Mja, dat zeggen wel meer mensen, ik heb er geen last van eigenlijkquote:Op donderdag 11 december 2008 @ 13:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heerlijke stem.
Alleen jammer dat hij zo ontzettend hoorbaar ademhaalt.
Ja, voor mij ookquote:Op donderdag 11 december 2008 @ 14:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij zingt te hoog en gaat dan als een gek vibreren.![]()
Ik begrijp het wel, hoor. Iemand getalenteerd vinden is vrijwel equivalent aan iemand aantrekkelijk vinden. Zo werkt dat althans voor veel vrouwen.
De mijne is dood.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:07 schreef MissBliss het volgende:
Ja, voor mij ookHij is niet de eerste zanger/gitarist die ik leuk vind
En dat hoge zingenen dat piano spelen
en dat gitaar spelen
Ik zou het er wel op kunnen
uiteraerd. het moet eerst blijven staan voor de CC aflossing, en mn ouders betaal ik terug zodra mn volgende salaris er is. en dan nog leef ik in mn kasboek uiteraard van het bedrag dat er die maand binnenkomt, niet van t bedrag op de rekeningquote:Op donderdag 11 december 2008 13:54 schreef SHE het volgende:
starten
veranderen
stoppen
*purrrrrrrr*
Goedzo Kwak. Ga verstandig met die 5k om. In elk geval wat stress minder, da's tof.
Ja ik weet dat niemand het slecht bedoeld. Maar het stomme is dat ik niets leuk lijkt te vindenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
tvp
en ik wil ook alleen maar dat PF iets doet wat ze leuk vindt hoor....
soms is het juist moedig om wel te stoppen en heel iets anders te gaan doen.
Die stap kost soms ook erg veel moeite...
ik ben brak en voel me ff nutteloos zo, ziek op de bank, doe niets.....bleeeghhh niets voor mij...
gelukkig heb ik wat poezels die me gezelschap houden...
(en o ja een gezellige kerstboom)
Weet ik eigenlijk niet, volgens mij heeft hij in Groningen gestudeerd. Maar dat weet ik niet zeker, want ik heb hem al een hele tijd niet meer gezien of gesproken. Ik vermoed overigens Mediterraanse, afgaand op zijn werk.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
yep![]()
Heeft je neef mediterraanse of provincaal romeins gedaan? Ook aan de VU?
Prima toch? Dan word je motivational speaker!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik weet dat niemand het slecht bedoeld. Maar het stomme is dat ik niets leuk lijkt te vindenEn in theorie ben ik wel slim maar in de praktijk niet. Mijn beste skill is dat als het slecht met mij gaat ik een betoog kan houden zodat iedereen er weer vertrouwen in heeft.
Als je ziek bent moet je ook niets doenKopje thee, koekje er bij. Als je niets te doen heb mag je net als mijn zieke broertje mijn huiswerk maken
![]()
Maar, ik ga niet stoppen omdat "het niet zo leuk is". Dan moet ik wel een plan, een doel, wat dan ook hebben! Desnoods fulltime bij een zonnebank als ik dat wel leuk vind maar ik denk dat ik mij daar dan ook weer nutteloos ga voelen
Dat klinkt niet leuk. Ik zou denk ik ook wel mijn motivatie verliezen als ik voor een examen gezakt was. Maar dat komt omdat ik zwaar perfectionistisch ben. Misschien (en nu psychologiseer ik terwijl ik daar helemaal niks van afweet - disclaimer) ben je ergens bang dat je weer zal falen? En daarom maar liever nergens aan begint? Bedoel ik niet negatief ofzo, maar zo klinkt het een beetje.quote:Vwo maar gezakt helaasch (en daarvoor havo) na het vwo ben ik een beetje m'n spirit verloren of zo.. Want ik vond het altijd echt heel leuk! Dus ik dacht dat het er aan lag dat ik gezakt was maar nu vind ik het nog steeds niet tof.
Jeffquote:
Ja, don't scare herquote:Op donderdag 11 december 2008 14:17 schreef Greys het volgende:
Een TT naar Viev d'r hart zie ik!![]()
Kwakkerd, GOED van je! Weer een opluchting rijker omdat je gegaan bent en het gewoon voor elkaar hebt gekregen wat je in je hoofd had, al dan niet ingefluisterd door anderen maar JIJ hebt het gedaan! Olé!
En goed blijven knierten he met je kasboekje inderdaad! Zo rap mogelijk die lening weer gaan terugdringen, want het kost je natuurlijk toch nog steeds rente
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:18 schreef Phaidra het volgende:
Gelukt met de OP! Woei!!
Ik zei tegen PF:
[..]
Dat klinkt niet leuk. Ik zou denk ik ook wel mijn motivatie verliezen als ik voor een examen gezakt was. Maar dat komt omdat ik zwaar perfectionistisch ben. Misschien (en nu psychologiseer ik terwijl ik daar helemaal niks van afweet - disclaimer) ben je ergens bang dat je weer zal falen? En daarom maar liever nergens aan begint? Bedoel ik niet negatief ofzo, maar zo klinkt het een beetje.
En fok is heel traag hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |