Vorig jaar kerst?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, peeptoes en echt megahoog en toch kan ik er best op lopen. Ja geen marathon hoor, maar het gaat beter dan je zou denken! Ik had ze vorig jaar ook aan met kerst, maar soit. De broek is wel vrij lang, dus voor de langen onder jullie; je kan het proberen. Ik kan hem echt niet aan zonder die hakken.
Dag SHEquote:Op donderdag 11 december 2008 22:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Luister doos.
gemene teef bent, als het op mensen aankomt.
Dat was helemáál niet wat je bedoelde! Jij had het over het inhoudelijke, niet over de manier waarop. En de manier waarop was tégen jou.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Precies, dat was wat ik ook bedoelde
Het ging helemaal niet om deskundigheid. Ik ben nergens een deskundige in.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dan is het vast mijn beleving.
Sorry dat ik je deskundigheid in twijfel heb getrokken. Ik zal het nooit meer doen.
Ik heb ook vaak streepjes sokken in m'n pumpsquote:Op donderdag 11 december 2008 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAt dacht ik ook altijd. Ziet er volgens mij ook een beetje gek uit, zo'n randje panty dat uit je schoen steekt
Jezus. Ik wou me hier eigenlijk buiten houden, maar ik vind dat je nu wel onredelijk tekeer gaat.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Luister doos. De discussie sloeg al nergens op to begin with. Ik heb tien keer herhaald wat ik bedoel en dit duidelijk onderbouwd. Meer dan nodig was.
Dan kom jij ertussen en gaat het fikkie nog even opstoken, terwijl je in den beginne niet bij het gesprek betrokken was.
Iets wat jij altijd doet, omdat je een ontzettend gemene teef bent, als het op mensen aankomt.
Ik waarschuw je nu alvast, bij mij werkt dat dus niet. Ik heb jouw soort voor ontbijt.
Rauw.
Ik heb me nog ingehouden.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jezus. Ik wou me hier eigenlijk buiten houden, maar ik vind dat je nu wel onredelijk tekeer gaat.
Nee, maar een beetje normaal met elkaar communiceren is wel zo prettig, vind je niet?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:09 schreef kaasplankje het volgende:
Grofgebekte straattaal FTWwe zitten toch niet in de kerk Greys?
*knuffelaaisnugglies*quote:
Ja, waar dat groen er zo lekker uitspringt en roept IK BEN FRISSSSSS!!!!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Is dat van die reclame met die bosjes groen in die bekkies??
Ja en?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:10 schreef SHE het volgende:
En anonieme reports hoeven ook niet gedaan te worden; ik kan ze gewoon zien hoor
Geeft de Wii bij jou ook zwaarder aan?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*knuffelaaisnugglies*
Oh en het verschil tussen de weegschalen verschilt ookMaar ik heb besloten dat ik mn Wii aanhoud, dan maar zwaarder, aan mn omvang verandert het toch niks!
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, maar een beetje normaal met elkaar communiceren is wel zo prettig, vind je niet?
Heel gek, maar toen kreeg ik niet de neiging om het ook te gaan kopen!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, waar dat groen er zo lekker uitspringt en roept IK BEN FRISSSSSS!!!!
Je mag ook gaan schelden hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 22:15 schreef conleche het volgende:
Miss S, hou op!! Ik zeg het wat netter dan SHE, maar hou in godsnaam op met zuigen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |