Ik ben naast mod ook gewoon mezelf. Ik zeg wat ik bedoel, pre-cies zoals ik het bedoel. Zonder schijnheilig te zien. Iets wat voor dees of geen idd een brug te ver is.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja en?
Maakt dat normaler hoe je reageert? ( en dan nog niet gesproken over hoe een mod zich gedraagt?)
Eruit sodemieteren zeg ik je!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Exact,en als je heftige emoties voelt opborrelen moet je die er gewoon uitflikkeren!
Er staat nog een leuk stulpje in Eemnes, last time I checkedquote:Op donderdag 11 december 2008 22:17 schreef Vivi het volgende:
Zullen we gezellig met z'n allen een villa huren voor de vakantie?
Dat is mooi dat je niet schijnheilig bent maar dan vind ik nog steeds dat je wel normaal kan reagerenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben naast mod ook gewoon mezelf. Ik zeg wat ik bedoel, pre-cies zoals ik het bedoel. Zonder schijnheilig te zien. Iets wat voor dees of geen idd een brug te ver is.
Anderen denken het, ik zeg het en als je daar een probleem mee hebt, is dat jammer.
En over schijnheilig zijn hoef ik jou niets uit te leggen dacht ik zo. Dat opstoken en steken ben ik van jou ook helemaal zat.
No hard feelings natuurlijk.
Ik ga niet mee!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:17 schreef Vivi het volgende:
Zoiets heb ik ook, maar dan met schoenen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga taart bakken dit weekend.
En ik wil eigenlijk ook even wat nieuwe kleding kopenIk heb niet genoeg 'formele' kleding om er elke dag weer leuk uit te zien op m'n werk
Gezelligquote:Op donderdag 11 december 2008 22:17 schreef Vivi het volgende:
Ja leuk. Wie gaan we als eerste verzuipen in het zwembad?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:17 schreef Vivi het volgende:
Puik idee.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:17 schreef Vivi het volgende:
Ik dacht altijd dat het Kumbaya wasquote:Op donderdag 11 december 2008 22:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eruit sodemieteren zeg ik je!
*zingt Gumbaya rond een kampvuur*
Ja klote is dat he! Heb ik ook altijd met schoenen, ik loop veel te wild ofzoquote:Op donderdag 11 december 2008 22:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook, maar dan met schoenen.
Ik haat schoenen kopen. Maar maand of 3 terug kocht ik maar wat (goedkoop) en nu zijn de hakjes al niet goed meer. Heb donkere schoenen nodig met niet veel hak die fijn lopen, maar ik vind het zo moeilijk om iets goeds te kiezen!
Ik ben zo trotsquote:
Doe jij IRL wel eens ongegeneerd schelden?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:20 schreef Greys het volgende:
Kaas, we zitten niet in de kerk nee, maar als dit hier de toon is, dat getier en gevloek over en weer om NIETS, dan ben ik er wel even klaar mee. Ik wind me er echt mateloos over op. Noem mij dan maar weer een softie en een zeikerd en een teer hartje en weet ik veel wat, maar ik vind het echt belachelijk om zo met elkaar 'te praten'. Ook al is het 'maar' op internet.
SRSLY, Dat deed ik altijd met The Sims. Eerst cheaten zodat je heul veel pegels had, dan een immens groot huis bouwen, mét zwembad, en als ze er dan met z'n allen in lagen het zwembad trappetje weghalenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja leuk. Wie gaan we als eerste verzuipen in het zwembad?.
* Miss_S heeft deze post niet gezienquote:Op donderdag 11 december 2008 22:21 schreef conleche het volgende:
Online is hij er nog gewoon de smoking.
[ afbeelding ]
Soms weet ik het niet, maar op dit soort momenten houd ik ineens heel erg veel van jequote:
Echt prachtig!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:21 schreef conleche het volgende:
Online is hij er nog gewoon de smoking.
[ afbeelding ]
Ik snap wel wat je bedoeld, Greys. Natuurlijk heeft iedereen zn eigen manier van praten maar vaak vraag ik me ook af waarom mensen discussies zover door voeren of al snel gaan katten (al is dat een belediging voor de kattenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:20 schreef Greys het volgende:
Kaas, we zitten niet in de kerk nee, maar als dit hier de toon is, dat getier en gevloek over en weer om NIETS, dan ben ik er wel even klaar mee. Ik wind me er echt mateloos over op. Noem mij dan maar weer een softie en een zeikerd en een teer hartje en weet ik veel wat, maar ik vind het echt belachelijk om zo met elkaar 'te praten'. Ook al is het 'maar' op internet.
Niet uit jouw mondje beeb *taptapt op hoofdje a la Benny Hill* .quote:Op donderdag 11 december 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Flikker maar lekker op met je villa!
Hoor je nou, dat KLINKT gewoon niet!
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
SRSLY, Dat deed ik altijd met The Sims. Eerst cheaten zodat je heul veel pegels had, dan een immens groot huis bouwen, mét zwembad, en als ze er dan met z'n allen in lagen het zwembad trappetje weghalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |