Maar zo heel slecht ging het toch niet met je?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nu trouwens bijna jankenSerieus. Keek even door mijn foto's heen en kwam foto's van mij van februari tegen
Je hoeft er maar één te kennen en hij luistert naar de naam Kevin McKiddquote:Op donderdag 11 december 2008 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
iedereen heeft blijkbaar fases gehad van mannen 'leuk vinden'ik nie
ben ook nooit ergens fan van geweest ofzo. Vond bands leuk vanwege de muziek, niet vanwege de looks en kon nooit (ok, nog steeds niet echt) meepraten. Kende Ewan McGegor niet voordat ik The Long Way Down ging kijken en weet nog steeds van 90% van de geplaatste mannen niet wie ze zijn
nee, hier kan ik niet over meepraten
Jawelquote:Op donderdag 11 december 2008 11:01 schreef Miss_S het volgende:
Maar zo heel slecht ging het toch niet met je?
Wat is er zo erg aan die foto's?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nu trouwens bijna jankenSerieus. Keek even door mijn foto's heen en kwam foto's van mij van februari tegen
Gewoon in een porseleinen schaal, en dan op de fancy schmancy aardappel rooster stand. ( op mijn oven zit dus zo'n stand, daar doe ik ook rauwe aardappels in en dat komt er dan gepoft uit. )quote:Op donderdag 11 december 2008 11:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
She, hoe maak jij rosti in de oven?
Owquote:Op donderdag 11 december 2008 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JawelDe kleren die ik op de foto's die ik net bekeek aanhad pas ik niet meer
Mijn oven is helaas niet zo fancy.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:04 schreef SHE het volgende:
Gewoon in een porseleinen schaal, en dan op de fancy schmancy aardappel rooster stand. ( op mijn oven zit dus zo'n stand, daar doe ik ook rauwe aardappels in en dat komt er dan gepoft uit. )
Rosti wordt dan helemaal crispyzonder vet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |