!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Aardig en subtiel ook![]()
Jij kent de Friends afleveringen al net zo goed als ik
Giletje er dus ook maar bijquote:Op donderdag 11 december 2008 22:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Jasje niet groter dan maat 40! Jij bent van boven zeker niet breed. Broek zou ik alle 2 de maten nemen en dan eentje terugbrengen. Voor je taille kan je wel 40 hebben, maar misschien niet bij de benen.
Ik heb het giletje niet genomen en dat vind ik eiks wel jammer nu....
Ah oki! Nou dan heeeeel veel succes morgen!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee ik had het ook niet uitgeschreven wat er was. Alleen even neer geplempt dat ik mevoelde. Dat luchtte op.
Maar lief dat je aan me denkt![]()
Morgen ga ik bij een detacherings organisatie op gesprek. Wish me luck
Nee, maar toevallig escaleert het altijd als jij met je niet slecht bedoelde commentaar binnenkomt, he? Sinds jij er bent heerst er hier weer ruzie, en dat trek ik slecht. Of als je het anders wil horen, het was hier leuker zonder jouw dagboek- en ruzie aanwakker postsquote:Op donderdag 11 december 2008 22:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
![]()
Relax toch eens joh, ik weet dat sommige van jullie nog steeds in alles wat ik zeg iets slechts zie maar dat is dus niet zo
Ik krijg altijd gierende honger ongeveer een half uurtje nadat ik een appel heb gegetenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah oki! Nou dan heeeeel veel succes morgen!*stuurt positieve vibes*!
Oh en Cinnamon: appel met kaneel uit de magnetron roep ik altijd heel hard! Neemt de snaai-trek weg en je doet er best lang over om het op te eten
sky radioooooooooooquote:Op donderdag 11 december 2008 22:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
its the most wonderfull time... of the year... ding dong, ding dong
En nu moet je natuurlijk ook bijpassende pumps erbij bestellenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Giletje er dus ook maar bijen je hebt gelijk doe gewoon 2 maten bestellen
En nu moet ik echt stoppen.....maar dit moest je hebben toch?
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
@co welk giletje hoort erbij dan???
Dat heb ik ook!!!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik krijg altijd gierende honger ongeveer een half uurtje nadat ik een appel heb gegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |