abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63932771

Het vorige deel: Slank de winter in # 364, met leuke dames voor Boem
Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 98% gewijzigd door Phaidra op 11-12-2008 14:13:56 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_63932812
quote:
Op donderdag 11 december 2008 @ 13:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Heerlijke stem.
Alleen jammer dat hij zo ontzettend hoorbaar ademhaalt.
Mja, dat zeggen wel meer mensen, ik heb er geen last van eigenlijk
quote:
Op donderdag 11 december 2008 @ 14:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hij zingt te hoog en gaat dan als een gek vibreren.

Ik begrijp het wel, hoor. Iemand getalenteerd vinden is vrijwel equivalent aan iemand aantrekkelijk vinden. Zo werkt dat althans voor veel vrouwen.
Ja, voor mij ook Hij is niet de eerste zanger/gitarist die ik leuk vind
En dat hoge zingen en dat piano spelen en dat gitaar spelen
Ik zou het er wel op kunnen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63932840
tvp
en ik wil ook alleen maar dat PF iets doet wat ze leuk vindt hoor....
soms is het juist moedig om wel te stoppen en heel iets anders te gaan doen.
Die stap kost soms ook erg veel moeite...

ik ben brak en voel me ff nutteloos zo, ziek op de bank, doe niets.....bleeeghhh niets voor mij...
gelukkig heb ik wat poezels die me gezelschap houden...

(en o ja een gezellige kerstboom)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_63932854
Hahaha. Ik moet het toch echt zelf doen (al leest mijn broertje nu m'n opdracht........ ik heb nu echt zo een gevoel van ik ga stoppen dus wat heeft het voor zin. niet handig met een deadline om 17:00)
pi_63932861
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:07 schreef MissBliss het volgende:

Ja, voor mij ook Hij is niet de eerste zanger/gitarist die ik leuk vind
En dat hoge zingen en dat piano spelen en dat gitaar spelen
Ik zou het er wel op kunnen
De mijne is dood.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 11 december 2008 @ 14:12:22 #6
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63932905
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:54 schreef SHE het volgende:
starten
veranderen
stoppen

*purrrrrrrr*

Goedzo Kwak. Ga verstandig met die 5k om. In elk geval wat stress minder, da's tof.
uiteraerd. het moet eerst blijven staan voor de CC aflossing, en mn ouders betaal ik terug zodra mn volgende salaris er is. en dan nog leef ik in mn kasboek uiteraard van het bedrag dat er die maand binnenkomt, niet van t bedrag op de rekening ik kan t wel!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63932940
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
tvp
en ik wil ook alleen maar dat PF iets doet wat ze leuk vindt hoor....
soms is het juist moedig om wel te stoppen en heel iets anders te gaan doen.
Die stap kost soms ook erg veel moeite...

ik ben brak en voel me ff nutteloos zo, ziek op de bank, doe niets.....bleeeghhh niets voor mij...
gelukkig heb ik wat poezels die me gezelschap houden...

(en o ja een gezellige kerstboom)
Ja ik weet dat niemand het slecht bedoeld. Maar het stomme is dat ik niets leuk lijkt te vinden En in theorie ben ik wel slim maar in de praktijk niet. Mijn beste skill is dat als het slecht met mij gaat ik een betoog kan houden zodat iedereen er weer vertrouwen in heeft.

Als je ziek bent moet je ook niets doen Kopje thee, koekje er bij. Als je niets te doen heb mag je net als mijn zieke broertje mijn huiswerk maken

Maar, ik ga niet stoppen omdat "het niet zo leuk is". Dan moet ik wel een plan, een doel, wat dan ook hebben! Desnoods fulltime bij een zonnebank als ik dat wel leuk vind maar ik denk dat ik mij daar dan ook weer nutteloos ga voelen
pi_63932952
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

De mijne is dood.
Wie is dat?
pi_63933003
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:01 schreef Phaidra het volgende:

[..]

yep

Heeft je neef mediterraanse of provincaal romeins gedaan? Ook aan de VU?
Weet ik eigenlijk niet, volgens mij heeft hij in Groningen gestudeerd. Maar dat weet ik niet zeker, want ik heb hem al een hele tijd niet meer gezien of gesproken. Ik vermoed overigens Mediterraanse, afgaand op zijn werk.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 11 december 2008 @ 14:16:50 #10
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63933013
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja ik weet dat niemand het slecht bedoeld. Maar het stomme is dat ik niets leuk lijkt te vinden En in theorie ben ik wel slim maar in de praktijk niet. Mijn beste skill is dat als het slecht met mij gaat ik een betoog kan houden zodat iedereen er weer vertrouwen in heeft.

Als je ziek bent moet je ook niets doen Kopje thee, koekje er bij. Als je niets te doen heb mag je net als mijn zieke broertje mijn huiswerk maken

Maar, ik ga niet stoppen omdat "het niet zo leuk is". Dan moet ik wel een plan, een doel, wat dan ook hebben! Desnoods fulltime bij een zonnebank als ik dat wel leuk vind maar ik denk dat ik mij daar dan ook weer nutteloos ga voelen
Prima toch? Dan word je motivational speaker!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63933024
ja dat is heel lastig als je niet geinspireerd raakt door iets.... vriendlief heeft ook nooit die drive gehad.
3 opleidingen begonnen en er maar 1tje afgemaakt.
en doet nu ook nog eens heel ander werk... (en die werk ook omdat het moet en niet omdat ie het leuk vindt..)
dus ik herken het wel hoor...
het lijkt me voornamelijk erg lastig...

ik ga denk ik maar eens ff een kop thee maken idd, en dan misschien zo ff een was draaien ofzo.. doe ik in elk geval toch nog iets....

en ff met mijn liefste poezel spammen:

[lief lief lief
(en o ja ik ben ongedoucht, zonder makeup en met ongekamd haar )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 december 2008 @ 14:17:33 #12
163650 Greys
pi_63933028
Een TT naar Viev d'r hart zie ik!

Kwakkerd, GOED van je! Weer een opluchting rijker omdat je gegaan bent en het gewoon voor elkaar hebt gekregen wat je in je hoofd had, al dan niet ingefluisterd door anderen maar JIJ hebt het gedaan! Olé!
En goed blijven knierten he met je kasboekje inderdaad! Zo rap mogelijk die lening weer gaan terugdringen, want het kost je natuurlijk toch nog steeds rente
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 december 2008 @ 14:18:23 #13
163650 Greys
pi_63933037
Euh BJ, ik zie geen poezel heur!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63933049
Poezel? Ik zie een kerel op een berg!
pi_63933055
Gelukt met de OP! Woei!!

Ik zei tegen PF:
quote:
Vwo maar gezakt helaasch (en daarvoor havo) na het vwo ben ik een beetje m'n spirit verloren of zo.. Want ik vond het altijd echt heel leuk! Dus ik dacht dat het er aan lag dat ik gezakt was maar nu vind ik het nog steeds niet tof.
Dat klinkt niet leuk. Ik zou denk ik ook wel mijn motivatie verliezen als ik voor een examen gezakt was. Maar dat komt omdat ik zwaar perfectionistisch ben. Misschien (en nu psychologiseer ik terwijl ik daar helemaal niks van afweet - disclaimer) ben je ergens bang dat je weer zal falen? En daarom maar liever nergens aan begint? Bedoel ik niet negatief ofzo, maar zo klinkt het een beetje.

En fok is heel traag hier
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_63933060
quote:
Op donderdag 11 december 2008 @ 14:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

De mijne is dood.
Jeff Ja, zo zonde.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63933062
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:17 schreef Greys het volgende:
Een TT naar Viev d'r hart zie ik!

Kwakkerd, GOED van je! Weer een opluchting rijker omdat je gegaan bent en het gewoon voor elkaar hebt gekregen wat je in je hoofd had, al dan niet ingefluisterd door anderen maar JIJ hebt het gedaan! Olé!
En goed blijven knierten he met je kasboekje inderdaad! Zo rap mogelijk die lening weer gaan terugdringen, want het kost je natuurlijk toch nog steeds rente
Ja, don't scare her Doe ik al
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 december 2008 @ 14:19:14 #18
163650 Greys
pi_63933065
Oh nu wel! Net zag ik een heer op een berg!

Gaat Fok! bij jullie ook zo langzaam?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63933069
pi_63933077
neej Greysie jij zag jammie Reinder
jij snellerd
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 december 2008 @ 14:20:15 #21
163650 Greys
pi_63933095
Bwahahaha, zie hier de gevolgen van de traagheid van Fok!
Ik ben meteen weer spuit 11. Tegen de tijd dat mijn vraag er staat is er een aantal posts daarboven al antwoord
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63933117
tvp
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63933119
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Wie is dat?
Da's Jeff Buckley.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_63933129
It's magic Greys!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_63933140
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:18 schreef Phaidra het volgende:
Gelukt met de OP! Woei!!

Ik zei tegen PF:
[..]

Dat klinkt niet leuk. Ik zou denk ik ook wel mijn motivatie verliezen als ik voor een examen gezakt was. Maar dat komt omdat ik zwaar perfectionistisch ben. Misschien (en nu psychologiseer ik terwijl ik daar helemaal niks van afweet - disclaimer) ben je ergens bang dat je weer zal falen? En daarom maar liever nergens aan begint? Bedoel ik niet negatief ofzo, maar zo klinkt het een beetje.

En fok is heel traag hier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')